Auteur Topic: Mole Messenger  (gelezen 65406 keer)

Offline bastiano

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #40 Gepost op: 7-02-2005, 12:16:26 »
't was ook een grapje joh  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 7-02-2005, 12:27:27 door bastiano »

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #41 Gepost op: 7-02-2005, 12:22:36 »
nou, dan hebben we die vast ergens voor het geval hij nog wél ergens opduikt. ;)
« Laatst bewerkt op: 7-02-2005, 12:25:26 door ceetje »

Offline mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #42 Gepost op: 7-02-2005, 12:27:32 »
Voor mij lijkt hij nog het meeste op roeland...oren klein en plat aan het hoofd, neus (die van Jim is echt veel te spits hoor) vorm gezicht (rond) Ik denk dat de mensen die eruit zijn ook een rol blijven spelen gedurende de hele serie. Deze messenger van de mol kwam het eerst toen roeland zielig aan het infuus lag, dus zou kunnen toch? Ik heb namelijk mijn twijfels bij zijn dubbele virus infectie (beetje te vaag voor mij)
JOSE

Offline Wie is de nol

  • Forumlid
Re: Mole Messenger
« Reactie #43 Gepost op: 7-02-2005, 12:45:30 »
Ik vind het maar een apart verhaal. Vooral dat balkje over sun ogen is ook raar. Maar volges mij is in de serie in Schotland of Portugal ook al is een soort boodschapper voor gekomen. Misschien is het wel George of Nico of een andere oud mol....

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Mole Messenger
« Reactie #44 Gepost op: 7-02-2005, 12:48:15 »
en toen? Ik snap het nog steeds niet, het gissen is best leuk hoor, maar wat is de opzet van dit topic? Hoe leid dit ons tot de mol?

Niet dat ik betweterig of lullig wil doen, want ik ben erg geintereseerd wat de hele bedoeling hiervan is.  :)

Offline bastiano

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #45 Gepost op: 7-02-2005, 12:49:15 »
misschien heeft die vent wel iets in z'n naam zitten wat naar de mol kan leiden

Offline mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #46 Gepost op: 7-02-2005, 12:56:36 »
en toen? Ik snap het nog steeds niet, het gissen is best leuk hoor, maar wat is de opzet van dit topic? Hoe leid dit ons tot de mol?

Niet dat ik betweterig of lullig wil doen, want ik ben erg geintereseerd wat de hele bedoeling hiervan is.  :)

Wat de bedoeling is van dit topic? Tsja dat is niemand nog duidelijk denk ik, maar misschien zit hier een hint in? Zou heel goed kunnen toch?

Offline Ambla

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #47 Gepost op: 7-02-2005, 13:33:58 »
De Mysterious Mole Messenger kwam mij ook vagelijk bekend voor, maar dit kan natuurlijk ook schijn zijn, aangezien ik niet zou weten wie het is. Ik denk dat we het in de hoek van BA-ers (Bekende Australiërs) moeten zoeken en deze persoon zo misschien kunnen linken aan de mol, wellicht hebben ze hetzelfde beroep of een keer samengewerkt ofzo? Maar zoals eerder al is geopperd: het kan ook een gewone hotelbediende zijn. :D Maar dan snap ik niet waarom ze deze man zo onherkenbaar in beeld brengen, dat zou dan geen enkel nut hebben. Ik ben niet zo thuis in de BA-ers, misschien dat mensen met vrienden/bekenden/familie Down Under kunnen helpen?
MSI : Mole Scene Investigation

Offline Postman

  • Forumlid
Re: Mole Messenger
« Reactie #48 Gepost op: 7-02-2005, 13:59:17 »
De contouren van het gezicht lijken ook wel op dat van Gijs... Die opname is gemaakt tijdens zijn afwezigheid. Met een beetje snor/baard plakken en een pruik kan het wel zo zijn.

