Auteur Topic: Hints op WIDM.nl  (gelezen 232974 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #60 Gepost op: 13-01-2005, 17:36:22 »
De AVRO/IDTV heeft de pagina's ondertussen al niet meer online staan.
Geniet nooit met mate...

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #61 Gepost op: 13-01-2005, 19:31:29 »
Weet je waarbij je wel kan zien welke kandi er die aflevering in kan blijven en welke kandi er ook uit kan gaan. In het begin van elke aflevering laten ze toch zo'n klein filmpje van de kandidaat zien waar ze een opdracht aan het doen zijn?(ikweet niet hoe dat heet)Meestal zijn ze dan een opdracht aan het doen die in een volgende aflevering aan bod komt dus dan weet je dat die kandidaat die aflevering al zeker in het spel blijft ;D
Beetje ingewikkeld he ;)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #62 Gepost op: 13-01-2005, 19:37:23 »
ikkuuhh - dat maakt voor de Poll niet zoveel uit dan, want die wordt geloof ik gesloten als de aflevering start ?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #63 Gepost op: 13-01-2005, 19:40:52 »
Ik snap ff niet wat je bedoelt maar ik bedoel in het begin van de aflevering

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #64 Gepost op: 13-01-2005, 19:48:34 »
http://www.wieisdemol.com/topic,13680.msg325709.html#msg325709

Ik ga ervan uit dat deze foto erop duidt waar de eerste aflevering zich (gedeeltelijk) afspeelt. Dit kan eigenlijk niet per ongeluk zijn geweest.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2005, 20:26:47 door Castor_en_Pollux »

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #65 Gepost op: 13-01-2005, 20:05:58 »
Nee ik bedoel dan zie je zo'n filmpje over die kandidaat en daar staat dan onderaan de naam, het beroep en de leeftijd van die persoon.
Bijvoorbeeld Pietje, 35 jaar, advocaat. Bijv. dat filmpje van john(WIDM3) met die schapen. In de 2e aflevvering zie je dat filmpje al en pas in de 7e aflevering wordt die opdracht uitgevoerd. Dan weet je als je die aflevering geen opdracht met schapen hebt gezien en dat die ook nog niet is geweest weet je dat die persoon NIET afvalt.
Erg ingewikkeld ;)

Offline Pietje Precies

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alle kleine beetjes helpen.
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #66 Gepost op: 13-01-2005, 20:08:58 »
Erg ingewikkeld ;)

Nouja... zo ingewikkeld vind ik dat niet, zo bekijk ik het al jaren! :P
Molfan van het eerste uur

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #67 Gepost op: 13-01-2005, 20:10:03 »
oke als iemand het snapt, zeg t dan :)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #68 Gepost op: 13-01-2005, 20:10:20 »
Oh, zo - maar klopt niet helemaal want ( ga even uit van aflevering 1 )je weet nooit zeker of die opdracht in de aflevering 2 of een die erna komt wordt uitgevoerd ( en dan kan de kandidaat in aflevering 2 nog best afvallen).
Ik dacht dat je bedoelde dat je aan het begin van de aflevering kon zien wie er in dieaflevering zou afvallen ( maar daar had je voor de molpoll dan weer niet zo veel aan )
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #69 Gepost op: 13-01-2005, 20:13:33 »
Nee dat klopt maar als je de filmpjes kan onthouden weet je het wel aan het einde van de aflevering voordat de executie plaatsvind wie wel kan afvallen en wie niet :)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #70 Gepost op: 13-01-2005, 20:18:26 »
onthouden, onthouden.. video !! :) Ik zet de computer uit voor vandaag, voor er nog meer nutteloze mededelingen van mijn kant komen . ::schaam::
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #71 Gepost op: 13-01-2005, 21:39:33 »
onthouden, onthouden.. video !! :) Ik zet de computer uit voor vandaag, voor er nog meer nutteloze mededelingen van mijn kant komen . ::schaam::

Nou wil niet veel zeggen highwaykind, maar je hebt je vandaag anders reuze nuttig gemaakt wat betreft de widm.nl site. ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #72 Gepost op: 13-01-2005, 23:17:21 »
Ik denk dat ik de door Erik TKS genoemde 'letterpuzzel' heb gekraakt. Er is maar één letter die bij op één na alle kandidaten minder dan 3 keer voorkomt en dat is de letter V. Dit is het geval bij Gijs Staverman. V = verliezer? Of één V minder vbetekent de minste Verliespunten = winnaar? Ik gok zelf op de V van verliezer.

