Auteur Topic: 5de Muziekale aanwijzing (14 april 2003)  (gelezen 20839 keer)

Offline Blubber

  • Forumlid
Re:5de Muziekale aanwijzing (14 april 2003)
« Reactie #60 Gepost op: 26-04-2003, 14:37:06 »
Iemand die zich Jeweetwel noemt heeft het topic "Verzoek aan de enigeechte" na enige weken vergetelheid weer heropend met de raadselachtige tekst "5e muz. aanw."
Ik denk dat we deze aanwijzing nog niet gekraakt hebben en ik denk ook dat Jeweetwel weleens de enige echte zou kunnen zijn.








Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:5de Muziekale aanwijzing (14 april 2003)
« Reactie #61 Gepost op: 26-04-2003, 15:07:27 »
Track List:
--------------------------------------------------------------------------------

Never an Absolution 3:03

Kamernummer 303 en "nooit een vrijstelling"?







Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:5de Muziekale aanwijzing (14 april 2003)
« Reactie #62 Gepost op: 26-04-2003, 15:17:57 »
Eén van de overlevenden van de Titanic is MOLly Brown. Zij zat in lifeboat nummer 6, met 28 passagiers

Het Titanic verhaal leidt m.i. naar Elise. De link tussen deze "6" en Elise is dat zij als 6e werd voorgesteld.

De 303 (zie bericht hiervoor) kan verklaren waarom zij in het hotel was en niet op het eiland. Elise (WIDM) zat met als de "echte" Elise (Momferdina) op de boot, natuurlijk. ???  :-\  ;D








Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:5de Muziekale aanwijzing (14 april 2003)
« Reactie #63 Gepost op: 26-04-2003, 15:23:20 »
Iemand die zich Jeweetwel noemt heeft het topic "Verzoek aan de enigeechte" na enige weken vergetelheid weer heropend met de raadselachtige tekst "5e muz. aanw."
Ik denk dat we deze aanwijzing nog niet gekraakt hebben en ik denk ook dat Jeweetwel weleens de enige echte zou kunnen zijn.
Blubber zou wel eens gelijk kunnen hebben
Ik ben alleen ook niet zo thuis is klassieke muziek, noch in de soundtrack van de Titanic







"Only thing to do is jump over the moon"