Auteur Topic: Victoria is niet de mol!  (gelezen 88212 keer)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #120 Gepost op: 22-01-2005, 16:58:21 »
Nee ik denk ook na aflevering 2 niet dat Victoria de mol is......

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #121 Gepost op: 22-01-2005, 17:18:13 »
hebben we dit nu wel of niet gezien in de afl? :-\\
Mja volgens mij hebben we het niet echt gezien, maar het is wel op dat strand met dat vuurtje enzo... denk ik. :)

Roelandje
;D
:-[

Offline Abbas

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #122 Gepost op: 22-01-2005, 17:34:11 »
Er zat wel victoria bier in een ton.... wie weet een stille hint...  ::vergroot::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #123 Gepost op: 22-01-2005, 18:15:53 »
Er zat wel victoria bier in een ton.... wie weet een stille hint... ::vergroot::
Nja Abas, probleem is dat er een beetje teveel hints richting deze dame komen.. Victoria street, miss Victoria state, Victoria bier.. Mogelijkerwijs de V.. beetje te opvallend mi om dat soort hints over de mol er in te blijven stoppen.

Wat me wel opviel is dat ze twee maal achter elkaar zei 'A piece of a cake ' (Wat trouwens a piece of cake moet zijn maar dat terzijde ::trots:: )

Ik moest hierbij denken aan de befaamde Australische Pavolova. Dat doet denken aan de naam Pavlov, de befaamde Russische wetenschapper (Ookal komt ze technically speaking uit de Oekraďne) .

Weet niet of daar iets inzit , miss allemaal wat ver gezocht ;)

Vooralsnog verdenk ik Victoria niet echt  ::ohno:: Daarvoor wordt ze naar mijn smaak te verdacht neergezet toch.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline cres

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #124 Gepost op: 22-01-2005, 18:23:04 »
Tot gisteren was ik ervan overtuigd dat Yvon de Mol was, maar na de tweede uitzending ben ik erg aan het twijfelen over Victoria. Inderdaad door het bier, hoewel dat wel heel erg voor de hand zou liggen, de naam was wel heel erg leesbaar in beeld, zelfs niet op de kop ofzo, en omdat ze ineens zo liep te roepen over welke ton geopend moest worden. Dit terwijl de zich verder erg afzijdig houdt. Die opmerking over het graven in een hoek was ook niet zo intelligent en de mol zegt in het dagboek op widm.nl dat er in groepjes over hem-haar wordt geroddeld (bij het kampvuur). Dit kan ze alleen weten als ze erbij is geweest. En dat was ze. Ze was ze tijdens de busrit heel lang in beeld in close up. Nou ja, ik ga de band nog een keer bekijken...
Mollottie

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #125 Gepost op: 22-01-2005, 18:35:16 »
Ik weet niet zeker of dit aleens genoemd is, maar Australia bestaat uit 6 staten (en 2 territoria). Kangaroo Island ligt in de staat South Australia, maar de lokatie ligt dicht aan tegen de staat Victoria. Het is dus op zich niet vreemd dat je deze naam regelmatig tegenkomt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #126 Gepost op: 22-01-2005, 18:36:11 »
Ik denk dat Victoria niet de Mol is.

Ze heeft namelijk bijna geen negatieve acties uitgehaald en alleen maar geld voor de pot verdient. Ook probeert ze niet in bijzijn van anderen de fanatieke kandidaat te spelen die voor het geld gaat(zoals Sander, als hij de Mol zou zijn tenminste), volgens mij is ze het gewoon.

In afl.1 zorgt ze ervoor dat er €500,- verdient kan worden. Ze gaat trouwens als eerste, wat een opvallende positie is en waar je niet veel geld kan verliezen.
In afl.2 is ze mede verantwoordelijk voor het vinden van minstens 1 sleutel, dat is minsten €1000,- voor de pot, die ze vervolgens niet zomaar wil besteden aan een ton: ze houdt alles goed in de gaten en wil niet dat er zomaar tonnen opengaan. Ook gaat ze net als iedereen door de grot. Nog eens €1000,- voor de pot.

