Auteur Topic: Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!  (gelezen 17170 keer)

Offline campy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #20 Gepost op: 26-05-2003, 23:03:16 »
Misschien kun je van deze berichten even een nieuwe topic maken: Heeft chandrika op Elise of Ron gestemd








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #21 Gepost op: 26-05-2003, 23:09:59 »
Misschien kun je van deze berichten even een nieuwe topic maken: Heeft chandrika op Elise of Ron gestemd

Geweldig idee natuurlijk. Ik heb 't dan ook gelijk uitgevoerd.  :)








Offline campy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #22 Gepost op: 26-05-2003, 23:15:26 »
Heel goed. Ik had het volgende bericht al op het vorige topic gepost, maar ik heb het maar even hiernaartoe verplaatst.

OK hier de uitleg op wie Chandrika heeft gestemd, uitgezonden door de Avro...
Luister en analyseer.

http://62.251.102.96/Chandrikakeuzemol.mp3
campy








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #23 Gepost op: 27-05-2003, 00:28:29 »
Ik ga luisteren...
*wacht totdat de pagina geladen is
Goh wat is inet weer snel...

De pagina kan niet worden weergegeven.

grrrrrrrrrrrr >:(








Offline campy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #24 Gepost op: 27-05-2003, 08:11:42 »
Ik ga luisteren...
*wacht totdat de pagina geladen is
Goh wat is inet weer snel...

De pagina kan niet worden weergegeven.

grrrrrrrrrrrr >:(

Sorry,

blijkbaar draait mijn webservertje eventjes niet... Ik kan er nu weinig aan doen omdat ik op mijn werk zit. Vanavond zal ie wel werken! Nog even geduld dus.

Campy








Offline Natje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #25 Gepost op: 27-05-2003, 10:23:55 »
Ik heb op de Molfanatendag met Chandrika gesproken toen ze net binnen was en ze vertelde me dat ze echt al vanaf aflevering 5 op Elise zat. Op de vraag of ze er niet van baalde dat ze dat in de montage hebben veranderd, zei ze dat dat haar niet zoveel uitmaakte. Waarschijnlijk is ze daarna gaan twijfelen of ze dat wel mocht zeggen, omdat ze met iemand van de Avro heeft gesproken ofzo. Ik hoop dat dat jullie een beetje helpt. Ik vind dat overigens wel vreemd aangezien het het enige is waaraan je je kan vasthouden tijdens het programma.








Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #26 Gepost op: 27-05-2003, 12:39:19 »
Ah bedankt voor de uitleg mensen. Veel duidelijker zo.

't Blijft me tegenvallen dit. Beetje manipuleren met de beelden is tot daar aan toe, maar dit gaat me toch te ver.







Ma how, zeg!

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #27 Gepost op: 27-05-2003, 12:54:53 »
In de finale uitzending van zaterdag vond ik het al vreemd en opvallend dat Ron verklaarde dat ze alledrie wel blij waren dat elise de vrijstelling kreeg zodat ze met z'n 3en moesten uitvechten wie de 2 finaleplaatsen kregen. Hij zij dat als b.v. Rene de vrijstelling had gehad hij dan alleen met Chandrika voor 1 plaats moest knokken. Ook bij de voorlaatste test zat Chandrika dus op Elise, evenals Rene en Ron.

Ferdi was dus de laatste afvaller die niet de goede mol voor ogen had (als we het mogen geloven wat we hebben gezien).

Het is inderdaad erg flauw dat ze het zo gemanipuleerd hebben gemonteerd maar als ze het echt hadden laten zien hoe het was dan hadden veel meer mensen doorgehad dat het Elise wel moest zijn. Tenslotte, als er nog 5 over zijn en 3 stemmen op Elise, 1 op Chandrika (Ferdi), en 1 op Rene (de mol Elise), en Ferdi valt af, dan was het toch gespeeld geweest? Dan was zelfs Dopey en andere fanatieke Ron3anen overstag gegaan.

Het blijft flauw maar ze konden niet anders om het spannend te houden.

Groeten,

Louis (De Zonnekoning)







« Laatst bewerkt op: 27-05-2003, 12:56:35 door Lodewijk14e »
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #28 Gepost op: 27-05-2003, 12:57:11 »
Ik vind het wel jammer, want ik was het zo eens met Chandrika!! Eindelijk iemand die op de goede mol stemde... waarom zag niemand van de kandi's dat in?? En toen Angela bekend maakte dat Elise de mol was... ik ben het er nog steeds niet mee eens .








