Auteur Topic: Yvon is de mol!  (gelezen 128317 keer)

Offline DonBinho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #560 Gepost op: 12-03-2005, 15:39:42 »
Ik dacht echt lottie maar na de laatste aflevering dacht ik ook Yvon maar toen kon je niet meer wijzigen. Goed gedaan Yvon maar eigenlijk had je het kunnen weten want de held is de mol

Zie George met het waterskien
En Yvon met Godzilla schieten

Naja goed gespeeld en leuk voor MM kan hij eindelijk stoppen met acteren  ::tandpastasmiley::
De Mol is: ?

Offline Ambla

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #561 Gepost op: 12-03-2005, 17:17:42 »
Jammer jammer jammer, heb ik het toch (weer) fout!   :o Al had ik haar vanaf afl 1 op mijn "short-list" samen met MM en Lottie, toch had ik haar eigenlijk al weggestreept doordat ze niet in de vrachtwagen zat, "misselijk" werd bij de duikopdracht... Ik ben wel benieuwd naar haar mollenstreken, want eigenlijk vond ik haar niet zo'n leuke mol...  ::schaam:: Sorry Yvon als je dit leest, want in je eigen programma's vind ik je wel erg leuk!  ::bravo::
MSI : Mole Scene Investigation

Offline garibaldi

  • Forumlid
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #562 Gepost op: 12-03-2005, 17:41:25 »
ik vind Yvon de slechtste mol tot nu toe! Geen kandidaat dacht Elise, geen kandidaat dacht George, en Yvon heeft hordes kandidaten gehad die haar als hoofdverdachte hadden, een vreemde mol

Wat je nu zegt is niet waar, beide kanidaten zaten op elise, en beide zaten op george. Toen werd dit door de montage weg gepoetst dit keer niet. Maar kijk als kanidaat heb je zowiso 50% kans dat je goed zit als je in de finale zit. Daarnaast is het vaak zo dat je mede kanidaat zich totaal niet mols gedraagt en dan weet je het zowiso zeker. Het is belangrijker hoe het publiek denkt, en of je het nu wil of niet weinig mensen verdachten Yvon...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #563 Gepost op: 12-03-2005, 17:47:34 »
en of je het nu wil of niet weinig mensen verdachten Yvon...
Met dank aan Lottie... Ik denk dat de Links/Rechts opdracht, ook voor de kandidaten, één van de eerste opdrachten was waar je echt conclusies uit kon trekken... Yvon of Lottie zaten op een crusiale plek... Maar Lottie was voor mede-kandies verdachter dan Yvon (volgens mij). Als Yvon samen met bijv. Gijs een controlefreak was geweest, had iedereen meteen Yvon verdacht.

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #564 Gepost op: 12-03-2005, 18:03:44 »
Vraag het hier ook maar even. Wat ik wel wil weten is hoe de uitspraak:

"In je extra tijd leven" nu op Yvon slaat.

Ik weet wat het betekent waar zie de link met haar niet 
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Smee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #565 Gepost op: 12-03-2005, 18:33:47 »
Lady C; hoe kom je aan die uitspraak? Ik bedoel waarom denk je dat die op Yvon zou moeten slaan? Ik heb dat even gemist denk ik.

OVerigens:  Jippie!!! Ik had het eindelijk eens goed!!!! Ik wist het zeker vanaf de muzikale hint van Joe Jackson
 ::bravo::

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #566 Gepost op: 12-03-2005, 19:38:09 »
Dat stond in het dagboek v/d mol Afl. 6 :

Gijs die leefde wat mij betreft toch al dagenlang in de extra tijd sinds zijn spectaculaire terugkeer bij de Dutch Community. En Jim, tja Jim die vond volgens mij zelf al dat hij dagenlang in de extra tijd leefde

 ;)
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Smee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #567 Gepost op: 12-03-2005, 21:23:01 »
Maar waarom moet die extra tijd dan op Yvon slaan?
Zei zecht toch juist dat Gijs in extra tijd leefde omdat hij terug gekomen was, en dat Jim dat gevoel voor zichzelf ook waarschijnlijk ook had (dus dat Jim ook het gevoel had dat hij er eigenlijk al uit had kunnen liggen)?
Correct me if I'm wrong.

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #568 Gepost op: 12-03-2005, 21:35:46 »
Ja klopt, maar de uitdrukking: in je extra tijd leven, is zo ongewoon. Eerder, ergens hier in dit forum, is daar oer gesproken, als mogelijke hint  ;)
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #569 Gepost op: 12-03-2005, 23:40:54 »
Zowel ikzelf (Lottie) als mijn vrouw (Marc-Marie)
dit klinkt best wel grappig Gotcha.. ::rofl:: :P

Yvon een topmol? Ik vond eigenlijk de mollen van de vorige jaren veel beter. Ik wist het vorig jaar echt niet zeker wie de mol was, en het jaar daar voor ook niet.

