Auteur Topic: Yvon is de mol!  (gelezen 128154 keer)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #460 Gepost op: 6-03-2005, 17:27:08 »
me 2 , hoe groot is de kans dat roeland de mol was ? ... en so what ? dat horen we dan over 2 weken wel ..... ( ik denk datet kolder is :) ) martijn van de productie (!) was godzilla, hij zal duzz vast geweten hebben wie hij niet neer moest schieten !!! al ben ik het er mee eens dat yvon het gewoon tactisch gespeeld heeft
( ze heeft vast in nederland al een cursus hoe mol ik godzilla gehad  ::trots::)
jk
dennis for mole !

Offline ~*Alma*~

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #461 Gepost op: 6-03-2005, 18:00:43 »
Ben ik gelukkig niet de enige die er moe van wordt.  ;D

Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #462 Gepost op: 6-03-2005, 18:48:12 »
Ja, ik vond dat plaatje van de zebravlieger ook wel verdacht... ::vergroot::

Dat zou idd een hele goede hint zijn, van de andere kant (nu ik er toch maar eens over nadenk) vraag ik me af hoe ver ze met dit soort hints gaan, nu zijn het BN'rs, maar zoals je Isabelle hoort zeggen: "ik kende Lottie eigenlijk helemaal niet", dan zullen ook de kandidaten niet alles van mekaar weten. Ik bedoel, wat vertellen ze elkaar en wat vertellen ze elkaar niet (wij kunnen hier van alles gaan uitzoeken op dit technische wonder internet, zij daar niet).

En zo het mij overkomt vertelt Yvon niet al teveel over haarzelf. Dus zou dit alleen een duidelijke hint kunnen zijn voor de kandidaat die Yvon dan goed zou kennen en voor iemand die haar verleden wat minder goed of zelfs niet kent helemaal niets betekenen.  :P

Dit lijkt nu over te komen alsof dit alleen voor Yvon geldt, ik vind dit voor alle kandidaten gelden, hoor!!
« Laatst bewerkt op: 6-03-2005, 18:55:11 door muldvarp »

Offline Shifting

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #463 Gepost op: 6-03-2005, 19:08:46 »
Dat zou idd een hele goede hint zijn, van de andere kant (nu ik er toch maar eens over nadenk) vraag ik me af hoe ver ze met dit soort hints gaan, nu zijn het BN'rs, maar zoals je Isabelle hoort zeggen: "ik kende Lottie eigenlijk helemaal niet", dan zullen ook de kandidaten niet alles van mekaar weten. Ik bedoel, wat vertellen ze elkaar en wat vertellen ze elkaar niet (wij kunnen hier van alles gaan uitzoeken op dit technische wonder internet, zij daar niet).

En zo het mij overkomt vertelt Yvon niet al teveel over haarzelf. Dus zou dit alleen een duidelijke hint kunnen zijn voor de kandidaat die Yvon dan goed zou kennen en voor iemand die haar verleden wat minder goed of zelfs niet kent helemaal niets betekenen.  :P

Dit lijkt nu over te komen alsof dit alleen voor Yvon geldt, ik vind dit voor alle kandidaten gelden, hoor!!
Dat klopt allemaal wel maar er zijn toch ook elk jaar hints voor de kijker die de deelnemers dus niet zien zo word er op het forum steeds over de weerspiegelingen bij de executie gesproken om maar iets te noemen.

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #464 Gepost op: 6-03-2005, 19:42:21 »
IK heb er lang over gedacht om het aan te kaarten (mijn mol is eigenlijk MM) maar het is me toch wel heel erg opgevallen.
Als de kandidaten en zeker in afl. 7 en 8, komen aanlopen voor de executie met hun bagage Yvon's rugzakje eigenlijk wel heel erg klein is ten opzichte van de bagage/koffers van de andere kandidaten.
(ik vind het raar dat nog niemand van de "Yvon is mijn mol-fanaten" dit gepost heeft, trouwens als dit wel het geval is dan ga ik me zometeen in een hoekje zitten schamen  ::schaam::)

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #465 Gepost op: 6-03-2005, 20:16:05 »
Yvon had een vrijstelling en wist dus dat ze niet naar huis hoefde. Dus het lijkt mij wel logisch dat ze niet zoveel bagage bij zich had.

