Auteur Topic: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.  (gelezen 11997 keer)

Offline Ambla

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #20 Gepost op: 23-02-2005, 17:19:17 »
Ik kwam er ook niet uit, qua overgebleven kandidaten vs. aantal afl. Maar als er dus maar 10 (afl 9 finale) ipv 11 afl komen, dan klopt het weer wel. Maar dan kunnen we er voorzichtig van uitgaan dat er niet meer 2 tegelijk wegmoeten. Of er moet er weer iemand terug kunnen komen, maar dat lijkt me stug. Wel jammer dat we het dan met een afl minder moeten doen... Ik had toch stiekum gehoopt dat ze de reeks met BN-ers zoveel mogelijk uit zouden melken, als in zoveel mogelijk afl.
MSI : Mole Scene Investigation

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #21 Gepost op: 23-02-2005, 19:26:30 »
Ik denk dat er dit jaar weer zo'n raar einde komt. Dar de finale een hele aflevering in beslag neemt en dat het eindigd met "Word Vervolgd" ::niet-ok:: ..... Spanning den Top
Net als vorig jaar!   ::rofl::
Keep Watching

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #22 Gepost op: 23-02-2005, 20:07:20 »
ik denk dat ze nu stoppen met die percentages
aflevering 7, 5 mensen over, 1 Exit
aflevering 8, 4 mensen over, 1 Exit
aflevering 9, 3 mensen over, finale, als iedereen ontploft van de spanning wie het is: WORD VERVOLGD
aflevering 10, de ontknoping, de reunie en alle molacties etc.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #23 Gepost op: 23-02-2005, 20:46:14 »
Ik had toch stiekum gehoopt dat ze de reeks met BN-ers zoveel mogelijk uit zouden melken, als in zoveel mogelijk afl.

Ik ben juist blij dat ze dat niet doen, daar zou de serie alleen maar kracht door verliezen imho, dit vond ik ook zo jammer aan de serie van Canada.

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #24 Gepost op: 24-02-2005, 10:47:04 »
ik denk dat ze nu stoppen met die percentages
aflevering 7, 5 mensen over, 1 Exit
aflevering 8, 4 mensen over, 1 Exit
aflevering 9, 3 mensen over, finale, als iedereen ontploft van de spanning wie het is: WORD VERVOLGD
aflevering 10, de ontknoping, de reunie en alle molacties etc.

Of ze nu stoppen met de percentages weet ik niet, betwijfel ik zelfs, dat zal wel doorgaan maar hoe het ook gaat, dit is het meest waarschijnlijke scenario.

Ik zit me nu al kwaad te maken over die aanstaande "word vervolgd".

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Molloos

  • Forumlid
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #25 Gepost op: 24-02-2005, 16:06:52 »
Ik zit me nu al kwaad te maken over die aanstaande "word vervolgd".

Dat zou wéér een verschrikkelijke anti-climax zijn.::ohno::
Moeten we nóg een week wachten! ::oink::
Mol, Mollig, Molst!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #26 Gepost op: 24-02-2005, 16:12:21 »
Persoonlijk vind ik dat altijd wel wat hebben. En nu is het zeker geen anti-climax meer, aangezien het al 2x eerder is gedaan. Toen de 1e keer met wordt vervolgd vond ik het een enorme stunt en vond ik het wel leuk dat ze dat deden. Maar aangezien ik toen wel wist dat het George moest zijn vond ik het niet zo erg om te wachten. Beetje spanning opvoeren kan geen kwaad dit jaar, aangezien ik absoluut nog geen idee heb.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #27 Gepost op: 24-02-2005, 19:35:57 »
Of ze nu stoppen met de percentages weet ik niet, betwijfel ik zelfs, dat zal wel doorgaan maar hoe het ook gaat, dit is het meest waarschijnlijke scenario.

Ik zit me nu al kwaad te maken over die aanstaande "word vervolgd".


ik denk dat ze ermee stoppen, met die percentages, of ze hebben de hele tijd hoger, strax hebben ze nog 4 mensen en dan moeten er 2 uit...

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #28 Gepost op: 24-02-2005, 19:53:08 »
ik denk dat ze ermee stoppen, met die percentages, of ze hebben de hele tijd hoger, strax hebben ze nog 4 mensen en dan moeten er 2 uit...

Het is vanaf het begin een vast item geweest, dus ze zullen er niet mee stoppen denk ik.

