Auteur Topic: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....  (gelezen 191304 keer)

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #120 Gepost op: 28-05-2003, 21:12:40 »
Die was toch in Algerije????

off topic:
Ja jos klopt maar kennelijk lopen alle internet kabels hier onder het water, en op de een of andere manier heeft het hele i-verkeer hier plat gelegen daardoor. Iedereen zegt het dus het zal wel zo zijn.. ???

Dus helaas kan ik nog steeds het filmpje met uitleg over de lintjes niet laden  :-\ hoop dat het er nog enige tijd zal staan om te bekijken..








I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #121 Gepost op: 28-05-2003, 21:27:20 »
Ik weet niet of we deze BOB wel serieus moeten nemen, het zou me niets verwonderen als het gewoon iemand is die ons helemaal gek wil maken...
Dat hij hele hordes molfanaten gek heeft gemaakt met zijn filmpjes: daar ben ik het wel mee eens. Volgens mij krijgen we het ware verhaal pas te horen bij de uitreiking van de Televizierring 2003.








Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #122 Gepost op: 28-05-2003, 21:31:54 »
Daarna was het eerste contact weer in Montreal, leuk een liedje zingen.

Ahhh.... zing het alsjeblieft nog eens 1 x voor ons  :P

"Who let the doggs out... who, who, who, who"!!

LE-GEN-DA-RISCH  ;)







I got that tunnel vision going through my  head

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #123 Gepost op: 28-05-2003, 21:55:43 »
Weet iemand al of Rene zich al heeft aangemeld ik heb dan wel geen vragen maar die verzin ik maar te plekke.

Ow ja vraagje aan Ron.
Draai je nog wel eens in Clubs vond je een goeie Dj







« Laatst bewerkt op: 28-05-2003, 21:57:01 door Little_creep »

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #124 Gepost op: 28-05-2003, 21:58:16 »
Toen het ongeluk toesloeg gaf ik hem bij mijn afscheid stiekum door aan Ferdi, een beetje met het idee dat het hem misschien wel nog geluk zou geven.  Dat had ik beter niet kunnen doen... (want  Ferdi vertel nog even wat je daarna met die mol hebt gedaan.)

Julien

Ja toen zat ik dus met die ongeluksmol, Elise heeft er nog leuke toneelstukjes mee opgevoerd. Uiteindelijk toen ik er uit lag heb ik hem aan Elise gegeven. Wist ik veel!!! :o







In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #125 Gepost op: 28-05-2003, 22:03:06 »
Ferdi, hoe kun je nou een mol aan Elise geven, je WIST toch, dat Chandrika de mol was?











Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #126 Gepost op: 28-05-2003, 22:08:29 »
Ja toen zat ik dus met die ongeluksmol, Elise heeft er nog leuke toneelstukjes mee opgevoerd. Uiteindelijk toen ik er uit lag heb ik hem aan Elise gegeven. Wist ik veel!!! :o

En daarom ben je eruit gegaan  :P







I got that tunnel vision going through my  head

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #127 Gepost op: 28-05-2003, 22:19:40 »
Julien is het al wat beter met je zoontje, vond het echt zielig voor dat jochie, heel die drukte.









we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Julien

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #128 Gepost op: 29-05-2003, 00:10:05 »
En daarom ben je eruit gegaan  :P

Elise wilde op de reunie uitzending dat ongeluksding weer terug aan mij geven. Gek genoeg had ik geen enkele behoefte om die **&^% mascotte weer in mijn bezit te krijgen. Bovendien heeft het molletje het waarschijnlijk heel erg naar zijn zin bij zijn baasje Elise.

Julien








Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #129 Gepost op: 29-05-2003, 00:12:20 »
Julien, nu het 28 januari topic een andere weg inslaat... ben jij naar je weet in verband gebracht met het getal 28 in een van de twee eerste afleveringen?







« Laatst bewerkt op: 29-05-2003, 00:15:03 door intikker »
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Julien

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #130 Gepost op: 29-05-2003, 00:14:21 »
Julien is het al wat beter met je zoontje, vond het echt zielig voor dat jochie, heel die drukte.

Hij (bijna drie) vond het zondag inderdaad 'stom', al dat gedoe en getrek, hoewel die dochters van Patricia nog wel even met hem hebben gespeeld. Hij vindt sowieso de mol niks; toen het programma opstond moest ik het afleggen tegen de teletubbies en Bob de bouwer. Nog een paar jaartjes wachten maar ;-)

Thuisgekomen werd-ie wel beloond met patat voor de moeite en toen was alles weer okay

Julien










Offline Julien

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #131 Gepost op: 29-05-2003, 00:26:38 »
Julien, nu het 28 januari topic een andere weg inslaat... ben jij naar je weet in verband gebracht met het getal 28 in een van de twee eerste afleveringen?

