Auteur Topic: Yvon is de mol!  (gelezen 127519 keer)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #620 Gepost op: 19-03-2005, 21:14:38 »
Ik vond de hints/aanwijzingen een beetje zwak dit jaar, dingen die gewoon toeval waren, zijn ineens geheime aanwijzingen!! :-\\ De vlieger is een goed voorbeeld, dat is toch geen geheime aanwijzing? ::niet-ok::
Nee, dat vond ik nou ook... bovendien had iemand toch die vlieger beet moeten houden, dat het nou 'toevallig' de Mol was dit keer... ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #621 Gepost op: 20-03-2005, 11:34:21 »
Was het IEMAND eigenlijk wel opgevallen met die 45 Mol? Dat die letters groter waren bedoel ik dan. Want iedereen was zo aan het zoeken in dat stukje, maar uitgerekend dat ziet niemand.

Nogmaals: Yvon, je was TOP
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #622 Gepost op: 20-03-2005, 13:41:45 »
Was het IEMAND eigenlijk wel opgevallen met die 45 Mol? Dat die letters groter waren bedoel ik dan. Want iedereen was zo aan het zoeken in dat stukje, maar uitgerekend dat ziet niemand.
Ja, die eer komt toe aan Rat, zie Aflevering 4! :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #623 Gepost op: 20-03-2005, 13:43:26 »
Rat. Goed zo!!!  ::ok::

(had natuurlijk geen zin...uhm... ik bedoel tijd om die hele topic weer door te lezen)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #624 Gepost op: 20-03-2005, 13:45:12 »
(had natuurlijk geen zin...uhm... ik bedoel tijd om die hele topic weer door te lezen)
:) Rat had zichzelf even een schouderklopje gegeven en terecht! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Flugel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #625 Gepost op: 20-03-2005, 15:20:48 »
dat die 4 en 5 groter waren kon net zo goed een aanwijzing naar Marc-Marie zijn met die 9 theorie natuurlijk.

-Mol met Ketjap, hebben wij dat in de gewone uitzending gezien? Volgens mij niet ,dus dan is het ook geen aanwijzing.

-Die rode vingerafdruk, dat is toch geen hint?

-En die andere dingen ook niet echt....

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #626 Gepost op: 20-03-2005, 18:32:37 »
Zuur?

Ach, die hints; 't is een aardigheidje. Iedereen had ze kunnen zien, maar als je ze niet wil zien. Iedereen die het fout had, lekker op de mollenstreken letten volgend seizoen, kom je veel verder mee  ::zwaai::

Offline Shifting

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #627 Gepost op: 20-03-2005, 22:07:31 »
Even iets heel anders, Yvon gefeliciteerd (een x of 3 ;))

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #628 Gepost op: 21-03-2005, 08:40:19 »
Die 45 was goed gespot maar volgens mij had niemand 'm geïnterpreteerd zoals bedoeld...

Ik blijf helaas bij mijn mening dat ik het een tegenvallende serie vond, ook na de laatste aflev. Ik vond er geen mollenacties bijzitten waarvan ik mijn afstandbediening verfrommelde. Beetje eenvoudig allemaal. Weinig verborgen aanwijzingen ook voor ons 'internetvrienden'. Wat bij mij ook een beetje een katterig gevoel geeft is het feit dat, ik heb het ale eerder genoemd, er weinig te speuren viel. Het gaat in deze serie om de essentie; molacties schiften van hulpmol acties en niet teveel speuren naar verborgen aanwijzingen. Dat maakt het eenvoudiger (zou men hebben gedacht aan de kijkcijfers, dat het uitblijven van het megasucces lag aan het feit dat het programma 'te moeilijk' was?) maar voor mij persoonlijk minder leuk. Maar misschien ben ik het wel die in therapie moet...!? Just like to speur.

Toch complimenten aan Yvon; niet mijn favo mol maar toch knap dat je het zo in the face kunt en durfde te spelen en er mee weg kon komen (bij mij).

Op naar WIDM 6 !

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #629 Gepost op: 21-03-2005, 18:19:53 »
Die 45 was goed gespot maar volgens mij had niemand 'm geïnterpreteerd zoals bedoeld...
Toch wel hoor... kijk maar bij Aflevering 4.  ::tandpastasmiley::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #630 Gepost op: 22-03-2005, 04:59:25 »
Ik vond de hints/aanwijzingen een beetje zwak dit jaar, dingen die gewoon toeval waren, zijn ineens geheime aanwijzingen!! :-\\ De vlieger is een goed voorbeeld, dat is toch geen geheime aanwijzing? ::niet-ok::

Helaas ben ik het hier wel mee eens ja- dit was de eerste gedachte afgelopen vrijdag die bij me opkwam

Goed eerlijkheidshalve is dat miss altijd wel zo (vwb lichte teleurstelling) gezien onze fanatieke speurtocht- dat is op zich logisch want er wordt veel te veel gezocht natuurlijk ;D

Maar desalniettemin idd een beetje teleurstellen ook vwb de muzikale hints trouwens (terwijl we toch prachteige hadden gevonden over oa Elevation ;D) - ik vraag me af of dit te maken heeft met het toch bredere publiek- dat het aan meer mensen moet appeleren die niet zo fanatiek speuren als de echte fanaten?

