Auteur Topic: Yvon is de mol!  (gelezen 128152 keer)

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #240 Gepost op: 9-02-2005, 21:05:56 »
Ooooo!!

Favoriete CD van Yvon ("ON AND ON" van Jack Johnson) eveneens de CD die YvonNE van de medekandi's kreeg voor haar verjaardag >:D

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #241 Gepost op: 9-02-2005, 21:19:33 »
Ooooo!!

Favoriete CD van Yvon ("ON AND ON" van Jack Johnson) eveneens de CD die YvonNE van de medekandi's kreeg voor haar verjaardag >:D

En waar stond dat? (dat van dat verjaarscadeautje)
Is wel interesting.

p.s. hoop echt dat een mod dat plaatje even verkleint, was niet m'n bedoeling om hem zo groot te posten, (schaam me dood).
edit:is gebeurt

« Laatst bewerkt op: 9-02-2005, 22:59:48 door Lodewijk14e »
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #242 Gepost op: 9-02-2005, 21:23:17 »
Hier wat kleiner
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #243 Gepost op: 9-02-2005, 21:25:04 »
Maar is dat niet gewoon een hele populaire cd? Bekijk het forum op zijn website http://www.jackjohnsonmusic.com/ maar eens. Ik ben bang dat we bezig zijn met track nr. 7 op die cd: wasting time!  ;)

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #244 Gepost op: 9-02-2005, 21:29:02 »
Ging mij er meer om dat ze haar favorite cd niet meeneemt naar een onbewoond eiland.
Maar staat geen jaartal oid bij op de site van Johnson dus als ie recent is zou het natuurlijk kunnen dat de cd nog niet bestond ten tijde van de opname van de mol.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #245 Gepost op: 9-02-2005, 21:30:33 »
Waarschijnlijk kende ze de CD nog niet voor haar reis naar Australië.

Offline mmhj

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #246 Gepost op: 9-02-2005, 23:30:19 »
Dat Yvonne die cd kreeg (bovendien ook dat boek van die weduwen) heb ik gevonden in een intervieuw wat je krijgt als je bij hints voor aflevering vier bekijk aflevering aanklikt.

Offline Stig

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #247 Gepost op: 9-02-2005, 23:48:36 »
Even Yvon omhoogschoppen (staat ook in Aflevering 4-topic):

"...Blabla..."

Yvon is mijn mol!
Helemaal met je eens Gerrit! Ik weet het nu 100% zeker: Yvon is de mol!

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #248 Gepost op: 10-02-2005, 00:19:51 »
Dat Yvonne die cd kreeg (bovendien ook dat boek van die weduwen) heb ik gevonden in een intervieuw wat je krijgt als je bij hints voor aflevering vier bekijk aflevering aanklikt.

Heb het interview net gezien, YvonNE krijgt idd de cd die Yvon als haar favoriet opgeeft in de televizier (On and on van Jack Johnson)

Dat boek zit er echter niet bij!! zoals jij beweert. Ze krijgt een aantal kookboeken en 'Australian woman in war' van Susanna de Vries, een zoveelste generatie geëmigreerde Nederlands Australische.

Wel een interessant filmpje vind ik.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #249 Gepost op: 10-02-2005, 00:34:14 »
Ja, zeker interessant. Bij dat boek over "war" floept het woord "molletje" uit haar mond. Ik heb het idee dat ze hier Victoria bedoelt, maar nu belanden we in het verkeerde topic.  :)
Het boek zelf lijkt me niet interessant. Is in 2004 uitgekomen, dus zal wel gewoon op de "pas verschenen" plank in de boekwinkel hebben gelegen.
« Laatst bewerkt op: 10-02-2005, 00:42:37 door ceetje »

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #250 Gepost op: 10-02-2005, 00:50:40 »
Ja, zeker interessant. Bij dat boek over "war" floept het woord "molletje" uit haar mond. Ik heb het idee dat ze hier Victoria bedoelt, maar nu belanden we in het verkeerde topic.  :)
Het boek zelf lijkt me niet interessant. Is in 2004 uitgekomen, dus zal wel gewoon op de "pas verschenen" plank in de boekwinkel hebben gelegen.

Wat ik ook zo vreemd vond was dat ze aan het begin aan Angela ging uitleggen wat een road train was (letterlijk,'ik weet niet of je weet wat dat is maar dat is dus een hele lange vrachtwagen, zo lang als een trein'. Aan Angela legt ze dat uit!!