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #466 Gepost op: 6-03-2005, 20:18:42 »
Yvon had een vrijstelling en wist dus dat ze niet naar huis hoefde. Dus het lijkt mij wel logisch dat ze niet zoveel bagage bij zich had.

Dat klopt, maar ook afl. 7 had ze niet meer bij d'r dan deze afl. Trouwens dan had ze dus deze afl. helemaal niets mee hoeven nemen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #467 Gepost op: 6-03-2005, 20:45:36 »
De laatste uitzending zat weet bomvol Yvonhits, ik blijf natuurlijk op haar en dat vanaf dag 1. De duidelijke was natuurlijk dat zij de vlieger met MOL uitkoos om te dragen (nadat ze eerst a.d.h.v. de anderen die voor haar gingen had moeten constateren dat het vlieger oplaten te makkelijk was om te laten mislukken, helaas voor haar).

Ook is het zo dat in alle WIDM's de regie heeft geprobeerd in de laatste uitzending iedereen iedereen te laten verdenken (de 1e keer lukte dat grandioos doordat Robin fout zat en dus ging Deborah op hem zitten). Het mislukt als de 2 laatste kandi's goed zitten, zoals ze goed zaten op Elise en Rob. Dan lukt het trucje niet. DAT IS NU WEER ZO. Yvon is dus de mol. Lottie kan het helemaal nooit meer zijn natuurlijk omdat Isabelle op haar zat.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #468 Gepost op: 6-03-2005, 20:51:37 »
:) isabelle zat niet op haar ... dwz ze ZAT oplottie maar doordat ze ging twijfelen bij de test heeft ze uiteindelijk niet voor lottie gekozen, wat er duzz voor zorgde dat ze naar huis moest
( natuurlijk geloof je me niet daarom hierbij de bron, het dagboek van isabelle op widm.nl )

mede daardoor ( leuke bijkomstigheid ) blijf ik toch voor lottie gaan.
maar dit topic gaat over yvon :)
kvind yvon veeeel te oprecht, ook met het zoeken in tijdens de links-rechts opdracht waar ze control freak was, zocht ze naar zeepjes om de naam van het hotel te vinden.
enzenz

dennis for mole !

Offline Flugel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #469 Gepost op: 6-03-2005, 22:22:07 »
Wat mij opviel aan het eind van de laatste aflevering in de voorbeschouwing voor volgende week, was dat Angela keek naar links nadat ze zei ' Wie is... de Mol?' Ook stak ze haar arm uit zeg maar. Links stond Yvon.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #470 Gepost op: 6-03-2005, 22:45:19 »
mede daardoor ( leuke bijkomstigheid ) blijf ik toch voor lottie gaan.
maar dit topic gaat over yvon :)
kvind yvon veeeel te oprecht, ook met het zoeken in tijdens de links-rechts opdracht waar ze control freak was, zocht ze naar zeepjes om de naam van het hotel te vinden.
enzenz
De opdracht kon toch al niet meer gehaald worden, omdat ze, doordat ze langs de verkeerde pleilen zijn gestuurd, te veel tijd nodig hadden. Vooral omdat Gijs er bij was... Als het toch al mislukt is, kan je best je best gaan doen.

EDIT>
Nog even iets anders: Waarom?!?! koos Yvon om vragen te stellen aan Isabelle... Yvon zit zowiezo niet op Isabelle. Ze stelt ook maar twee vragen? en ze stond er gewoon naast toen het gebeurde en had volgens mij alles gezien. En al had ze het niet gezien, deze vragen hadden haar niet geholpen in de finale.
Als Yvon serieus informatie had willen krijgen had ze Lot of MM moeten ondervragen en ook zinniger vragen moeten stellen. Dus Yvon is de Mol... of ze zit al heel lang op de mol en weet het heel zeker. Voor mij is Yvon Jaspers de mol.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2005, 22:54:48 door Rat »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #471 Gepost op: 7-03-2005, 11:10:34 »
isabelle zat niet op haar ... dwz ze ZAT oplottie maar doordat ze ging twijfelen bij de test heeft ze uiteindelijk niet voor lottie gekozen, wat er duzz voor zorgde dat ze naar huis moest

Hoihoi... het kan echt nooit wat jij zegt hoor. Als het is zoals jij zegt dan was zeker MM eruit gevlogen, die zat in jouw theorie dan nl. totaal fout.

