Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 207309 keer)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 23-01-2005, 18:35:29 »
Tsja Lottie zou ook een goed mol kunnen zijn, ik blijf nog bij Yvon, maar Lottie kan ook een goede mol zijn :P
Erg opvallend dat ze bijna verdwaalde ofzo, maar wie z'n schuld zou dit geweest zijn???

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #101 Gepost op: 23-01-2005, 20:13:48 »
Tsja Lottie zou ook een goed mol kunnen zijn, ik blijf nog bij Yvon, maar Lottie kan ook een goede mol zijn :P
Erg opvallend dat ze bijna verdwaalde ofzo, maar wie z'n schuld zou dit geweest zijn???
Bij mij is de verdachtenlijst precies andersom... Maar ik vraag me af of je daar kan verdwalen, ik verwacht dat het redelijk recht toe, recht aan zal zijn in zo'n grot. Dan kan je alleen terug, maar dan kom je de volgenden vanzelf tegen (die twee waren ten slotte niet als laatste)...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline lottie-fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #102 Gepost op: 23-01-2005, 20:45:13 »
dat is waar

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #103 Gepost op: 23-01-2005, 20:54:11 »
Jaa ik denk ook wel dat Lottie een goeie mol zou zijn! Maar ik vind haar nou echt een lekker, leuk en vrolijk persoontje!! ::bravo::
Some light in your eyes...

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #104 Gepost op: 24-01-2005, 02:59:48 »
Wanneer je de beelden vertraagd afspeeld zie je dat Lottie stemt voor het openmaken van de laatste ton (net als Roeland en Yvonne).
Zij steekt net als hen haar hand op, alleen op gewone snelheid is dat net niet te zien.

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #105 Gepost op: 24-01-2005, 07:23:42 »
Ik heb de aflevering via internet nogmaals bekeken en dan dat stukje van die sleutels op halve snelheid afgespeeld en dan kun je precies zien waar de sleutels zitten. Het is het stukje voor het spel zelf, bij de uitleg.

Bedankt, ik kon het echt niet vinden. Nu dus wel  ::tandpastasmiley::

Offline Parli

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #106 Gepost op: 24-01-2005, 18:30:53 »
Lottie is de mol !! In afl.2 vond ik daarvoor de volgende verdachte zaken:

Montage van het invullen van de test door de kandidaten:  De verdachte of een van genoemde personen door de testinvullende kandidaat, is de volgende in de montage.
Let op:

Eerst komt Victoria, eigenlijk slecht voorbeeld want zij zegt alleen wie ze niet verdenkt, nl  Sander, MM, ISABELLE
ISabelle: verdenkt Yvon of  GIJS
GIjs weet het niet
Sander : Roeland
Roeland: Yvon
Yvon: zegt echt te WETEN WIE de mol is, maar noemt geen naam
EN DAN KOMT LOTTIE !! DE MOL !!

Yvon heeft samen met Lottie in tentje geslapen op het strand, en ze hebben ook samen door de grot gekropen. Misschien dus door dit samenzijn, dat Yvon op het goede mol-spoor is gekomen..

Verder nog een klein verdacht puntje van Lottie. Op het strand als Angela uit staat te leggen hoe ze geld in kunnen zetten om tonnen te openen, staat de hele groep aandachtig te luisteren en neutraal/ernstig te kijken. Behalve Lottie, die als enige opeens breed glimlacht… Maar dat hoeft natuurlijk niets te betekenen.


Gegroet namens Parli

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #107 Gepost op: 24-01-2005, 18:58:44 »

Roeland: Yvon
Yvon: zegt echt te WETEN WIE de mol is, maar noemt geen naam

Yvon heeft samen met Lottie in tentje geslapen op het strand, en ze hebben ook samen door de grot gekropen. Misschien dus door dit samenzijn, dat Yvon op het goede mol-spoor is gekomen..


Mooie theorie, maar als je iets beter had geluisterd naar de biecht, had je kunnen weten dat Yvon een man verdenkt. 'Hij heeft het moeilijk'

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #108 Gepost op: 24-01-2005, 19:02:31 »
Ja maarja wie zegt dat dat waar is...
Some light in your eyes...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #109 Gepost op: 24-01-2005, 19:03:24 »
Ja maarja wie zegt dat dat waar is...

Ja, wie zegt dat het waar is dat zij weet wie de mol is  ::) Zo kun je bezig blijven gaan.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #110 Gepost op: 24-01-2005, 19:05:30 »
hahaha ja precies, dus misschien is het wel een zij! BEn toch erg benieuwd wie ze verdenkt :P
Some light in your eyes...

