Auteur Topic: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?  (gelezen 22804 keer)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #20 Gepost op: 22-12-2004, 17:20:31 »
Hehe..leuk topic dit ;D

Ik heb een heuse WIDM handleiding voor het kijken van de afleveringen! ;D

* Ik kijk WIDM absoluut en altijd in mijn eentje. (Tenzij iemand uit vrienden- of familiekring het ook volgt. En dan bedoel ik écht volgt en niet half half)
 
*Ik neem de aflevering altijd op, zodat ik die in het weekend en in de loop van de week nog eens een stuk of 5 keer terug kan kijken.

*Tijdens WIDM is er absolute stilte en opperste concentratie.Maar dat spreekt voor zich. Mobiele telefoon gaat op stil. Pen en papier in de aanslag voor eventuele aantekeningen.

* Er word alleen gedronken, gegeten mag alleen als het niet kraakt of andere herrie veroorzaakt!

*Daarna ga ik lekker naar de kroeg. (Want hé, het is wel vrijdagavond!)

*Zaterdag kijk ik de aflevering nogmaals. Voor hints en aanwijzingen die ik de eerste keer over het hoofd gezien heb.

*Dan ga ik het forum eens checken.

Jaja...ik heb er weer zin! ::joehoe::
That's all

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #21 Gepost op: 22-12-2004, 19:51:57 »
We have wasted, but exciting, lifes!! ::trots::
Tell me what your telescope says

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #22 Gepost op: 22-12-2004, 21:02:30 »
Inderdaad vveerraak!
vrijdagavonden??? ??? Volgens mij, en volgens de rest hier zo te zien ook, wordt dit een heus weekendgebeuren. Enorm grappig, dit topic!
Vrijdagavond wordt dat voorlopig waarschijnlijk op tijd naar mijn ouders, want daar hebben we een videorecorder, en bovendien kijkt het wel erg gezellig met het hele gezin.
Ook ik heb tijdens de uitzending weinig interesse in eten. Kijken, daarna forummen.
Zaterdag mijn eigen theorieen en alle theorieen die ik hier heb opgepikt zelf controleren door de aflevering zeer intensief nog een keer te kijken, en ook gewoon omdat het erg leuk is. De rest van de week forummen en proberen af te kicken. 
Ik heb er erg veel zin in!
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #23 Gepost op: 22-12-2004, 21:39:40 »

Krijgen we trouwens hier ook weer een pool net als voorgaande jaren.
IK ga lekker zitten kijken, maar ook opnemen op de video, ik wil beslist niet gestoord worden tijdens dit heilige uurtje.
Daarna op het forum.
Maar ik ga beslist geen chips zitten eten tijdens de uitzending, want dat kraakt als een gek, en dan kan ik niet verstaan wat er gezegt word, en ik wil er geen woord van missen. Ik pak wel iets te eten wat niet kraakt.  ;D

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #24 Gepost op: 23-12-2004, 13:57:39 »
ik werk elke vrijdag tot 21.00 uur  :\'(
en de videorecorder is kapot  :\'( :\'( :\'(

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #25 Gepost op: 24-12-2004, 00:23:16 »
ik werk elke vrijdag tot 21.00 uur :\'(
en de videorecorder is kapot :\'( :\'( :\'(

Nieuwe vragen voor kerst?? ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #26 Gepost op: 24-12-2004, 00:23:50 »
Krijgen we trouwens hier ook weer een pool net als voorgaande jaren.

::jaja:: Zeker! :D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #27 Gepost op: 26-12-2004, 02:41:54 »
::jaja:: Zeker! :D

Leukkkkkkkkkkk wanneer kunnen we ons daarvoor inschrijven?????????
Ik ga zeker weer meedoen, vind dat zo gaaf. ::ok:: ::ok:: ::ok::
« Laatst bewerkt op: 26-12-2004, 02:43:27 door Vinkje »

Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #28 Gepost op: 26-12-2004, 14:54:09 »
Alles best zolang ik maar mag kijken en freaken en niemand me stoort

hehehe.. helemaal mee eens! ;D
En vooral geen moeders die halverwege de aflevering gebeld worden door een vriendin en er luid doorheen gaan zitten kakelen en lachen. Dat doe je maar op de gang!  8)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #29 Gepost op: 27-12-2004, 12:42:59 »
Leukkkkkkkkkkk wanneer kunnen we ons daarvoor inschrijven?????????
Ik ga zeker weer meedoen, vind dat zo gaaf. ::ok:: ::ok:: ::ok::

De pool zal een week vóór het begin van de serie geopend worden :D

Succes!! ::ok::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #30 Gepost op: 27-12-2004, 13:32:25 »
ik werk elke vrijdag tot 21.00 uur  :\'(
en de videorecorder is kapot  :\'( :\'( :\'(
Arme jij! Maar het wordt toch vast wel herhaald op zaterdag?? Kun je wel tot die tijd niet forummen maarja.. ;)

