Auteur Topic: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....  (gelezen 191733 keer)

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #100 Gepost op: 28-05-2003, 12:41:57 »
maar jij bent niet de mol!



Wellus :P







Ma how, zeg!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #101 Gepost op: 28-05-2003, 12:52:35 »
Wellus :P

ja vind ik eigenlijk ook, want Elise is helemaal niet de mol... Ron is nog steeds mijn mol!
(ff uitleg voor Ron die nu denkt: nee he nog steeds van die gekken!)
Ik volg de mol nu 3 jaar (België en Nederland) en ik had altijd de verkeerde mol. Ik was ook nooit echt overtuigd. En nu koos ik vanaf de eerste aflevering jou als mijn mol. En daar hield ik aan vast tot het bittere eind (vond het al knap dat degene die ik als mol had gekozen ook tot de finale ging). Dus jij bent mijn mol ;).








Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #102 Gepost op: 28-05-2003, 13:02:46 »
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu zat met die autosleutel tijdens het partnerspel? Mollestreek of niet?







'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #103 Gepost op: 28-05-2003, 13:33:22 »
Ik heb een vraagje aan Ron:
Hoi Ron!
Waarom staat bij jou (en bij niemand anders) wat je favoriete meubel in huis is? Vorig jaar was dat een link naar George dat hij de mol was... maar jij bent niet de mol!

Groetjes, Anne

Volgens mij probeerden de programmamakers Ron op alle mogelijke manieren verdacht te maken, om de aandacht af te leiden van Elise.

...en ik maar denken dat het andersom was... ::) :-[







« Laatst bewerkt op: 28-05-2003, 13:34:09 door Tweety »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #104 Gepost op: 28-05-2003, 14:52:05 »
Dan zal ik het maar even formeel doen:

Weet iemand van jullie wie Jeweetwel/Bob is? (of is een van die twee nicks de nick waaronder jij postte, Ferdi)








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #105 Gepost op: 28-05-2003, 15:02:22 »
tja dan is het lekker rustig hier. Kan ik een beetje afbouwen en straks weer lekker anoniem door het leven gaan  ;)
Dacht je dat nou serieus, Julien? ;D ;D ;D ;D ;DHet mollenvirus, in het latijn MOLLILITIS genaamd, gaat namelijk NOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIITTTTT meer over. :D :D :D :D :D







« Laatst bewerkt op: 28-05-2003, 15:04:07 door bodejosm43 »

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #106 Gepost op: 28-05-2003, 16:30:41 »
Sluit me bij Tink aan, ik wacht nog steeds op de Mol4 aflevering 12 waarin Elise bekent dat ze stiekem toch de Mol niet is en dat je dan Ron met een grote grijns alle acties hoort bekennen..
Nee :) Elise was een goeie, en ik zat er voor de zoveelste keer naast ;D
Erg leuk trouwens dat er hier nog gepost wordt door de "erkende insiders" !!

hoog tijd om mijn website te updaten.. en even in de gaten houden of het monstertje op de foto links al aan het bevallen is.. langharig lizzymonster is zwanger, maar vind zichzelf nog ontzettend atletisch en klom vanochtend via mijn spijkerbroek op mijn schouder..2,5 kilo kat! :)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #107 Gepost op: 28-05-2003, 16:35:36 »
Volgens mij probeerden de programmamakers Ron op alle mogelijke manieren verdacht te maken, om de aandacht af te leiden van Elise.

...en ik maar denken dat het andersom was... ::) :-[

Mee eens Tweety,helaas..  :-[ Een decoy-Mol lijkt het op
Wat me wel dwars bleef zitten is de hoeveelheid hints die we kregen (in het begin die geluidseffecten, soi..maar op het laatst een hand die hem aanwees,oid..  ??? Begon een knagend twijfeltje te voelen, en vroeg me af,of de Avro aan het IQ van haar kijkers twijfelde.. (heb dus geen vergelijkingsmateriaal gehad met vorige molseries helaas  :-\)

Maar ik bleef bij Ron dus door twee dingen
1. het befaamde vlot op het eiland, wat hij mi (ja sorry ik ben eigenwijs) toch echt omwierp (Ferdi, ik had inmiddels begrepen dat je aangaf dat het instabiel was; vast en zeker !!maar hoe kan een vlot nou omgaan met jouw gewicht gelijkbeens erop verdeeld en Ron die er alleen nog met enkel op hangt..  ??? Dan wel een prestatie in de vlotbouw geschiedenis  ;D (hehe sorry)
2.  de cd-klus in de metro opdracht, die twee verschillen in de lijst.En dan de hint?? naar Radiohead- Ok Computer met Metrostation op de achterkant. (was toch ook best nog speurwerk  ;) )Het kwam zo ongemonteerd over maar affijn ik heb geen montage-ervaring, dus. We zullen wel in de maling zijn genomen.