Het is een exacte kopie met Jantien. Die kon puur uit feiten ook met geen mogelijkheid de mol meer zijn, natuurlijk laat de regie nog wat onduidelijkheid bestaan over op wie Isabelle zat, met pijn en moeite want Isabelle ging vol voor Lottie.

Dat was ook de bedoeling van Yvon om met Isabelle te praten en niet met de anderen... als mol wist ze dat die haar toch al vol verdachten. Met Isabelle koos ze de mogelijkheid zich t.o.v. haar nog eens extra vrij te pleiten.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eat Your Heart Out

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #472 Gepost op: 7-03-2005, 11:14:49 »
Ik weiger te geloven dat de Mol niet actief aan de truckopdracht heeft deelgenomen. Yvon heb ik dus allang afgeschreven ::zwaai::. Blijven er nog 2 over en laten dat nu net de 2 bestuurders zijn ???
It's a tough game, so Eat Your Heart Out!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #473 Gepost op: 7-03-2005, 12:22:46 »
Hoihoi... het kan echt nooit wat jij zegt hoor. Als het is zoals jij zegt dan was zeker MM eruit gevlogen, die zat in jouw theorie dan nl. totaal fout.

Het is een exacte kopie met Jantien. Die kon puur uit feiten ook met geen mogelijkheid de mol meer zijn, natuurlijk laat de regie nog wat onduidelijkheid bestaan over op wie Isabelle zat, met pijn en moeite want Isabelle ging vol voor Lottie.


Heb je wel eens de mogelijkheid overwogen dat Lottie de mol is, ze gewoon alle 3 op Lottie stemden en degene met de minste vragen goed gewoon is moeten vertrekken? Wat moet de regie dan om het nog een beetje spannend te maken voor de kijker?
En buiten dat, als Isabelle idd geswitcht is (zoals het dagboek suggereert) en MM idd op Yvon stemde zoals de regie ons wil doen geloven, dan nog kan Isabelle gewoon meer vragen fout hebben gehad? Dus dan tellen alleen de vragen als "goed" die ook slaan op de echte mol, maar stel Isabelle is dan geswicht naar MM als mol, dan heeft zij iig al die vragen fout van is de mol man of vrouw etcetra.

De regie heeft gewoon weer heel goed haar best gedaan de zaken zo te sturen dat ze alle 3 echt nog wel de mol kunnen zijn, en dat is ze uitstekend gelukt m.i.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #474 Gepost op: 7-03-2005, 12:27:53 »
Hoihoi... het kan echt nooit wat jij zegt hoor. Als het is zoals jij zegt dan was zeker MM eruit gevlogen, die zat in jouw theorie dan nl. totaal fout.

Het is een exacte kopie met Jantien. Die kon puur uit feiten ook met geen mogelijkheid de mol meer zijn, natuurlijk laat de regie nog wat onduidelijkheid bestaan over op wie Isabelle zat, met pijn en moeite want Isabelle ging vol voor Lottie.

Dat was ook de bedoeling van Yvon om met Isabelle te praten en niet met de anderen... als mol wist ze dat die haar toch al vol verdachten. Met Isabelle koos ze de mogelijkheid zich t.o.v. haar nog eens extra vrij te pleiten.



euhm ik begrijp je niet zo :) marc marie ging voor yvon, ( zecht hij ) duzz waarom zou hij er in mijn theorie uit zijn gevlogen, yvon kan nog steeds de mol zijn !
isabel heeft NIET voor lottie gekozen afgelopen test ( lees het zelf maarr op widm.nl in het dagboek )
daarom vloog ze eruit
dennis for mole !

