Auteur Topic: filmpjes gepost door de mol  (gelezen 214028 keer)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #40 Gepost op: 11-05-2003, 13:27:13 »
Twin Peaks Bob mensen.. (zie de enige echte mol topic) En ik zie wel duidelijk een paard, maar de geluiden zijn hier erg zacht.. :S







No Milk today???

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #41 Gepost op: 11-05-2003, 13:36:14 »
Oja, hij zei dat er meer zou volgen!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Anonymol2

  • Gast
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #42 Gepost op: 11-05-2003, 13:40:45 »
Twin Peaks Bob mensen.. (zie de enige echte mol topic) En ik zie wel duidelijk een paard, maar de geluiden zijn hier erg zacht.. :S

Nou die Bob gaat toch echt als Martin door het echte leven.








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #43 Gepost op: 11-05-2003, 13:44:57 »
Hoe bedoel je?







No Milk today???

Offline bloempje

  • Forumlid
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #44 Gepost op: 11-05-2003, 13:45:46 »
Hallo Mollenvangers,
heb dat filmpje ook even bekeken ( wat overigens bij mij niet erg donker is) Ik zie een paal met daarop geschreven La Taupe, dan een cijfer en dan duidelijk een paard. Dat paard staat met zijn hoofd naar beneden. Er achter is inderdaad wat te zien maar ik kan er geen mens van maken. Het is blauw met groen. Op de achtergrond hoor ik mensen praten en volgens mij hoor ik zeggen Monica. Zou een antwoord kunnen zijn op de vraag ( in het Frans) hoe het paard heet. Althnas dat zou ik me voor kunnen stellen.









Offline mother-earth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #45 Gepost op: 11-05-2003, 13:51:35 »
Hey Bloempje, Als jij het filmpje zo duidelijk kan zien, kan jij dan mss daar een aantal screenshots van maken?? Want ik en zo te horen nog meer mensen, zien het heel donker... Please ???








Anonymol2

  • Gast
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #46 Gepost op: 11-05-2003, 14:05:16 »
Hoe bedoel je?

Milk, zie mijn vorige post over de cache van Google. Daarin zie dat er vroeger op deze site een uitgelekt Centraal Beheer filmpje stond. Met onderaan de naam (Martin) en emailadres van de 'eigenaar' van dit IP-adres.








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #47 Gepost op: 11-05-2003, 14:06:49 »
Milk, zie mijn vorige post over de cache van Google. Daarin zie dat er vroeger op deze site een uitgelekt Centraal Beheer filmpje stond. Met onderaan de naam (Martin) en emailadres van de 'eigenaar' van dit IP-adres.

Ik bedoelde alleen dat het aan Twin Peaks gelinkt kon worden hoor, verder niets :)







No Milk today???

Anonymol2

  • Gast
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #48 Gepost op: 11-05-2003, 14:09:19 »
Ik bedoelde alleen dat het aan Twin Peaks gelinkt kon worden hoor, verder niets :)

Dat zou best kunnen natuurlijk, dat zeg ik ook niet. Maar het bestaan van het filmpje is een feit. Maar hoe deze Bob, Twin Peaks of Martin er aan komt dat vind ik interesanter dan het vrijwel nietszeggende filmpje.







« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 14:09:59 door Anonymol2 »

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #49 Gepost op: 11-05-2003, 14:13:49 »
Interessant!

Zoekmachines als Google indexeren regelmatig alle pagina's op het internet. Maar als je opeens je pagina verandert indexeert Google niet meteen je nieuwe pagina.
Als je zoekt op het adres van de link van het filmpje verschijnt bij Google de cache van de site. Vroeger stond hier een gelekte commercial van Centraal Beheer. Staat er nu weer wat gelekts of is het home-made?

Stukje van de site zoals die vroeger was te zien:
------------------------------------------------
Butt-shot moet blijven!

