Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 21216 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 10
« Gepost op: 18-03-2005, 20:03:10 »
In dit topic kun je dadelijk alles kwijt over aflevering 10, de reunie van alle kandidaten. De belangrijkste vraag is natuurlijk: wat heeft de mol allemaal uitgehaald?  :)

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #1 Gepost op: 18-03-2005, 21:18:37 »
Heeft iemand een zakdoekje voor me?  :\'( :\'( :\'(

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #2 Gepost op: 18-03-2005, 21:21:08 »
Ik vond het een matige terugblik. Het eerste deel was traag en wilde niet lekker op gang komen! :-\\

De echte streken werden niet goed in beeld gebracht, en de "hints" vond ik maar matig, dingen die wij allang gevonden hadden. Niet eens de 81-18-9 theorie!! :\'(

Verder vond ik de serie echt super, maar het mist echt een leuk einde!!
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #3 Gepost op: 18-03-2005, 21:22:18 »
Nou, ik weet nog niet zo goed wat ik van deze laatste aflevering vond. Yvon heeft wel degelijk veel gesaboteerd waar ik dan wel blij van word, maar ik vind de verborgen hints weer erg mager hoor.  ::niet-ok::  Maar 4 dingen, die we allemaal opgemerkt hadden, en die eik 'too obvious' waren.  :-\\

En ik vond de kandidaten wat afstandelijk. Ik dacht dat de meesten 't toch wel goed met elkaar konden vinden, maar bij binnenkomst begroeten ze elkaar maar nauwelijks. Wat jammer zeg.  :-\\
« Laatst bewerkt op: 18-03-2005, 21:29:07 door Han13 »

Offline Legolas18

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #4 Gepost op: 18-03-2005, 21:24:43 »
Was erg leuk om te zien wat ze allemaal heeft uitgehaald! die hint van het tv kijken op goat island was overduidelijk, maar op de een of andere manier viel et mij niet op... ::ohno:: Er waren wel weinig hints vond ik.
Nu maar hopen dat er een vervolg komt...met Angela!
« Laatst bewerkt op: 18-03-2005, 21:47:42 door Legolas18 »

Offline dekoningin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #5 Gepost op: 18-03-2005, 21:28:16 »
Wij zijn het eens met de vorige sprekers. Helaas weinig uitleg over de sabotages, en wat weinig emotie. Had er wrs wat teveel van verwacht...

En zei Angela nu dat ze volgend jaar terugkeert, maar dan als kandidaat???

 ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Aflevering 10
« Reactie #6 Gepost op: 18-03-2005, 21:33:04 »
valt me tegen.. maar voordat ik op dit forum kwam zat ik niet zo moeilijk te denken, maar omdat ik hier ook mee las dacht ik dat ik helemaal fout zat maar dat is dus helemaal niet zo ::?

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #7 Gepost op: 18-03-2005, 21:33:04 »
Het is dat we dat van die naam zeggen zagen,wel ontbrak daar het woordje 'Wat u niet wist' en voor de rest  kwam dat helemaal niet terug.

Maar inderdaad een beetje matig.

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #8 Gepost op: 18-03-2005, 21:36:17 »
Ik vond dat er te weinig hints in zaten, maar 4, en eigenlijk vooral in de laatste afleveringen. Vorig seizoen had je ook hints in de tijden enzo, zoiets is tenminste leuk om uit te zoeken ;)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 10
« Reactie #9 Gepost op: 18-03-2005, 21:37:37 »
Beetje matige laatste aflevering voor deze geweldige serie helaas. Maar zeker wel met leuke momenten! Dat Yvon de naam 'Willie' niet wist hadden we wel verdacht moeten vinden (Of heeft iemand dit gevonden? Ik lette er sowieso niet op omdat Yvon het volgens mij toch nooit was ;) ). Jammer van de verdere hints, ik hoop dat er nog wat leuke hints verstopt zaten in de officiele site.. :)

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #10 Gepost op: 18-03-2005, 21:42:02 »
Uit Angela's dagboek:
Citaat
Een beetje weemoed voel ik wel als Yvon zich bekend maakt als de mol. Wat moet ik nu toch met mijn leven op de vrijdagavond? Niet meer onmiddellijk op het internet onder valse naam chatten en niet meer genieten van alle molverdenkingen die uit alle hoeken van de samenleving naar me worden geroepen.