Volgens mij klopt dit niet want in het profiel van Gijs staat drie keer Veronica. Je zit wel erg dicht in de buurt. Ik heb bij deze puzzel overigens geen rekening gehouden met het verschil tussen hoofdletters en kleine letters want ik vind dat het alfabet 26 letters heeft en geen 52.

Leuk dat er mensen met de puzzels aan de gang zijn gegaan!  :D

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #73 Gepost op: 14-01-2005, 09:23:43 »
Bleep! Babylonische spraakverwarring hier. Jij hebt het over profiel maar bedoelt waarschijnlijk de biografie, ik heb gekeken in het paspoort... Ik ga nog eens verder zoeken. Overigens, hoe weet jij zeker dat dit aanwijzingen zijn? Heb jij een Mol binnen de AVRO?  ::tandpastasmiley::

Toch vind ik het ook wel een aanwijzing! Het is altijd moeilijk te checken of een aanwijzing ook echt een aanwijzing is, maar wat mijn vermoeden in dit geval onderbouwd zijn de cd's die de kandidaten meenemen en hun angsten; op het eerste gezicht zijn de keuzes niet zo vreemd maar als je letters gaat tellen blijken er angsten en met name cd's/ artiesten genoemd te zijn die wel heel handig uitkomen. De letters U, V en W komen niet vaak voor maar door bepaalde angsten/ cd's juist wel.

Voor de liefhebber, hier een afbeelding van mijn bevindingen. Een leeg vakje geeft aan dat er deze letter minimaal 3 keer is gevonden in het paspoort van de persoon, indien een letter minder dan 3 x voorkomt staat er het aantal x dat deze letter wél voorkomt.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2005, 09:47:21 door lynnlynn »

Offline Emus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #74 Gepost op: 14-01-2005, 12:57:22 »
Zit er in de quizprogramma's die de kandidaten zouden kunnen winnen geen hele dikke hint:

Victoria, Jim, Isabelle en Gijs zouden Weekend Miljonairs kunnen winnen
Lottie en Yvonne - 10 voor taal
Sander - muziekquiz

Tot zover de dwaalspoor-antwoorden, maar nu!

Marc-Marie - 2 voor Twaalf - zou kunnen betekenen dat hij 2de wordt en dus verliezer is
Yvonne - Hints - Heeft dus het beste oog voor de verschillende hints en wint daardoor
Roeland - Triviant (dwaalspoor)/1 tegen 100 - ofwel 1 tegen de rest - de mol!

Misschien een beetje heel simpel gedacht, maar ik dacht, ik gooi het hier toch even neer!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #75 Gepost op: 14-01-2005, 13:08:39 »
Dat vind ik 'n hele goede Emus! We denken juist vaak veel te moeilijk, dus 't kan goed zijn dat 't zo is zoals jij hier aangeeft!  ::ok::

Misschien kunnen we uit de andere quizprogramma's wel de volgorde van afvallen halen. Wellicht dat er 'n aflevering met 'n muziekopdracht is, waarin Sander dan afvalt.  :-\\

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #76 Gepost op: 14-01-2005, 13:19:33 »
Klinkt goed ! ( knip, plak..).
Roeland 1 tegen 100 : 1 tegen de rest, maar ook dat er twee staan omdat hij een dubbele rol in het spel heeft ?
Of toch Sander als mol met zijn muziekprogramma en de muzikale hints op schiffers ?
« Laatst bewerkt op: 14-01-2005, 13:22:25 door highwaykind »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #77 Gepost op: 14-01-2005, 13:26:53 »
Zit er in de quizprogramma's die de kandidaten zouden kunnen winnen geen hele dikke hint:

Victoria, Jim, Isabelle en Gijs zouden Weekend Miljonairs kunnen winnen
Lottie en Yvonne - 10 voor taal
Sander - muziekquiz

Tot zover de dwaalspoor-antwoorden, maar nu!

