Auteur Topic: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.  (gelezen 11998 keer)

Offline Cosma

  • Forumlid
aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Gepost op: 22-02-2005, 19:29:58 »
Misschien heeft iemand hier een antwoord op;

Er waren voorheen telkens 11 afleveringen, in de 10e werd de mol bekend gemaakt en in de 11e zagen we alle molacties.

We hebben er nu 6 gehad, dus nog 4 te gaan voordat de mol bekend wordt gemaakt. (in aflevering 10 dus nog 3 kandi's over).

Maar we hebben nog 5 kandidaten, dus indien er in aflevering 7 een afvalt en in aflevering 8 ook een, dan zitten we in aflevering 9 nog maar met 3 kandidaten.

Plus dat ze dit jaar met percentages werken en er dus ook nog een keer 2 kunnen afvallen (bv volgende keer).

Hoe is dat denkbaar (op te lossen), is daadwerkelijk bekend of de serie dit jaar korter duurt?

Stoppen ze met die percentages, krijgen we nu misschien een of 2 keer geen executie, komt er nog iemand terug ( ::ok:: ), hoe zou het zitten?

bvd.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #1 Gepost op: 22-02-2005, 19:33:29 »
Ik denk dat er sowieso een aflevering komt zonder executie. En waarschijnlijk zullen ze ook wel stoppen met die percentages, want het risico lopen dat er twee uitmoeten is erg groot. (Dus 10 aflevering idd, Ceetje, was ik vergeten te zeggen.)
« Laatst bewerkt op: 22-02-2005, 19:40:51 door Heinz »

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #2 Gepost op: 22-02-2005, 19:39:36 »
Volgens de website van Angela komen er 10 afleveringen, de laatste op 18 maart.

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #3 Gepost op: 22-02-2005, 19:44:41 »
Ok thanks, dus in aflevering 9 wordt de mol bekend gemaakt en in 10 de molacties, danwel wordt in 10 de mol bekend gemaakt plus zien we de molacties gelijk erna, dan houden we er in aflevering 9 dus 3 kandi's over, en is in de volgende aflevering (of de keer erop) een keer geen executie danwel komt er iemand terug (hoop...hoop... ;) )

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #4 Gepost op: 22-02-2005, 19:59:29 »
Kan dan toch? Afl. 7 en 8 één afvaller, afl. 9 finale, afl. 10 ontknoping.
The British are not impressed.

Offline Botje

  • Forumlid
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #5 Gepost op: 22-02-2005, 20:03:25 »
Psies, dan speel je aflevering 7 met 5 deelnemers, aflevering 8 met 4 en aflevering 9 de finale met 3. En dan klopt alles weer zoals gewoonlijk, komt er niemand terug en hoeven er ook geen 2 tegelijk weg. Iedereen weer blij! :)
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline mistoffelees

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • eindelijk bovengronds
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #6 Gepost op: 22-02-2005, 20:51:17 »
Of aflevering 7 gewoon een afvaller en aflevering 8 niet, of vice versa, en dan ineens in aflevering 9 2 eruit... en dan nog niet gaan bekend maken wie nu wie is, d.w.z. de winnaar en de mol. Ik moet er niet aan denken eigenlijk...
Revenge is a dish best served not

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #7 Gepost op: 22-02-2005, 22:29:12 »
maar waarom heb ik dan zo'n voorgevoel dat razende roeland nog een keer voorbij gaat komen? ook nav jim's muzikale hint?
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #8 Gepost op: 22-02-2005, 23:14:07 »
Vorig weekend zei Jim dat de finale nog niet opgenomen was, geloof ik. Maar dat het in de laatste afl. wel duidelijk werd wie de mol is.
Aan de hand van een actie neem ik aan dan.
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #9 Gepost op: 22-02-2005, 23:44:19 »
Vorig weekend zei Jim dat de finale nog niet opgenomen was, geloof ik. Maar dat het in de laatste afl. wel duidelijk werd wie de mol is.

Hoe weet Jim dat indien hij naar huis is gegaan na aflevering 6, en ook pas nu weet dat MM die foto heeft gejat nav de tv-uitzending?


Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #10 Gepost op: 23-02-2005, 00:34:54 »
Misschien heeft iemand hier een antwoord op;

Er waren voorheen telkens 11 afleveringen, in de 10e werd de mol bekend gemaakt en in de 11e zagen we alle molacties.

We hebben er nu 6 gehad, dus nog 4 te gaan voordat de mol bekend wordt gemaakt. (in aflevering 10 dus nog 3 kandi's over).