Sorry heb nog steeds moeite het te geloven `k vond Ron nou eenmaal een veel leukere en interessantere Mol (sorry Elise!) door zijn ` dubbele` acties e.d. (de boel vermollen en dan de held spelen..leuk toch?  :D En hij had strategisch m.i. betere posities om te Mollen (bijv bij de lintjes, op het eiland, heli,torentje  etc..Elise moest erg passief blijven daarbij in haar molgedrag, of zo komt het over.  ;D Maar ja..(aan de andere kant kon dit wellicht niet anders,de anderen hadden het wellicht te snel doorgehad - maar toch jammer omdat de mensen die voor Elise gingen de hele tijd protesteerden dat Ron zo passief was, à la Nico ..Dat geldt m.i. dus nog meer voor Elise gezien de genoemde sabotages. Maar ok, blijft kwestie van smaak  ;)



Vraagje aan degenen die op het eiland zaten:

Die eilandopdracht begrijp ik nog steeds niet. Ferdi,Ron en de anderen die daar op het eiland zaten :voelde je je niet belazerd? Ik bedoel, wie had die boot nou kunnen ontdekken zonder die aanwijzing ??? ..kleine kans daarbij geld te verdienen lijkt me. Dus ik blijf dat nogal gemeen vinden naar jullie toe, maar misschien denken jullie daar anders over?

Een ding zat me bij Elise wel dwars (naast haar soms wel erg vreemde gedrag ja): Die beetje overdreven biechten (onwijze buikpijn, raak heel erg van in de war of wat overdreven reacties etc). Maar goed het is maar net waar je dat aan toeschrijft... :-\

Greetz Rougze

Ps Ferdi,Ron,Julien: echt ontzettend leuk dat jullie af en toe `ns wat posten..wordt een beetje de Mol-rehab hier ;D Jullie zijn super maar dat wisten we al  ;)

Carpe Mollem  8) (of Mollum.. ;) )










« Laatst bewerkt op: 28-05-2003, 17:29:36 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #108 Gepost op: 28-05-2003, 16:58:57 »
oh ja..Had nog een paar vraagjes aan Ron & Ferdi   ;D:

Die lintjesopdracht begreep ik nog steeds niet helemaal maar ik heb gehoord, dat er een filmpje is om eea toe te lichten (kan het helaas weer eens niet laden maar ok)

Had nog wel een paar andere vragen aan Ron:

(ik hoop dat je er niet door overweldigd wordt als je het forum leest,.. we zijn als kijker nu eenmaal helaas met best veel vragen blijven zitten ..en je kent dat he met die nieuwsgierige molfans  ;)
(betreft de laatste paar afl waarvan ik helaas dus alleen de filmpjes op het internet heb gezien)

1. Bij dat waarheid cq leugen: Waarom koos je juist voor de waarheid? Als je niet kan liegen, en vervolgens Elise moet proberen te overtuigen niet de waarheid te spreken kan je toch juist beter voor leugenverhaal kiezen? Als je slecht kan liegen zou ze dat toch juist niet geloofd hebben? (Ik krijg altijd hoofdpijn als ik aan die opdracht denk  :) Maar veel mensen zagen daar dus juist een Mollenstreek in (net als in bijna alles wat je deed maar dit terzijde  ;) sorry hoor..

2. afl 10 Waarom duurde het toch zo lang voor je die porto oppikte in dat torentje? Het lag kennelijk binnen handbereik maar toch wacht je tot Chandrika het eerste contact maakt of lijkt dit ook maar zo? En zag je die diaprojector en andere letters echt niet met die verrekijker? En hoe zat dat met die drie kleine kleutertjes..en waarom duurde het zo lang eer je op bimbambom kwam?  :D (moest erg lachen toen iemand hier suggereerde dat je al wat ouder was, dus .. mwahaha  ;D )
Was dat allemaal om je verdacht te maken naar Chandrika toe? Het leek in de laatste afleveringen wel alsof er 3 mollen in het spel waren.. (ergens wel begrijpelijk)

3. die bus (afl 9)? Verschillende mensen hebben aangegeven dat je wel erg snel de foute antwoorden intikte..maar dat kan natuurlijk ook geweest zijn om te proberen de bus snel minder hard te laten rijden.En waarom gingen jullie toch in hemelsnaam met 3 achter de monitor? (omdat jullie Elise niet vertrouwden en elkaar niet?)