Doet niks af aan de serie hoor die vond ik geweldig nog steeds ;) Mja idd qua hints was het een beetje mager (ik vond ze ook te duidelijk/ te weinig aön de verbeelding overlatend (bijv 'De Mol' op de foto van Yvon) - het was zó duidelijk dat ik ze persoonlijk zelf meteen afschreef als hint. Op zich wel slim dus maar nja)

Toch wel leuk zeker ook in retrospect, alle theoriëen omtrent de Vogels, de Dubbeltheorie - en de prachtige theorie omtrent MM (zie profiel & topic MM) over Godzilla die eigenlijk een Hindoestaanse God is- omtrent wedergeboorte etc etc - die vond ik zelf heel erg mooi bedacht (niet waarschijnlijk gezien de vergezochtheid en diepgang maar wel heel mooi gevonden en erg leuk om te lezen ;))
« Laatst bewerkt op: 22-03-2005, 05:03:27 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #631 Gepost op: 22-03-2005, 05:05:33 »
Iedereen die het fout had, lekker op de mollenstreken letten volgend seizoen, kom je veel verder mee  ::zwaai::

Daar ben ik het dus niet mee eens ;)

Want als je dat deed kwam je uit mi bij met name Lottie (gezien haar posities en het geld dat ze mede verspeelde in die opdrachten).

Ook MM had gekund vwb dat. Dus sorry maar ik denk dat je afgaande hierop niet persé had kunnen/ moeten weten dat het Yvon was in dit geval  ::ohno::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #632 Gepost op: 22-03-2005, 22:14:59 »
Ik vrees denk dat ze bewust wel wat hints achterhouden om ervoor te zorgen dat we niet té goed worden in het ontrafelen van de hints, anders zouden we er mss te snel achter zijn! :D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #633 Gepost op: 23-03-2005, 09:13:23 »
 ::bravo:: Yvon PROFICIAT met je zwangerschap  ::bravo:: (ik hoorde het net op de radio)
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #634 Gepost op: 23-03-2005, 12:42:21 »
Doet niks af aan de serie hoor die vond ik geweldig nog steeds ;) Mja idd qua hints was het een beetje mager (ik vond ze ook te duidelijk/ te weinig aön de verbeelding overlatend (bijv 'De Mol' op de foto van Yvon) - het was zó duidelijk dat ik ze persoonlijk zelf meteen afschreef als hint. Op zich wel slim dus maar nja)

Ja maar de andere foto's lagen op de grond dus daar had net zo goed de mol op kunnen staan. Lottie had dus eigenlijk alle foto's moeten losrukken om te zien of er op die anderen geen mol stond???
Had me wel leuk geleken....    ;D
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #635 Gepost op: 23-03-2005, 14:38:35 »
Ja maar de andere foto's lagen op de grond dus daar had net zo goed de mol op kunnen staan. Lottie had dus eigenlijk alle foto's moeten losrukken om te zien of er op die anderen geen mol stond???
Had me wel leuk geleken....    ;D
Ik vermoed dat alle foto's op de achterkant een "MOL-afbeelding" hadden. Alleen was de de achterzijde bij Yvon reeds ostentatief zichtbaar.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #636 Gepost op: 23-03-2005, 15:26:19 »
::bravo:: Yvon PROFICIAT met je zwangerschap  ::bravo:: (ik hoorde het net op de radio)


idd ik las het net in de krant proficiat
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #637 Gepost op: 23-03-2005, 19:15:30 »
 ::bravo:: ::bravo:: Yvon: Gefeliciteerd.

Er wordt weer een nieuwe Molletje geboren.
 ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

Nogmaals Gefeliciteerd
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #638 Gepost op: 24-03-2005, 11:06:24 »
Ik vermoed dat alle foto's op de achterkant een "MOL-afbeelding" hadden. Alleen was de de achterzijde bij Yvon reeds ostentatief zichtbaar.
Das nou percies wat ik bedoelde. Dus is het toch niet echt een hint?
Het had wel een hint geweest als alle foto's in het water zweefden als die van Yvon en alleen die van Yvon MOL had gehad....
Nu was het leuk achteraf om als hint te geven, net als de vlieger eigenlijk.  :D
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #639 Gepost op: 25-03-2005, 11:04:40 »
Ja maar als Lottie in de zee vijf posters ziet e alleen bij Yvon op de achterkant De Mol, dan weet ze zelf ook al genoeg. De hints zijn ook meer voor de kijjkers thuis dan voor de kandidaten zelf. Isabelle zag helemaal niet wat Yvon met de ketjap deed, en Yvon schepte de nasi helemaal om voordat ze ervan aten --> het woord mol was allang verdwenen. Met de MOL-vlieger, dat kon ook gewoon toeval zijn, dat viel niet echt op voor haar medekandidaten. En z zijn er nog een helehoop meer te verzinnen.
Met 45MOL hadden de medekandidaten ook heeeeeeeel diep moeten nadenken voordat ze dáár op zouden komen....
Mollen in Japan...