Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 21219 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 10
« Reactie #20 Gepost op: 18-03-2005, 22:07:22 »
De Nyoman scène was trouwens geweldig! ::joehoe::
En dat Lottie dat krokodillen voeren helemaal niet eng vond was ook een verrassing, zat ze gewoon de Mol te spelen. ::oink::

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Aflevering 10
« Reactie #21 Gepost op: 18-03-2005, 22:10:43 »
jaaah nyoman scene was echt he-le-maal te gek :P

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #22 Gepost op: 18-03-2005, 22:10:54 »
Nou dan ben ik een uitzondering. Ik vond het écht een leuke uitzending en ik heb echt een paar tranen gelaten omdat het nu afgelopen is...  :\'( :\'( :\'(

Yvon Jaspers (De Mol) legd samen met Hans Shiffers de muziekale aanwijzingen uit,Maandag 21 Maart om 14.40 op Radio 2.

Daarna is het echt voor bij,maar kijk uit de mannelijke Mol is in de buurt...  ;)
« Laatst bewerkt op: 18-03-2005, 22:15:08 door Pierce_Brosnan »

Offline Lindekh

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #23 Gepost op: 18-03-2005, 22:12:35 »
Ah damn, het is weer afgelopen  :\'( Nyomanscene vond ik echt in een woord: BRILJANT  :D

Ik vond het ook best een koele aflevering...alleen gaat het altijd zo snel!

Moet trouwens dan wel even zorgen dat ik maandag op een of andere manier die aflevering van Schiffers.FM te pakken krijg...moet ook nog gewoon naar school enzo  ::niet-ok::

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Aflevering 10
« Reactie #24 Gepost op: 18-03-2005, 22:17:53 »
ik had gehoopt dat mm, lottie en yvon gingen terug kijken op wat ze hadden meegemaakt en wat yvons streken waren!! en dan die andere 7kandidaten er later bij kwamen!!
« Laatst bewerkt op: 18-03-2005, 22:32:39 door suuz87 »

Offline Loezzzjuhhh

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #25 Gepost op: 18-03-2005, 22:23:17 »
Nyoman... zulke lieve kindjes ::tandpastasmiley:: en vooral dat: zwaar werk hoor, mol zijn, met dat flesje ::trots::
de hints vond ik ook maar wat mager... mahja, khoop dat de muzikale hints niet tegenvallen... ::regenboog::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #26 Gepost op: 18-03-2005, 22:26:08 »
Begrijp me niet verkeerd, ik vond het zeker een leuke aflevering (het is en blijft WIDM :P) maar we zijn gewoon de afgelopen jaren iets te verwend geweest.

De strekenterugblikken met Nico, George en Elise waren veel uitgebreider, en dus leuker om te zien!! :) De hints vond ik dit jaar te opvallend, ook beetje simpel bedacht. Zoals bij Elise met die kokers (halsketting), liedje achterstevoren Für Elise, klokjes bij elkaar optellen etc.

Ach, we moeten niet klagen, ik kijk nu alweer uit naar serie 6!! ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #27 Gepost op: 18-03-2005, 22:37:54 »
Ik vond het erg grappig dat ze telkens 2 kandidaten bij elkaar zetten en dan confronterende scenes gingen kijken. Isabelle en MM met dat schreeuwen  ::rofl::, Victoria en Yvonne bij elkaar, erg ongemakkelijk in het begin, Victoria en Gijs met zijn ketchup-knie, MM die aan Yvon uitlegt dat hij met haar een pact over Lottie smeedde terwijl hij al op haar zat (had ze dat nou al door of niet?, ff vragen op de mfd) enz. Ook erg leuk om te horen dat Lottie zo verdacht werd en dat ze dat ook wel bewust heeft gedaan. Wat goed zeg, zoals ze bij de krokodillen bedacht dat het niet kon dat Yvon alleen verdacht zou gaan doen en dat zij dus ook verdacht moest doen. Echt een fantastische mol-gedachtenkronkel  ::ok:: Niet gek dat ik haar verdacht! Maar als ik het zo terugkijk, vind ik het ook erg stom van mezelf dat ik Yvon niet meer verdacht. Tja, in de val voor Sander getrapt  ::ohno:: Dat vind ik toch wel de mollenactie van de serie! Dat ze het risico durfde te nemen te opvallend te mollen om Sander en ons te misleiden. Ook zo'n mooie mol-gedachtenkronkel  ::ok::
Ik kan niet wachten tot WIDM6! Ik tel al af!
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 10
« Reactie #28 Gepost op: 18-03-2005, 23:21:47 »
Ik vind de hint van de line-up met de grote '4' en '5' die voor het woord 'DE' stonden wel erg ver gezocht...Maar we mogen nie klagen want het was fantastisch!!! ::bravo::