Maar dit word een heel tricky discussie hier omdat het over Yvonne gaat terwijl het hier over Yvon hoort te gaan.

Yvon geeft dus een half jaar na dato op dat ze een cd de beste van allemaal vind die ze samen met de andere kandi's aan Yvonnen voor haar verjaardag heeft gegeven.
Dat is de link.

En Yvonne werd een dag na haar executie 45! dat nummer stond in de executiekamer op de brandslangkast naast Angela! Maar nu kom ik weer in het aflevering 4 topic.

kweetutniemeer

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #251 Gepost op: 10-02-2005, 01:08:42 »
tja, waar moet je naar toe als alles met alles begint samen te hangen?  ???

Yvon zal haar cd ook wel in Australië bemachtigd hebben. Hoe weet ik niet, want volgens mij word je - als ik het filmpje van Yvonne mag geloven - direct op het vliegtuig gezet als je afvalt. Zal ze dan toch de Mol zijn en tijd gehad hebben om te shoppen na afloop?  ???
Maar nu ik er langer over nadenk, op het vliegveld zijn ook winkels. Onzin-gedachte dus.  :-X
« Laatst bewerkt op: 10-02-2005, 01:44:36 door ceetje »

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #252 Gepost op: 10-02-2005, 09:50:13 »
Het onderschrift bij de groepsfoto van widm, die staat afgedrukt in de Televizier (tv vandaag pagina over a.s. vrijdag) is "Welke BN'er speelt dubbel spel?".

Elders in diezelfde televizier staat een groot interview met Yvon Jaspers.
o.a. over haar favoriete cd (zie eerder dit topic) die dezelfde is als het verjaardagscadeautje aan YvonNE namens de groep voor haar (YvonNEs) verjaardag.

Onderaan het artikel over Yvon staat dat ze deze week te zien is als precentatrice in 'Boer zoekt vrouw' en zelf als kandidaat in WIDM.

Dubbel spel?


Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #253 Gepost op: 10-02-2005, 11:44:46 »
Maar dan alleen dubbelspel omdat beide programma's met haar in die Televizier staan. Ik neem toch aan dat de rest van de kandidaten niet werkeloos thuis zit nu.  ;)

Offline xki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #254 Gepost op: 10-02-2005, 17:03:33 »
Goed gevonden van dat dubbelspel!!

Ik had ergens gelezen dat Yvon al eerder in Australie met haar vriend is geweest!
Misschien heeft ze toen die cd gekocht??  ???
to mole or not to mole that's the question

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #255 Gepost op: 11-02-2005, 22:46:29 »
Yvon en die kaart, tsja wat moeten we daar nou weer van denken... ik denk dat Yvon de mol is, gewoon alles bij elkaar enz.. weet niet precies waarom, maar ik krijg het idee dat ze dingen al weet! ...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #256 Gepost op: 11-02-2005, 22:50:42 »
Alleen de 'Is het Brad Pitt?' knaagt aan me. Dat was zo niet mols, maar voor de rest zie ik er echt de mol in. De schuld wordt op Lottie geschoven, maar Yvon heeft nog het meest in het honderd laten lopen in de controlroom.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #257 Gepost op: 11-02-2005, 22:53:38 »
ja, zo denk ik er ook over Chriz  ::jaja::

Offline Gerrit K

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #258 Gepost op: 11-02-2005, 23:09:55 »
Zou ik dan toch gelijk krijgen? (zie betoog over mol Yvon na vorige aflevering  ::tandpastasmiley:: ) Ze drukt de telefoon weg als MM belt, terwijl ze toch echt moest weten hoe ze op moest nemen. Hoe moeilijk is dat nou? Volgens mij was het nog dezelfde soort telefoon als die andere ook. Ze bood zichzelf weer meteen aan op de beste positie. Dat was bij de treinopdracht (,,Victoria, zullen wij stoken'') ook al zo. Hoe het met die kunstopdracht zit, weet ik niet. Lijkt me lastig mollen eigenlijk. De hulpmol zat bij de zangers, dat kan erop wijzen dat de mol daar niet tussen zat.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #259 Gepost op: 11-02-2005, 23:15:26 »
Inderdaad, als de hulpmol bij de zangers zit, valt er voor de mol nog weinig eer te behalen. (mits de hulpmol mol is)