Auteur Topic: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....  (gelezen 192009 keer)

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #180 Gepost op: 31-05-2003, 01:05:13 »
Oja! en Ferdi... had je echt graag willen bunjeeën of was dat een act? En zo ja, wanneer is je revange, dus ga je het toch nog een doen?

Ik had dat inderdaad best wel willen doen. Uiteindelijk mochten er maar 4 mensen, dus er moest gekozen worden. Het feit dat ik me terugtrok had met mijn overtuiging te maken dat ik de test goed gemaakt had. Wel de verkeerde mol maar niet het slechts. Revange zal ik denk ik niet snel nemen, ik zal niet snel zou iets uit vrije wil doen.







In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #181 Gepost op: 31-05-2003, 01:13:45 »
owja, wat vondt bijvoorbeeld ferdi ervan als iemand een opmerking maakte over de persoon ferdi, ik heb bijvoorbeeld wel eens gezegd dat je bij een bepaald shot op de grote vriendelijke reus lijkt, wat vind je daar nou van? moet je daar om lachen of voel je je dan beledigd of iets? ik zou wel lachen, maar ik lach overal om, dus hahahahah ;D
Je weet natuurlijk voordat je aan een tv-programma gaat meedoen dat er over je gesproken gaat worden. Hoe en waarover weet je natuurlijk niet. Ik heb er meestal wel om gelachen, er waren natuurlijk ook wel eens momenten dat ik minder gelukkig was met bepaalde teksten maar ook dat hoort erbij. Op deze site moet ik zeggen dat het allemaal wel mee viel, als het echt te gortig werd dan was er altijd wel weer iemand die het corrigeerde.







In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #182 Gepost op: 31-05-2003, 01:24:38 »
Ferdi mag ik vragen wat je studeert of is dat too personal? Vlot het een beetje?

edit: Ok, je studeert managementwetenschappen, maar dat is een beetje vaag. (Mijn studie was ook ietwat vaag, maar dit klinkt werkelijk nog waziger dan de mijne  ;D )

Managementwetenschappen is de overkoepelende naam voor, bedrijfskunde en organisatiewetenschap. Ik studeer dit in Nijmegen waar men niet echt kan spreken van een standaard bedrijfskunde opleiding, de nadruk ligt op mensen en niet op geld. Wij kijken veel naar arbeidsorganisaties door de bril van de socioloog en niet die van de acoountant. Erg leuk trouwens.







In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #183 Gepost op: 31-05-2003, 01:31:18 »
Algemene opmerkingen:

1. Met dit weer achter de computer hangen is niet mijn favoriete bezigheid. Ga liever naar het terras, met mijn hond (Borre) wandelen of zwemmen en natuurlijk heerlijk boeken lezen in de tuin.

2. De avro heeft mij in iedergeval nooit benaderd over wat ik wel en niet mag op deze site.

3. Als er geen vragen zijn dan komen er natuurlijk ook geen antwoorden.

4. In de nacht op het forum kijken heeft als voordeel dat je niet de hele tijd denkt: "ik zou eigenlijk moeten opruimen, boodschappen doen, studeren, ramen lappen, was vouwen, strijken, bal naar Borre gooien, vogels en nestjes tellen, RTL boulevard kijken, koffiezetapparaat ontkalken, penvulling verwisselen e.d."

5. zie 1 tot en met 4

Verder gaat alles goed.








« Laatst bewerkt op: 31-05-2003, 01:31:53 door Ferdi »
In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #184 Gepost op: 31-05-2003, 01:34:08 »
Go Ferdi, go Ferdi!! :)

Waar blijft nachtwaker Julien??? ;)







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #185 Gepost op: 31-05-2003, 01:42:50 »
ja weet ik ook niet, hij zal toch niet ziek zijn? Leuk om niet de enige gek  :P te zijn die hier nog rondhangt.







In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #186 Gepost op: 31-05-2003, 09:30:33 »
RTL boulevard kijken



Heb je ook zo'n pesthekel aan die man met die krullen?  ;D







« Laatst bewerkt op: 31-05-2003, 09:31:15 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #187 Gepost op: 31-05-2003, 11:56:17 »
4. In de nacht op het forum kijken heeft als voordeel dat je niet de hele tijd denkt: "ik zou eigenlijk moeten opruimen, boodschappen doen, studeren, ramen lappen, was vouwen, strijken, bal naar Borre gooien, vogels en nestjes tellen, RTL boulevard kijken, koffiezetapparaat ontkalken, penvulling verwisselen e.d."