En, wie ben je nu, Angela? Ben reuze benieuwd!  :D

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #11 Gepost op: 18-03-2005, 21:44:17 »
Dat was Wie is de Mol alweer.........

10 weken leken wel 10 uren....zo snel ging het  ::jaja::

Ik onwijs genoten.........ik val nu wel in een zwart gat...maar ach ja...
Voor je het weet.....is Serie 6 er weer  ;)

Yvon....Je hebt ut goed gedaan hoor.....  ::bravo::

Fijne Avond.....EN VAL NIET IN UT ZWARTE GAT HE ;)
 ::zwaai:: ::joehoe:: JvB
« Laatst bewerkt op: 18-03-2005, 21:57:38 door JvB »
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline robster

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #12 Gepost op: 18-03-2005, 21:47:14 »
het geringe aantal aanwijzingen verbaasde me zeer! Nou ja, volgende keer weer beter op dat gebied. Verder een erg leuke serie! Top gedaan!

Nu maar hopen dat t volgende seizoen met Angela natuurlijk ook weer helemaal top wordt. Maar daar twijfel ik haast niet aan. Dat ze ze nu maar weer eens de kou en ontberingen insturen, ergens in scandinavie ofzo. Ravotten op de fjorden.  ::tandpastasmiley::

ROB

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #13 Gepost op: 18-03-2005, 21:48:56 »
De niet besproken dingen staat op de site,maar toch vind ik dat die ook wel in de aflvering hadden mogen zitten.

Zo heeft Yvon expres 2 mollen gekozen,ok,dit kan je zelf ook bedenken,maar dat was wel 9 weken terug.

Maar er zullen ook wel dingen ontbreken,de Mol staat naast de presentatriese van Wie is de Mol bv.

Zij Angela niet voor de grap,scandinavie.

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Aflevering 10
« Reactie #14 Gepost op: 18-03-2005, 21:50:15 »
Uit Angela's dagboek:


En, wie ben je nu, Angela? Ben reuze benieuwd!  :D

haha jaa idd
en ik ben ook benieuwd wanneer zij wist dat yvon de mol was?!

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #15 Gepost op: 18-03-2005, 21:51:13 »
Jammer van de verdere hints, ik hoop dat er nog wat leuke hints verstopt zaten in de officiele site.. :)

Kan er niets over vinden op WIDM.nl, wanneer wordt dat bekend gemaakt?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #16 Gepost op: 18-03-2005, 21:52:03 »
En op widm.nl staan alleen maar de hints die op TV ook al waren.
Ik had toch meer verwacht. En ik had een extralange finale verwacht!!
Maar ja.. Dat is echt typisch Hollands, dan krijg je WIDM en dan krijg je een terugblik en dan gaan we weer zeiken.

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #17 Gepost op: 18-03-2005, 21:56:58 »
Maar ja.. Dat is echt typisch Hollands, dan krijg je WIDM en dan krijg je een terugblik en dan gaan we weer zeiken.

Nou dan ben ik een uitzondering. Ik vond het écht een leuke uitzending en ik heb echt een paar tranen gelaten omdat het nu afgelopen is...  :\'( :\'( :\'(

Offline Legolas18

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #18 Gepost op: 18-03-2005, 22:03:01 »
Ik vind de hint van de line-up met de grote '4' en '5' die voor het woord 'DE' stonden wel erg ver gezocht...Maar we mogen nie klagen want het was fantastisch!!! ::bravo::

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #19 Gepost op: 18-03-2005, 22:06:33 »
Jij bent geen uitzondering Ceetje! ;)Ook ik vond het een aardige terugblik ::ok::De kandidaten werden geconfronteerd met hun eigen uitspraken. ;D  ::jaja:: De hints waren idd een beetje mager, maar dat met die rijst met dat overgoten mol sausje was leuk gevonden! Nooit gezien die hint  :P