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #475 Gepost op: 7-03-2005, 12:29:24 »
btw vind ik dat yvon bij het voorstukje waarin bekend word gemaakt wie de mol is, wel een ontzettend sneaky grijns op dr gezicht hebben :)
we zullen zien
( ik ga nog steeds voor lottie btw )
dennis for mole !

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #476 Gepost op: 7-03-2005, 14:17:11 »
Ik weiger te geloven dat de Mol niet actief aan de truckopdracht heeft deelgenomen.

Ja dat lijkt mij dus ook. Dat is nou een ultieme Molactie- opdracht, bijna voor in het leven geroepen lijkt me. Lijkt me idd erg stug dat ze de mol aan de kant zouden laten staan

Citaat
Yvon heb ik dus allang afgeschreven ::zwaai::. Blijven er nog 2 over en laten dat nu net de 2 bestuurders zijn ???

Ik heb haar niet definitief afgeschreven maar het zou me toch wel verbazen als ze het was. Zo fanatiek als ze tekeer ging bij dat lasergamen, dan moet ze wel een erg goede actrice zijn  toch ;) (Ok Elise speelde het bijv ook wel aardig maar in dit geval leek me die bloedfanatieke blik toch echt wel echt). Waarom zou een mol zo fervent voor een vrijstelling gaan - om als fanatieke kandidaat over te komen miss maar daar heeft ze gedurende de hele serie niet echt haar best voor gedaan eerder het tegenovergestelde, volgens mij heeft ze zich vanaf dag 1 bij de andere kandiddaten verdacht willen maken door vaag te zijn in communicatie ed.
Ook geloof ik niet dat je als mol dingen gaat zeggen als : 'ik wil sws in het stookclubje.' Ten eerste denk ik niet dat de mol daar een heel sterke voorkeur had (hoewel loten niet de bedoeling kan zijn geweest lijkt me)en als de mol al een voorkeur had dan zou hij of zij het geloof ik niet op die manier hebben gebracht, daarmee maak je je veel te snel verdacht bij anderen. (Bovendien kon je in die opdracht op alle posities wel dingen fout laten lopen ip- alleen als je de opdracht niet kent kan je denken dat het 'stoken'niet letterlijk bedoeld is en dus aannemen dat daar wel iets bij te winnen is. Lottie laat dit aan anderen over maar gaat bij de controlegroep ineens wel weer heel sterk pleiten om in die controleroom te komen. (al blijf ik dat ip een vreemde plek voor de mol vinden).
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #477 Gepost op: 7-03-2005, 15:36:18 »
Bij het lasergamen viel er alleen een vrijstelling te winnen, uiteraard kun je heel schijnheilig op zo'n kokosnoot schieten, wetende dat je toch nog wel levens gaat verliezen, maar de mol kan zich hier eens van de fanatieke kant laten zien.

En idd de truck-opdracht was een prachtkans om eens flink te mollen. (Ook vanwege mol is held), maar alle ogen zijn wel op je gefocusd, misschien koos de mol voor een passieve houding dit keer? Toen waren er nog 9 kandidaten, te gevaarlijk om 7 uit te sluiten van een mogelijk molschap.

Offline ~*Alma*~

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #478 Gepost op: 7-03-2005, 16:55:16 »
Nog even over die 9.
Hoe is die eigenlijk op Marc-Marie gaan slaan?
Ik bedoel, dat er veel 9's voorkomen ok, maar waarom zijn ze die gaan toeschrijven aan MM?
Yvon is degene die als 9de in het introfilmpje voorbij komt...
Weet niet of dit ooit als eens gezegd is zo ja: sorry  :P
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #479 Gepost op: 7-03-2005, 18:16:58 »
Bij deze: Yvon is de Mol!

Waarop dat gebaseerd is?? Op mijn vrouwelijke intuitie ::ok:: ;D

Inderdaad ze is zeker weten wel de mol 8)
En ze is lief ::trots::