Auteur Topic: Nieuw(s) op de site  (gelezen 99916 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #40 Gepost op: 13-01-2005, 00:17:31 »
We staan allemaal in de startblokken. Nog 2 dagen en dan komen we eindelijk weer aan onze trekken. Dat duurt nog best wel even. Om de tijd te korten, hebben we wat leesvoer online gezet. Leuke wetenswaardigheden van het land waar dit jaar de Mol opereert....Australië. Slechts ter leringe ende vermaak?.........Wie weet .... misschien is het wel heel leerzaam om die pagina's zorgvuldig door te nemen ::)

je vindt hem onder WIDM-stuff, maar voor het gemak, klik hier en lees er alles over!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #41 Gepost op: 14-01-2005, 04:47:08 »
Hier vind je wekelijks een overzicht van mols en onmols gedrag van jouw Mol en de andere kandidaten, per afleveringen en per opdracht.
Zo kan je goed bijhouden of jouw Mol zich 'mollig'gedroeg ten opzichte van de andere kandidaten  8)

Je kan het wekelijks terugvinden in het menu bij 'Overzichten', onder het kopje 'Mollen en Geldzakken'
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #42 Gepost op: 14-01-2005, 05:43:03 »
Wie verdenkt wie..? .. De eeuwig spannende vraag waarop je op deze pagina een antwoord krijgt ;)

Tevens houden we wekelijks overzichtelijk  voor je bij wie de executie niet overleeft, en wie er een vrijstelling krijgt :).

Je vindt de pagina terug in het menu onder 'Overzichten', onder het kopje 'Wie verdenkt wie?'.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #43 Gepost op: 14-01-2005, 09:34:07 »
Tien beroemdheden beginnen de jacht op de mol


Sommige kijkers wisten het in één klap zeker: Sigrid is de mol. Presentatrice Angela Groothuizen had in Wie Is De Mol? per ongeluk ‘ lucifers’ ingetikt in plaats van ‘ lucifer’. Die extra s betekende natuurlijk Sigrid. Die moest de saboteur zijn. ,, Alles halen ze erbij,’’ zegt redacteur Anton Jongstra.
Vanavond begint een nieuwe reeks, met tien bekende Nederlanders. Vooral op het internet wordt driftig gespeculeerd. De echte fans kijken de afleveringen beeld voor beeld terug. Voor de leek: de kandidaten moeten samenwerken om de opdrachten tot een goed einde te brengen. Het prijzengeld valt uiteindelijk de kandidaat toe die de meeste kennis vergaart over de mol. Die frustreert opdrachten. Na elke aflevering moet de kandidaat die het meest hopeloos op een dwaalspoor is geraakt de koffers pakken. De kijkers puzzelen mee en wisselen op internet van gedachten. ,, Dit laat zien hoe een internetsite meerwaarde kan hebben voor een televisieprogramma,’’ zegt Jongstra. Alles wordt uitgeplozen, op het maniakale af. Tijdens de in Portugal opgenomen serie kwam een schimmige muurschildering in beeld. ,, Ik ken iemand in Portugal. Die kan wel even gaan kijken,’’ schreef iemand op het internetforum. Dat gaat
 
Jongstra te ver. ,, Onze geheime aanwijzingen kunnen daardoor alleen maar tegenvallen.’’ Die zijn er wel degelijk. Er zijn ook hints op de officiële website van het programma, wieisdemol. nl, er is een raadselachtig dagboek van de mol te vinden, en elke week maandag is een  muzikale aanwijzing te beluisteren bij Hans Schiffers op 3FM. Die draaide bijvoorbeeld achterstevoren het Rolling Stones- nummer Start Me Up, het eerste nummer van de lp/ cd Tattoo You. Mol George had opvallende tatoeages, het laatste nummer van de lp/ cd heet Waiting On A Friend en George werd als enige tijdens een ontmoeting met de partners opgewacht door een vriend. Jongstra houdt het internet nauwlettend in de gaten. Zijn de hints herkend? ,, Het is een lastig evenwicht, want we mogen nooit over het randje gaan.’’ De echte fans willen het niet eens weten. Toen een bezoeker www.wiesdemol.com slinks voorkennis had bemachtigd over de  eerstvolgende kandidaat die naar huis werd gestuurd, werden zijn boodschappen geweerd. ,, Ze houden van het spel. Ze willen maar één ding, maar niet op die manier.’’
Wie Is De Mol?, Nederland 20.25 uur.
 