Het valt wel te manipuleren door de mol steeds alle vragen goed te laten beantwoorden cq de test 2 keer te laten maken, maar mochten er 2 uitmoeten (en die mogelijkheid tot 2 keer toe) dan zou dat toch kunnen betekenen dat er iemand terugkomt, of dat de eerstkomende afvaller(s) een herkansing krijgen.

Er is altijd wel wat op te vinden, en gezien er een mogelijkheid is dat er komende aflevering 2 uitgaan, is een comeback, danwel een spelletje tussen de 2 afvallers waarbij 1 een terugkomst kan verdienen op zich wel weer leuk.

Eigenlijk vind ik het wel ok niet te weten wat ons te wachten staat. juist door die percentages is er van alles denkbaar.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #29 Gepost op: 24-02-2005, 20:36:45 »
In mijn televisiegids stond dat het 11 afleveringen zijn.
Maar het kan ook zo zijn dat in afl.7 of in afl.8 niemand naar huis gaat.
Misschien kan de 11e aflevering ook een samenvatting zijn van de 5 molserie's(denk maar aan die aflevering voordat widm4 begon.)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #30 Gepost op: 24-02-2005, 21:07:14 »
Overal stond 10, maar omdat meerdere mensen opeens 11 afleveringen zeiden, begon ik aan mezelf te twijfelen en heb ik de AVRO maar een mailtje gestuurd en daarin stond dat de laatste aflevering 'gewoon' 18 maart is. Dus nu nog 4 afleveringen.

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #31 Gepost op: 24-02-2005, 21:11:24 »
 ::ok:: TOP Daisy
Dus 18e terugblik, 11e finale, 4e en 25ste februari zijn gewone afleveringen.
Dus nog 2 afleveringen om van 5 kandidaten naar 3 te gaan.
Aangenomen dat ze met 3 personen de finale spelen  ;D Maar ook dat is niet zeker
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #32 Gepost op: 24-02-2005, 21:12:41 »
Zou wel leuk zijn een finale met 4 kandidaten (iig voor mijn pool), of dat er deze vrijdag niemand uitgaat en de week erop 2 ... niets is zeker in WIDM ;D

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #33 Gepost op: 24-02-2005, 21:54:59 »
Hebben jullie op de site van Angela ook de foto's bekeken? 30 en 31 zijn foto's van Nico en Sigrid en Jantien en George, heerlijk in het zonnetje in 2004. Zouden zij ook op Bali zijn geweest en een rol spelen in de finale?

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #34 Gepost op: 24-02-2005, 22:22:30 »
Het zal me niets verbazen als straks alle kandidaten terug zijn in de finale en dat het 1 groot feest wordt. Gijs zei toch dat hij op Bali was geweest? ???
Mij verbaast niets meer in deze serie ::ohno::

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #35 Gepost op: 24-02-2005, 23:48:35 »

Gijs zei toch dat hij op Bali was geweest? ???
Mij verbaast niets meer in deze serie ::ohno::

Vanaf wanneer zijn ze in Bali weet jij dat?
(is dat vanaf de aflevering van morgen?)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #36 Gepost op: 24-02-2005, 23:50:16 »
Denk het wel, de mensen die we rondom Yvon zagen, zagen er meer Indonesisch dan Australisch uit.

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #37 Gepost op: 25-02-2005, 00:03:37 »
Denk het wel, de mensen die we rondom Yvon zagen, zagen er meer Indonesisch dan Australisch uit.

Okay, dan gok ik toch op een strijd tussen Gijs en Jim morgen.

Eigenlijk kan dat gewoon niet anders, de percentages zijn er vanaf het begin (en met een reden neem ik aan), en afgezien van het uitvallen van Roeland had dus tegelijkertijd met Gijs, Yvonne en Victoria er een 2e kandidaat kunnen uitvallen, en dan hadden we er nu nog 2 over gehad.

Ik neem nu dan ook aan dat tevoren afgesproken is dat indien er sprake zou zijn van 2 uitvallers (ervanuitgaande dat er eerlijk met die percentages wordt omgesprongen) en dat de regie wist dat het gewoonweg mogelijk was dat het percentage meermaals zou dalen (stel dat de groep grootdeels op de verkeerde mol zit bv), er is afgesproken dat bij een dubbele exit, die 2 tegen elkaar mogen gaan strijden voor een come-back.

