Auteur Topic: eerste promotiefilmpje  (gelezen 24761 keer)

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
eerste promotiefilmpje
« Gepost op: 8-01-2005, 01:07:25 »
Ik heb het eerste promotiefilmpje net opgenomen en heb opgeschreven wat ik zag:

Tien kandidaten die voor een vliegtuig worden toegesproken door Angela ("welkom in Australie"), Jim met Victoria ("Jezus, wat stel jij ook vragen, zeg"), Roeland in een biecht ("ik heb besloten om alles te liegen"), Angela ("vrienden"), twee figuren in het donker, Roeland in een helikopter, Gijs gevallen op het strand met Yvon, Marc-Marie ("even stoppen Isabelle") met Victoria, Gijs ("Je gaat mij nu verdenken?") en Sander ("Ja"), Gijs in helikopter?, Lottie met helmcamera, Jim ("vuur gemaakt"), Angela, iemand onder water, Marc-Marie in stuntvliegtuig, Jim kruipend door een onderaardse gang(!), Sander bestuurt een vrachtauto, Victoria, krokodil, Yvon, Yvonne met beschijvingsbord (Name: Yvonne van den Hurk, Date of birth 31 07 1958, Profession: Actress, .......), Yvon, Marc-Marie en Sander op het strand, Gijs, Isabelle, Victoria en Marc-Marie op het strand, Victoria alleen ("De mol weet natuurlijk precies welke tas ie mee moet nemen").

De achtergrondmuziek bij de promo heb ik niet thuis kunnen brengen.

Kunnen we hier iets mee? In de vorige twee series kwam de mol niet prominent in beeld in het eerste promotiefilmpje. Als dat dit jaar weer zo is, vallen Victoria, Roeland, Gijs, Marc-Marie en Yvonne wat mij betreft af als mol. Sander, Jim, en vooral de drie dames Yvon,  Lottie en Isabelle waren redelijk low-profile in dit filmpje. Op basis van deze promo ben ik geneigd om Jim goed in de gaten te gaan houden al is die mollenhint bijna te mooi om waar te zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #1 Gepost op: 8-01-2005, 10:59:52 »
Leuk, het eerste promotiefilmpje! :D Ik heb het nog niet gezien, ik zal vandaag ned2 in de gaten houden met de video klaar. Bedankt voor de beschrijving iig.  ::ok::

Klik hier voor mijn beschrijving inclusief plaatjes: http://home.student.uva.nl/n.schouten/trailer.htm

Zo'n filmpje is trouwens erg handig voor het voorspellen van de afvaller; zolang we bijvoorbeeld Roeland nog niet in een helicopter hebben gezien zijn we zeker dat ie er in blijft. :)
« Laatst bewerkt op: 12-01-2005, 22:57:48 door Heinz »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #2 Gepost op: 8-01-2005, 11:06:56 »
Als Roeland de mol was, zouden ze hem nooit zo'n zin als 'Ik heb besloten om alles te liegen' te laten zeggen in de promo (denk ik) btw: was Yvon niet bang voor krokodillen?

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #3 Gepost op: 8-01-2005, 11:19:06 »
Maar wel Jim kruipend in een onderaardse gang, dus mol..... :D

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #4 Gepost op: 8-01-2005, 11:21:27 »
Zo'n filmpje is trouwens erg handig voor het voorspellen van de afvaller; zolang we bijvoorbeeld Roeland nog niet in een helicopter hebben gezien zijn we zeker dat ie er in blijft. :)
Lijkt me niet, mss zit Roeland wel de eerstvolgende aflevering in een helicopter...

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #5 Gepost op: 8-01-2005, 11:52:53 »
Het was dan ook een voorbeeld van Heinz. En hij heeft wel groot gelijk. Roeland zit misschien in de eerste aflevering in een helicopter ja, maar dan blijven al die andere dingen die we in het voorfilmpje zien, er nog steeds. En dat lijken veel verschillende opdrachten te zijn, dus dat kan bijna niet allemaal in de eerste aflevering zitten. ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #6 Gepost op: 8-01-2005, 11:59:17 »
En dat er dit jaar maar 2 opdrachten per aflevering zijn maakt het alleen maar makkelijker. :)

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #7 Gepost op: 8-01-2005, 12:00:43 »
Het was dan ook een voorbeeld van Heinz. En hij heeft wel groot gelijk. Roeland zit misschien in de eerste aflevering in een helicopter ja, maar dan blijven al die andere dingen die we in het voorfilmpje zien, er nog steeds. En dat lijken veel verschillende opdrachten te zijn, dus dat kan bijna niet allemaal in de eerste aflevering zitten. ;)
Idd, dan hoef je niet meer te gokken wie er afvalt. Je gokt gewoon welke opdracht ze die aflevering uitvoeren, scheelt weer een potientiele afvaller en zo maak je je gokkans een fractie groter ;D Handig ja :-\\ ???

