Auteur Topic: Yvon is de mol!  (gelezen 128289 keer)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #300 Gepost op: 18-02-2005, 23:18:20 »
't Was ook wel in Australie... ik weet niet of ze in het eerste seizoen ook wat met krokodillen hebben gedaan? Maar aangezien Angela het later in de aflevering duidelijk zegt is het niet zo mega verdacht meer... ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #301 Gepost op: 18-02-2005, 23:21:28 »
Bij Goat TV hadden de overige kandidaten allemaal iets over krokodillen, danwel een NGC aflevering danwel een thriller danwel crocodile dundee, Yvon had daarentegen een aflevering van de 1e mol

How easy can it get??

Yvon is de mol! ::vergroot:: ::vergroot::

Ik denk niet dat je daarom de mol bent..
Some light in your eyes...

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #302 Gepost op: 18-02-2005, 23:26:23 »
of Yvon weet wie de mol is  ;D

of het is gewoon om ons roekoe te maken  ::rofl::


Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #303 Gepost op: 19-02-2005, 01:48:23 »
De eerste molserie was ook in Australie en er was ook een opdracht in aflevering 2 waar krokodillen in voorkwamen, dus misschien kreeg ze die wel te zien.
Zou leuk zijn als iemand dit aan de hand van de beelden zou kunnen bevestigen/ontkennen.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #304 Gepost op: 19-02-2005, 10:51:35 »
Ik bevestiging (Angela zei: aflevering 2 van seizoen 1)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #305 Gepost op: 19-02-2005, 11:01:00 »
Ja, ik bevestig dit ook want je ZAG namelijk gewoon Willie in aflevering 2 met de krokodillen in de weer. Maakt niet uit, Yvon is nu wel ERRUG de mol hoor. De ENIGE met kapotte foto! En dan krijgt ze op Australische TV als enige MOLtelevisie te zien... geen geheim maar toch een stille hint naar de kandi's.

Bij het beantwoorden van de vraag noemt ze expres eerst 4 goede namen en begint dan bij Wilmy/ Willy te stutteren, duidelijk thuis voorbereid. En de helft zit nu ook op haar. Grappig te zien is dat Marc-Marie helemaal over is op Yvon maar de regie zijn paar bewoordingen naar Lottie vol laat horen. Sander is de enige die nog radikaal verkeerd zat maar die moet nu kiezen want zijn mollen zijn weg. Ik denk dat iedereen straks op Yvon zit. Er is eigenlijk geen alternatief.

Kheb trouwens nog iets ontdekt uit de vorige aflevering. Zoals bekend wist Angela vooraf niet wie de mol was en was dus ook op mollenjacht. 8eraf bleek zij het toch al gauw goed te hebben gehad. Kijk nu eens naar de executie van Victoria. Bij iedereen typt ze de naam in en kijkt dan op naar de kandidaat. Bij Yvon niet... ze heeft de naam al ingetypt als ze Yvon aankondigt als de volgende. Ze blijft haar strak aankijken terwijl ze blind de ENTERtoets zoekt om goed de reactie voor en na te peilen. Dan zie je haar denken: daar zit het molletje.


De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline toxicity

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Paul is de mol!
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #306 Gepost op: 19-02-2005, 13:04:10 »
Daar ben ik het helemaal mee eens...Ik ben alle afleveringen terug gaan kijke  ::rofl:: (lijkt  wel alsof ik geen leven heb) Maar ik ben is op Yvon gaan letten...en overal probeert ze met hele kleine dingetjes te saboteren. Zoals een postzak aan de verkeerde kant van een paal te hangen...zeggen dat de telefoon van de productie is...bij de opdracht met de kunst kon Horst denken dat het bloed er net op zat want na een tijdje gaat bloed rotten en wordt het zwart...en zo zie je veel meer van die gniepige dingetjes...ik hou het op Yvon...en als ze deruit vliegt dan heb ik pech gehad  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 19-02-2005, 13:05:43 door toxicity »

Offline jama

  • Forumlid
  • vica
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #307 Gepost op: 19-02-2005, 13:36:16 »
Het duurde even..... maar ik ben er helemaal uit
de mol is ABSOLUUT yvon jaspers!

