Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 207476 keer)

jumol

  • Gast
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #120 Gepost op: 25-01-2005, 22:09:52 »
Dat deed Roeland precies hetzelfde :P
Ook en nog wel war meer :P maar Lottie ook(en aangezien ik haar als mol ziet valt dat meer op) ::jaja::

Offline Elisefan

  • Forumlid
  • pffffff
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #121 Gepost op: 26-01-2005, 23:37:52 »
Ook ik ben er van overtuigd dat Lottie de Mol is. Ze is te weinig in beeld. Ze geven nu nog niet veel weg, dat begint pas voorzichtig in aflevering 3. Vorig jaar werden mijn eerste vermoedens richting Elise ook in aflevering 3 bevestigd. Dus nog even geduld.... ;D
To the batmobile let's go!!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #122 Gepost op: 27-01-2005, 05:30:40 »
Lottie is wel zoveel op de achtergrond nog momenteel dat ik haar wel verdacht ga vinden. Of iig verwacht dat ze er lang in zal blijven, omdat we nog niet veel van haar gezien hebben (haar biechten worden ook nauwelijks uitgezonden). Ik heb toch meestal namelijk de indruk dat degenen die er snel uitvliegen de aflevering ervoor en de aflevering zelf veel in beeld komen om ze nog 'n beetje uitzendtijd te gunnen ofzo.  ;)

Hehe, moet meteen aan die opmerking van MM denken in aflevering 1, waarom ze Lottie veel filmden: Ik denk dat jij er straks uitgaat! Ze denken, wat we hebben, hebben we ;D

Maar zit wat in natuurlijk ::jaja:: In dat geval zou je verwachten dat miss Roeland eruit gaat  ::ohno:: :\'( Of MM (lijkt niet wrsch gezien intro en fanatisme), Sander ( ::trots:: ) , Victoria ( ;D) of Jim ( :-[ )

Hoop iig niet Roeland en Jim die vind ik wel leuk voor het spel ::jaja::

Citaat

Ze zei trouwens ook iets opmerkelijks in 't begin van de aflevering: "En toen begon iedereen hard tegen hard en heb ik maar een stapje teruggedaan. Want wat kan ik hierin nu bijdragen?" Net of ze wil zeggen dat 't al chaotisch genoeg was en zij als mol zijnde daar niet meer in hoefde bij te dragen. Ik houd haar iig in de gaten, want deze onopvallende dame zou zomaar wel 'ns de mol kunnen zijn.  ::jaja::

Ja viel me ook op ja. Analoog George die toen bij zijn instructie aan Elise zei: kijk iedereen praat hier door elkaar niemand luistert naar elkaar. Ideaal moment voor de Mol. Maar vooral om dan iets te doen wat krediet brengt (zoals bij het loodlijnen/ centrum spel van George bijv. Hij zei iets heel zinvols en dat leek hem achteraf heel onschuldig en kandidaterig doen overkomen.) Elise profiteerde ook van de chaos en wederzijdse verdenkingen trouwens.

Dus dat viel me ook op idd, sws vind ik Lottie een beetje nja vreemd in de biechts. Komt ook niet veel ter biecht. Weet niet zeker of dat Mols is of niet, volgens mij laten ze mollen juist wel best vaakbiechten om eventuele verdenkingen van zichzelf af te wentelen/ rationaliseren danwel verdenkingen jegens anderen aan te sterken. Maar goed, ze zal er mi idd sws nog wel een tijdje inzitten naar het zich laat aanzien ;)
« Laatst bewerkt op: 27-01-2005, 05:33:32 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

jumol

  • Gast
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #123 Gepost op: 27-01-2005, 21:43:53 »
Natuurlijk blijft ze er nog een tijdje in...de mol kan er toch niet uit ;)

Offline Sin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • No one can stop my crazyness
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #124 Gepost op: 29-01-2005, 10:54:37 »
Gister vond ik die opmerking van "de groep is te groot" nogal vreemd. 't kan ook iets anders zijn maar ik vind het toch eigenlijk wel een molopmerking omdat die juist de groep zo snel mogelijk weg wil spelen.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #125 Gepost op: 29-01-2005, 12:06:30 »
Ze kan er ook mee bedoelen, dat het te groot is zodat het moeilijker is een mol te vinden. Dat ze wil dat er mensen weggaan zodat zij makkelijker een mol kan kiezen.

