Auteur Topic: filmpjes gepost door de mol  (gelezen 214040 keer)

Offline bloempje

  • Forumlid
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #60 Gepost op: 11-05-2003, 16:51:30 »
la taupe heb ik even opgezocht in een internet woordenboek en het betekend mol of mollenhuid








Offline Orientalred

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • OR is back in town...
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #61 Gepost op: 11-05-2003, 16:56:16 »
wat betekent la taupe?
en misschien is dat wel de naam van het paard.

trouwens: dat la taupe staat wel heel laag, iets lager dan 26 en dan omhoog komt pas de rand van de stal


La taupe = de mol
weet je nog, George die zijn kamernummer vroeg onder de naam La taupe  ;)







« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 16:57:00 door Orientalred »
You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline Ladi Di

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #62 Gepost op: 11-05-2003, 17:15:46 »
Taupe is ook een kleur, iets donkerder dan een zandkleur.

Filmpje is volgens mij een ontzettende flauwe grap van iemand. Zo onduidelijk, het kan alleen maar met een hele kleine webcam zijn gemaakt met een lage resolutie. Je kan er weinig informatie uithalen, ja alleen "la taupe", het getal 26 (waar we eerst met zijn allen op de 28 zaten is er nu een 26?) en een paard met een groen/blauw iets op de achtergrond.

Ik ben van mening dat het een flauwe grap is om ons te misleiden.









Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #63 Gepost op: 11-05-2003, 17:20:54 »
het kan natuurlijk wel een grap zijn, maar het zijn wel echte beelden, dat is zeker (vooral nu blijkt dat stal 26 niet in beeld is geweest op tv)
op de een of andere manier kan ik het ook niet lekker los laten, ik verzin steeds weer iets. ben nu met man en moeder eens dat het toch een hint naar elise moet zijn dan.
maar goed we zullen het snel genoeg zien.








Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #64 Gepost op: 11-05-2003, 18:31:16 »
Han, misschien zie je er nu een paard in? ;)

Ja eindelijk! Dankjewel @miesh!  :D

't is voor mij nu ook duidelijk 'n paard van bovenaf gefilmd. Ik ben er wel nog niet uit of ik 'n persoon ernaast zie of dat dat wat anders is. Als ik straks wat meer tijd heb, zal ik nog 'ns goed naar 't geluid op de achtergrond gaan luisteren, want ik denk dat we hier echt met 'n hint van de enige echte mol te maken hebben. Trouwens erg leuk om nu 'n hint in de vorm van 'n filmpje te krijgen. :)







« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 18:32:33 door Han13 »

Offline Orientalred

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • OR is back in town...
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #65 Gepost op: 11-05-2003, 18:39:15 »
Maarre...

ik neem aan dat die hint op de chat van deze site terechtkwam, als ik alles goed heb begrepen. Waarom niet gewoon op de officiele .NL site (hoewel .Com beter is, zou je het eerder daar verwachten.)







You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #66 Gepost op: 11-05-2003, 18:44:05 »
Maarre...

ik neem aan dat die hint op de chat van deze site terechtkwam, als ik alles goed heb begrepen. Waarom niet gewoon op de officiele .NL site (hoewel .Com beter is, zou je het eerder daar verwachten.)

Z'n e-mailadres staat erbij dus misschien kun je het hem vragen.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Orientalred

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • OR is back in town...
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #67 Gepost op: 11-05-2003, 18:45:23 »
Z'n e-mailadres staat erbij dus misschien kun je het hem vragen.

Ja hehe, wat dacht je dat ik vanmorgen heb gedaan? :D







You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #68 Gepost op: 11-05-2003, 19:51:17 »
Plaatje paard ( je ziet een stukje hals, hij staat met zijn hoofd naar beneden .. waarschijnlijk te eten :)) bijgevoegd, Ik ben nog aan het prutsen met het lichter maken van de videobeelden, maar dat wil nog niet erg lukken .. grr..

Ik zie een paard, een staldeur van ijzer of zoiets, en een computer op de achtergrond of een tv met blauw en groen scherm.








