Auteur Topic: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?  (gelezen 22806 keer)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Gepost op: 16-12-2004, 18:47:38 »
Vertel hier hoe jij widm gaat kijken, dus alleen of met familie, vrienden, andere molfans... Barricadeer je de wijde omgeving om niet gestoord te worden gedurende dat heilige uurtje, leg je de telefoonhoorn van de haak, zet je je mobiel en computer uit, of ben je juist ondertussen aan het bellen met andere mensen die aan het kijken zijn, om toch a.h.w. samen te kunnen kijken ook al ben je niet bij elkaar? Heb je tips voor anderen hoe je je huisgenoten in bedwang houdt zodat ze niet door het beeld lopen of door hints heenpraten? Bespreek je alle spannende en grappige momenten al terwijl ze bezig zijn of geef je iedereen de volle laag die ook maar een kik geeft? Ben je de hele avond ervoor en erna achter de computer (= forum/chat) te vinden of installeer je je al ruim van tevoren achter de tv? Neem je elke afl op? Word je hyper, zenuwachtig, gestrest of juist doodkalm?

Ben ik wel eens benieuwd naar... ;)

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #1 Gepost op: 16-12-2004, 19:48:36 »
Ik ben van plan om alle afleveringen op te nemen. Ik hoop om het te kunnen kijken op de grote tv, maar dan moeten mn ouders dus meekijken en ik weet niet of ze dat willen ;) Anders samen met mn zusje kijken op de kleine tv. Ik ben ook wel van plan om ervoor/erna achter de computer te zitten ::ok:: En ik vind het natuurlijk ook wel prettig als ik niet gestoord wordt, maar om de hoorn van de haak te halen en de computer uit te zetten vind ik een beetje teveel van het goeie, er zijn nog andere mensen hier ;)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #2 Gepost op: 16-12-2004, 21:22:10 »
Ik kijk zulk soort series vaak in m'n eigen kamer... Waarom? De grootste TV van het huis, geen andere mensen die er doorheen kakelen... Met een drankje en een knabbeltje op de bank!
En natuurlijk de DVD recorder mee laten lopen voor in het archief en om het terug te bekijken.

Wat betreft deze site... ik zal wel de overzichten in de gaten houden, maar weet niet of ik zin en tijd heb om alle discussies hier mee te voeren.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #3 Gepost op: 17-12-2004, 10:50:19 »
We zullen wel beginnen met een woordenwisseling wie verbannen wordt naar de slaapkamer of wie er beneden blijft ::rofl::...en ik zal in alle gevallen de videorecorder aanzetten zodat ik later op mijn gemakkie de quotes er uit kan pikken...daarnaast hebben een collega en ik afgesproken om na afloop even te msn-nen en de aflevering te bespreken en voor de rest natuurlijk veel forummen ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #4 Gepost op: 17-12-2004, 12:41:02 »
Alles best zolang ik maar mag kijken en freaken en niemand me stoort, en dat daarna de computer aanstaat zodat ik tot diep in dew nacht kan forummen...
Tell me what your telescope says

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #5 Gepost op: 17-12-2004, 16:14:04 »
ik zal het wel met mijn ouders en mijn broertje kijken. Waarschijnlijk beneden, omdat mijn ouders dit ook een leuk programma vinden. Mocht er in een keer een ander leuk programma voor hun komen op die tijd, zal ik naar mijn eigen kamer moeten verhuizen
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Marleenn

  • Forumlid
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #6 Gepost op: 18-12-2004, 12:14:21 »
Tot nu toe heb ik het altijd samen met mij moeder en 2 zusjes gekeken! Dat zou dit jaar ook wel weer zo zijn. Meestal worden er allemaal theorien bedacht en hebben we elke week weer een andere Mol op het oog ::vergroot::!!

Groenenman

  • Gast
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #7 Gepost op: 18-12-2004, 17:48:47 »
Misschien ga ik wel samen met mijn vrienden kijken en anders gewoon met mijn familie  :)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #8 Gepost op: 18-12-2004, 18:48:31 »
Na een hele vrijdag verlangend uitkijken dat de avond aanbreekt... ;D

Met bak lekkers en drinken voor de buis - stilte in huis, en genieten :D

Hierna, wrsch nog snel alvast 'n tweede keer zien terwijl het werk begint (screenshots ed) ;)

Dag erna: opnieuw bekijken, en alles zien wat ik er in wil zien ongetwijfeld ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #9 Gepost op: 19-12-2004, 16:58:56 »
... en hebben we elke week weer een andere Mol op het oog ::vergroot::!!
Ik heb vorig jaar na de eerste aflevering een gokje gedaan en daar bij gebleven. M'n mol was toen Rene en de winnaar Elise... niet helemaal goed dus!  ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #10 Gepost op: 19-12-2004, 19:15:03 »
De hele vrijdag zit ik natuurlijk de tijd af te tellen totdat 't eindelijk zo ver is!  :D

Ik keek 't meestal met m'n moeder, want die vind 't ook 'n leuk programma. Maar omdat die er nog wel 'ns doorheen praatte was 't noodzaak dat ik de aflevering in 't weekend nog minstens 2 keer bekeek.::tandpastasmiley:: Nu komt de aflevering vroeger dan eerst en zijn mijn ouders waarschijnlijk nog bij mijn oma, waar ze iedere vrijdagavond naar toe gaan. Dan heb ik fijn de breedbeeldtelevisie voor mezelf! En die 2 keer extra kijken zal ongetwijfeld nog steeds wel gebeuren om er ook echt zeker van te zijn dat ik alle hints eruit heb gehaald.  ;D