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #126 Gepost op: 29-01-2005, 12:37:09 »
Heel erg onmols vond ik dat Lottie Marc-Marie corrigeerde. Ze zei hem dat de plaatsen niet per se op volgorde hoefden te liggen en dat hij op moest blijven letten.
Maar ja... de mol hoefde deze opdracht met twee hulpmollen natuurlijk niks te doen, zoals ze met een zeer verontschuldigend en verdacht lachje aangaf...
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #127 Gepost op: 29-01-2005, 17:06:02 »
Maar ja... de mol hoefde deze opdracht met twee hulpmollen natuurlijk niks te doen, zoals ze met een zeer verontschuldigend en verdacht lachje aangaf...
"Hellow, my name is Lottie, what the name of this v i  l   l    a     g     e      ..." ;D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #128 Gepost op: 29-01-2005, 17:31:39 »
Hahahaha.... en dan met name de imitatie van marc marie  ::rofl:: Maar het zou me niks verbazen dat dat van hem een manier was om lottie een beetje verdacht te maken. Hij doet het met een grapje, maar ondertussen is hij heel gewiekst ("mijn naam is ji.... eh... mag het even opnieuw?)... Hij weet donders goed wat hij doet!

Heb het gevoel dat ze samen overblijven, maar mijn mol blijkt vaak de winnaar te zijn en omgekeerd...  :-\\

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #129 Gepost op: 29-01-2005, 17:44:07 »
Heb het gevoel dat ze samen overblijven, maar mijn mol blijkt vaak de winnaar te zijn en omgekeerd...  :-\\
Ik heb ook het gevoel dat ze samen overblijven, met Yvon. Maar Lottie is wel mijn Mol en Yvon de winnaar... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #130 Gepost op: 29-01-2005, 20:46:46 »
Maar ja... de mol hoefde deze opdracht met twee hulpmollen natuurlijk niks te doen, zoals ze met een zeer verontschuldigend en verdacht lachje aangaf...

Ze zegt iets als: 'Marc-Marie heeft een tas gemist, de stekers hebben maar 1 tas gepakt en wel 4 of 5 gemist. Ik heb eigenlijk alles goed gedaan!' Waarna ze heel vreemd lacht.

Is ook weer echt zo'n molopmerking. Ze zegt namelijk eigenlijk: 'omdat anderen al genoeg fout deden, kon ik gewoon mijn best doen en zo onmols overkomen'  :-\\

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #131 Gepost op: 30-01-2005, 06:11:09 »
Ze zegt iets als: 'Marc-Marie heeft een tas gemist, de stekers hebben maar 1 tas gepakt en wel 4 of 5 gemist. Ik heb eigenlijk alles goed gedaan!' Waarna ze heel vreemd lacht.

Is ook weer echt zo'n molopmerking. Ze zegt namelijk eigenlijk: 'omdat anderen al genoeg fout deden, kon ik gewoon mijn best doen en zo onmols overkomen'  :-\\

Hm ik hoop het niet.. lijkt me wel een erg passieve mol dan ::ohno::

Tja Lottie is wel vreemd ja, ze hangt constant de onschuldige uit en beweert dat zij eigenlijk alles wel goed doet terwijl de rest alles lekker vermold heeft. Zou ik jammer vinden als dit achteraf zo zou blijken.

Overigens heb ik reeds elders opgemerkt, dat die opmerking vwb 4-5 geldzakken missen door de collega-dames achterin een vreemde opmerking is mi.

1 ervan was een gemiste rugzak dus dat houdt in 3-4 zakken die die dames hadden moeten pakken, Maar de helft van de zakken is een bom en kost dus geld.
Dan zou
- hetzij de communicatie uit de dodge beter zijn dan ze ons doen geloven (lijkt onwaarschijnlijk aangezien twee een aanbod van de mol hebben gehad, kennelijk en daarnaast yvon's commentaar dat er 5 in de volgorde fout waren. Bovendien Marc-Marie roept op een gegeven moment dat het niet klopt als er een geldzak hangt ipv een rugzak zoals doorgegeven (ik geloof door Sander). Daarnaast geeft MM aan Jim niet te vertrouwen).
- hetzij de stokers hebben wel goed gekeken (omdat ze de vrienden in de dodge niet vertrouwden na die actie, waar het niet klopte- vrijwel aan het begin van de opdracht) en de goede namen opgelezen en doorgegeven aan de groep achterin. die ving (is Lottie overal wel bijgeweest, heeft ze wel goed opgelet welke tassen geld opleverden dan wel kostten??)
- hetzij Lottie overdrijft qua aantal, (de dames zagen we bij 3 steekpogingen , dus 2 van die 4 of5 waar Lottie het over heeft). Dan zet ze de steekploeg dus in een slecht daglicht en is het de vraag waarom ze in de biecht hierover het juiste aantal niet aangeeft.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2005, 06:15:07 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Reninho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #132 Gepost op: 30-01-2005, 10:36:01 »
Ik denk dat Lottie geen mol is maar een goede deelnemer. ze zal hopelijk ver komen, maar ze is als mol idd veeeel te passief. Daarbij corrigeerde ze veel in voorgaande afleveringen. Mss lijkt dit maar zo, maar ik zou echt niet weten hoe zij de mol kan zijn (zo ja is ze goed   :) ).

