Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 208711 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #180 Gepost op: 5-02-2005, 13:15:19 »
Wat is de relatie tussen Jim en Lottie??? Waar kennen ze elkaar van. Op het moment dat Jim en Lottie in de truck stappen doen ze ineens heel anders... en Jim noemt Lottie bij een bijnaam: "Snottie" (Of ben ik doof?) Zoiets doe je alleen als je iemand goed kent. En dan nog Jims verhaal erbij...

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een Aanwijzing.
« Reactie #181 Gepost op: 5-02-2005, 13:58:29 »
HEeeeeeeey hallo! Fijn dat jullie weer gereageerd hebben! ::tandpastasmiley::
Tis een geweldig spel vinden jullie niet?
Kzit er echt elke dag over na te denken.
Klijk wel een mol-filosoof ::pinokkio::
Ik begin nou wel een beetje te twijfelen of Lottie de mol is.
Kvind haar namelijk (te) aardig voor een mol.
Maarja.. dat was Elise ook.
Ik denk dat er ook al kandidaten zijn die door hebben wie de mol is.
Want als je de dagboeken van de mol leest op www.wieisdemol.nl is de mol een stuk minder zelfvertrouwend als in het eerste dagboek. En aangezien er toch mensen zijn die Lottie verdenken, blijf ik bij lottie!! JA ECHT WAAR ::jaja::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #182 Gepost op: 5-02-2005, 14:49:16 »
Wat is de relatie tussen Jim en Lottie??? Waar kennen ze elkaar van. Op het moment dat Jim en Lottie in de truck stappen doen ze ineens heel anders... en Jim noemt Lottie bij een bijnaam: "Snottie" (Of ben ik doof?) Zoiets doe je alleen als je iemand goed kent. En dan nog Jims verhaal erbij...

En vergeet niet dat Jim zijn vingers kruiste, toen hij zo lyrisch deed over Lottie, het mag duidelijk zijn waar hij op doelde..  :-X
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Elbo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #183 Gepost op: 5-02-2005, 14:53:02 »
Tijdens de executie was Lottie de enige die door een andere deur (namelijk de nooduitgang) binnenkwam. Dat kan toch niets anders dan een aanwijzing zijn... Is zij de mol???

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #184 Gepost op: 5-02-2005, 14:56:06 »
Wat is de relatie tussen Jim en Lottie??? Waar kennen ze elkaar van. Op het moment dat Jim en Lottie in de truck stappen doen ze ineens heel anders... en Jim noemt Lottie bij een bijnaam: "Snottie" (Of ben ik doof?) Zoiets doe je alleen als je iemand goed kent. En dan nog Jims verhaal erbij...

Ze hebben samen in de musical Nilsson gespeeld. Kijk maar :
http://www.musicalfan.net/artdet.cfm?id=101&mid=44

Offline Eftelschaap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bèèèèh
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #185 Gepost op: 5-02-2005, 15:04:46 »
Als Pete de dader moet aanwijzen, wie het koffertje gestolen heeft, komt elke kandidaat, 1 voor 1, met het gezicht duidelijk in beeld.
Iedereen komt maar 1 keer in beeld dan, maar Lottie 2 keer.

En idd dat zij uit die nooduitgang komt is goed opgemerkt! Is volgens mij een goede hint! :)
tja... Weer zo'n Eftelinggek/ Molgek! 't Moeten er niet meer worden zeg!

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #186 Gepost op: 5-02-2005, 15:10:09 »
En vergeet niet dat Jim zijn vingers kruiste, toen hij zo lyrisch deed over Lottie, het mag duidelijk zijn waar hij op doelde..  :-X
Ik denk wel dat ik weet wat Jim bedoelt, maar ik heb geen flauw idee waar jij op hint.
Misschien kun je dat even uitleggen.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2005, 15:12:06 door Castor_en_Pollux »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #187 Gepost op: 5-02-2005, 15:14:51 »
Ze hebben samen in de musical Nilsson gespeeld. Kijk maar :
http://www.musicalfan.net/artdet.cfm?id=101&mid=44
Dank je wel... dit was precies de info die ik nodig had. Niet dat ik hierdoor weet wie wel of niet de mol is, maar het verklaart wat dingen... ze houden het volgens mij wel verborgen voor de groep dat ze elkaar erg goed kennen.

