Ron meldde gisteren(?) dat hij pas om 16.20 uit de HMV kwam. Wat ik eigenlijk wel hééééél graag wil weten (en Siebrand wellicht ook ) is waarom hij niet naar het gewoon naar het zuiden liep (Bonaventure) ipv naar het noorden (Peel)
En klopte de montage een beetje, want wij waren 2. stellig (heel stellig!) van mening dat je de boel liep te flessen door gewoon een rondje (of twee) te lopen.
Maar wellicht heeft de avro gewoon met de montage lopen k**ten.
Hoi Ron,
op het risico af dat er nu wel erg veel text namens mij staat, wilde ik toch nog even een kleine compliatie maken van vragen die een beetje bedolven zijn onder dit inmiddels wel lange topic.
Deze stond er dus nog, namens Dopey en Siebrand.
Heb zelf ook nog een vraagje over die metro opdracht:
1. Je gaf dus het verkeerde tijdstip aan Elise door.
- waarom belde je juist met Elise? Je gaf aan dat je Ferdi niet kon bereiken maar Rene en Chandrika, niet geprobeerd?
- Waarom gaf je het verkeerde tijdstip door?
a. Omdat je het echt niet meer wist?(wel vreemd want je wist wel dat het nog Bonaventura was ipv Bonaventure zoals de dj zei?)
b. omdat je je verdacht wilde maken naar de andere kandi's? Je belde immers met de/je Mol dus grote kans dat die hiervan gebruik zou maken en het foutief door zou bellen (gebeurde ook met vermedling van je naam..vond het al wel vreemd dat je zo' n risico nam als Mol overigens :-)
c. Om je Mol te testen? Immers zo kon je nagaan of ze inderdaad van de gelegenheid gebruik maakte om te mollen of niet.
d. een andere reden?
2. Ik kwam bij het kijken naar aflevering 6 een interessant stukje tegen, heb dit niet eerder opgemerkt aangezien je mijn mol was.. maar je zegt daar, als je geen vrijstelling zou hebben (en kijkt recht in de camera als je dit zegt) zou je voor Patricia gaan of Ferdi als nummer 2.
We weten inmiddels dat je vanaf afl 4 op Elise zat..
Vond dit wel een interessante ontdekking voor iemand die meent dat hij niet (goed) kan liegen.. Ik verkies eigenlijk ook niet de conclusie te trekken die er m.i. logischerwijze aan verbonden moet worden..
3. die portofoon heb je in afl 10 dus meteen geprobeerd, m.a.w. het ' probleem' lag bij Chandrika die hoorde het niet? Of was dit weer een gevolg van Creatief met Montage? ;-)
4. Ron bij die lintjes, ik begrijp dat je eea al toegelicht had op het filmpje, maar ik snap toch een ding niet zo. Je rent dat huis gewoon voorbij zonder even binnen te kijken? Waarom niet? Je vindt lintjes aan een kant en niet aan de andere..? Lijkt me toch een aanwijzing dat dit huisje dus een belangrijk punt op de route is, of zie ik dit verkeerd?
Tot slot nog een vraagje namens Eriks TKS:
Ron, weet je nog welke tien nummers je hebt gedraaid in HMV? Ik ben in het bijzonder geinteresseerd in de titel/artiest van het kakefonienummer dat zo raar klonk dat je in beeld je vingers in je oren stopte.
Alvast bedankt voor je moeite!! Enne.. je blijft onze favoriete (mol)kandidaat ;-)