Auteur Topic: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....  (gelezen 191954 keer)

Offline Michelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm the real slim LADY
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #140 Gepost op: 29-05-2003, 10:09:18 »


hoog tijd om mijn website te updaten.. en even in de gaten houden of het monstertje op de foto links al aan het bevallen is.. langharig lizzymonster is zwanger, maar vind zichzelf nog ontzettend atletisch en klom vanochtend via mijn spijkerbroek op mijn schouder..2,5 kilo kat! :)

Off topic
hahahhaha

dit ken ik precies!
Onze kat loopt op alledag! en maar janken de hele tijd. Ze wil graag naar buiten maar heb de gewoonte om dan een week weg te blijven, dus wij houden haar nu binnen. En dat weten we :S

verschrikkelijk dat gemiauw de hele tijd










Wie is de mol ook in 2004!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #141 Gepost op: 29-05-2003, 12:35:21 »
Nog een vraagje aan Elise/Angela/andere insiders:
was het echt elise in het instructiefilmpje?en was dat echt in canada? of zijn die gewoon later opgenomen?







Take a glorious bite out of the whole world

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #142 Gepost op: 29-05-2003, 12:44:03 »
Elise wilde op de reunie uitzending dat ongeluksding weer terug aan mij geven. Gek genoeg had ik geen enkele behoefte om die **&^% mascotte weer in mijn bezit te krijgen. Bovendien heeft het molletje het waarschijnlijk heel erg naar zijn zin bij zijn baasje Elise.

Julien

Hahaha..  ;D Voodoo-Moll ??! 8)







I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #143 Gepost op: 29-05-2003, 12:49:38 »
neej joh de voodoo chat :P

pas op als je daar komt begint het ritueel al  ;)







always look on the bright side of life

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #144 Gepost op: 29-05-2003, 13:05:26 »
Nee ze had hem gewoon gekocht in de Bijenkorf geloof ik. Vond het trouwens wel erg symbolisch dat hij uit mijn bagage werd gevist en ik vlak daarna werd geëxecuteerd.
Julien

Je ziet er nog goed uit hoor, Julien voor een geexecuteerde  ;D
Mol uit de Bijenkorf? Bad omen..  8)

(..hmm trema kennen ze kennelijk niet in Turkije)







I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #145 Gepost op: 29-05-2003, 19:41:26 »
Ron meldde gisteren(?) dat hij pas om 16.20 uit de HMV kwam. Wat ik eigenlijk wel hééééél graag wil weten (en Siebrand wellicht ook  ;) ) is waarom hij niet naar het gewoon naar het zuiden liep (Bonaventure) ipv naar het noorden (Peel)

En klopte de montage een beetje, want wij waren stellig (heel stellig!) van mening dat je de boel liep te flessen door gewoon een rondje (of twee) te lopen.
Maar wellicht heeft de avro gewoon met de montage lopen k**ten.

Oja! en Ferdi... had je echt graag willen bunjeeën of was dat een act? En zo ja, wanneer is je revange, dus ga je het toch nog een doen?
 







« Laatst bewerkt op: 29-05-2003, 19:43:28 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #146 Gepost op: 29-05-2003, 19:52:56 »
Ron meldde gisteren(?) dat hij pas om 16.20 uit de HMV kwam. Wat ik eigenlijk wel hééééél graag wil weten (en Siebrand wellicht ook  ;) ) is waarom hij niet naar het gewoon naar het zuiden liep (Bonaventure) ipv naar het noorden (Peel)

Inderdaad! ;D En ik ben ook wel benieuwd of mijn gereconstrueerde route (onderaan deze pagina) inderdaad de route is die Ron gelopen heeft.








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #147 Gepost op: 29-05-2003, 20:03:40 »
Inderdaad! ;D En ik ben ook wel benieuwd of mijn gereconstrueerde route (onderaan deze pagina) inderdaad de route is die Ron gelopen heeft.

het blijkt dus nu al wel dat de tijden niet kloppen!
Ron ging niet on 15.55 weg, maar om 16.20
Je kunt kennelijk ook al helemaal nergens meer op vertrouwen hè?  ;D







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #148 Gepost op: 29-05-2003, 22:12:34 »



Oja! en Ferdi... had je echt graag willen bunjeeën of was dat een act? En zo ja, wanneer is je revange, dus ga je het toch nog een doen?
 
We krijgen hem vast nog zo ver, Dopey, lekker met een elastiekje kabeltje vanaf de CN-tower!!!  








« Laatst bewerkt op: 30-05-2003, 16:00:14 door bodejosm43 »

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #149 Gepost op: 29-05-2003, 22:19:30 »
ach montage is zon sterk wapen, kijk maar eens naar de finale opdracht, asl chandrika en Ron elise gaan zoeken staan er nog 4 minuten op de klok. Van dat moment tot dat elise bevrijd wordt, duurt het 7.21 sec (voorwaar erg knap)  :D







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #150 Gepost op: 29-05-2003, 22:25:55 »
zal wel vertraagd zijn afgespeeld  ::). Maar ja, montage moet af en toe wel gebruikt worden om het spannend te houden, maar ik denk dat ze het in deze serie overdreven hebben. Daarentegen denk ik dat we in vorige series ook voor het lapje zijn gehouden, maar toen zat het merendeel op de goede mol en was het "dus" niet zo'n groot probleem. Nu wel.