Alles wat ik over Victoria heb opgeschreven is hier te lezen.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #127 Gepost op: 22-01-2005, 18:44:37 »
Ik denk dat Victoria niet de Mol is.

Ze heeft namelijk bijna geen negatieve acties uitgehaald en alleen maar geld voor de pot verdient. Ook probeert ze niet in bijzijn van anderen de fanatieke kandidaat te spelen die voor het geld gaat(zoals Sander, als hij de Mol zou zijn tenminste), volgens mij is ze het gewoon.
Victoria lijkt zich niet zozeer het meest druk te maken over het resultaat, maar besteed veel tijd aan het commentaar leveren op anderen. Ze benaderd de de anderen te openlijk kritisch en soms negatief. Dit lijkt geen ideaal gedrag voor de mol.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2005, 18:49:34 door Castor_en_Pollux »

Offline robster

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #128 Gepost op: 22-01-2005, 19:06:08 »
Ik denk dat Victoria niet de Mol is.

Ze heeft namelijk bijna geen negatieve acties uitgehaald en alleen maar geld voor de pot verdient. Ook probeert ze niet in bijzijn van anderen de fanatieke kandidaat te spelen die voor het geld gaat(zoals Sander, als hij de Mol zou zijn tenminste), volgens mij is ze het gewoon.

In afl.1 zorgt ze ervoor dat er €500,- verdient kan worden. Ze gaat trouwens als eerste, wat een opvallende positie is en waar je niet veel geld kan verliezen.
In afl.2 is ze mede verantwoordelijk voor het vinden van minstens 1 sleutel, dat is minsten €1000,- voor de pot, die ze vervolgens niet zomaar wil besteden aan een ton: ze houdt alles goed in de gaten en wil niet dat er zomaar tonnen opengaan. Ook gaat ze net als iedereen door de grot. Nog eens €1000,- voor de pot.

Alles wat ik over Victoria heb opgeschreven is hier te lezen.

Tijdens aflevering 2 zegt ze tot 2 keer toe dat ze eerst een hoek moeten graven, aangezien dit volgens haar het meest logisch is, wat dus niet het geval is. Daarna houdt ze de metaaldetector herhaaldelijk boven de metalen schep, waardoor t ding gaat piepen. Daarna geeft zij uitleg door aan Gijs, die vervolgens de uitleg verkeerd door verteld aan de volgende groep. Dit verteld ze dan tegen Sander als zijnde een streek van hem om hem verdacht te maken, maar wie zegt dat ze het zelf niet fout heeft uitgelegd aan hem en hij het precies naverteld zoals het hem verteld is. Zo had ze er belang bij om met het eerste groepje te gaan graven, om zo de uitleg foutief door te geven. Bij het tweede spel gaat ze als eerste wederom, zodat ze later, mensen kan vertellen en wijzen op het feit dat ze rugzakken van mensen hebben laten liggen die er nog geen hebben en ze zo semi-verdacht kan maken. Allemaal dingen waar zij als ze de mol was baat bij zou kunnen hebben, aangezien als iedereen denkt dat iemand anders de mol is, zij niet verdacht zou worden en dus het percentage goede antwoorden zou dalen en er 2 mensen weg moesten...

allemaal maar theorie natuurlijk. En ik weet zelf niet eens zeker dat ze de mol is. Ik verdenk haar alleen wel enigszins!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #129 Gepost op: 22-01-2005, 19:09:19 »
Ja Robster, daar zit inderdaad wel wat in. Anderen verdacht maken doet ze zeker. ::jaja::