Bij Yvon had ik het veel sneller door
Hm, dat is nogal persoonlijk, want er zijn bij elke serie wel mensen die de Mol al vroeg doorhebben, maar het gaat er dus om of dat er veel zijn of weinig.. Maar ik zou zeggen: geniet ervan dat jij een van de weinigen was die haar wel doorhadden! ::ok::

Goede Mol hoor... ::ok:: Ben vooral erg benieuwd naar de komende afl ::jaja::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #570 Gepost op: 13-03-2005, 10:42:24 »
  ::niet-ok::Niets frustrerender als je internetverbinding vanaf afl.2 t/m het eind het niet doet!!!! Ik heb maar één afl. met de pool mee kunnen doen en was ik vorig jaar nog vijfde geworden nu bungel ik zeer waarschijnlijk helemaal onderaan........
Ik heb wel net zo fanatiek gekeken (en nog eens gekeken) als altijd want een wie is de molverslaving daar kom je nooit meer af.
Ik denk niet dat ik deze keer vijfde was geworden hoewel ik de laatste drie afleveringen wel op Yvon zat. Ik ben vergeten mijn vrouwelijke intuïtie direct in te schakelen....Mijn complimenten voor diegenen die al vanaf het begin Yvon verdachten. Heel goed hoor!
Ik heb weer genoten,vond vooral de aflevering in de jungle met de krokodillen en ander ongedierte heerlijk griezelen. Het gevecht met Godzilla was ook leuk hoewel het me toen al duidelijk was dat Yvon de mol was. Toch blijft de ontknoping altijd spannend. Vond dat Angela best snel zei wie gewonnen had trouwens. Ik gun het Marc-Marie (benfan van hem), hij bracht veel humor in het spel en bracht de kijker regelmatig op het verkeerde been. Marc-Marie gefeliciteerd en wat ga je met het geld doen? ::bravo::
Ik vind dat er ieder jaar een nieuwe wie is de mol moet komen!! Het is misschien duur om te maken, maar er kijken heel veel mensen naar.Misschien kan John de Mol het programma overnemen als de publieke omroep het niet meer wil doen???? Ideetje? Die kan er ook best twee per jaar betalen, één met bekende Nederlanders en één met onbekende Nedrlanders.... ::regenboog::

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #571 Gepost op: 13-03-2005, 10:44:55 »
 ::bravo:: applausje voor Yvon. Ik wist vanaf de eerste afl zeker dt ze het níet was, maar ja.. daar kom ik nu niet meer mee weg. You go, girl!
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #572 Gepost op: 13-03-2005, 10:55:14 »
Ik vind dat er ieder jaar een nieuwe wie is de mol moet komen!! Het is misschien duur om te maken, maar er kijken heel veel mensen naar.Misschien kan John de Mol het programma overnemen als de publieke omroep het niet meer wil doen???? Ideetje? Die kan er ook best twee per jaar betalen, één met bekende Nederlanders en één met onbekende Nedrlanders.... ::regenboog::

D'r komt zeer waarschijnlijk 'n nieuwe serie lonneke!  ::jaja::  Kijk maar 'ns op onze nieuwspagina:)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #573 Gepost op: 13-03-2005, 11:10:18 »
euh ik heb werkelijk geen molactie van dr gezien ( hmm misschien bij de opdracht dat ze met isabel photoz moest maken )
in het hotel ging ze fanatiek op zoek naar zeepjes om de naam van het hotel te vinden, ze zat niet in de truck
ze werd " ziek " toen ze onder water moest en gaf iedere eigenschap goed door.
ik begrijp het niet zo :)
geen goede molposities, geen mollestreken gezien
suf
dennis for mole !

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #574 Gepost op: 13-03-2005, 11:17:56 »
- Bij de links rechts opdracht heeft ze heel vaak op het rode knopje van de telefoon gedrukt, zo vaak zelfs dat Lottie er zat van is en de telefoon van Yvon afpakt (zie avatar.)
- Bij de duik opdracht heeft ze plaatjes veranderd. Volgens mij werd de duim bij MM een muzieknoot. (al weet ik dat niet zeker.)
- Bij de vlieg opdracht heeft ze de frequentie van de radio verdraait, zodat het voor Lottie en Sander moeilijker wordt. (al weet ik dat niet zeker.)

Overal zijn wel goede mol acties van Yvon te bedenken, behalve bij de roadtrain, helaas voor haar saboteerden de kandies soms erger... Maar ook ik ben benieuwd wat we volgende week allemaal te zien krijgen.

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #575 Gepost op: 13-03-2005, 11:38:37 »
haha het zou wel ruig zijn als ze dat gedaan zou hebben van die frequentie dan he!! zodat het voor hun moeilijker werd om te verstaan
het is nu ook duidelijk waarom ze zo van isabelle baalde in haar groepje, want die had haar door!!!!
ik ben nu wel benieuwd naar wat ze in de grot heeft gedaan
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #576 Gepost op: 13-03-2005, 12:00:07 »
de hint van shaggy - it wasn't me is nu zo klaar als een klontje. je zag de hele tijd het beeld dat ze zei 'ik HEB die foto niet gepakt!".
(oeps, zie topic muzikale hints)

yvon goed gedaan! al verdachtte ik haar niet... ik vond altijd dat het er te dik bovenop lag, en veel mensen zijn daardoor iemand anders gaan verdenken! gefeliciteerd voor alle yvon verdenkers
« Laatst bewerkt op: 13-03-2005, 12:01:55 door chocolat »

Offline Carlijn_Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #577 Gepost op: 13-03-2005, 14:42:18 »
volgens het profiel van dde (yvon) was ze online vanmorgen maar geen berichten zie ik? jammer...
wie is de mol? INGE!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #578 Gepost op: 13-03-2005, 14:46:36 »
volgens het profiel van dde (yvon) was ze online vanmorgen maar geen berichten zie ik? jammer...

Je bedoelt deenigeechtemol??? ???

Offline Mrsjones

  • Forumlid
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #579 Gepost op: 13-03-2005, 14:51:36 »
Yvon ::oink:: Totaal niet verwacht, juist daarom wel erg leuk! :)
Yvon als je dit leest: ik ben het meisje dat op Schiphol, toen je net een taxi instapte, aan je vroeg of je soms de Mol was en nog erachteraan zei dat ik je wel erg verdacht vond... ;D Had ik toch gelijk, haha. Maar goed gedaan! ::bravo::
Groetjes Marleen