(Gijs is trouwens gastverteller geweest in Jim's musical)
« Laatst bewerkt op: 5-02-2005, 15:18:22 door Rat »

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #188 Gepost op: 5-02-2005, 16:30:09 »
Lottie's bijgeloof blijkt ook maar weinig sterk te zijn ineens. Ze geeft vertelt nu gewoon dat ze op Victoria heeft gestemd. Terwijl ze nu niet ineens heel zeker over haar molkeuze is, want ze noemt ook Jim en Gijs als verdachten. Vreemd vreemd, ik vertrouw haar voor geen cent, Lottie is weer mijn mol  ::jaja:: (niet alleen hierom hoor, ook vanwege haar heldenactie in de truck, lijkt me inderdaad ook geoefend, en je weet vantevoren nooit dat een ander het ook zo snel en goed blijkt te kunnen, ik denk dat je erop gokt dat de volgende door de tijdsdruk meer om gaat rijden. Sneller kan namelijk altijd, maar voorzichtiger is moeilijk.)
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline jackb

  • Forumlid
  • Go Douwe go...
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #189 Gepost op: 5-02-2005, 16:53:36 »
Lottie is de Mol.
In de verborgen zin van de politieborden ontbreekt de R van VOOR.
Er is maar 1 kandidaat waarbij in de naam GEEN R voorkomt. En dat is Lottie. Bij rest zit of in de voor- of in de achternaam een R.

Zo klaar als een klontje lijkt me.
Drie hoeraatjes voor Douwe.

Offline Mol-lie

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #190 Gepost op: 5-02-2005, 19:40:11 »
Wat als de groep STOKERS uit de 3e aflevering niet letterlijk als stokers moet worden gezien, maar als figuurlijke stokers?? Dat zou dan toch ook verklaren waarom Lottie "ineens" er voor koos om stoker te worden, stoker in de groep bedoel ik dus!! Een mol stookt in het team, probeerdt onrust te zaaien... 

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #191 Gepost op: 5-02-2005, 21:11:46 »
Ik ben geswitched  :) (jim staat nog wel op de tweede plek maar lottie is nu heel verdacht in mijn ogen)

wrom? omdat ik een aanhanger van 'de mol als held' theorie ben en zij bijzonder goed de vrachtwagen bestuurde.

ook hadden 3 dames ineens iets roods aan bij de koffertjes opdracht (extra verwarrend) lijkt mij dat dat 1 van de dames is geweest die dat heeft beinvloed, in ieder geval kan lottie 'toevallig' hetzelfde aanhebben als een andere dame in het team.  ::rofl:: dit is eigenlijk een onzin argument, het klonk zo goed toen ik het bedacht.  ::regenboog::

edit: oh ja ik weet niet of iemand dit al gezegd had maar ik vond haar wel erg dom doen terwijl ze die goede tijd neerzette.
Jim:"rechtdoor, rechtdoor"
lottie:"hoe bedoel je rechtdoor?!"
(lijkt mij vrij voor de hand liggend wat rechtdoor is niet?)

Alle andere argumenten zoals: ze meldt zich aan als stoker voordat angela uitgepraat is, ze komt als enige door de nooduitgang, ze is opvallend maar toch mollerig aanwezig - go lottie... (maar 'k hou nog wel mijn oog op yvon, mijn mol op gevoel - ze gaat vast winnen  ;D
« Laatst bewerkt op: 5-02-2005, 21:16:18 door Quuipo »

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #192 Gepost op: 5-02-2005, 21:20:11 »
Ik moest inderdaad heel erg aan George op het water denken... flink ver varen zodat het terug heel moeilijk wordt. Het stoppen op verzoek van Jim vind ik wel logisch, anders ben je erg opvallend dwars! Maar ze kan erg goed rijden met zo'n lange combi! :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #193 Gepost op: 5-02-2005, 22:32:57 »
het zal vast aan mij lichen  ::regenboog:: maar toen opdracht 2 werd uitgelegd keek lottie alles behalve geintereseerd (in tegenstelling tot Sander die helemaal stond te glunderen ::tandpastasmiley::)misschien wist ze de opdracht al?