Bron: Utrechts Nieuwsblad
 

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #44 Gepost op: 14-01-2005, 09:50:28 »
Leuk bericht! :D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #45 Gepost op: 14-01-2005, 10:13:18 »
Wat 'n geweldig artikel!  ::ok::  En wat 'n mooie reclame voor ons!  ;D

Die komt op de mediapagina erbij te staan.  ::jaja::

Bedankt katja!  :)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #46 Gepost op: 14-01-2005, 10:15:07 »
Leuk stukje ! ;D
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #47 Gepost op: 14-01-2005, 10:18:02 »

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #48 Gepost op: 14-01-2005, 14:22:35 »
,, Alles halen ze erbij,’’ zegt redacteur Anton Jongstra.
::) Hoe komt ie dáár nou bij.... 8)
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #49 Gepost op: 14-01-2005, 15:43:56 »
Alles wordt uitgeplozen, op het maniakale af. Tijdens de in Portugal opgenomen serie kwam een schimmige muurschildering in beeld. ,, Ik ken iemand in Portugal. Die kan wel even gaan kijken

Kent niet iemand iemand in Adelaide? ;D ::rofl::

Erg leuk ::ok:: Bedankt Katja!
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #50 Gepost op: 14-01-2005, 16:40:56 »
Dit is het eerste en tot nu toe nog enige bericht op het officiële avro forum dat pas vanavond word ge-opend.

 Nieuws

Mededeling voor Mol en ER fans 

Veel mensen hebben de AVRO de afgelopen week gebeld en gemaild met de vraag hoe het kan dat Wie is ... de Mol? (Ned. 2) en ER (Ned. 3) op hetzelfde tijdstip worden uitgezonden.Allereerst:de AVRO betreurt dit, maar heeft hier zelf niet alles in te zeggen. De netcoördinatoren (van Ned. 1, 2 en 3) bepalen op welk net en tijd een programma wordt uitgezonden. De huidige situatie zal drie weken duren. Eind januari wordt ER onderbroken en zal weer starten op 29 april. De laatste aflevering van Wie is ... de Mol? is op 25 maart. Ook wordt Wie is ... de Mol? elke vrijdagochtend om 10.00 uur herhaald via Nederland 1. 
AVRO Wieisdemol 14-01-2005 15:17 
 
 

Greetz,

de zonnekoning
 
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #51 Gepost op: 14-01-2005, 17:00:18 »
Leuk bericht en leuke reclame voor de site. Bedankt voor de info over ER en WIDM!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #52 Gepost op: 14-01-2005, 17:23:33 »
'Je leven gaat toch door'
door Anouk Wouters
Half december gaf de AVRO aan het contract van Angela Groothuizen niet te verlengen. 'Op projectbasis werk ik nu. Maar er zijn voorlopig geen projecten.' Vanaf vanavond is zij toch weer op de buis met haar programma Wie is... de Mol?

"Misschien word je wat afgeleid door schreeuwende kinderen. Maar laten we het proberen. Ondertussen maak ik even een cracker klaar", roept Angela Groothuizen door de telefoon. Als ze niet bezig is met werken, dan heeft ze haar handen wel vol aan haar gezin. Zo heeft de presentatrice en fulltime moeder nét haar kinderen uit school gehaald op het moment van dit interview. "Ik moet even een broodje voor iemand smeren. Alleen met tomaat en peper en zout? Oké.' Ik leg je even neer, maar ik lul gewoon verder."

Een half jaar geleden zat Angela nog in Australië en Indonesië voor opnames van de vijfde editie van Wie is... de Mol? Ditmaal in een nieuwe vorm want de kandidaten zijn bekende Nederlanders. "Het hele groepje programmamakers dat De Mol maakt houdt helemaal niet van celebrities. Maar wij hebben dan ook geen 'Rode Loper BN'ers', maar allemaal uitgesproken figuren als dj's, presentatoren en cabaretiers."

In deze nieuwe editie van Wie is... de Mol? gaan Jim de Groot, Lottie Hellingman, Sander de Heer, Isabelle Brinkman, Roeland Fernhout, Marc Marie Huij-bregts, Yvonne van den Hurk, Victoria Koblenko, Yvon Jaspers en Gijs Staverman op mollenjacht. "Het is ontzettend interessant om naar te kijken. Je hoeft niet meer energie te verspillen aan 'wie is die blonde vrouw ook alweer'. Je weet nu ongeveer wel wie wie is. Daardoor kun je direct beginnen met het spel", aldus Angela.

Onder leiding van Groothuizen voeren de tien kandidaten tal van opdrachten uit. Slaagt de opdracht, dan verdient de groep steeds geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Maar de Mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er géén geld wordt verdiend voor de pot. De winnaar is degene die op het eind van de rit weet wie de Mol is.

"Iedereen gedraagt zich echt totaal verdacht! Want als je verdacht doet, denken ze dat jij de Mol bent. Je krijgt dus ook te maken met enorme strebers, die alleen maar denken, straks ga ik er als eerste uit, dat is een afgang! Dat was hilarisch."

"We hebben uiteindelijk drie weken gedraaid, echt flink doorgekacheld, maar het was goed te doen. De opnames vielen alleen midden in de zomervakantie en dat was voor mijn gezin wel een zware wissel. Áls je weg bent is het al niet leuk, maar als dat óók nog eens tijdens de zomervakantie is, dan duurt het helemaal 100 jaar voordat mamma terug is."