Dat verklaard ook dat Gijs aangeeft in Bali te zijn geweest, en daarbij, hoe zouden ze dat anders moeten regelen, bij bv 3 dubbele executies? Wat gewoon mogelijk was geweest wanneer je zulke dingen afspreekt qua percentages etc. en daar ook eerlijk over bent (en daar ga ik vanuit)

Stel bv:

Aflevering 1:    geen uitvaller, percentage goede antwoorden 38%
Aflevering 2:    2 uitvallers: Gijs en Yvonne
Aflevering 3:    Roeland ziek; Gijs terug, geen executie
Aflevering 4:    2 uitvallers: Lottie en Sander
Aflevering 5:    uitvaller: Victoria
Aflevering 6:    2 uitvallers: Jim en Gijs

In principe was een dergelijk scenario denkbaar, uitgaande van eerlijk spel en geen gerommel met percentages/exits.
In dat geval zouden we nu in aflevering 7 nog slechts 2 kandidaten overgehad bv Isabelle en Marc-Marie, en dat lijkt me wat vreemd.

Dus, wanneer je weet als regie dat er een mogelijkheid is dat men op gegeven moment en masse op de verkeerde mol zit, en het percentage gaat omlaag, dan zouden er meermaals 2 personen afvallen, hoe kun je dan een programma vullen?

2 eruit is nl helemaal niet leuk, en meermaals geen executie ook niet, dus ik vermoed dat tevoren is afgesproken bij een dergelijk scenario dat er een 1 op 1 strijd zou zijn tussen de 2 afvallers.

« Laatst bewerkt op: 25-02-2005, 00:33:59 door Cosma »

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #38 Gepost op: 25-02-2005, 00:28:29 »
Hebben jullie op de site van Angela ook de foto's bekeken? 30 en 31 zijn foto's van Nico en Sigrid en Jantien en George, heerlijk in het zonnetje in 2004. Zouden zij ook op Bali zijn geweest en een rol spelen in de finale?

zou dat niet van die dag in Lisse zijn?
toen was het heel mooi weer  ::jaja::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aantal afleveringen versus aantal overgebleven kandidaten.
« Reactie #39 Gepost op: 25-02-2005, 08:04:33 »
Okay, dan gok ik toch op een strijd tussen Gijs en Jim morgen.

Eigenlijk kan dat gewoon niet anders, de percentages zijn er vanaf het begin (en met een reden neem ik aan), en afgezien van het uitvallen van Roeland had dus tegelijkertijd met Gijs, Yvonne en Victoria er een 2e kandidaat kunnen uitvallen, en dan hadden we er nu nog 2 over gehad.

Ik neem nu dan ook aan dat tevoren afgesproken is dat indien er sprake zou zijn van 2 uitvallers (ervanuitgaande dat er eerlijk met die percentages wordt omgesprongen) en dat de regie wist dat het gewoonweg mogelijk was dat het percentage meermaals zou dalen (stel dat de groep grootdeels op de verkeerde mol zit bv), er is afgesproken dat bij een dubbele exit, die 2 tegen elkaar mogen gaan strijden voor een come-back.

Dat verklaard ook dat Gijs aangeeft in Bali te zijn geweest, en daarbij, hoe zouden ze dat anders moeten regelen, bij bv 3 dubbele executies? Wat gewoon mogelijk was geweest wanneer je zulke dingen afspreekt qua percentages etc. en daar ook eerlijk over bent (en daar ga ik vanuit)

Stel bv:

Aflevering 1:    geen uitvaller, percentage goede antwoorden 38%
Aflevering 2:    2 uitvallers: Gijs en Yvonne
Aflevering 3:    Roeland ziek; Gijs terug, geen executie
Aflevering 4:    2 uitvallers: Lottie en Sander
Aflevering 5:    uitvaller: Victoria
Aflevering 6:    2 uitvallers: Jim en Gijs

In principe was een dergelijk scenario denkbaar, uitgaande van eerlijk spel en geen gerommel met percentages/exits.
In dat geval zouden we nu in aflevering 7 nog slechts 2 kandidaten overgehad bv Isabelle en Marc-Marie, en dat lijkt me wat vreemd.

Dus, wanneer je weet als regie dat er een mogelijkheid is dat men op gegeven moment en masse op de verkeerde mol zit, en het percentage gaat omlaag, dan zouden er meermaals 2 personen afvallen, hoe kun je dan een programma vullen?

2 eruit is nl helemaal niet leuk, en meermaals geen executie ook niet, dus ik vermoed dat tevoren is afgesproken bij een dergelijk scenario dat er een 1 op 1 strijd zou zijn tussen de 2 afvallers.



Sorry, maar waar is YVON bij jou gebleven? opgegeten door de krokodillen ::oink::