Auteur Topic: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?  (gelezen 22812 keer)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #40 Gepost op: 8-01-2005, 22:20:12 »
Hrm, ik verbied mijn ouders juist mee te kijken omdat ze er dan ongetwijfeld doorheen zouden gaan praten en in mijn ogen totaal verkeerde opmerkingen zouden maken :-X...

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #41 Gepost op: 8-01-2005, 22:50:04 »
Tv kijken is hier nogal ingewikkeld. Als enig vrouw tussen 4 mannen is de afstandsbediening NOOIT in mijn bezit. (verwacht nu enig medelijden) Maar ik neem het op om het later nog eens op tv terug te zien en ik kijk op de pc. ;D ::)
er was eens......

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #42 Gepost op: 8-01-2005, 22:52:17 »
Tv kijken is hier nogal ingewikkeld. Als enig vrouw tussen 4 mannen is de afstandsbediening NOOIT in mijn bezit. (verwacht nu enig medelijden) Maar ik neem het op om het later nog eens op tv terug te zien en ik kijk op de pc. ;D ::)

jawoor storm ik heb medelijden met je!!


Ikzelf moet vrijdags altijd sporten en dan ben ik er niet, maar ik ben van plan om het op te gaan nemen en dan gewoon daarna kijken :P ...!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #43 Gepost op: 9-01-2005, 09:57:20 »
Mijn mannetje klaagt toch altijd dat hij zo weinig kans ziet om te computeren, dus vanaf aanstaande vrijdag is hij verplicht om elke vrijdagavond te computeren zonder geluid wel te verstaan ::tandpastasmiley::

enne storm dat van die afstandsbediening is heel herkenbaar ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Reninho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #44 Gepost op: 9-01-2005, 11:18:01 »
gheghe bij ons thuis zitten we met 4 man aan de buis gekluisterd!
We kijken de aflevering, nemen het op en gaan de rest van de avond analyseren en discussieren over aanwijzingen.....

Boh ja!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #45 Gepost op: 9-01-2005, 13:17:26 »
Mijn mannetje klaagt toch altijd dat hij zo weinig kans ziet om te computeren

 ::)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #46 Gepost op: 9-01-2005, 17:09:50 »
Ik denk dat ik het alleen ga kijken op mn kamer met wat drinken en wat te knabbelen :D
Mijn ouders kijken het toch niet en als ze het kijken kletsen ze er toch altijd door en dan krijg we beslist ruzie >:(

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #47 Gepost op: 10-01-2005, 15:07:33 »
Het is niet te geloven maar ik krijg vandaag te horen dat we a.s. vrijdag een etentje hebben van het werk waar je verplicht wordt bij te zijn?!?!?! :\'( Ik verheug me echt al maanden hierop en dan krijg je zoiets! Dus voor mij wordt het opnemen en zodra ik naar huis mag kijken natuurlijk!! :(
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #48 Gepost op: 10-01-2005, 15:37:51 »
Ik sluit iedereen vrijdag gewoon op in de bezemkast.

 ;D
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #49 Gepost op: 10-01-2005, 15:45:04 »
Ville: ziek melden ;)

Sjoois: heb je zo'n grote bezemkast, zo weinig huisgenoten of wordt het gewoon heel erg proppen? ;) Btw, dat gebonk in die bezemkast is ook wel weer afleidend he... :-\\

Offline niejo

  • Forumlid
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #50 Gepost op: 10-01-2005, 17:59:13 »
Sjoois: heb je zo'n grote bezemkast, zo weinig huisgenoten of wordt het gewoon heel erg proppen? ;) Btw, dat gebonk in die bezemkast is ook wel weer afleidend he... :-\\

draagt natuurlijk wel bij aan het spannende sfeertje  ;)

Offline myrthevanbree

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kom maar op met die mol!!!
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #51 Gepost op: 10-01-2005, 23:03:14 »
Mijn ouders kijken het ook altijd, dus dat is wel hip.
En ik maak altijd aantekeningen tijdens de uitzendingen.