En na afloop natuurlijk tot laat op de avond doorforummen. En hopenlijk heb ik straks 'n vaste doordeweekse baan, waardoor ik m'n baantje op zaterdag kan opzeggen. En dan ben ik natuurlijk 't hele weekend op 't forum te vinden. En tussendoor natuurlijk ook nog samen met de andere WIDM.com-crewleden zorgen dat de site weer helemaal up-to-date wordt.  ::ok::



Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #11 Gepost op: 19-12-2004, 20:56:54 »
Ik ga net zoals bij ER op de computerkamer zitten, daar staat ook een tv, kzet de computer aan en ga op zoek naar meerdere Mol-fans. Op die kamer zitten gelukkig geen zusjes of ouders die vragen wat nou eigenlijk de bedoeling is ;) :D

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #12 Gepost op: 19-12-2004, 21:37:36 »
Ik zet mijn computer(tv-kaart) al uren voordat het begint klaar, ik probeer het te kijken op mijn computer, op te nemen op de computer en voor de zekerheid stop ik ook vast een videoband in de videorecorder.  Alles staat klaar en nog maar af wachten tot dat het eindelijk tijd is. Via afstandsbedieningen laat ik alles al 10 minuten van te voren beginnen met op nemen. En dan pak ik een zak chips en glas drinken en ga ik er voor zitten en geniet ik van de spannende, leuke of grappige aflevering. Ik ben een uur nadat de aflevering afgelopen is nog steeds in een bepaalde trance, na zo'n anderhalf uur ontwaak ik en probeer ik meteen het forum op te zoeken en terwijl ik de aflevering nog een keer afspeel, meteen mijn theorieën te plaatsen. Plotseling slaat de klok dan al weer 12 uur en vind ik het de hoogste tijd af te sluiten. Ik stap mijn bed in en ik draai nog even de opname op de videoband af. Daarna weet ik zeker dat ik lekker kan slapen met een goede droom...
Eindelijk...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #13 Gepost op: 20-12-2004, 11:08:30 »
Samen met ma op de bank, hoorn van de telefoon, mobieltjes uit, deurbel negeren etc.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #14 Gepost op: 20-12-2004, 14:07:48 »
Ik ben een uur nadat de aflevering afgelopen is nog steeds in een bepaalde trance, na zo'n anderhalf uur ontwaak ik
Gaaf zeg :D

hoorn van de telefoon, mobieltjes uit, deurbel negeren etc.
dat heb ik alleen kunnen doen (en dus gedaan) toen ik eens alleen thuis was ;D (tijdens de finale van serie 3, met dat 'wordt vervolgd' op het eind)

Leuk om te zien dat het toch wel aardig verschilt hoe al dan niet afgezonderd iedereen t kijkt! ;) Ik zal zelf altijd wel aardig bang zijn dat andere mensen in huis net iets te hard gaan praten ::) (ook al doe ik wel altijd de koptelefoon op). Ze weten gelukkig wel hoe belangrijk het voor me is en dat ik het ze niet snel zal vergeven als ze me storen tijdens dat heilige uurtje >:D - tenminste, dat neem ik aan. Mijn vader heeft nog wel de neiging om te komen vragen wat er aan de hand is als ik bijv begin te lachen of te schreeuwen vanwege een bep gebeurtenis.. net alsof ik dat dan ooit rustig zal gaan uitleggen ::) :P.

Ervoor én erna forummen is wel het plan.. Maar ik ga denk ik alleen opnemen als ik écht niet thuis kan zijn... Als ik alle afl ga opnemen staan ze allemaal op andere banden enzo, niet handig maar toch ook weer te waardevol om eroverheen iets op te nemen. Ik koop de dvd wel een keer van iemand anders opt forum.. ;D

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #15 Gepost op: 20-12-2004, 19:21:30 »
Maar ik ga denk ik alleen opnemen als ik écht niet thuis kan zijn... Als ik alle afl ga opnemen staan ze allemaal op andere banden enzo, niet handig maar toch ook weer te waardevol om eroverheen iets op te nemen. Ik koop de dvd wel een keer van iemand anders opt forum.. ;D
Ik ga dit jaar maar direct op DVD opnemen... vorig seizoen had ik nog op video liggen en heb ik overgezet naar de DVD speler. Moet ze nog afbewerken (hoofdstukken invoegen, reclame eraf knippen, etc) en dan op (6) DVD's zetten...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #16 Gepost op: 20-12-2004, 21:55:37 »
helllaas kijk ik alleen boven, ik heb mijn broetje al zover gekregen dat hij expeditie robinson altijd kijkt en volgt, en leuk vind:d nu ff zeggen dat ie naar de mol moet kijken,  ::jaja:: ;D

robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #17 Gepost op: 21-12-2004, 21:14:02 »
Zoveel mogelijk "live" kijken, en zowiezo alles opnemen!! :)
Mijn broertje is ook fan, dus die zal graag meekijken!! 8)

Uiteraard ontbreken de glazen cola en bakken chips niet!! ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #18 Gepost op: 21-12-2004, 23:41:14 »
Vrijdagavond eerst zelf kijken, met een glas drinken, zak chips en een aantekeningen blok. En zaterdag vanaf de video nog 1x, maar dan met m'n moeder erbij. Altijd grappig wat voor hints zij bedenkt over bepaalde kandidaten, terwijl ik al weet dat diegene gaat afvallen. En daarnaast natuurlijk een flinke partij forummen!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe gaan jouw vrijdagavonden eruitzien?
« Reactie #19 Gepost op: 22-12-2004, 15:50:05 »
Dat jullie kunnen eten en drinken tijdens het kijken zeg ???, daarvoor zit ik er veel te veel 'in', ik zet ook wel eens drinken naast me maar zeker weten dat ik dat dan vergeet... ;D