Nou, dat niet, er was iets niet mee in de haak, maar het was op meerdere manieren te interpreteren, zeker met de hele 9-theorie erbij en misschien waren die 4 en 5 wel zo ver weggevaagd dat ze opnieuw moesten worden opgeplakt.

Geeft ook niet dat de hints zo simpel waren  :) Het draait om de mollenstreken en ik ben blij dat ik daar weer opgelet heb, zoals ik al eens in mijn ondertitel had staan: 'uitgaan van hints is de eerste stap in het web van de mol.'

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 10
« Reactie #29 Gepost op: 18-03-2005, 23:23:19 »
Toch nog wat dingetjes die wij over het hoofd hadden gezien: 'De oer-hollandse waslijn' en 'Yvon die alleen op haar buik geraakt kon worden bij lasergamen.'

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #30 Gepost op: 18-03-2005, 23:25:10 »
En de ketjap, maar die konden wij niet over het hoofd zien, want zit niet in de uitzending.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 10
« Reactie #31 Gepost op: 19-03-2005, 01:48:33 »
Ik had meer van de uitzending verwacht... maar vond het nog steeds wel leuk.

Yvon die in het hotel het knopje van de telefoon in druk en dan zegt dat Jim opgehangen heeft, dat hadden we volgens mij gewoon kunnen zien.

En vooral veel hulde aan Lottie, zij heeft meerdere malen Yvon geholpen door de mol te spelen, zodat Yvon niet de enige was die verdacht deed... Ik dacht ook echt dat Lottie een beetje bang was.

Ik vind het wel jammer dat Yvon zo vaak gewoon domme acties van andere kandies laat doorgaan en niet echt zelf molt (koffertjes (waarbij ze zichzelf zelfs verraad), duiken, foto's maken van fietsroute)

DAGBOEK VAN DE MOL - Aflevering 2
Citaat
Wat ik niet had verwacht, was dat iedereen die grot wel in durfde. Dat Gijs niet ging lag natuurlijk aan die knie, maar anders was hij ook wel gegaan. Denk ik. En als ik zelf ‘zogenaamd’ niet had gedurfd, dan had ik ontzettend de verdenking op me geladen. Wat ik wel heb gedaan houd ik nog maar even voor me. Dat horen jullie later.

MOLACTIES - Aflevering 2
Citaat
Aflevering 2 – Strandspel
Mijn tactiek op het strand was om de verwarring richting Sander en Marc-Marie zo groot mogelijk te maken. Ik heb als een kip zonder kop gegraven. Zo diep mogelijk, zo lang mogelijk in één vak. We hebben maar één zo’n kistje naar boven gehaald.

 ???


EDIT> En Jim was geen hulpmol bij de trein opdracht?
« Laatst bewerkt op: 19-03-2005, 02:23:27 door Rat »

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 10
« Reactie #32 Gepost op: 19-03-2005, 07:05:55 »
Het "zwarte gat" heeft me weer overvallen...
De snodaard.
Dit is al de 8e keer en telkens verlies ik de strijd.
Het went niet, het is een echte snodaard, maar spijtig genoeg kan ik hem niet omleggen  ::)
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #33 Gepost op: 19-03-2005, 10:37:24 »
Vond de reunie geloof ik de minst leukste van alle reunien. Wat wel leuk was: De Nyoman-scene. (Zoals anderen al gezegd hebben). Maar wat Yvon allemaal gedaan heeft, wist ik al lang.
    Ik kreeg een wat minder prettig gevoel toen je Victoria en Yvonne naast elkaar zag zitten. Die kunne elkaar echt niet uitstaan.
    En dat Lottie al zo vroeg wist dat Yvon de mol was (nog eerder dan M-M) wist ik niet.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Aflevering 10
« Reactie #34 Gepost op: 19-03-2005, 11:50:37 »
Vond de reunie geloof ik de minst leukste van alle reuniën.
::jaja:: Niet zozeer dat het niet gezellig was. Maar anders werd er samen de finale bekeken en was er echt een opbouw aan spanning, èn de bijbehorende ontlading. Een keer iets anders is prima, jammer dat ik het wat minder vond. Bovendien vond ik de onthullingen ook wat tegenvallen. Geen geniale verborgen hints, en ook weinig nieuw beeldmateriaal  :-\\