Offline campy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #29 Gepost op: 27-05-2003, 13:43:06 »
Ah bedankt voor de uitleg mensen. Veel duidelijker zo.

't Blijft me tegenvallen dit. Beetje manipuleren met de beelden is tot daar aan toe, maar dit gaat me toch te ver.

Inderdaad. Van mij mogen ze ook best bepaalde dingen verbergen voor ons, maar echt complete nieuwe zinnen monteren, die de kandidaten niet hebben gezegd, dat vind ik erg ver gaan. Als kijker heb je als doel om zelf de mol er uit te kiezen, maar als ze woorden gaan verdraaien kun je hier als kijker dus nooit achter komen.

campy







« Laatst bewerkt op: 27-05-2003, 13:43:23 door campy »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #30 Gepost op: 27-05-2003, 14:04:59 »
ik vind het sowiezo jammer dat de kandi's zelfs na het programma en de uitslag nog worden geregeerd..(dat idee heb ik iig)lijkt me ook helemaal niet prettig.



ff offtopic voor han: bijna 5000 meid!! vieren we in de org??  ;)








Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #31 Gepost op: 27-05-2003, 15:36:14 »
.. Hij zEI dat als b.v. Rene de vrijstelling had gehad hij dan alleen met Chandrika voor 1 plaats moest knokken. Ook bij de voorlaatste test zat Chandrika dus op Elise, evenals Rene en Ron.

Ferdi was dus de laatste afvaller die niet de goede mol voor ogen had (als we het mogen geloven wat we hebben gezien).

Het is inderdaad erg flauw dat ze het zo gemanipuleerd hebben gemonteerd maar als ze het echt hadden laten zien hoe het was dan hadden veel meer mensen doorgehad dat het Elise wel moest zijn. Tenslotte, als er nog 5 over zijn en 3 stemmen op Elise, 1 op Chandrika (Ferdi), en 1 op Rene (de mol Elise), en Ferdi valt af, dan was het toch gespeeld geweest? Dan was zelfs Dopey en andere fanatieke Ron3anen overstag gegaan.

Het blijft flauw maar ze konden niet anders om het spannend te houden.

Dit "iedereen zit op Elise"-scenario is aangedragen als analyse bij het vertrek van René.







Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #32 Gepost op: 27-05-2003, 15:47:02 »
da's :-\







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #33 Gepost op: 27-05-2003, 17:48:53 »
Ah bedankt voor de uitleg mensen. Veel duidelijker zo.

't Blijft me tegenvallen dit. Beetje manipuleren met de beelden is tot daar aan toe, maar dit gaat me toch te ver.
Ik was hier al bang voor en het blijkt zo te zijn. Ik vind dat echt minder hoor, VEEL minder.







No Milk today???

Offline campy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #34 Gepost op: 27-05-2003, 17:56:45 »
Heel goed. Ik had het volgende bericht al op het vorige topic gepost, maar ik heb het maar even hiernaartoe verplaatst.

OK hier de uitleg op wie Chandrika heeft gestemd, uitgezonden door de Avro...
Luister en analyseer.

http://62.251.102.96/Chandrikakeuzemol.mp3
campy
als het goed is moet het nu wel werken. Ik hoor het wel als het niet zo is.

http://62.251.102.96/Chandrikakeuzemol.mp3








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #35 Gepost op: 27-05-2003, 18:03:03 »
Dat wordt een vergulde nachtspiegel in plaats van een Televisierring!









“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #36 Gepost op: 27-05-2003, 19:55:49 »
Dat staat de AVRO niet zo goed! Hopelijk leren ze hiervan voor volgend jaar. Dingen weglaten oké, maar de feiten verdraaien dat kun je tegenover al je kijkers NIET maken en tegenover de kandidaat (Chandrika) ook NIET. SCHANDE voor de AVRO.  :-[ Een rectificatie mss?







« Laatst bewerkt op: 27-05-2003, 19:57:07 door anonymol »

Offline Julien

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #37 Gepost op: 27-05-2003, 20:47:42 »
Zoals gezegd zondag respecteer ik jullie vondsten en onthullingen op dit forum. 'Niet is wat het lijkt...' in every way.