Maar we hebben nog 5 kandidaten, dus indien er in aflevering 7 een afvalt en in aflevering 8 ook een, dan zitten we in aflevering 9 nog maar met 3 kandidaten.

Plus dat ze dit jaar met percentages werken en er dus ook nog een keer 2 kunnen afvallen (bv volgende keer).

Hoe is dat denkbaar (op te lossen), is daadwerkelijk bekend of de serie dit jaar korter duurt?

Stoppen ze met die percentages, krijgen we nu misschien een of 2 keer geen executie, komt er nog iemand terug ( ::ok:: ), hoe zou het zitten?

bvd.

Ik kan me ook nog een serie herinneren dat ze met 4 kandidaten in de finale kwamen (als ik me niet vergis de Belgische)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Botje

  • Forumlid
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #11 Gepost op: 23-02-2005, 01:22:14 »
Vorig weekend zei Jim dat de finale nog niet opgenomen was, geloof ik. Maar dat het in de laatste afl. wel duidelijk werd wie de mol is.
Aan de hand van een actie neem ik aan dan.

Hmmm. Vreemd. Volgens mij hebben ze juist zo enorm om die vraag heen lopen draaien zaterdag, dat nu iedereen concludeerde dat de laatste aflevering al wél was opgenomen.  ???
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #12 Gepost op: 23-02-2005, 01:24:42 »
Hmmm. Vreemd. Volgens mij hebben ze juist zo enorm om die vraag heen lopen draaien zaterdag, dat nu iedereen concludeerde dat de laatste aflevering al wél was opgenomen.  ???

Conclusie: Ze fucken ons met z'n allen op....En het zijn goede acteurs.Althans Jim  ::tandpastasmiley::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #13 Gepost op: 23-02-2005, 01:40:20 »
Ik kan me ook nog een serie herinneren dat ze met 4 kandidaten in de finale kwamen (als ik me niet vergis de Belgische)
 

Dan zouden we nog 1 aflevering te gaan hebben tot de finale (qua aantal kandidaten) en we gaan nog door tot 18 maart!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #14 Gepost op: 23-02-2005, 01:43:52 »
 

Dan zouden we nog 1 aflevering te gaan hebben tot de finale (qua aantal kandidaten) en we gaan nog door tot 18 maart!

Het kan dus zijn dat ze 18 maart pas de mol bekend maken...
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #15 Gepost op: 23-02-2005, 01:52:02 »
Het kan dus zijn dat ze 18 maart pas de mol bekend maken...

Maar indien er 4 in de finale komen is dat wat vreemd.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #16 Gepost op: 23-02-2005, 01:59:49 »
Maar indien er 4 in de finale komen is dat wat vreemd.

Tja de kijkcijfers....Ik denk dat ze het hele molgedoe maar peanuts vinden,,,,Sorry voor mijn sarcasme...het hele gedoe gaat tenslotte toch over commercie en kijkcijfers...
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #17 Gepost op: 23-02-2005, 09:21:08 »
Ik heb ook van een molserie(was dat de Australische, Robbie?) gehoord waarin ze in de finale zulke lange opdrachten hadden dat ze met een cliffhanger eindigde en de opdrachten de afl daarna weer doorgingen, dus 1 afl in 2. Kan ook nog gebeuren...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #18 Gepost op: 23-02-2005, 09:29:04 »
Het allerbeste einde dat we ooit hebben gehad was het verdwalen van de valschermspringers.
Remember "Come and see next week..."
En wij maar denken dat het fake was. Moet nogal een paniek geweest zijn bij het WIDM team.
En daar dan vervolgens het einde van de reeks zodanig op afstemmen dat het gewoon een superieure thriller is geworden.
Dat einde kan nooit meer geëvenaard worden.
Was per toeval (uiteraard) weer tijdens de George-in-Portugal serie.
De beste serie ooit uiteraard.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #19 Gepost op: 23-02-2005, 11:11:41 »
Conclusie: Ze fucken ons met z'n allen op....En het zijn goede acteurs.Althans Jim  ::tandpastasmiley::

Dat was iig wat ik begrepen had.
Er werd gevraagd of ze al wisten wie de Mol was... toen deed Gijs vaag en zei Sander ja. En Gijs ook ineens ja.
Toen zei Jim volgens mij, dat dat in de laatste uitzending wel duidelijk zou worden.
Maar dit ging volgens mij niet over de finale... Zoiets.

Is dat niet terug te zien op een filmpje van die dag???
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...