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #130 Gepost op: 22-01-2005, 19:23:24 »
Tijdens aflevering 2 zegt ze tot 2 keer toe dat ze eerst een hoek moeten graven, aangezien dit volgens haar het meest logisch is, wat dus niet het geval is. Daarna houdt ze de metaaldetector herhaaldelijk boven de metalen schep, waardoor t ding gaat piepen. Daarna geeft zij uitleg door aan Gijs, die vervolgens de uitleg verkeerd door verteld aan de volgende groep. Dit verteld ze dan tegen Sander als zijnde een streek van hem om hem verdacht te maken, maar wie zegt dat ze het zelf niet fout heeft uitgelegd aan hem en hij het precies naverteld zoals het hem verteld is.
Voorzover ik na kan gaan zijn in haar groep 3 sleutels gevonden. Het uiteindelijk aantal gevonden sleutels is 9. Als er een mol (als saboteur) aktief is geweest, Victoria of een ander, is deze niet geslaagd in zijn/haar opzet.
Victoria heeft niet geprobeerd zoveel mogelijk tonnen geopend te krijgen. Ze is keurig door de grot gekropen. Ze maakt zo nu en dan wel een hoop misbaar, maar lijkt als mol hiermee geen resultaat te boeken.

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #131 Gepost op: 22-01-2005, 19:43:39 »
Die victoriabier en dat geheimzinnig lachje naar de camera vond ik wel heel verdacht.Vooral het geheimzinnig lachen.En zal het misschien niet zo zijn dat je als mol-zijnde de eerste paar x gewoon beter je best doet,zodat niemand je gaat verdenken,en dat ze later haar slag kan slaan?Ik weet het niet,ik vertrouw haar gewoon niet...
Carpe Diem!!!

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #132 Gepost op: 22-01-2005, 20:29:58 »
Zie je Victoria nou ook niet in een klein vliegtuigje bij de uitgang zitten (intro filmpje)? Lijkt op iets van parachute springen... ???
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #133 Gepost op: 22-01-2005, 20:35:58 »
Even speculeren. Victoria heeft een stok/hengel in haar handen. Vroeger werd er in sommige landen een postzak opgehangen naast de spoorbaan. Zo kon er post meegenomen worden zonder dat de trein hoefde te stoppen.
Ik meen die in het trailerfilmpje te zien. Zonder te stoppen werd deze postzak door de conducteur naar binnen 'gehengeld'.
Mogelijk is er volgende week een simulatie van iets dergelijks.

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #134 Gepost op: 22-01-2005, 20:38:48 »
Volgens mij is dat de trein in de volgende aflevering.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #135 Gepost op: 22-01-2005, 20:51:27 »
Volgens mij is dat de trein in de volgende aflevering.
Heb even nagekeken en het is inderdaad dicht bij de grond. Maar waarom zit ze zo ingesnoerd? Op andere shots zie je Marc-Marie gewoon los aan de rand van de trein staan...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #136 Gepost op: 22-01-2005, 20:52:29 »
Heb even nagekeken en het is inderdaad dicht bij de grond. Maar waarom zit ze zo ingesnoerd? Op andere shots zie je Marc-Marie gewoon los aan de rand van de trein staan...

misschien ziet ze zo ingesnoerd, omdat ze het scenario van C&P uit gaan voeren!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #137 Gepost op: 22-01-2005, 20:53:16 »
misschien ziet ze zo ingesnoerd, omdat ze het scenario van C&P uit gaan voeren!
C&P? Help me uit de brand... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #138 Gepost op: 22-01-2005, 20:57:01 »
 ;D
Volgens mij worden de postzakken aangekondigd door een bordje langs de spoorbaan. Misschien wijst Marc-marie alleen het bordje aan, maar hengelt zelf niet.
Kijk maar even na.
 ::ok::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #139 Gepost op: 22-01-2005, 21:00:43 »
;D
Volgens mij worden de postzakken aangekondigd door een bordje langs de spoorbaan. Misschien wijst Marc-marie alleen het bordje aan, maar hengelt zelf niet.
Kijk maar even na.
 ::ok::
Marc-Marie roept inderdaad iets van "kijk hier nog eentje"... En dat Victoria ze daadwerkelijk ophaalt! Ok, ik ben overtuigd! :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)