Maar... het wordt nu tegelijkertijd met ER uitgezonden. En wij thuis zijn ook fan van ER. Dus een avn de twee moeten we gaan opnemen. :-\\.

Waarom snijdt de AVRO zichzelf zo in de vingers? Twee programma's op hetzelfde tijdstip met dezelfde doelgroep, foeifoei. Ik heb dus big problem. Eén schotel, en dus maar één zender tegelijk ontvangen en we zijn hier allemaal verslaafd aan zowel wie is de mol als ER. Ben dus bang dat ik de eerste weken moet missen (NEEEEH!!!!!!!!!!!!) wie weet wanneer de herhaling is???

Trouwens we zitten gewoon met wat drinken op de bank, schrijven niks op (hebben daar na twee afleveringen spijt van) en mn vader komt het drinken aanvullen want die kan geen uur stil zitten, wordt ie helemaal gestresst van  ::tandpastasmiley::


Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #52 Gepost op: 11-01-2005, 13:46:21 »
Ik vind het ook geen slimme actie van de Avro  ::ohno::, maarja, ER wordt nu opgenomen, want WIDM MOET ik 'live' zien... Ik ben wel heel blij dat het nu eindelijk weer op tv komt!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #53 Gepost op: 11-01-2005, 16:00:59 »
Voor mij wordt het elke vrijdagavond op tijd thuis proberen te komen met de trein. Dat gaat nog erg krap worden. Als ik dan vertraging heb kan de conducteur beter niet naar mijn kaartje vragen.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Klemen10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #54 Gepost op: 11-01-2005, 19:02:33 »
 :\'( Ik kan het vrijdag niet kijken, want ik ben pas 22:00u thuis. Weet iemand wanneer het herhaald wordt? Op zaterdag? En kun je het ook terug zien op internet bij www.uitzendinggemist.nl ?? Zou het daar dan meteen vrijdag al op staan? ???

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #55 Gepost op: 11-01-2005, 21:39:52 »
Ik bedenk me net dat ik vrijdag avond mn verjaardag vier :-\\ Maar dan neem ik het wel op, wat ik sowieso al deed, en dan ga ik het later wel kijken, maar dat is niet zo slim van mij :P
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #56 Gepost op: 11-01-2005, 21:44:13 »
De eerste aflevering ga ik in ieder geval samen met Tweety kijken!
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #57 Gepost op: 11-01-2005, 22:17:09 »
Beker warme chocomelk met een flinke scheut Tia Maria, katten aan de tranquillizers, video start klaar en dan met kloppend hart wachten op de openingstune.
Lekker ontspannen kijken, genieten van de aflevering, ondertussen snort de video wel mee.
Na afloop 1ste half uur op chat de eerste reacties uitwisselen onder genot van een ander heerlijk drankje (vodka?), vervolgens de aflevering nogmaals bekijken, maar nu met pen en papier.
Weer naar de chat, eerste theorieën uitwisselen, kijken op het forum, eventueel aanvullen.
Tot diep in de nacht op de chat, ondertussen is op video de aflevering al 3 keer langsgekomen.
Zaterdag en de dagen erna beeldje voor beeldje, op de chat, op het forum en nogmaals de afleveringen van de afgelopen weken herzien.

En dan maar weer aftellen tot de volgende vrijdag.


Ik hoop dat mijn videorecorder dit jaar wel het einde van het seizoen haalt...



Wilm
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #58 Gepost op: 11-01-2005, 22:19:01 »
Ik kan het vrijdag niet kijken, want ik ben pas 22:00u thuis. Weet iemand wanneer het herhaald wordt? Op zaterdag?

Ik heb even in de nieuwe TV-gids gekeken: het programma wordt pas op vrijdagochtend tussen 10 en 11 uur herhaald op Nederland 1. Niet zo gunstig dus als de zaterdagochtend van vroeger.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #59 Gepost op: 11-01-2005, 22:23:28 »
De eerste aflevering ga ik in ieder geval samen met Tweety kijken!

  ;D

Dat wordt dus telefoons uit, video klaar, glaasjes gevuld en mondjes dicht!!!  ::rofl::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you