4. hoe zat dat toch met die diepste wens? Had Elise je dat echt verteld? (lijkt me zo vreemd als het al zo is waarom zou je dat juist delen met een andere kandidaat? Is immers verdacht dat Elise daar juist die dag over begint (alsof ze voorkennis heeft)- lijkt me vreemd dit als mol te doen? En als ze dat inderdaad deed waarom dit dan delen met Chandrika? (dat is toch juist je positie verzwakken?)
Dus: het was gelogen?Wilde je jezelf verdacht maken naar Chandrika toe?(door te impliceren dat Elise de mol kon zijn dus wellicht een dwaalspoor om van jou af te leiden?Of zoek ik er weer veel te veel in?  ;))
En zo ja nam je daar dan niet een risico mee, als je fout zat? (kennelijk kwamen jullie altijd bij twee deuren uit n.a.v. de anderen schrijven dus heb je daarom dat risico genomen?)

En waarom ging Elise toch juist de laatste paar dagen voor Mol spelen?(Is meer een vraag aan haar eigenlijk dus) Alleen maar om Ferdi in de luren te leggen?Of een soort omgekeerde psychologie naar jullie 3 toe?(jij Chan en Rene?)omdat jullie haar toch al verdachten en daardoor zouden gaan twijfelen?(lijkt niet logisch aangezien jullie haar al zo lang verdachten) Ik begrijp het nog steeds niet.  

5. Die spiegels.. had je daar nou gewoon geen spiegel? Op een gegeven moment lijkt het toch echt alsof je jouw pols in Aafke`s hand ziet zonder spiegel..en later sta je er twee maal weer zonder spiegel..Iedereen is nog bezig met statief maar jij bent al lang klaar  ??? Was je geholpen door iemand?(er staat iemand naast je die niet een van de kandi`s is?) Dat begrijp ik nog steeds niet helemaal.(Het antwoord moeten we waarschijnlijk weer bij de montage-goden zoeken..)

Trouwens in retrospect dan wel erg goed van je, bij dat boomklimmen te winnen van die lumberjack!! ;D toch nog de held van de groep he  ;)

Zo genoeg voor nu, nog even en de rust keert weer terug in de tent  ;) Zal wel bizar zijn dit allemaal mee te maken voor jullie, al die vreemde mensen die je ineens vragen stellen en bijna bekenden van je lijken op de manier waarop ze tegen je spreken. Hoop dat jullie het toch ook wel leuk vinden  ;)

En Ferdi : bedankt voor je opheldering over het eiland eea is een stuk duidelijker nu al blijf ik het enigszins oneerlijk naar jullie 4 toe vinden.. (die kerstboom heeft me maanden geintrigeerd en blijkt dus niks te zijn.. talk about anti-climax  :'( Vond het leuk je gister even gesproken te hebben verhelderend in bepaalde opzichten  8)

Zo nu heb ik je\ jullie genoeg lastig gevallen met mijn  vragen  ;)

Oh ja ik wilde jullie allen nog even hartelijk bedanken voor al jullie inzet en het afzien in Canada Cold (not dry) !!! Realiseerde me dit eigenlijk pas echt bij het lezen van de laatste dagboeken van Chandrika en Ron (en Angela uiteraard) Ook al vonden jullie het natuurlijk geweldig om mee te doen vast :)We hebben ontzettend veel plezier van jullie allen gehad !!!  ;D :-* (en soms beetje leedvermaak  ;) )

Rouge












« Laatst bewerkt op: 29-05-2003, 11:46:03 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #109 Gepost op: 28-05-2003, 17:12:22 »
Als je dat van die lintjes precies wilt weten kun je ook het filmpje op de chat van widm.nl bekijken. Daarin legt hij het ook uit, mbv zijn bekertje nog wel  ;D







'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #110 Gepost op: 28-05-2003, 17:16:00 »
ahh bedankt voor de tip waar staat dat filmpje precies?? (ben nog niet zo bekend op dit forum en ijn mogelijkheden)  thnx  ;D







I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #111 Gepost op: 28-05-2003, 17:18:50 »
ok op het andere Forum, gevonden, dank! ;)







I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #112 Gepost op: 28-05-2003, 17:18:57 »
ik zou wel willen weten of elise wist dat zij het moest zijn die neergeschoten zou worden door ron, of dat het ook rene had kunnen zijn...








Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #113 Gepost op: 28-05-2003, 17:22:11 »
ja.. dat blijft me ook verwonderen. Er is dus in ieder geval bekend geworden dat ze al wist dat Ron zowiezo zou schieten naar welke kandi er ook aankwam? En wat hadden ze anders gedaan ,een van de jagers die haar toch op het laatst afschiet?







I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #114 Gepost op: 28-05-2003, 17:45:48 »
Sluit me bij Tink aan, ik wacht nog steeds op de Mol4 aflevering 12 waarin Elise bekent dat ze stiekem toch de Mol niet is

We wachten ook met spanning op filmpje negen van onze mystery guest BOB, waarin hij dat gaat bekendmaken. Want we hebben Elise dan wel zielig zien doen toen ze zogenaamd in dat bos was verdwaald, maar wie zegt mij dat ze alleen met Elise die opname hebben gemaakt? ::) ::) ::)








Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #115 Gepost op: 28-05-2003, 17:54:44 »
hahaha ja Jos.. the same thought occurred to me.. Maar dan krijgen we vast weer te horen dat we er teveel achter zoeken ..  ;D Wat we waarschijnlijk ook doen.. Maar ja  ;)

Nou kan ik dus dat filmpje weer niet zien he..  :'( krijg koppijn van die Turkse compu`s  
:-\ (volgens hen dus nog steeds vanwege die aardbeving)







« Laatst bewerkt op: 28-05-2003, 17:59:01 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #116 Gepost op: 28-05-2003, 19:06:45 »

 

volgens hen dus nog steeds vanwege die aardbeving)
Die was toch in Algerije????








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #117 Gepost op: 28-05-2003, 19:13:21 »
Hier is een oproep aan de deelnemers die hebben meegedaan aan het parkeerspel, waar jullie 4 seconden tekort kwamen om daarmee 4000 euro aan de pot toe te voegen, sterker nog, 4000 euro hebben moeten AFGEVEN.

Neem hier nog maar eens een kijkje, René, Ron, Chandrika, en Elise (nou ja, Elise???? haha!!):


http://spitsuur.lapoo.nl/


Waar jullie 4 seconden tekort kwamen om de opdracht te laten slagen, lukte het mij in diezelfde 4 seconden om het eerste niveau op te lossen. En ik heb niet eens een rijbewijs!!!!!!








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #118 Gepost op: 28-05-2003, 19:58:16 »
Het grappige aan jullie theorieën was toch wel dat de complexiteit soms echt buitenproportioneel toenam naarmate er meer mensen gingen deelnemen aan de discussie. Een goed voorbeeld is denk ik toch wel (sorry Dopey) de titanic, met een niet te stuiten energie bleef het topic maar groeien, terwijl er na de eerste uitzending nooit meer op welke wijze dan ook aan dat ding is gerefereerd.

Nou moe  ;)
Die prijs lever ik niet meer in (ook niet voor een zeepje  :D ) Hij heeft geluk gebracht, want gister won ik zomaar 200 euro bij de PCL!
Jij als eerste klas Chandrika-is-de-mol-theorieaanhanger, moet toch zeker de link met het dansen a la Kate als dè aanwijzing gezien hebben.  ;D

Wat ik eigenlijk wilde weten is of er op deze site uberhaupt een hint is aangeboord, waardoor je toen je hem las dacht... hmmm zit wat in (en dan heb ik het niet over een hint naar Elise, want die zijn achteraf natuurlijk altijd waar)

En een vraagje voor Ron:
Het vinden van die boot op Sacacomie, hoe heb je dat gedaan? Kreeg je iets ingefluisterd, zag je hem vanaf de kant of ben je op goed geluk het water ingelopen?












"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #119 Gepost op: 28-05-2003, 20:16:01 »
We wachten ook met spanning op filmpje negen van onze mystery guest BOB, waarin hij dat gaat bekendmaken.

Ik weet niet of we deze BOB wel serieus moeten nemen, het zou me niets verwonderen als het gewoon iemand is die ons helemaal gek wil maken...







En tóch is Toine de mol!!!!