Offline egel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #111 Gepost op: 25-01-2005, 09:07:01 »
Wat mij opviel tijdens de executie is , dat Lottie eerst gewoon stond ,maar toen de naam van Gijs genoemd werd, ze opeens haar arm om diegen naast haar sloeg, zo van.....nu gaat het gebeuren, kan natuurlijk toeval zijn,maar eens kijken wat ze deze week doet tijdens de executie

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #112 Gepost op: 25-01-2005, 10:03:00 »
Lottie is wel zoveel op de achtergrond nog momenteel dat ik haar wel verdacht ga vinden. Of iig verwacht dat ze er lang in zal blijven, omdat we nog niet veel van haar gezien hebben (haar biechten worden ook nauwelijks uitgezonden). Ik heb toch meestal namelijk de indruk dat degenen die er snel uitvliegen de aflevering ervoor en de aflevering zelf veel in beeld komen om ze nog 'n beetje uitzendtijd te gunnen ofzo.  ;)

Ze zei trouwens ook iets opmerkelijks in 't begin van de aflevering: "En toen begon iedereen hard tegen hard en heb ik maar een stapje teruggedaan. Want wat kan ik hierin nu bijdragen?" Net of ze wil zeggen dat 't al chaotisch genoeg was en zij als mol zijnde daar niet meer in hoefde bij te dragen. Ik houd haar iig in de gaten, want deze onopvallende dame zou zomaar wel 'ns de mol kunnen zijn.  ::jaja::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #113 Gepost op: 25-01-2005, 14:00:41 »
"En toen begon iedereen hard tegen hard en heb ik maar een stapje teruggedaan. Want wat kan ik hierin nu bijdragen?" Net of ze wil zeggen dat 't al chaotisch genoeg was en zij als mol zijnde daar niet meer in hoefde bij te dragen. Ik houd haar iig in de gaten, want deze onopvallende dame zou zomaar wel 'ns de mol kunnen zijn.  ::jaja::

Ja, ze heeft vaker van die verkapte moluitspraakjes.  ::jaja:: aan de andere kant is ze veel te lief, ze wordt door de anderen weggepushd en krijgt geen kans om de mol uit te hangen (in dit voorval had Lottie bv. niet de guts om te kiezen in welk groepje ze zat en dus waar ze de beste molkansen had.)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #114 Gepost op: 25-01-2005, 14:23:55 »
(in dit voorval had Lottie bv. niet de guts om te kiezen in welk groepje ze zat en dus waar ze de beste molkansen had.)

Tja zou best kunnen toch? Alle andere kandi's zijn zo aanwezig vooral ook in de discussies (Gijs, Victoria, Marc-Marie, Yvon...), dat Lottie als mol zijnde er gewoon niet eens tussen kan komen. Zal toch wat zijn als we dit jaar 'n mol hebben die niet kan saboteren, omdat ze altijd overstemd wordt door té fanatieke kandidaten.  ;D

Offline Parli

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #115 Gepost op: 25-01-2005, 17:10:14 »
Ja die indruk kreeg ik dus ook.

Bij het beslissen in welke volgorde de groepjes met de heli zouden gaan vliegen (opdr1), hoorde je lieve-molletje Lottie ook zeggen: 'Nee, WIJ gaan ..'
Maar toen werd ze al weer bruut overstemd door Gijs en haantje-de-voorste kornuiten, en kon ze niet in de beste sabotage-groep (1) komen..

Tot later!!

ParLI

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #116 Gepost op: 25-01-2005, 21:39:48 »
Ja, maar wat had ze willen doen> Het spel verkeerd uitleggen? Dat zouden de andere gelijk doorhebben!
Some light in your eyes...

kNoe

  • Gast
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #117 Gepost op: 25-01-2005, 21:46:48 »
Ja die indruk kreeg ik dus ook.

Bij het beslissen in welke volgorde de groepjes met de heli zouden gaan vliegen (opdr1), hoorde je lieve-molletje Lottie ook zeggen: 'Nee, WIJ gaan ..'
Maar toen werd ze al weer bruut overstemd door Gijs en haantje-de-voorste kornuiten, en kon ze niet in de beste sabotage-groep (1) komen..




Hoezo beste sabotage-groep? Zij moesten beginnen, kdenk dat daar nix 8er zit

jumol

  • Gast
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #118 Gepost op: 25-01-2005, 21:47:42 »
Ze kon niet echt mollen bij de sluitel opdracht, maar wel bij het openen van de tonnen, en ze stemde altijd in met de hoge bedragen, maar mengde zich niet echt in de discussie...mollig ;)

kNoe

  • Gast
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #119 Gepost op: 25-01-2005, 21:53:51 »
Ze kon niet echt mollen bij de sluitel opdracht, maar wel bij het openen van de tonnen, en ze stemde altijd in met de hoge bedragen, maar mengde zich niet echt in de discussie...mollig ;)

Dat deed Roeland precies hetzelfde:P