Auteur Topic: Hints op WIDM.nl  (gelezen 232976 keer)

Offline Citizen Erased

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #40 Gepost op: 12-01-2005, 21:31:10 »
Ik heb de bio's gelezen en het viel me op dat er bij 1 maar een typfout inzit en dat is bij Marc-Marie. Er staat:

In 2000 volgt de Pall Mall export prijs, waarin hij naast zijn hunor, charme en timing wordt geroemd om zijn oorspronkelijkheid en prachtige zangstem.

Dit moet HUMOR zijn, met een M. De M van Mol?? Eerlijk gezegd gaat mijn voorgevoel uit naar Marc-Marie. Echt een typetje om mol te zijn.

 ::vergroot::
Ja, zo kan ik het ook he!

Yvon Jaspers
 
Yvon Jaspers, geboren op 20 maart 1973 in Boxtel, studeerde aan de theaterschool in Eindhoven en volgde diverse media cursussen. Bij het grote publiek werd zij bekend door haar presentatie van het jeugdprogramma Klokhuis en haar rol in Rozengeur en Wodkalime .

 
Victoria Koblenko
 
Victoria Koblenko werd op 19 december 1980 in de Oekraïne geboren. In 1994 verhuisde zij naar Nederland. Tijdens haar Gymnasium werkte zij mee aan verschillende commercials, waaronder Libertel , Dommelsch , Coca-cola en Bel Company .
 

Gijs Staverman
 
Gijs Staverman, geboren op 23 maart 1966 te Alkmaar, startte zijn carrière als DJ in 1979 bij de lokale ziekenomroep. Het serieuze werk begon in 1991 toen hij zijn intrede deed bij Veronica FM. Hier presenteerde hij onder andere O wat een nacht , Ook goedemorgen en de Mega Top 50 . Al snel werden ook de eerste stappen in televisieland gezet met de presentatie van de Nederlandse Top 40 .

Marc-Marie Huijbregts
 
Marc-Marie Huijbregts studeert na de HAVO nog even personeelswerk in Breda. Al snel besluit hij zijn studie te laten voor wat het is en solliciteert op goed geluk bij de musical Company . Na twee audities wordt hij aangenomen en maakt Marc-Marie zijn debuut in het Nieuwe de la Mar Theater in Amsterdam.

 
De typvrouwen (of mannen, weet ik veel) van widm.nl weten bij Yvon, Marc-Marie, Victoria en Gijs niet meer precies dat je eerst een leesteken doet, dan een spatie en dan weer verdergaat met tikken. Bij Victoria en Gijs wordt deze fout meer dan een keer gemaakt, bij Yvon alleen bij de slotzin en bij Marc-Marie alleen in het stukje zelf.

Ik denk dat dit een dood spoor is. :-\\.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #41 Gepost op: 13-01-2005, 00:30:23 »
Ligt het nou aan mij of is de .nl site nog niet goed opgestart of zo.
Ik zie alleen wat algemene info en de info over de kandidaten, maar geen chat, forum, info per aflevering, sponsoring, etc, etc.
Weet iemand of dat nog komt of kijk ik tegen een verkeerde site aan?

Nee hoor je zit vast goed! En er komt vast nog meer op de site, maar ze zullen nog wel niet alles klaar hebben. Of ze willen 't pas vrijdag online gooien ofzo.  :)

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #42 Gepost op: 13-01-2005, 00:43:30 »
Nee hoor je zit vast goed! En er komt vast nog meer op de site, maar ze zullen nog wel niet alles klaar hebben. Of ze willen 't pas vrijdag online gooien ofzo. :)

Thanx,

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Pietje Precies

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alle kleine beetjes helpen.
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #43 Gepost op: 13-01-2005, 01:14:06 »
Gaat niet op...

typfout bij Jim: alsook het nummer Nøken uit de eesrte aflevering daarvan.
bij Yvonne: "theatergezelsschappen" (moet met 1 s), "caroussel" i.p.v. "carrousel"

De fouten bij Marc-Marie vielen mij ook (té?) op, want er staan er nog wel meer: Direcht (i.p.v. Direct) en een l teveel in vollle zalen.
Maar ook bij Jim is er nog een l teveel in bijrolllen.
Zo worden het me wat teveel typfouten, dus zoek ik daar niet meer verder naar. :-\\
Nog los van de spaties en leestekens ;)
Molfan van het eerste uur

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #44 Gepost op: 13-01-2005, 09:29:21 »
Zo worden het me wat teveel typfouten, dus zoek ik daar niet meer verder naar. :-\\
Nog los van de spaties en leestekens ;)

Precies, Pietje!!  ;D  My point exactly..  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #45 Gepost op: 13-01-2005, 10:03:17 »
Sander wordt oko een keer getypt als S ander. Zoekt en gij zult vinden, al is het maar wat je wilt vinden.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #46 Gepost op: 13-01-2005, 12:27:55 »
Zo worden het me wat teveel typfouten, dus zoek ik daar niet meer verder naar. :-\\
Nog los van de spaties en leestekens ;)

Is toch eik 'n schande dat er zoveel typfouten inzitten.  :-X  Laten we 't er maar op houden dat ze dat extra gedaan hebben, zodat wij er aanwijzingen in gaan zien.  ;)

Offline Pietje Precies

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alle kleine beetjes helpen.
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #47 Gepost op: 13-01-2005, 13:10:35 »
Is toch eik 'n schande dat er zoveel typfouten inzitten.  :-X  Laten we 't er maar op houden dat ze dat extra gedaan hebben, zodat wij er aanwijzingen in gaan zien.  ;)

Ja, zo hebben wij wat te doen, maar voor het overige publiek staat het toch wel erg knullig.... :-\\
Molfan van het eerste uur

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #48 Gepost op: 13-01-2005, 13:18:08 »
Het is een schande  ;)

Ik zei het meer onder het mom van een lolletje, maar ik zou het wel leuk vinden als Marc-Marie de mol is!  :P
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #49 Gepost op: 13-01-2005, 13:56:48 »
Ligt het nou aan mij of is de .nl site nog niet goed opgestart of zo.
Ik zie alleen wat algemene info en de info over de kandidaten, maar geen chat, forum, info per aflevering, sponsoring, etc, etc.
Weet iemand of dat nog komt of kijk ik tegen een verkeerde site aan?