Maar zie het als een soort dubbellaags televisie. De ene groep mensen neemt genoegen met wat-ie ziet en heeft een uur leuke ontspanning; de andere groep, jullie bijvoorbeeld, zoekt door, is kritisch en haalt na veel gepuzzel en gespeur de gepresenteerde 'werkelijkheid' los van de feitelijke werkelijkheid. En ook jullie hebben het naar je zin, toch?

Ik ben als kandidaat zeer tevreden hoe het programma tot stand is gekomen. Als geen ander weet ik hoe 'saai' de werkelijkheid soms kan zijn als je deze aan een ander moet vertellen (zie mijn werk als advocaat waarbij mensen je het liefst zien als Bobby uit de Practise (geweldige serie trouwens) of tenminste als een super Moskowicz). Televisiemaken is een vak; Wie is de mol is geen journalistieke documentaire, het is amusement. Heel veel elementen kloppen wel met de werkelijkheid en sommige - om het toch voor de meeste wel begrijpelijk, spannend en interessant te houden-  niet. Daarmee is het volgens mij nog steeds integer gemaakt.

En zie het als bonus dat jullie na een uur televisie nog eindeloos met elkaar de werkelijkheid van de makers kunnen ontmaskeren ;)

Julien
(die - integenstelling tot de suggestie in afl. 11 -overigens al sinds afl. 4 op Elise 'zat'
 :P
 








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #38 Gepost op: 27-05-2003, 21:05:13 »
zat het lekker??









Offline campy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika stemde op Elise en niet op Ron!
« Reactie #39 Gepost op: 27-05-2003, 21:29:23 »
Zoals gezegd zondag respecteer ik jullie vondsten en onthullingen op dit forum. 'Niet is wat het lijkt...' in every way.

Maar zie het als een soort dubbellaags televisie. De ene groep mensen neemt genoegen met wat-ie ziet en heeft een uur leuke ontspanning; de andere groep, jullie bijvoorbeeld, zoekt door, is kritisch en haalt na veel gepuzzel en gespeur de gepresenteerde 'werkelijkheid' los van de feitelijke werkelijkheid. En ook jullie hebben het naar je zin, toch?

Ik ben als kandidaat zeer tevreden hoe het programma tot stand is gekomen. Als geen ander weet ik hoe 'saai' de werkelijkheid soms kan zijn als je deze aan een ander moet vertellen (zie mijn werk als advocaat waarbij mensen je het liefst zien als Bobby uit de Practise (geweldige serie trouwens) of tenminste als een super Moskowicz). Televisiemaken is een vak; Wie is de mol is geen journalistieke documentaire, het is amusement. Heel veel elementen kloppen wel met de werkelijkheid en sommige - om het toch voor de meeste wel begrijpelijk, spannend en interessant te houden-  niet. Daarmee is het volgens mij nog steeds integer gemaakt.

En zie het als bonus dat jullie na een uur televisie nog eindeloos met elkaar de werkelijkheid van de makers kunnen ontmaskeren ;)

Julien
(die - integenstelling tot de suggestie in afl. 11 -overigens al sinds afl. 4 op Elise 'zat'
 :P
 
Hoi Julien,

Ik ben het deels met je eens. Natuurlijk is het een geweldig programma, en ik heb zeker genoten de afgelopen 11 weken. En niet alle werkelijkheid hoeft naar voren te komen, anders weten we in aflevering 1 al wie de mol is. En bepaalde zinnen uit de context halen vind ik ook helemaal niet erg en we weten dat dit gebeurt. Maar jij als advocaat zijnde moet dan ook weten dat je de waarheid niet moet verdraaien. Wij als kijkers willen achter de mol zien te komen op basis van de feiten die wij zien en horen tijdens de uitzending. Als wij niet op deze feiten kunnen bouwen, waarom zouden we dan nog kijken? Je moet een verschil maken tussen de mol kunnen vinden door goed op te letten in alle afleveringen of gokken wie de mol zou kunnen zijn.

Dit neemt allemaal niet weg dat ik bij de volgende mol in 2005 niet ga kijken. In tegendeel, misschien ga ik me wel opgeven als kandidaat om het allemaal een keer echt mee te maken.

Campy