Ik kreeg een wat minder prettig gevoel toen je Victoria en Yvonne naast elkaar zag zitten. Die kunne elkaar echt niet uitstaan.
Ik kreeg ook een beetje een 'zucht-moment' toen Vic haar hoofd zo wegdraaide. Maar ik denk dat het idd gewoon een contrast in karakters was. Ik hoop dat het wel een beetje goed tussen hen is gekomen, als ik de woorden van Angela goed interpeteer, dan zit het weer goed  ::ok::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #35 Gepost op: 19-03-2005, 11:59:09 »
en Jim die beweert dat hij eigenlijk voor zijn gevoel wel wist dat Yvon de mol was maar dat ie toch met zn verstand op iemand anders heeft gestemd. Jaja  :-\\

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 10
« Reactie #36 Gepost op: 19-03-2005, 12:10:33 »
en Jim die beweert dat hij eigenlijk voor zijn gevoel wel wist dat Yvon de mol was maar dat ie toch met zn verstand op iemand anders heeft gestemd. Jaja  :-\\

Ja, echt typisch geval van 'achteraf-gelul'  ::ok:: Maar het pleit in z'n voordeel dat hij in de biechts wel vaak vertelde dat Yvon de mol was.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #37 Gepost op: 19-03-2005, 12:12:12 »
Het "zwarte gat" heeft me weer overvallen...

Maar het is nog niet afgelopen hoor. De fandag komt eraan! En als je zelf niet komt dan kun je uitkijken naar de verslagen hier. Denk ook terug aan de vorige fandag: die bracht nog een verrassing voor de gelijkekansentheorie!  ::trots::

On topic: ik vond de laatste aflevering best ok. Het was een leuk idee om de kandidaten met z'n tweeen terug te laten kijken. De ontknoping alleen laten zien zonder de eindbeelden van aflevering 9, vond ik minder. Er waren weinig opzienbarende hints of sabotageacties maar dat is niet anders dan de vorige keer. De kandidaten en de kijkers kennen het programma elk jaar beter en dus is het steeds moeilijker voor de Mol en de makers om die te verrassen.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #38 Gepost op: 19-03-2005, 13:24:57 »
En ik vond de kandidaten wat afstandelijk. Ik dacht dat de meesten 't toch wel goed met elkaar konden vinden, maar bij binnenkomst begroeten ze elkaar maar nauwelijks. Wat jammer zeg.  :-\\

Ik vond het tegenvallen dat ze nou weer net die twee mensen die elkaar absoluut niet mochten bij elkaar hebben gezet (Yvonne en Victoria).  ::niet-ok::
Nog even niks.

Offline Yellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #39 Gepost op: 19-03-2005, 13:27:40 »
Wat is nou de definitie van een Mol? Dat is iemand die de opdrachten probeert te verpesten om zo min mogelijk geld in de pot te krijgen. Wat dat betreft kun je Lottie en Marc-Marie daar ook wel onder rekenen; die maakten zichzelf enorm verdacht om de verdenking van Yvon weg te nemen. Volgens mij hebben deze twee kandidaten minstens net zoveel molacties uitgevoerd als Yvon zelf, en dat vind ik jammer. Op die manier viel Yvon zelf te weinig op, en had het net zo goed Lottie kunnen zijn.

Maar zoals gezegd: de Nyoman-scene was fantastisch. Ik heb enorm gelachen om Yvon, die met zoveel mogelijk Nyomannen op de foto ging en er wel negen gevonden had. Vooral dat ze dan terugkwam met de mededeling: "Sorry jongens... ik heb er écht geen één kunnen vinden!"  ::rofl::
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!