Ze is wel aardig enzo ik hoop dat ze ver komt!!!!

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #133 Gepost op: 30-01-2005, 12:54:03 »
Ik denk dat Lottie geen mol is maar een goede deelnemer. ze zal hopelijk ver komen, maar ze is als mol idd veeeel te passief.

Waar, maar vergeet niet dat de makers in de hand hebben wat wij te zien krijgen... Die kunnen naar hartelust knippen en plakken, en zullen duidelijk molacties juist achterwege laten, en overduidelijk fouten of verdachte gedragingen van anderen juist heel duidelijk in beeld brengen (zoals de acties van yvon en isabelle deze aflevering)

Lottie als mol... ik heb haar in ieder geval nog niet weggestreept! (zul je net zien... blijkt ze de winnaar te zijn)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #134 Gepost op: 30-01-2005, 20:19:26 »
In opdracht 2 (van aflevering 3) werd er geloot wie waar terecht kwam, maar omdat Roeland niet mee kon doen sprong Lottie toch redelijk snel op om stoker te worden. Als stoker ben je communicatiepersoon tussen twee groepen van 3 mensen en heb je wel wat invloed op het laten mislukken... ::vergroot::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline brainsquig

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #135 Gepost op: 30-01-2005, 20:46:11 »
Ja maar dat werkt ook de andere kant op.

Stel je staat daar als kandidaat. Ze hebben nog een stoker nodig en dat is de beste plaats om te mollen. Als jij dan ja zegt kan de mol daar in ieder geval niet heen, en dus minder goed mollen.

(als je begrijpt wat ik bedoel)

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #136 Gepost op: 30-01-2005, 20:51:31 »
Ja maar dat werkt ook de andere kant op.

Stel je staat daar als kandidaat. Ze hebben nog een stoker nodig en dat is de beste plaats om te mollen. Als jij dan ja zegt kan de mol daar in ieder geval niet heen, en dus minder goed mollen.

(als je begrijpt wat ik bedoel)

ja maar op dat moment was helemaal niet duidelijk wat elke groep zou doen, dus hoe kan je dan weten dat stoker de beste molplaats is? Vind ik dus geen goed argument.


Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #137 Gepost op: 30-01-2005, 21:42:55 »
Gister vond ik die opmerking van "de groep is te groot" nogal vreemd. 't kan ook iets anders zijn maar ik vind het toch eigenlijk wel een molopmerking omdat die juist de groep zo snel mogelijk weg wil spelen.

Gecombineerd met uit het dagboek van DeMol:
Citaat
Iedereen is ervan overtuigd dat we met een wéreldspel bezig zijn, dus niemand wil naar huis. Toch heb ik met mezelf afgesproken dat ik wat vaart zal maken met het naar huis sturen van de anderen.

Verdacht??  ::oink::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #138 Gepost op: 31-01-2005, 01:39:25 »
And now for something completely different.

Viel me bij het terugkijken van afl.3 op dat tijdens het schrijven van de lootjes Lottie haar trouwring draagt om haar middelvinger.

Heb een beetje zitten Googlen wat dat voor betekenis zou kunnen hebben en,.....
Volgen de gangbare etiquetteregels betekent dat dat je binnen je huwelijk toestemming van je partner hebt om vreemd te gaan!

Ik neem aan dat beide partners in dit geval hun ring aan de middelvinger dragen maar dat hoeft niet persé.

Het vreemdgaan kan je natuurlijk in dit spelletje ook als uitermate verdacht uitleggen.

Hoe dan ook, ik hoop voor Lottie dat ze echt zo'n vrijheid, blijheid relatie heeft, ik wist het niet van die betekenis, weer wat geleerd dus en ik vind het toch ook een beetje verdacht.

P.s. mocht iemand het willen na-googlen typ dan wel trouwring en middelvinger, als je alleen ring en middelvinger intypt kom je terecht bij sites over een heeeeeeeeel ander soort etiquette (alleen voor 18+).



Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #139 Gepost op: 31-01-2005, 07:15:22 »
nooit geweten trouwens dat Lottie getrouwd was...en dat vreemdgaan wat heeft dat met wie is de mol te maken vraag ik me nu af ???

maar afijn lottie heeft vanaf het begin al aangegeven niet echt enthousiast te zijn over grote groepen...dus ik vind haar opmerking niet echt verdacht...voor mij is ze geen mol, ze is te liefjes daarvoor...wel is ze een goede kandidaat wat haar lang in het spel kan houden en van mij mag ze hoor...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!