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #49 Gepost op: 7-02-2005, 14:02:11 »
Dit dacht ik in het begin ook, maar de stem lijkt dus totaal niet op die van gijs:S
Ook dat victoria zegt: gijs is terug met een nieuwe missie misschien heeft ze daar wel gelijk in hij moet de messenger van de mol spelen:S maargoed ik ga nog ff verder moet zoeken misschien dat ik  nog ergens op uit kom
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #50 Gepost op: 7-02-2005, 14:10:45 »
Mole Messenger met Message from the Mole -----> Marc-Marie   ::vergroot::

groetjes Maud
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mole Messenger
« Reactie #51 Gepost op: 7-02-2005, 15:49:53 »
Sjonge wat maken jullie je druk om dat zwarte balkje!  ::zwaai::

Dat hebben ze natuurlijk neergezet omdat dat spannender lijkt.!! ;D
En verder.. Eerst dacht ik ook dat het Roeland was .. maar nee dat geloof ik niet!.
Oh jah! En Gijs is de mol! [Denk ik] misschien ging hij er uit om ff wat nieuwe mol-tactieken te oefenen. En Gijs leek ook helemaal niet teleurgesteld toen hij wegging.
--------------nou,jah tis een theorie hoor! ::tandpastasmiley::---------------------
Hij klopt vast niet. Maar dat zien we dan wel weer!

Ajuus!

Offline miek63

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #52 Gepost op: 7-02-2005, 19:48:33 »
Ik vind hem veel op Gijs lijken als je kijkt naar hoe hij met zijn mond trekt.
De stem kan ook nagesynchroniseerd zijn in het Australisch. ;)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Mole Messenger
« Reactie #53 Gepost op: 7-02-2005, 20:05:19 »
Mijn vader zegt dat het Frank Zappa. Ik ken hem niet. Maar die komt uit Amerika.

Zou Frans van Deursen dan toch mee zijn gegaan?....

http://www.euronet.nl/users/pwbv/weblog.html (weblog 6 februari)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Mole Messenger
« Reactie #54 Gepost op: 7-02-2005, 20:09:11 »
Stukje uit Dagboek van De Mol (Aflevering 3):
"Oh ja, ik heb een paar hulpmollen ingeschakeld en het effect is me meteen duidelijk geworden. Makkelijk voor mij, moeilijk voor jullie. Maar kijk goed en je weet wel beter!"

Zou dat laatste zinnetje er op kunnen staan dat de Mole Messenger idd één van de kandidaten is? Of is dat weer net te ver gezocht.

Offline smoesje

  • Forumlid
  • whacka whacka!
Re: Mole Messenger
« Reactie #55 Gepost op: 7-02-2005, 20:12:01 »
toen ik de hint aan het luisteren was, kwam het liedje me bekend voor uit sex and the city... hier is een plaatje van ron livingston (jack berger in de serie) hij lijkt er ook wel een beetje op (vind ik)
maar het lijkt me aan de andere kant ook wel een beetje sterk dat hij speciaal voor de mol naar australie gaat....
Het zou hier Brussel moeten heten, was ik eindelijk is weg

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mole Messenger
« Reactie #56 Gepost op: 7-02-2005, 20:14:15 »
Het lijkt mij dat hij vlak bij de kandidaten zou moeten zijn. Is makkelijker te regelen om te bellen op het juiste moment. Echter, hij zit telkens voor dezelfde achtergrond. Misschien een productiebusje? Soort van portable montageset?
The British are not impressed.

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #57 Gepost op: 7-02-2005, 20:23:31 »
maar het is toch precies de neus en kin (en manier van bewegen) van Gijs?

En kijk eens naar zijn vingers...  :)

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mole Messenger
« Reactie #58 Gepost op: 7-02-2005, 20:28:46 »
nehh niet gijs..... denk ik van  ::trots::

Re: Mole Messenger
« Reactie #59 Gepost op: 7-02-2005, 20:49:41 »


Marat Safin!