Voorlopig hoeft Angela er in ieder geval niet over in te zitten dat ze haar gezin in de zomervakantie weer alleen moet laten. De AVRO verlengde halverwege december haar contract niet meer maar bood haar een alternatieve werkvorm aan: "Ik werk nu op projectbasis, maar er zijn helemaal geen projecten. Ze probeerden het heel netjes te brengen, maar de waarheid is dat ik een beetje ben gedumpt. Ze hebben iets in het najaar zeggen ze, maar dat duurt nog heel lang. Als ik het een half jaar geleden had geweten, dan had ik tegen nog wat dingen 'ja' kunnen zeggen. Maar ik heb nu helemaal niks."

Toch had Angela het ergens wel verwacht. "De chemie was ook wel een beetje op tussen mij en de AVRO. Bovendien wil de AVRO verjongen ofzo. Van de zomer hadden ze Tooske Breughem er nog bijgehaald. Toen dacht ik ook, als die nou alle leuke dingen mag doen, dan ben ik weg. Ik weet niet hoeveel toekomst er tegenwoordig is voor een 45-jarige allrounder. In Nederland moet je echt foetus zijn, wil je nog carrière kunnen maken."

Leuk vindt Angela het niet, want ze heeft keihard gewerkt de afgelopen jaren: "Er is echt geen presentator in Nederland die zoveel uur gedraaid heeft als ik de laatste paar jaar. Soms wel vijf programma's tegelijkertijd!"

Toch ziet ze deze tijdelijke pauze ook wel weer als een nieuwe kans om iets anders te gaan doen. "Ik moet nu wat gesprekken aangaan met mensen en die komen er ook aan. Misschien ga ik wel naar een andere omroep. We zien wel. Ik ben net verhuisd en ik ben nu nog wat aan het ademen in mijn nieuwe huis en aan het opruimen en zo. Je leven gaat evengoed wel door hoor, met de kinderen van school halen, interviews doen. En het is nu voor het eerst in jaren dat ik even kan nadenken."

Wie is...de Mol? Iedere vrijdag om 20.30 uur op Nederland 2. Herhaling vanaf vrijdag 21 januari om 10.00 uur op Nederland 1.

Verschenen in SP!TS op vrijdag 14 januari 2005.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #53 Gepost op: 14-01-2005, 17:29:40 »
Bedankt ishtara!  ::ok::  Hij komt op onze mediapagina te staan!  :)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #54 Gepost op: 14-01-2005, 19:34:52 »
Ja, hé?  ::rofl:: ;)
Toch jammer dat er "zijn" staat, zullen ze mij eigenlijk wel bedoelen dan ?
( heb alleen de poll getest en gelezen waar aflevering 1 overgaat en wat de opdrachten zijn enzo, niets gezien over een afvaller . Nou heb ik ook niet hele goed gelezen omdat ik nog niets WIL weten.. Maar meen me te herinneren van vorig jaar dat er ook iets gevonden was ? Nou ja, maakt ook niet uit eigenlijk, blijft leuk. En ik wordt een beetje hyper van het aftellen :) )
Corien
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #55 Gepost op: 14-01-2005, 19:41:13 »
Ik denk eerder dat dit over het vorige seizoen gaat Highwaykind en niet over wat er gister is gevonden. Die medewerker van WIDM zal wel eerder geintervieuwd zijn dan gistermiddag denk ikzo... ::vergroot::
Geniet nooit met mate...

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #56 Gepost op: 14-01-2005, 19:49:45 »
Ik denk eerder dat dit over het vorige seizoen gaat Highwaykind en niet over wat er gister is gevonden. Die medewerker van WIDM zal wel eerder geintervieuwd zijn dan gistermiddag denk ikzo... ::vergroot::
daar gaat mijn moment van roem ;(
( nog 36 minuten, tss, schiet ook niet op ! Maar vast wat broodjes roosteren voor straks ( mijn chips alternatief ),en wat drinken klaar zetten ..)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #57 Gepost op: 14-01-2005, 19:51:30 »
( nog 36 minuten, tss, schiet ook niet op ! Maar vast wat broodjes roosteren voor straks ( mijn chips alternatief ),en wat drinken klaar zetten ..)
Nou inderdaad... wachten duurt lang... Ik ga me zo ook maar vast mentaal voorbereiden! ;D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #58 Gepost op: 14-01-2005, 20:04:53 »
verdorie nog half verplicht de leukste thuis kijken ook, want stel je voor dat ik het bgin mis..
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw(s) op de site
« Reactie #59 Gepost op: 14-01-2005, 20:07:09 »
Ben je verslaafd ofzo?  ::rofl:: ::rofl::
Geniet nooit met mate...