Marc-Marie - 2 voor Twaalf - zou kunnen betekenen dat hij 2de wordt en dus verliezer is
Yvonne - Hints - Heeft dus het beste oog voor de verschillende hints en wint daardoor
Roeland - Triviant (dwaalspoor)/1 tegen 100 - ofwel 1 tegen de rest - de mol!

Misschien een beetje heel simpel gedacht, maar ik dacht, ik gooi het hier toch even neer!


Gijs Staverman = Booby Trap
Afleider om de mol makkelijker temaken of tewel een boobytrap of juist de Mol omdat je niet in heb moet trappen om alles wat hij zegt.

Yvonne (Van den Hurk) = United 13 = 13 = ongeluk = Mol

Yvon Jaspers = Klokhuis = Terug getrokken in je huisje = Terug getrokken persoon = een buitenstaander van een groep = Mol

Victoria Konblenko = Goede tijden Slechte Tijden = Het is Goede tijden en slechte tijden met de mol.

Je kan volgens mij wel voor iedereen wat verzienen,btw hoe conecte je jou besproken pesomen met die spellen,Volgens mij kloppen alleen Sander en Yvon.
Ik kan me niet herhinderen dat bv Gijs meegedaan heeft aan Weekend miljonairs.
Ik conect hem eerder een de Bank giro loterij,dat hij ook gepresenteerd heeft.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2005, 13:32:34 door Pierce_Brosnan »

Offline Mollom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie het weet, mag 't zeggen...
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #78 Gepost op: 14-01-2005, 13:44:19 »
Toeval?

Victoria scoort 22 punten op haar "rapport", kan Weekendmiljonairs winnen en heeft een goed geheugen.

Isabella scoort 22 punten op haar "rapport", kan Weekendmiljonairs winnen en heeft een (redelijk) goed geheugen.

Gijs     scoort 22 punten op zijn "rapport", kan Weekendmiljonairs winnen en heeft een goed geheugen.

De rest van de "rapportcijfers" loopt op:

Yvon J. 12
Yvonne vd H. 15, 16 of 17
Lottie  20
Sander  20
Marc-Marie 24
Roeland 25
Jim 25 of 26
Beauty is only skin deep, ugly goes to the bone!

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #79 Gepost op: 14-01-2005, 13:45:23 »
Dan heb ik er ook nog één;

1) Lottie, Roeland, Sander, Victoria, Marc-Marie en Gijs hebben allemaal een 'goed geheugen'.
2) Yvonne en Isabelle hebben allemaal een 'redelijk geheugen'.

Simpel gezegd; Yvonne en Isabelle hebben dus een minder goed geheugen dan de eerder genoemde namen. Geheugen is belangrijk bij de eliminatietest. Mogen we hier uit afleiden dat Isabelle en Yvonne de eerste afvallers zijn?

Vreemde eenden in de bijt zijn Yvon en Jim;

3) Yvon heeft een slecht geheugen voor feiten maar een goed geheugen voor gevoelens. Wild idee; Yvon heeft een slecht geheugen en scoort dus slecht in de eliminatie maar overleeft wel; zij is de mol? Mede dankzij haar goed geheugen voor gevoelens weet zij dingen te omzeilen?

4) Jim heeft een minder goed korte termijn geheugen maar een goed lange termijn geheugen. Slaat lange termijn op de duur dat hij in het spel is? Een lange termijn geheugen is waardeloos als je maar kort in het spel zit...

Misschien is dit een 'gedeeltelijke hint', niet meteen winnaar/verliezer/mol-hint, maar slechts een hint over de 1e 2 afvallers.

Misschien eveneens een hint dat er 2 buitenbeentjes zijn; Jim en Yvon, zij staan in de finale. De mol zal dan iemand zijn in de categorie 'goed geheugen' maar onderscheid zich in deze hint niet.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2005, 13:57:27 door lynnlynn »