Nee, ik heb het idee dat het 28 gebeuren een beetje uit toeval is ontstaan, al heb ik hier verder niet meer met de makers over gesproken. Ook op de boot leefde het niet echt. Eerlijk gezegd waren we ook een beetje - zacht uitgedrukt - verbaasd dat we de leeftijd van Leonardo di Caprio precies moesten weten voor het doen slagen van de grootse zeilopdracht.

Ik kan me verder alleen herinneren dat ik, nadat Patricia dat al had gecheckt, iedereen nog eens ben langsgegaan of ze het echt niet wisten. Elise gaf toen net als de anderen aan dat ze het niet zeker wist. Misschien zijn hier de twee versie ontstaan, maar nu speculeer ik.

Julien








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #132 Gepost op: 29-05-2003, 00:32:41 »
wel een hele mooie naam, ik had estevan verstaan, hoe heet het andere kindje, en idd 3 is wat te klein om te beseffen wat dat gedoe allemaal is.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #133 Gepost op: 29-05-2003, 00:32:57 »
Julien is een echte nachtwaker, haha , echt heel tof dat je hier zo vaak langskomt, ik kan dat heel erg waarderen!!  8) 8)







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Sleeping beauty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #134 Gepost op: 29-05-2003, 00:35:43 »
Julien,

Als het jou om het spel ging en niet om het geld, waarom wilde je dan perse niet de pot inzetten om de excicutie stop te zetten. Je wilde immers toch zo ver mogelijk komen in het spel?









Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #135 Gepost op: 29-05-2003, 00:43:13 »
Ik denk doorgaan met executie nou juist het spel is, dus je gaat voor het spel als je doorgaat met de executie lijkt me.









we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #136 Gepost op: 29-05-2003, 00:55:49 »
Nee, ik heb het idee dat het 28 gebeuren een beetje uit toeval is ontstaan, al heb ik hier verder niet meer met de makers over gesproken. Ook op de boot leefde het niet echt. Eerlijk gezegd waren we ook een beetje - zacht uitgedrukt - verbaasd dat we de leeftijd van Leonardo di Caprio precies moesten weten voor het doen slagen van de grootse zeilopdracht.

Ik kan me verder alleen herinneren dat ik, nadat Patricia dat al had gecheckt, iedereen nog eens ben langsgegaan of ze het echt niet wisten. Elise gaf toen net als de anderen aan dat ze het niet zeker wist. Misschien zijn hier de twee versie ontstaan, maar nu speculeer ik.

Julien

blijft idd vreemd ja..

Leuk dat je zoveel post Julien jij ook een night owl?  ;) Kom je eens een keer langs in de chat (voodoo)? Is gezellig daar  ;)

Ps vond het jammer dat je er zo vroeg uitging!Kon helaas niet op de MFD komen wellicht kan ik je zo een hand geven op de chat  ;D succes met afkicken !! ;)







« Laatst bewerkt op: 29-05-2003, 13:33:26 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline sproet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #137 Gepost op: 29-05-2003, 01:23:38 »
Citaat van: rougekappje

Leuk dat je zoveel post Julien ;)

ps vond het jammer dat je er zo vroeg uitging!
[quote

Dat vind ik dus ook super  ;D
En ik vond het idd ook erg jammer  Julien lol je was mijn mol
Later werd het Ron en voor mij is hij het nog steeds.
Sorry Elise ik kan nog steeds niet wennen aan jou als mol.








Offline scarface

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #138 Gepost op: 29-05-2003, 01:48:49 »
Waarom is het zo lastig afkicken ...? :D








Offline rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #139 Gepost op: 29-05-2003, 09:59:07 »
Ik heb wel een vraagje voor René hoor: Het leek wel in dat oude gebouw of jij zomaar naar de goede monitor liep om de sleutel te pakken. was dat ook zo, of hebben jullie nog gezocht ??? ???

Verder wilde ik nog tegen Elise zeggen: Echt geweldig hoe jij 'I got you under my skin' zong!

Oh ja en ik wilde ook nog zeggen dat ik het bellen naar huis gewoon erg ontroerend vond! :'(  :)