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #151 Gepost op: 29-05-2003, 23:34:04 »
nee hoor ik ben door de montage zeker niet voor het lapje gehouden.. ze hebben gewoon 2 teams cameramensen bij zich en die filmen tegelijkertijd en wij krijgen dat soms achtereen te zien








we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #152 Gepost op: 30-05-2003, 00:37:58 »
ik wil ook iets vragen maar weet niet wat...


owja, wat vondt bijvoorbeeld ferdi ervan als iemand een opmerking maakte over de persoon ferdi, ik heb bijvoorbeeld wel eens gezegd dat je bij een bepaald shot op de grote vriendelijke reus lijkt, wat vind je daar nou van? moet je daar om lachen of voel je je dan beledigd of iets? ik zou wel lachen, maar ik lach overal om, dus hahahahah ;D









always look on the bright side of life

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #153 Gepost op: 30-05-2003, 13:10:22 »
@ Elise: Waarom zit je bij de slipcursus midden in de zomer (augustus 2002) in een auto met een muts op en een sjaal om?  ::)








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #154 Gepost op: 30-05-2003, 13:13:42 »
@ Elise: Waarom zit je bij de slipcursus midden in de zomer (augustus 2002) in een auto met een muts op en een sjaal om?  ::)
Das toch om het zo echt mogelijk te laten lijken? Ze had daar overigens geen handschoen aan, toch nog eens opnieuw kijken.


Volgens mij was ze gewoon verkouden.








« Laatst bewerkt op: 30-05-2003, 14:34:27 door bodejosm43 »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #155 Gepost op: 30-05-2003, 13:17:16 »
@ Elise: Waarom zit je bij de slipcursus midden in de zomer (augustus 2002) in een auto met een muts op en een sjaal om?  ::)

dat vroeg ik me dus ook al af...








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #156 Gepost op: 30-05-2003, 14:00:46 »
Misschien heeft ze helemaal geen slipcursus gehad en is het er achteraf ingemonteerd. Zoals de hele serie van alles en nog wat bijelkaar gemonteerd hebben.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #157 Gepost op: 30-05-2003, 15:48:39 »
Ron,

Weet je nog welke tien nummers je hebt gedraaid in HMV? Ik ben in het bijzonder geinteresseerd in de titel/artiest van het kakefonienummer dat zo raar klonk dat je in beeld je vingers in je oren stopte.








Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #158 Gepost op: 30-05-2003, 16:04:11 »
dat vroeg ik me dus ook al af...

hey ja inderdaad apart ;)
Vind het heel  erg jammer dat ik dit Forum zo laat heb ontdekt, forum.nl is een erg suffe bedoening in vergelijk  :-\
Heb net eens jullie topic aandeenigeechtemol doorgespit (het was mijn eerste molserie dus wist niet dat mollen en insiders ook af en toe postten helaas) - had graag mee willen brainstormen (We hadden dezelfde Mol Cora en ik blijf erbij dat het een interessantere zou zijn geweest  ;) maar ja)

Nog even over  David Bowie (forum*1983*Montreal*Moonlight).. een site heet dus www.helden.co.uk .. en er staat: Und wir sind dann Helden .. (leuk ook in combinatie met Für Elise) .. heette een van de hintsfilmpjes niet Heldendaden?(heb me hier suf over gepiekerd  :-\ ) (Aquarius verbaasde me destijds(leek niet te passen bij Ron)maar slaat dus op 28 jan, waterman)
 
Enne die black Lodge (Ik was destijds verslaafd aan twin Peaks :( Had ik dit alles eerder gelezen zou het nog veel leuker hebben gemaakt.. :'( helaas) Natuurlijk frappant dat die dwerg idd achterstevoren praatte (het bandje van de Mol,in de Lodge.. Für Elise achterstevoren) In combinatie met evil dat de lodge bij donker binnenkomt (was idd Elise).

Toch vond ik Ron nog steeds meestal betere strategische posities hebben, waardoor ik toch telkens weer bij hem uitkwam (hoofdredernatie: Elise moest als mol vrij passief blijven en was veelal afhankelijk van enthousiasme en mede molgedrag van anderen- dit klopte dus helaas ook) ;)(spurious bias?! ;))
En ik heb nog zeker een aantal vragen waarop ik hoop dat hij nog antwoord geeft...  
Ik hoop dat ik een herkansing ga krijgen dan ga ik zeker met jullie allen mee brainstormen  ;D







« Laatst bewerkt op: 30-05-2003, 18:24:29 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #159 Gepost op: 30-05-2003, 18:12:36 »
hey

Nog even een vraagje. Was het vorig jaar cq jaren ook zo dat de verliezer postte? Of alleen de mol cq insiders? (Misschien wilde hij ons arme Verdwaalde Zielen op het juiste spoor zetten? :)

En, jeweetwelwie..? Was dat nou uiteindelijk Elise dan? (heeft iemand dit nagevraagd of blijft het een aanname? I.v.m de eerdere theorie over dat de Mol onder aliassen van `slechterikken` postte.. (Vond Gollum\Smeagol was niet echt een slechterik overigens- Hij was alleen gecorrumpeerd door de ring\Macht.. Maar dit terzijde  ;) leuk dubbel-karakter ..  ;)







I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool