Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 21218 keer)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #60 Gepost op: 20-03-2005, 00:33:12 »
Roeland en Victoria (v/d Hurk), ze vraagt of 'het' nog iets gewordn is met iemand.
Victoria vd Hurk? ??? :P

Waarom werd het molboekje van Isabelle gejat, door wie, hoe, wanneer? Hoe zat het nou precies met de foto van Jim? De tekst die we tevoorschijn hebben getoverd uit de boevenbordjes? Het prominente 358 op die trein achter Angela? De zebravlieger? Mol is de Wie?

En niet te vergeten "Het Gefluit" natuurlijk, voor de liefhebbers(  ;) )

I need some answers!
Ja en vooral: hoe zat het met het boekje van Sander in Abcoude...??! daar gaan we hem op de fandag eens flink over uithoren!

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #61 Gepost op: 20-03-2005, 00:38:31 »
Idd... er zijn nog zoveel vragen onbeantwoord! Opschrijven en uithoren op de MFD! ::jaja:: ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #62 Gepost op: 20-03-2005, 11:31:25 »
Ook lollig: Als Yvon verteld over haar Brad Pitt. Niet dat het een supermol-actie was. Maar hoe ze dat zo zei. Als dom blondjes grap roepen: Brad Pitt. Echt op zo'n Mol toontje.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline aless039

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • vergeet mij niet voor MFD uitnodiging!!!
Re: Aflevering 10
« Reactie #63 Gepost op: 20-03-2005, 11:43:18 »
Vond er nu ik deze laatste aflevering 2 keer gezien toch wel wat aardige dingen in zien, jammer dat ze de aflevering niet met wat meer humor en spanning gemonteerd hebben. Na al die top afleveringen was deze een beetje matig.
Dat met die hulpmollen moeten ze gaan afschaffen en met die bekende nederlanders ook. Teveel geacteer en teveel gerommel door de anderen. Met 'gewone' mensen krijg je echt een psychologisch goed programma, met bekende nederlanders meer 1 groot toneelstuk.
Toch was t leuk en blijft t een geweldig goed programma en top dat er al over een volgende serie wordt nagedacht, mag ik meedoen??? ;) ;)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #64 Gepost op: 20-03-2005, 11:48:36 »
Ik lees vaak, "tsja ik vind t maar een paar flauwe molacties die Yvon heeft uitgehaald...", maar wat moet ze anders doen? Doosjes met sleutels weggooien, niet de grot in gaan, uit de boot vallen bij de krokodillen en de (overduidelijke) stunt van MM fout raden? Lijkt me niet, anders weet iedereen direct dat je de mol bent. Yvon heeft het heel goed gedaan, ze heeft mij iig lang op het verkeerde been gezet, de meeste kandidaten (behalve Lottie en MM) op het verkeerde been gezet en dat vind ik een knappe prestatie. Mollen is moeilijker dan je denkt. ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Aflevering 10
« Reactie #65 Gepost op: 20-03-2005, 13:59:37 »
maar wat moet ze anders doen?
 uit de boot vallen bij de krokodillen ?

Zou wel een superstunt zijn geweest als ze dat gedaan had, en dan als een volleerde Johnny Weissmuller je niet laten pakken door de krokodillen, om de boot heen zwemmen, en stoïcijns met een stalen blik weer aan boord klimmen.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #66 Gepost op: 20-03-2005, 19:16:25 »
Een fout(je) in het laatste verlslag van aflevering 10. Daar staat dat Yvonne een filmpje kreeg te zien. (Welke dat was weet ik niet meer, dat Yvon, Gijs koos als kandidaat die in de finale mocht, dacht ik) Maar Yvonne kreeg volgens mij het filmpje te zien dat Yvon doodleuk Brad Pitt loopt te roepen. Het nakijken waard?
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 10
« Reactie #67 Gepost op: 20-03-2005, 19:56:31 »
Een fout(je) in het laatste verlslag van aflevering 10. Daar staat dat Yvonne een filmpje kreeg te zien. (Welke dat was weet ik niet meer, dat Yvon, Gijs koos als kandidaat die in de finale mocht, dacht ik) Maar Yvonne kreeg volgens mij het filmpje te zien dat Yvon doodleuk Brad Pitt loopt te roepen. Het nakijken waard?
Ik heb de aflevering net weer gekeken... Yvonne krijgt idd een filmpje te zien van de Mystery Box en van de koffertjes opdracht en daarvoor nog iets.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 10
« Reactie #68 Gepost op: 20-03-2005, 20:52:44 »
Mijn fout, ik ga het aanpassen!  :D

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #69 Gepost op: 21-03-2005, 01:22:36 »
na alles gelezen te hebben wil ik toch ook wat kwijt.

1) bekende nederlanders lekker afschaffen en weer NBN gaan screenen en mee laten doen

2) De laatste aflevering viel ook mij zwaar tegen! wil veel meer antwoorden hebben.

3) Ik had het al ooit wat geschreven over Victoria, maar dat is toen door Han13 ge-edit, maar wat was Victoria kinderachtig toen Y. vd Hurk binnen kwam. heeft ze zich toch een beetje zonder respect naar andere opgesteld.Precies waarvoor hier soms weleens ge-edit wordt.

4) WIDM 6 mogen wat betere, "diepere", ingewikkeldere hints in. want dit waren redelijk simpele hints die we allang hadden gezien.

5) Jim viel door de mand met z'n achteraf-wist-ik-het-wel gepraat

6) MM is een held geworden!

ik heb m'n brief al klaar om naar de redactie te sturen zodra ik als NBN mee kan doen. En als ze toch weer met BN-ers gaan, dan zal ik toch echt snel "beroemd" (in NL) moeten gaan worden. 

mssl,


Offline tartarus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #70 Gepost op: 21-03-2005, 08:57:17 »
na alles gelezen te hebben wil ik toch ook wat kwijt.

1) bekende nederlanders lekker afschaffen en weer NBN gaan screenen en mee laten doen
...


waar kan ik me melden, waar, waar, waar?!
"hier klopt wat niet", zei de hartchirurg

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #71 Gepost op: 21-03-2005, 13:15:15 »
Ik vond die reunie-aflevering ook niet zo geweldig. Een beetje rommelig, door dat steeds twee mensen bij elkaar zetten. Sommige mensen hebben ook twee keer zo'n 1-1 ontmoeting in dat kamertje, anderen maar 1 keer. Het is dat de mol al bekend was, anders zou ik er vast wat achter hebben gezocht  ;) , maar tja..weet niet, beetje een anticlimax. Had het leuker gevonden als de mol zich temidden van alle kandi's plotsklaps bekend had gemaakt...maar ja..

Wat ik trouwens wel heel leuk vond was Angela, die zichtbaar in haar nopjes was  ::ok:: , erg grappig!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #72 Gepost op: 22-03-2005, 15:10:13 »
Net terug van vakantie dus gisteren pas aflevering 10 gezien.
Ik vond het wel een leuke aflevering, ik vond het erg schattig hoe Jimen Lottie deden en de begroeting tussen Roeland en Jim was ook geweldig.
Victoria is gewoon een truttebel. Ze kan iig een poging doen om te acteren!!

Wat de mol zelf betreft.
Tja, ik vind het niet echt een hint dat Yvon de molvlieger had, dat is leuk geluld achteraf, maar als Lottie die vlieger gepakt zou hebben, had die vlieger niet opgegaan! Of had ze Lottie dat ding uit der handen gerukt?

Ook van de waslijn, dat het oerhollands zou zijn. Is dat dan een specifieke mollenstreek? Als ze nou een molshoop had gemaakt in het grasveld.... of een duidelijke vingerafdruk....

Die laatste streek met die namen die was geweldig evenals met het laseren. Maar konden wij zien dat ze op haar schouders niks had, of deden ze het gewoon niet?

Verder leuke serie, maar het haalt het niet bij de vorigen!

Volgende keer beter!!! ::)
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #73 Gepost op: 26-03-2005, 09:58:58 »
Ik heb (heel stom natuurlijk) de laatste aflevering overgepoeld.
Komen die filmpjes van Aflevering 10 nog op deze site???
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #74 Gepost op: 26-03-2005, 10:34:28 »
Ik heb (heel stom natuurlijk) de laatste aflevering overgepoeld.
Komen die filmpjes van Aflevering 10 nog op deze site???

Je kan 'm nog kijken op de officiele site. :)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 10
« Reactie #75 Gepost op: 26-03-2005, 19:48:14 »
Ik heb (heel stom natuurlijk) de laatste aflevering overgepoeld.
Komen die filmpjes van Aflevering 10 nog op deze site???

Ja die komen nog wel hoor :) ::jaja::

Ik ben er alleen nog niet aan toegekomen wegens de fandag-drukte maar die staan nog wel op de agenda ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #76 Gepost op: 30-03-2005, 02:20:42 »
Ook net terug van vakantie en me echt verheugd op deze laatste aflevering; alle molstreken aan het licht!

Nou dat viel tegen zeg  :( :( Ik had er niets aan gemist indien ik het niet had opgenomen.

De serie overall vond ik erg leuk, maar de aflevering waarin alle sublieme molacties aan het licht zouden komen... (althans dat had ik verwacht) wat een domper  :-X

Molactie: Ik heb de kruispunten niet gefotografeerd, de telefoon weggedrukt, me als mol gedragen in de Dogde, een oerHollands object, klungelen met de foto nounou het is me wat.

En hoe zit het met het moldagboek waarin de mol bv beweerd wel degelijk iets te hebben uitgespookt in de grot?
En dat : de hulpmollen, handig voor mij, moeilijk voor jullie, maar als je goed kijkt weet je beter  ???

Op de muzikale aanwijzingen zit ik verders niet te wachten.

Leuke serie, maar flutmollenstreken.

Dagdag!  ::zwaai::