Offline Michelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm the real slim LADY
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #69 Gepost op: 11-05-2003, 19:57:15 »
Highwaykind, ik heb ff je shot gepikt om Han13 het paard te laten zien :)

Achter het paard in het rondje staat iemand. (En ik zelf denk nog iemand (niet op dit shot) te zien die voorovergebogen onder het paard staat)

dat zijn de emmers, een blauwe en een groene het is raar om tekijken maar als je op de juiste manier kijkt zie je dat dat emmers zijn  ;D







Wie is de mol ook in 2004!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #70 Gepost op: 11-05-2003, 20:15:08 »
Maarre...

ik neem aan dat die hint op de chat van deze site terechtkwam, als ik alles goed heb begrepen. Waarom niet gewoon op de officiele .NL site (hoewel .Com beter is, zou je het eerder daar verwachten.)

de nl-site lag plat die avond, iig volgens verdi. die heb ik er een paar keer over horen klagen op de chat die bewuste avond........








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #71 Gepost op: 11-05-2003, 20:20:21 »
nog een keer het paard:

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #72 Gepost op: 11-05-2003, 20:21:31 »
bovendien heeft iemand dus al eerder hier aanwijzingen geplaats, dus lijkt me logisch, voortbordurend op die aanwijzingen, de naam BOB, om dan ook deze aanwijzing hier te plaatsen. Het was onlogischer geweest als die iemand op de .nl site verder zou gaan.







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #73 Gepost op: 11-05-2003, 20:22:37 »
bovendien heeft iemand dus al eerder hier aanwijzingen geplaats, dus lijkt me logisch, voortbordurend op die aanwijzingen, de naam BOB, om dan ook deze aanwijzing hier te plaatsen. Het was onlogischer geweest als die iemand op de .nl site verder zou gaan.

en wij zijn veel leuker.. *kuch*







No Milk today???

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #74 Gepost op: 11-05-2003, 22:19:41 »
hmmm bob...bewust onbeschonken bestuurder. Is er misschien iemand geweest die duidelijk heeft gezegd nooit met alcohol op achter het stuur te gaan zitten?

ik hoor trouwens iemand zeggen: 'Madame merci beaucoup' (maadam mersie boocoe)en dan nog ene geluid maardat kan net zo goed een paardengeluid of geschraap zijn...

maar dat madame betekend misschien dat de mol een 'madame' is?








« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 22:22:08 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #75 Gepost op: 11-05-2003, 22:40:01 »
ik hoor trouwens iemand zeggen: 'Madame merci beaucoup' (maadam mersie boocoe)en dan nog ene geluid maardat kan net zo goed een paardengeluid of geschraap zijn...

maar dat madame betekend misschien dat de mol een 'madame' is?

Ik hoor idd ook 'merci beaucoup', maar over dat 'madame' ben ik niet zo zeker. Volgens mij zegt de vrouwenstem iets anders, maar zelfs na ongeveer 50 keer afspelen haal ik er niet uit wat 't is. Ik ben dan ook niet zo'n kei in Frans.  :-\

't lijkt mij iig niet de stem van Chandrika of Elise, maar van iemand anders. 't klinkt 'n beetje op de achtergrond, dus ik krijg ook niet 't idee dat deze vrouwenstem 't tegen de mol (dan ga ik er vanuit dat de mol dit zelf gefilmd heeft) zegt, maar tegen iemand anders. 't klinkt trouwens heel ingestudeerd en niet echt spontaan.

Veel ben ik iig niet opgeschoten na zo vaak 't filmpje te bekijken. Misschien brengt de muzikale aanwijzing morgen wat opheldering...








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #76 Gepost op: 11-05-2003, 23:01:28 »
Hoe is het toch mogelijk dat iedereen het filmpje geopend krijgt behalve ik????
Ik ben wel een keitje in Frans en wel ook enigszins bekend met het Quebequois accent, dus ik zit werkelijk te trappelen om hem te zien.
Hoe doe ik dat???







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #77 Gepost op: 11-05-2003, 23:21:55 »
Waar hebben jullie het over? Weten jullie niet dat dat filmpje CONFIDENTIAL is? Of is dat weer een grap van BOBBY?








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #78 Gepost op: 12-05-2003, 14:02:10 »
hahaha ik ahd gisteren een blac out ofzo maar nu evrsta ik la taupe merci beaucoup  ;D







always look on the bright side of life

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje gepost door de mol
« Reactie #79 Gepost op: 12-05-2003, 14:35:11 »
Ik zit nu op mijn werk, maar ik heb het thuisfront de opdracht gegeven om de paardenstalopdracht nog eens goed na te kijken.
Wat me opviel is dat de stal op het filmpje een raam heeft. Hadden de stallen in de aflevering dat ook? De muur bestaat op het filmpje uit vrij grove baksteen, misschien kunnen we daar wat mee? Ook de deurpost is vrij opvallend.









De jacht is mooier dan de vangst! (TK)