Whahaha, herkenbaar!! Racefiets opknappen, kastje verven, katten aandacht geven, was draaien, kleren verven, van het weer genieten, site updaten, administratie doen......alleen komt daar in mijn geval vanaf een uur of 00:00 ook nog bij: slapen, slapen, slapen 8)

3. Als er geen vragen zijn dan komen er natuurlijk ook geen antwoorden.

OK, ik heb nog wel wat vragen (hoewel ik me afvraag of iemand ze kan beantwoorden).
1. Zat er een hint in de groepsfoto (Elise die met haar vingers knipt...)
2. Heeft iemand van de kandi's het feit dat "de Ruiter" (Rene) langs de letters M.O.L.  reed als hint opgevat en begrepen dat dat op Elise de Ruiter moest slaan?
3. Wie leest de hele leesmap bij z'n/haar moeder?
4. Ferdi, hoe beviel de verwendag? Lekker genieten of toch een beetje 'wennen'?
5. Brandende vraag Ferdi: Toen Rene de slipopdracht uitvoerde zei je toen:

A. "volgens mij heeft hij wel problemen met z'n baas als hij dit niet kan"    of
B. "volgens mij heeft hij wel problemen met z'n basis als hij dit niet kan"
Lekker belangrijk inderdaad, maar er waren hier nogal wat discussies daarover.....::)

Verder gaat alles goed.

Gelukkig. Heb je de foto's in het Huiskamer forum al bekeken?








Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #188 Gepost op: 31-05-2003, 12:02:49 »
Goed ik zal nog eens ff wat vraagjes posten:



Ron, tijden het uitmesten van die stal. Waar kwam je vandaan toen er al 8 stallen uitgemest waren?

en waarom wachtte je niet op Rene en Louis in aflevering 1, terwijl je wel gezegd had dat je dat zou doen. Of had je dat helemaal niet gezegd en was het weer eens een kwestie van creatieve montage?  8)

Julien, los van het feit dat je er al veel te snel uitmoest, van welke opdracht baal je nou het meest dat je daar niet bij was?

Voor Ferdi en Julien. Jullie zaten er een beetje naast wat de mol betreft (geeft niet, ik ook  ;D )
maar op welk moment toen jullie alles terugzagen dachten jullie nou ?







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #189 Gepost op: 31-05-2003, 12:22:52 »
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu zat met die autosleutel tijdens het partnerspel? Mollestreek of niet?

Ferdi, heb jij enig idee?







'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #190 Gepost op: 31-05-2003, 12:27:58 »
1. Zat er een hint in de groepsfoto (Elise die met haar vingers knipt...)

Ik heb begrepen dat er dit jaar geen hints in de groepsfoto zat, overigens op de gehele website niet. Vond ik zelf wel jammer, want dat was voor mij ook een leuke zoektocht, alhoewel die ‘vader jakob’ wel het een en ander had gevonden.

2. Heeft iemand van de kandi's het feit dat "de Ruiter" (Rene) langs de letters M.O.L.  reed als hint opgevat en begrepen dat dat op Elise de Ruiter moest slaan?

Ik heb toen ik daar stond er niet aan gedacht, we zagen natuurlijk wel dat ze die bordjes aan het ophangen waren. Ik weet nog dat we erover stonden te praten en dat we dachten dat het voor de kijkers thuis zou zijn. Ik denk achteraf dat de redactie had verwacht dat Elise zou rijden.

3. Wie leest de hele leesmap bij z'n/haar moeder?

Volgens mij is dat Ron, moet je nog maar eens vragen.

4. Ferdi, hoe beviel de verwendag? Lekker genieten of toch een beetje 'wennen'?

Heerlijk. Op de eerste plaats een prachtig hotel, ik was echt nog nooit in zo’n luxe hotel geweest. Ik geloof dat die kamer meer dan 1000 dollar per nacht was. Alfred Hitchcock zou er enkele weken hebben geresideerd. Wat jullie natuurlijk niet zien is dat er wel veel haast is. We hebben op veel verschillende locaties wat moeten filmen dus je bent de hele tijd aan het slepen. Ik heb welgeteld 10 minuten in dat bad gelegen. Het eten hebben Elise en ik een beetje gedeeld met de regisseur en de rest van de crew. Als tweede is er natuurlijk het gevoel dat er iets gaat komen, dus je bent toch wel een beetje op je hoede. Het kan toch niet zo zijn dat je zoiets krijgt zonder een addertje onder de sneeuw.