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #31 Gepost op: 27-12-2004, 20:28:33 »
Mijn vrijdagen worden afgewisseld door blijdschap en droefenis. ::ok:: ::niet-ok:: De helft van de uitzendingen moet ik op vrijdagacond werken  :\'( en dus gaat de video dan aan. ::vergroot::
De andere helft ben ik vrij ;D en voor de aftrap op 14 jan. heb ik maar een snipperdag opgenomen, want die wil ik beslist niet missen. ::ohno::
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #32 Gepost op: 28-12-2004, 16:58:28 »
Alleen, met de deur dicht en de telefoonstekker eruit :)

Of misschien beneden bij mijn moeder als er verder niemand thuis is. Video en/of DVD recorder lopen( hopelijk heb ik tegen die tijd digitale TV via de kabel !!) , en de dag erna zit ik met vulpen en papier in de aanslag alles nog een kee rte bekijken , en om alle acties op te schrijven ( en online te zetten  - site is in de lucht, ik ben er klaar voor ). De middag erna zit ik waarschijnlijk de meest vergezochte verborgen-hint-theorieën uit te pluizen achter de computer ... plaatjes bewerken..muziekjes omdraaien.. :) En hopelijk ben ik zo actief mogelijk op het forum in de rest van de vrije tijd .
Heb er nu al zin in :)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #33 Gepost op: 8-01-2005, 00:12:22 »
Mijn vrijdagavonden gaan iig voor een groot deel bestaan uit juichend gillend hyper rondspringen! ;D vandaag al aan den lijve ondervonden..

Offline niejo

  • Forumlid
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #34 Gepost op: 8-01-2005, 12:14:04 »
tot nu toe altijd alle series al samen met familie gekeken, handig, vele invalshoeken over wie de mol zou kunnen zijn, maar ook achterdocht troef, en veel discussie over wat nou wel of niet molgedrag zou kunnen/moeten zijn. en daarna de hele rest van de week forumme, nadenken, slapeloze nachten, en hope dat de volgende aflevering misschien net een minuutje eerder begint!!
« Laatst bewerkt op: 8-01-2005, 12:16:01 door niejo »

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #35 Gepost op: 8-01-2005, 13:33:02 »
De vorige series heb ik allemaal beneden in de woonkamer gekeken met m'n ouders en broertje. 'k woon nu op kamers en heb op vrijdag (vaak) tot 17:30u college. Omdat ik er zo'n drie uur over doe om naar m'n ouders te gaan heb ik besloten om dan maar niet naar m'n ouders te gaan. Als m'n huisgenoten ook mee willen kijken ga ik WIDM in de woonkamer kijken en anders ga ik wel op mijn eigen kamer kijken. Heb daar ook een videorecorder staan waarmee ik (natuurlijk) alle afleveringen ga opnemen. Die kijk ik dan gedurende de week een paar keer terug in afwachting voor de nieuwe aflevering. Verder doe ik mee aan de pool, kijken of het nu beter gaat dan andere jaren. En zal zo af en toe wel een stukje schrijven in het forum, alles bijhouden in het forum zal zoals de afgelopen jaren wel niet lukken.

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #36 Gepost op: 8-01-2005, 15:40:48 »
waarschijnlijk zit ik alleen op zolder te kijken, terwijl de rest van de familie iets anders kijkt. Ik vermoed dat WIDM ook wordt opgenomen, dus ik kan de afleveringen altijd nog een keer zien. :D
Smiling isn't a crime..

Offline Citizen Erased

  • Forumlid
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #37 Gepost op: 8-01-2005, 16:14:33 »
Mijn ouders kijken het ook altijd, dus dat is wel hip.
En ik maak altijd aantekeningen tijdens de uitzendingen.

Maar... het wordt nu tegelijkertijd met ER uitgezonden. En wij thuis zijn ook fan van ER. Dus een avn de twee moeten we gaan opnemen. :-\\.

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #38 Gepost op: 8-01-2005, 16:46:37 »
Maar... het wordt nu tegelijkertijd met ER uitgezonden. En wij thuis zijn ook fan van ER. Dus een avn de twee moeten we gaan opnemen. :-\\.
Daar zitten wij thuis ook mee ja
Smiling isn't a crime..

Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #39 Gepost op: 8-01-2005, 19:35:04 »
Ik kijk altijd samen met mn paps en mams en mn broertje, en dan minstens nog een uur zitten te discussieren over wie nou wel de mol is en wie niet. En mn moeder aantekeningen maken  ::jaja:: Heel leuk.. Ik woon ondertussen op kamers, maar hievroor kom ik naar huis, wil al die complottheorien niet missen (mn pa zegt altijd: ik weet het zeker.. het zijn twee mollen deze keer ::rofl::) Maar.... vrijdagavond moet ik werken tot 21:00  ::ohno:: Ik heb echter hele lieve ouders die dan ER gaan kijken en WIDM opnemen zodat we dat kunnen kijken als ik thuis kom  ::bravo:: yeah ik ben blij

Heb er echt zin'an  ::tandpastasmiley::