Ze hebben je vraag gelezen denk ik!  ;)  Er staat nu namelijk dit op de site : 'direct na de uitzending alle informatie en meer online...'

Offline Mollom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie het weet, mag 't zeggen...
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #50 Gepost op: 13-01-2005, 14:03:09 »
Er is op de homepage van WIDM.nl ook nog iets niet geactiveerd (buiten het reeds gemelde quiz-gedeelte):

Er komt een button (nu nog onzichtbaar) met het adres http://www.wieisdemol.nl/gfx/01home/btn_teaser_01-over.gif.
Op dit adres is hij echter nu nog onbekend, wordt ws. later aangebracht.

Waarom heet trouwens de solo-foto van Angela, http://www.wieisdemol.nl/gfx/01home/img_groepsfoto.jpg  ?

 ???
Beauty is only skin deep, ugly goes to the bone!

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #51 Gepost op: 13-01-2005, 14:23:10 »
De fouten bij Marc-Marie vielen mij ook (t? op, want er staan er nog wel meer: Direcht (i.p.v. Direct) en een l teveel in vollle zalen.
Maar ook bij Jim is er nog een l teveel in bijrolllen.
Zo worden het me wat teveel typfouten, dus zoek ik daar niet meer verder naar. :-\\
Nog los van de spaties en leestekens ;)

we hebben dan daar al een M en een L
nog ergens iets met een O ???
dan heb je mm als MOL
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #52 Gepost op: 13-01-2005, 15:35:57 »
Ik denk dat ik de door Erik TKS genoemde 'letterpuzzel' heb gekraakt. Er is maar één letter die bij op één na alle kandidaten minder dan 3 keer voorkomt en dat is de letter V. Dit is het geval bij Gijs Staverman. V = verliezer? Of één V minder vbetekent de minste Verliespunten = winnaar? Ik gok zelf op de V van verliezer.

Erik, is idt oko wat jij had gevonden?

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #53 Gepost op: 13-01-2005, 15:56:27 »
topic gesplitst las ik in mijn mail, maar waarnaartoe dan ? ( of ben ik te ongeduldig nu ).
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #54 Gepost op: 13-01-2005, 16:18:57 »
topic gesplitst las ik in mijn mail, maar waarnaartoe dan ? ( of ben ik te ongeduldig nu ).

Te ongeduldig denk ik.
Kan ze ook niet helemaal ongelijk geven hoewel het aan de avro zelf ligt natuurlijk maar een hoop mensen willen nou eenmaal de voetbaluitslagen niet weten voordat studio sport begint.
Ik begrijp het wel maar voel me hierdoor ineens wel weer helemaal thuis, net alsof een leuke droom die je jaren geleden hebt gehad ineens weer terug is.

We spreken alkaar nog wel,

De zonnekoning
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #55 Gepost op: 13-01-2005, 16:20:25 »
Vanwege het wat hoge spoilergehalte staan ze ff geparkeerd waar jullie dat niet kunnen lezen. ;)
Geniet nooit met mate...

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #56 Gepost op: 13-01-2005, 16:23:18 »
Graag een toelichting inzake het verwijderen van de post van highwaykind. Als dit zo problematisch is waarom haalt de AVRO de informatie dan niet weg?

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #57 Gepost op: 13-01-2005, 16:31:00 »
Graag een toelichting inzake het verwijderen van de post van highwaykind. Als dit zo problematisch is waarom haalt de AVRO de informatie dan niet weg?

De hele eerste aflevering, inclusief opdrachten al lezen voordat de uitzending geweest is vinden sommige mensen (fans) heel erg leuk en ook een hoop mensen (ook fans) helemaal niet.

Op de website van de avro maken ze hierin dezelfde fout als de vorige keer. Je komt er echt niet achter wie nou wel of niet de mol is maar voor sommige mensen bederft het het kijkplezier.

Ikzelf weet altijd de voetbaluitslagen voordat studio sport begint en ik kijk er net zo graag naar dus mij maakt het niet uit.

Het feest is begonnen.


Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #58 Gepost op: 13-01-2005, 16:34:39 »
Het gaat er alleen om of het slim is om dit neer te zetten op het forum. Het overduidelijk een fout van de AVRO en een erg slordige m.i. Maar ik denk dat het spoilergehalte toch vrij hoog is. Maar zoals aan de betreffende mensen al is gepmd zijn de berichten tijdelijk weggehaald om het ff intern te bespreken hoe of wat. Om het weg te halen als iedereen het al gelezen heeft heeft ook weinig nut natuurlijk.
Geniet nooit met mate...

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #59 Gepost op: 13-01-2005, 17:13:37 »
Kan het niet gewoon terug? Ben nieuwsgierig.
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...