In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #191 Gepost op: 31-05-2003, 12:28:17 »
5. Brandende vraag Ferdi: Toen Rene de slipopdracht uitvoerde zei je toen:
A. "volgens mij heeft hij wel problemen met z'n baas als hij dit niet kan"    of
B. "volgens mij heeft hij wel problemen met z'n basis als hij dit niet kan"
Lekker belangrijk inderdaad, maar er waren hier nogal wat discussies daarover.....::)Gelukkig.

Antwoord A, zijn baas dus. Ja het leek me echt zoiets wat ze leren op de politieschool.

Heb je de foto's in het Huiskamer forum al bekeken?

Ja natuurlijk, allemaal erg leuk. Het is in iedergeval erg goed voor mij, ik ben echt heel slecht in namen onthouden en zo gaat het wat makkelijker.

Goed ik zal nog eens ff wat vraagjes posten:
Voor Ferdi en Julien. Jullie zaten er een beetje naast wat de mol betreft (geeft niet, ik ook  ;D )
maar op welk moment toen jullie alles terugzagen dachten jullie nou ?

Ik heb 2 dagen voor de laatste uitzending in Amsterdam alle opdrachten op een rijtje gezet, hieruit bleek dat Elise voor meer dan 30.000 euro verlies verantwoordelijk was. Toen was het wel duidelijk ja.  Chandrika kon het al niet meer zijn. Als Ron het was geweest had ik dat wel een beetje jammer gevonden, het zou niet passen bij mijn beeld van Ron.








In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #192 Gepost op: 31-05-2003, 12:29:30 »
Ferdi, heb jij enig idee?

Ik geloof het niet, gewoon niet goed gekeken. Ze zaten aan de monitor van ?? weet ik niet meer. Waar ik dacht wel even oh hier gaan we weer.







In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #193 Gepost op: 31-05-2003, 12:31:27 »


Heb je ook zo'n pesthekel aan die man met die krullen?  ;D

Ik weet niet wie je bedoeld! Of bedoel je die meneer van Idols die al van te voren wist dat het Elise moest zijn. Wel een grappige toevalligheid moet ik zeggen.







In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #194 Gepost op: 31-05-2003, 12:34:43 »
Ferdi, Waar heb je het meest van genoten en waar het meest van gebaald(op de executie na)tijdens widm







Eindelijk...

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #195 Gepost op: 31-05-2003, 12:40:41 »
Ferdi, Waar heb je het meest van genoten en waar het meest van gebaald(op de executie na)tijdens widm

Het meest heb ik genoten van de spanning, ongelofelijk het gaat maar door. Het meest heb ik gebaald van die camper, op vakantie met voor mij vreemde mensen is geen probleem maar op 10 vierkante meter???







In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #196 Gepost op: 31-05-2003, 13:08:26 »
ik weet niet goed of de vraag al gesteld is of niet maar heb je je niet ongelooflijk voor de kop geslaan toen je gezegd had dat de mol maar een b-acteur was en bleek dat je ernaast zat?







banaan begint met een b, soms met een s

Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #197 Gepost op: 31-05-2003, 13:18:12 »
Ferdi en Elise, ik heb dat op een andere site ook al gezegd, jullie zouden het volgens mij goed doen in een Nederlandse film of op toneel. Wat vind je van dat idee, Ferdi? Natuurlijk, je had momenten van Goede Tijden Slechte Tijden-niveau, maar de meeste momenten waren top, zoals de scene "pact met de mol".









Offline Marlous

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #198 Gepost op: 31-05-2003, 13:46:09 »
Even een vraag aan Ferdi/Julien/Ron/andere kandidaten die eventueel op dit forum gaan verschijnen:

Wat was de meest rare/leuke/moeilijke vraag over de Mol die je hebt gezien in de test?  
::)










Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #199 Gepost op: 31-05-2003, 17:29:13 »
Ik heb een vraagje voor alle kandidaten, niemand in het bijzonder (maar Ferdi, Julien en Ron zijn denk ik de enige die dit lezen  ;)):

1. Wat zijn je leukste herinneringen aan de Mol en wat zijn je slechtste herinneringen.
2. Zijn er nog vriendschappen (voor het leven?) overgehouden aan de Mol?

Nou, dat was niet 1 vraag, maar het waren er 2, hihi. Ik hoop dat 1 van jullie (het liefst allemaal) dit willen beantwoorden  8)








I got that tunnel vision going through my  head