Tenzij je het kan combineren met de "volgende week in Wie Is... De mol" filmpjes aan het einde van iedere aflevering...

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #8 Gepost op: 8-01-2005, 12:09:57 »
Ik heb het promofilmpje niet gezien, hoe waren de kandidaten gekleed op het strand en in het algemeen ?
(In het zuiden van Australie(omgeving Adelaide,strand)is het winter(juni,juli,augustus) en dus relatief koud, in het noorden van Australie(Darwin ???,strand) en op Bali(veel strand) is het warm)

Quote Angela
Helemaal uitgewoond zien we elkaar in Adelaide
waar een chartervliegtuigje op ons staat te
wachten om ons nog verder te brengen, want
pas dan zijn we op de bestemming waar we
onze nieuwe serie gaan beginnen.


Met een tussen-
stop van twee dagen in de bloedhitte van
Darwin, zitten we nu allemaal dolgelukkig
aan het strand te werken in zwembroeken
en bikini's


Bron, http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm5-media-angela-avro33-04#2
« Laatst bewerkt op: 8-01-2005, 12:49:25 door Castor_en_Pollux »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #9 Gepost op: 8-01-2005, 12:14:52 »
Tenzij je het kan combineren met de "volgende week in Wie Is... De mol" filmpjes aan het einde van iedere aflevering...

Inderdaad, daar gaat het om. :)

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #10 Gepost op: 8-01-2005, 12:58:53 »
Dat helpt niet voor de eerste aflevering  ;)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #11 Gepost op: 8-01-2005, 13:21:38 »
is dit filmpje gisterenavond dan uitgezonden?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #12 Gepost op: 8-01-2005, 18:23:02 »
Ik heb een paar dagen geleden ook een heel klein stukje van het filmpje gezien, maar ik schakelde net te laat in  >:( Hebben jullie trouwens gezien dat de widm.nl weer is geupdate? Er staat nu een introductie van de kandidaten op. En er is flink gephotoshopt (schrijf je dat zo??), want de groepsfoto heeft ineens een hele andere achtergrond.
'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #13 Gepost op: 8-01-2005, 18:32:31 »
Ik heb een paar dagen geleden ook een heel klein stukje van het filmpje gezien, maar ik schakelde net te laat in >:( Hebben jullie trouwens gezien dat de widm.nl weer is geupdate? Er staat nu een introductie van de kandidaten op. En er is flink gephotoshopt (schrijf je dat zo??), want de groepsfoto heeft ineens een hele andere achtergrond.

hehe idd idd ;) Grappige info wel in de paspoorten :)

Nog eventjes en hij wordt uitgebreid hopelijk met een mooie foto waar weer lekkere hints in verstopt zitten :D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #14 Gepost op: 8-01-2005, 22:39:46 »
   Whooohoo,
Ik zie net het promotiefilmpje voorbij komen  ::vergroot::
 ::ok:: Ziet er uit als of het SUPER wordt  ;D
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #15 Gepost op: 8-01-2005, 22:43:28 »
Ik zie net het promotiefilmpje voorbij komen
Ik heb 'm opgenomen ;D

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #16 Gepost op: 8-01-2005, 23:31:42 »
Ik heb eindelijk het filmpje gezien! Dat ziet er fijn en veelbelovend uit!  ::tandpastasmiley::
When God created man, she was only joking!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #17 Gepost op: 8-01-2005, 23:34:12 »
ik hoop eigenlijk dat iemand dat filmpje online kan zetten!!  ::) ;D ::ok::
er was eens......

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #18 Gepost op: 8-01-2005, 23:35:04 »
 ::ohno:: helaas dat kan ik niet.....
When God created man, she was only joking!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #19 Gepost op: 8-01-2005, 23:37:33 »
zal de technische mannen eens vragen ::jaja::
er was eens......