Auteur Topic: Hints op WIDM.nl  (gelezen 234325 keer)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #120 Gepost op: 15-01-2005, 16:51:19 »
Welk gezicht zie je er dan in?

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #121 Gepost op: 15-01-2005, 16:53:00 »
Dat van de mol... de verliezer... of van de winnaar. Uiteraard.

Of van de volgende afvaller natuurlijk...

Offline Pietje Precies

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alle kleine beetjes helpen.
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #122 Gepost op: 15-01-2005, 16:56:13 »
Wat is dat toch voor gezichtenzoekerij steeds?
Zoek dan naar grote gezichten waar iets in te herkennen valt, niet van die frutseltjes van een paar pixels groot... Wat kun je daar nou mee...

 ???

Bovendien ken ik niemand met zo'n hoofd ;)
Molfan van het eerste uur

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #123 Gepost op: 15-01-2005, 17:02:05 »
Volgens mij is het gewoon hetzelfde logo als voorgande jaren ? ( die heb ik geloof ik nog wel ergens.. ?)

Denk dat met mijn voorgaande berichtje bedoeld wordt dat de Avro aflevering 1 al online had staan toen het niet nog de bedoeling was dat iemand dat zag ( voor gister ), en ik door een URL wat te veranderen die pagina wel kon zien ( en de link hier neergezet had )?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #124 Gepost op: 15-01-2005, 17:59:21 »
Ja inderdaad, het gezicht van de mol van deze reeksstaat al 5 jaar lang in het logo dat België én Nederland gebruikt heeft!  ::oink::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #125 Gepost op: 15-01-2005, 19:08:11 »
Ik kom trouwens niet op de chat van WIDM.nl, jullie wel?
Bij mij staat er dan iets van java script error ofzoiets

Heb het doorgegeven :)

Als je vragen hebt of opmerkingen over iets wat op de site niet werkt (qua technische dingen dus ;)) kan je het beter even melden in het topic 'Een grote massa bugs'in het forum voor feedback en beginners vragen':)

Klik - hier om daar naar toe te gaan.

Als je ze daar meldt zal er binnen korte tijd naar gekeken worden of het iets is wat gefixt kan worden eventueel :)

Je kan eventuele (mogelijke) foutjes, vragen of opmerkingen natuurlijk ook altijd kwijt aan één van de sitecrew (Han13, Molcrazy of ik) ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #126 Gepost op: 15-01-2005, 19:10:11 »
Denk niet dat wij veel aan de fouten op de .nl site kunnen doen hoor. ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #127 Gepost op: 15-01-2005, 19:18:22 »
Ik kom trouwens niet op de chat van WIDM.nl, jullie wel?
Bij mij staat er dan iets van java script error ofzoiets
Ik kon de extra informatie op de paspooorten niet bekijken en moest iets veranderen in de beveiligingsinstellingen van Internet explorer, mogelijk heb je een soortgelijk probleem.
Java applets uitvoeren in scripts stond bij mij uitgeschakeld, met een java-error als gevolg.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2005, 19:20:11 door Castor_en_Pollux »

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #128 Gepost op: 15-01-2005, 19:20:40 »
Hmm ze hadden gisteravond sws wat technische problemen volgens mij want iedereen kwam al automatisch ingelogd op de site onder zijn oude naam, en mensen kregen ineens elkaars alias ::rofl:: :-X

Wat tot een paar beledigde reacties leidde ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #129 Gepost op: 15-01-2005, 21:41:00 »
Waar zie je dat staan dan? ??? Ik zie alleen maar staan:


Staat geloof ik bij aflevering 1: Drie mollen, drie winnaars en drie verliezers in 1 ruimte. Tenminste ik denk  dat daarop wordt gedoeld?

Lijkt me eerder een algemene aanwijzing en niet richting iemand wijzen .. ::ohno::



::oink:: zei sander de heer dit niet?? :o :-X

Hmm zou kunnen. Nog eens naluisteren .. maar riekt mij iets te veel naar een Verraad hing in de lucht actie :P
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #130 Gepost op: 15-01-2005, 21:57:00 »
Op de groepsfoto is de achtergrond veranderd in een blauwe lucht met wolken. Zou dat verwijzen naar de Spaghetti Blue Sky van Marc-Marie?

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #131 Gepost op: 15-01-2005, 22:20:21 »
Op de groepsfoto is de achtergrond veranderd in een blauwe lucht met wolken. Zou dat verwijzen naar de Spaghetti Blue Sky van Marc-Marie?

En er staan een soort zwarte vlekjes die richting Gijs wijzen....Maar dat is wel erg opvallend lijkt me...

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #132 Gepost op: 15-01-2005, 22:27:10 »
Weet het niet zeker, maar kan iemand bevestigen dat het 'plaatje' bovenaan bij 'hints' niet dezelfde is als de vorige keer.


Alle andere plaatjes zijn volgens mij hetzelfde behalve natuurlijk die plaatjes die per aflevering wisselen.
Kan een hint inzitten als hij nieuw is maar ik herken hem niet van de vorige keer en de rest wel.

Mol ze.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2005, 22:31:14 door Lodewijk14e »
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #133 Gepost op: 15-01-2005, 22:35:49 »
Hehe ..

die berg rechtsonder lijkt als je hem van de zijkant bekijkt wel een silhouette/ profiel :P

Klopt idd de rest van de plaatjes is identiek op .,nl, misschien komt dat nog? (site was vrij 'laat'voor de start klaar?)
« Laatst bewerkt op: 15-01-2005, 22:54:18 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #134 Gepost op: 15-01-2005, 22:43:06 »
Hehe ..

die berg rechtsonder lijkt als je hem van de zijkant bekijkt wel een silhouette/ profiel?

Klopt idd de rest van de plaatjes is identiek op .,nl, misschien komt dat nog? (site was vrij 'laat'voor de start klaar?)

Bedoel je dit nou zo cynisch of lijkt dat alleen maar een beetje zo?
Er staan hints op die site, zelfs specifiek toegegeven door een redacteur van widm, zie dat artikel uit het UN van gisteren.
Vorige keer zat er een hint in een plaatje.

Dat sylhouette vind ik er alleen te dik opliggen dus daar geloof ik nou net weer niet in.

game on,
« Laatst bewerkt op: 15-01-2005, 22:44:37 door Lodewijk14e »
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #135 Gepost op: 15-01-2005, 22:50:30 »
Tja ;) U vroeg mij wat ik zag dus ik zeg, dat lijkt wel daarop :P

Heb niet gezegd dat ik er in geloofde ;) Ik weet nog dat we vorig jaar enorm speculeerden over wie er toch onder die muts verborgen zat, Ron of Elise, en dat er sws erg veel gezien werd in de plaatjes op de .nl site waar achteraf erg weinig in bleek te zitten ;)


For the record ook maar even hier dan, staat ook in andere topic over hints in de serie: Misschien een goed idee om even in te duiken in wat de stad Lisse / Keukenhof miss voor betekenis heeft gezien deze tekst:
Citaat
De eerste kennismaking van de kandidaten is op het Landgoed Keukenhof in Lisse. Het landgoed is gebouwd op de oude strandwallen en de daartussen gelegen veenweide gebieden. Het totale landgoed omvat ca 220 ha grondgebied. Oorspronkelijk gesticht als groot woonhuis in 1641 door de heer Adriaen Martensz. Block, die zijn kapitaal vergaard had als Commandeur der Verenigde Oost-Indische Compagnie.

In 1861/62 werd het huis door de familie Van Pallandt verbouwd tot zijn huidige verschijningsvorm, naar een ontwerp van de architect Saraber. In 1857, is de Engelse landschapsstijl ingevoerd naar ontwerp van de heren J.D. en L.F. Zocher.
   
 
« Laatst bewerkt op: 15-01-2005, 22:53:29 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #136 Gepost op: 15-01-2005, 22:52:16 »
Bedoel je dit nou zo cynisch of lijkt dat alleen maar een beetje zo?

Och zou het eerder ironisch willen noemen ;)
Citaat
Er staan hints op die site, zelfs specifiek toegegeven door een redacteur van widm, zie dat artikel uit het UN van gisteren.
Vorige keer zat er een hint in een plaatje.

Welke bedoel je precies? Ik herinner me nog Für Elise iig. En het feit dat ze ergens met haar handen knipte. Maar verder werd er meestal heel erg veel achter dingen gezocht en zat er meestal achteraf weinig tot niks in ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #137 Gepost op: 15-01-2005, 22:58:39 »
Wat was dat met dat knippen?  ??? Kan me er niks van herinneren...
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #138 Gepost op: 15-01-2005, 23:01:52 »

Welke bedoel je precies? Ik herinner me nog Für Elise iig. En het feit dat ze ergens met haar handen knipte. Maar verder werd er meestal heel erg veel achter dingen gezocht en zat er meestal achteraf weinig tot niks in ;)


Er zat een hint in het plaatje van de geldpot/stand.
Ik weet zo niet meer welke. Weet wel dat niemand hem gevonden had maar hij zat er wel.

Dit specifieke topic heet 'hints op widm.nl' hoezo dan ironisch reageren? als ik nou al de tiende was die met hetzelfde afgezaagde feitje aankwam maar ik las dit nog nergens.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #139 Gepost op: 16-01-2005, 00:11:19 »
Hehe nee hoor ik reageerde ironisch omdat zoals gezegd er vaak van alles in gezocht en gevonden wordt wat er niet is. Wat het niet minder leuk maakt ;)

Niet te serieus opvatten aub ;)

Vwb die geldpot idd ja klopt volgens mij zat daar een hint in maar weet niet meer uit mijn hoofd welke
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you