ze stond de hele serie al hoog in mijn verdachte lijstje maar nu weet ik het 100% zeker.
de 1e keer dat ik dacht van hey dat klopt niet, was toen ze bij de trein opdracht een zogenaamde hulpmol was en ze zo overdreven loog en saboteerde. Net of ze dat deed om je op het verkeerde been te zetten van dat je dacht van "jeej die heeft echt moeite met saboteren" etc.
op de een of andere manier kan ik echt duidelijk zien waneer ze zit te liegen vooral in de biecht dan kijkt ze heel anders uit haar ogen echt waar ;)

enne ik vond het in het begin al zooo verdacht dat ze het er constand over had, dat ze alleen maar bezig was met de mol op te sporen s'nachts alleen maar dingen wegstrepen, de hele dag lijstjes in der hoofd maken etc vond ik wel echt lijken of ze zichzelf wou vrijpleiten.

ik vind haar ook het type dat de productie zou kiezen als mol, ze is onwijs slim en doordacht

in elk geval ik ben er uit ;D


x janneke
Yvons Jaspers is um!!!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #308 Gepost op: 19-02-2005, 15:43:52 »
Voor de 6e X Yvon Jaspers is de mol!

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #309 Gepost op: 19-02-2005, 17:45:17 »
Eindelijk. Yvon kan ik toch weer terug halen als mijn mol. Waarom ben ik ook gaan wisselen? Toch blijft Lottie mijn tweede mol.

Nog iets. M-M zegt dat hij nu weer een complot wil smeden met Yvon, en dan net alsof het lijkt dat Lottie de mol is, terwijl hij denkt dat Yvon wel de mol is. Het lijkt me toch dat de mol de biechten toch te zien krijgt?
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #310 Gepost op: 20-02-2005, 08:24:38 »
Ik heb Yvon geen seconde verdacht en dit topic niet een keer gelezen. Tot gister toen de foto's en verslagen binnen kwamen van de mensen die naar Abcoude zijn geweest. Jim, Gijs en Sander zaten in een stal en ik moest gelijk denken aan het programma van Yvon wat op zondag avond te zien is :
Boer zoekt vrouw  ::jaja::

Offline wimpie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #311 Gepost op: 20-02-2005, 13:48:58 »
Ik heb Yvon geen seconde verdacht en dit topic niet een keer gelezen. Tot gister toen de foto's en verslagen binnen kwamen van de mensen die naar Abcoude zijn geweest. Jim, Gijs en Sander zaten in een stal en ik moest gelijk denken aan het programma van Yvon wat op zondag avond te zien is :
Boer zoekt vrouw  ::jaja::

Dat had ik ook,maar is dit niet te voor de hand liggend

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #312 Gepost op: 20-02-2005, 19:01:54 »
Dat had ik ook,maar is dit niet te voor de hand liggend

ja misschien wel, maarja wat moet je er anders van denken :P ...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #313 Gepost op: 20-02-2005, 19:06:08 »
ja misschien wel, maarja wat moet je er anders van denken :P ...
Tis wel dicht bij Hilversum... Of zit de AVRO daar niet?
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #314 Gepost op: 20-02-2005, 19:14:30 »
Tis wel dicht bij Hilversum... Of zit de AVRO daar niet?

Ik heb geen idee, maar als de Avro daar zit zou dat ook goed kunnen, maar waarom dan juist in zo'n stal blijft de vraag?

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #315 Gepost op: 20-02-2005, 19:17:05 »
Ik heb geen idee, maar als de Avro daar zit zou dat ook goed kunnen, maar waarom dan juist in zo'n stal blijft de vraag?
Ik geloof dat Annemieke dat gister zei, dat het wel lekker lijkt op de executie plaatsen uit de serie... ook vaak ergens achteraf enzo...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #316 Gepost op: 20-02-2005, 19:20:00 »
Maar dan nog iets... Dat Jim en Gijs daar samen zitten kan ik begrijpen, maar waarom Sander?

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #317 Gepost op: 20-02-2005, 19:21:38 »
Maar dan nog iets... Dat Jim en Gijs daar samen zitten kan ik begrijpen, maar waarom Sander?
Die vraag werd daar ook gesteld, maar uiteraard niet beantwoord... Buiten dat ze daar waren om ons te helpen dan...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #318 Gepost op: 20-02-2005, 19:29:24 »
Die vraag werd daar ook gesteld, maar uiteraard niet beantwoord... Buiten dat ze daar waren om ons te helpen dan...

ja dat dacht ik al  ;)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #319 Gepost op: 20-02-2005, 20:04:38 »
Hij nam wel enorm het woord, Sander. En zat ook in het midden... ja Sander, wat deed je daar :P Behalve je boekje verliezen  ::)
No Milk today???