Afgelopen weekend bleek de nieuwe commercial van Centraal Beheer op een onbeveiligde pagina van het reclameburo te vinden. Daar (http://www.resultddb.nl/centraalbeheer123) is ie inmiddels weer verwijderd. Maar ik heb 'm nog!! Haha. Lees vooral ook de begeleidende brief van Herberth (met 'th') aan Rob.



Ik weet niet of het van belang is (en of het al gemeld is :S), maar was dat niet die commercial met die paarden? Met de maffia en de racebaan?







No Milk today???

Anonymol2

  • Gast
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #50 Gepost op: 11-05-2003, 14:18:10 »
Ik weet niet of het van belang is (en of het al gemeld is :S), maar was dat niet die commercial met die paarden? Met de maffia en de racebaan?

Nope, het is al van een lange tijd terug. Het is die commercial met die twee gasten die naar Riooooooooooooo gaan. En die dan een bank inrijden.








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #51 Gepost op: 11-05-2003, 14:19:31 »
Nope, het is al van een lange tijd terug. Het is die commercial met die twee gasten die naar Riooooooooooooo gaan. En die dan een bank inrijden.

Aha ok.







No Milk today???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #52 Gepost op: 11-05-2003, 15:33:04 »
Highwaykind, ik heb ff je shot gepikt om Han13 het paard te laten zien :)

Achter het paard in het rondje staat iemand. (En ik zelf denk nog iemand (niet op dit shot) te zien die voorovergebogen onder het paard staat)

Bedankt dat je 't effe voor me getekend hebt, maar ik zie eerlijk gezegd nog steeds geen paard en al helemaal geen persoon in dat rondje. Voor mij is 't nog steeds 'n geheel zwarte foto.  :-\

Maar ik weet iig wel waar ergens ik moet kijken in 't filmpje om 't paard te kunnen zien.  :)







« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 15:33:40 door Han13 »

Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #53 Gepost op: 11-05-2003, 15:39:11 »
Ik heb ff gephotoshopt end. en ik zie helemaal niemand in de stal...!!

Waar ik nu aan zit te denken is dat we het misschien achteruit moeten afspelen...

Het geluid wat je hoort lijkt Frans en dan zegt er imeand achteraan Parlez France...Misschien moeten we dit geluid ook wel achteruit afspelen?!!?!








Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #54 Gepost op: 11-05-2003, 15:42:51 »
Volgens mij is dit met een webcam gemaakt.







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #55 Gepost op: 11-05-2003, 15:45:49 »
Highwaykind ik heb ook ff een shot van jou gepikt en hem even wat lichter gemaakt...

Het is volgens mij idd een paard en een arm van iemand...

Han, misschien zie je er nu een paard in? ;)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #56 Gepost op: 11-05-2003, 16:01:16 »
Stal 26 niet gesignaleerd.
Niemand draagt groen, maar de stallen zelf zijn wel groen.

Ik zie ook een paard, maar het shot is van bovenaf genomen (verborgen camera) Paard is een beetje voskleurig (lichtbruin) en heeft wat witte vlekjes naast een kolletje boven zijn ogen. Paard zelf ook niet gezien, maar ik spoel hem even terug en kijk nog eens.







« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 16:03:34 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #57 Gepost op: 11-05-2003, 16:24:09 »
Stalnummers in beeld:

23, Ron half in beeld (alleen trui), hooi voeren
23, Ron in de buurt, aait het paard, bix voeren
32, Chandrika mest
34, Chandrika mest
2, Ferdi mest, Ron kijkt toe
14, Ferdi mest







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Tetra

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aangenaam, Petra.
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #58 Gepost op: 11-05-2003, 16:49:38 »
wat betekent la taupe?
en misschien is dat wel de naam van het paard.




trouwens: dat la taupe staat wel heel laag, iets lager dan 26 en dan omhoog komt pas de rand van de stal








« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 16:50:47 door Tetra »

Offline bloempje

  • Forumlid
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #59 Gepost op: 11-05-2003, 16:50:28 »
 :)Hallo mother-earht dat wil ik best doen maar geen idee hoe. Kan je me dat dan even vertellen?