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #194 Gepost op: 5-02-2005, 23:01:07 »
Ik vind dat lottie zoiezo rare opmerkingen maakt, als je bij deze uitspraken nou ff dat onschuldige stemmetje van lottie wegdenkt en bv gijs dat laat zeggen:
"En iedereen KA-KELT maar door elkaar, en dat vond ik echt niet leuk toen heb ik ook echt een stapje naar achteren gedaan, want ik dacht ook wat kan ik hier nou aan bijdragen"

"De groep is te groot"

En ik heb nog een nieuwe gevonden en aangezien nog (volgens mij) niemand hem heeft opgemerkt is het maybe een hint.
 
Isabelle haar boekje wordt gevonden en dan fluistert lottie tegen MM "vast een mollenstreek" en dan overstemt mm meteen: NEE JOH LOTTIE DAT IS HEUS GEEN MOLLENSTREEK HOOR, BEN JE GEK OFZO HAHAHAHAAH......... blablalbala (..)
Door dat gebler van mm valt dat gefluister helemaal niet op, (overigens is het volgens mij de eerste gedachte van elke kandidaat als je een vreemd boekje bij de deurmat ziet, maar het feit dat ze het toch ff zo zegt)

....

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #195 Gepost op: 5-02-2005, 23:08:55 »
Bedoeling van DeMol met het gestolen boekje was om anderen duidelijk te maken dat DeMol 24 uur per dag aanwezig is. Dat MM dit zo wegwuift, lijkt itt doelstelling van DeMol..

Maar waarom het boekje van Isabelle? Zij vergeleek zich toch met Monica uit Friends? Opruimerig? Waarom heeft ze dan haar boekje niet goed opgeborgen?

 ::oink::

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #196 Gepost op: 5-02-2005, 23:16:58 »
Wat als de groep STOKERS uit de 3e aflevering niet letterlijk als stokers moet worden gezien, maar als figuurlijke stokers?? Dat zou dan toch ook verklaren waarom Lottie "ineens" er voor koos om stoker te worden, stoker in de groep bedoel ik dus!! Een mol stookt in het team, probeerdt onrust te zaaien... 
nou zoek je wel heel ver...

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #197 Gepost op: 5-02-2005, 23:20:11 »
Helemaal niet ver, dit is exact wat Angela bedoelde met Stoken..

Als je letterlijk stoken zou bedoelen, bleven er maar 2 kandidaten over alszijnde mogelijk DeMol: Marc-Marie en Lottie... Dit zou dan veel te gemakkelijk zijn.
Juist door het figuurlijke, blijft iedereen verdacht, precies zoals deze woordkeuze bedoeld is.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #198 Gepost op: 6-02-2005, 01:30:57 »
edit: oh ja ik weet niet of iemand dit al gezegd had maar ik vond haar wel erg dom doen terwijl ze die goede tijd neerzette.
Jim:"rechtdoor, rechtdoor"
lottie:"hoe bedoel je rechtdoor?!"
(lijkt mij vrij voor de hand liggend wat rechtdoor is niet?)
Ik heb dit ergens anders al wel aangehaald, maar dan als verdacht gedrag van Jim!  ;D

Volgens mij was het namelijk zo dat hij 'recht' of 'rechtdoor' riep en dat daarna bleek dat hij daar 'rechts' mee bedoelde. Nadat Lottie hem ernaar vroeg. Maar goed, ik moet nog maar eens naar de aflevering kijken om te zien wat er nu echt gebeurde.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #199 Gepost op: 6-02-2005, 02:41:13 »
Jim:"rechtdoor, rechtdoor"
lottie:"hoe bedoel je rechtdoor?!"
(lijkt mij vrij voor de hand liggend wat rechtdoor is niet?)
Daarna zegt ze: "De sloot in dus?"
Rechtdoor zal wat haar betreft dus betekenen de hele combinatie het parcours uitrijden.
Ook leuk, met zijn tweeën het avontuur tegemoet in Australië :D
The British are not impressed.