Auteur Topic: Fandag - hoe was het?  (gelezen 153858 keer)

Offline Evey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #80 Gepost op: 3-04-2005, 23:03:11 »
Waah, als ik dit zo allemaal hoor en zie, wou ik dat ik ook had gekund.... :( Echt vet leuke foto's en ook dat filpmje van Lottie is leukkk :D
Nouja, ik kijk alweer uit naar alle andere foto's :)

WIDM...kmis het nu alweer....

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #81 Gepost op: 3-04-2005, 23:06:30 »
Ik vond het ook leuk om jou te zien  ::jaja::

Eensgelijks ::jaja::

Goed, mijn MFD begon dus echt om 10.50 uur, ik had met Annemieke en @miesh afgesproken in de trein. Ik kende nog geen forummers, dus t was best wel spannend om iedereen voor 't eerst te zien. Was er op het station achter gekomen dat mijn OV nog thuis lag (blunder no 1), dus heen maar op Annemiekes OV meegereist en terug op de gok (ik had nl al een kaartje met korting gekocht). Toen op Utrecht Han13 opgewacht. In Amersfoort kwamen we Compuart en Mapel tegen en daarna kwam ook Jeroen234 en met deze groep liepen we naar de Obersvant. Daar waren al een aantal mensen, onder wie natuurlijk Guikie, die mij hartelijk verwelkomde met de beloofde vruchtentaart !

Daarna was het vooral handjes schudden van mensen en kijken wat er te doen viel. Tussen 1 en half 2 heb ik de posters verkocht  (zelf ook nog 1 gekocht, Vriendlief complimenten ::ok:: , ze zijn erg mooi!) en tussen half 2 en 2 heb ik een half uur kassa gedaan samen met Feeks. In die periode kwamen er heel veel kandidaten (de hele Portugal clan, Aafke, Chandrika, Lottie, MM én Yvon). Ik herkende Yvon in eerste instantie niet eens, dat was schaammoment nr 2. En als echte mol nam ze me natuurlijk beet toen ze zei dat ze een consumtiebon te weinig had gehad. Toen was het een uurtje foto's maken en kijken naar de veiling. MM, Yvon en Lottie stonden in eerste instantie met z'n 3en op het podium. Ik bood nog even op een polaroide van Gijs, maar die werd op een gegeven moment te duur voor me. Later kwamen Angela en Sander er ook nog bij. Daarna moest ik met Guikie en Firefoot de quiz nakijken, tsjonge wat waren het er veel. Hij bleek best moeilijk, er was niemand die alles goed had, maar eerlijk toegegeven, hij was ook moeilijk (heb 'm zelf niet gemaakt). Anton Jongstra had m ook nog ingevuld, maar die kwam niet in de finale. Jammer genoeg waren 2 van de 5 finalisten al weg. Daarvoor was eerst nog vragenvuur en er werd toen zelfs nog een vraag van mij gesteld :D, die was eigenlijk voor alle kandidaten uit serie 5, maar alleen Sander was er op dat moment nog, dus alleen van hem antwoord gehad (voor degene die t willen weten: de vraag was of de kandidaten vaak op de juiste mol zaten in voorgaande series). Toen de quiz met supermoeilijke finale vragen (wist er ook maar 1). Toen was het einde van de MFD een beetje gekomen. Heb toen nog maar even de taart van Guikie tevoorschijn getoverd en uitgedeeld aan diverse mensen die maar een hapje er van wilde (hij was erg lekker Guikie). Toen samen met Han13 teruggereist naar Utrecht CS, want ik wilde op tijd thuis zijn, aangezien ik nog wat zaken voor school voor de komende dagen moet doen. Geen controle gehad, dus de vergeten OV had geen gevolgen :D

Wil nog een aantal mensen bedanken
* De hele organisatie van de WIDM fandag, ik vond het erg leuk! ::ok::
* Guikie voor de overheerlijke taart
* Guikie, Eirc, Mollem, Arco, Molcrazy, Compuart, Annemieke, Test, Jos (en wie ik nog vergeten ben??), voor het helpen opeten van die taart ;D
* Annemieke, voor het niet laten ontsporen van de trein naar Amersfoort ;D
* Han13 en @miesh voor het meereizen met de trein (naast Annemieke)
* Test voor het gratis drankje
* En alle andere mensen die ik vandaag gesproken heb!

See ya next time ;D

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #82 Gepost op: 3-04-2005, 23:17:56 »
De foto's zijn leuk.

Komen de antwoorden van de quiz trouwens nog ergens te staan... Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel ik er uiteindelijk ongeveer goed had.

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #83 Gepost op: 3-04-2005, 23:39:35 »
De Fandag was echt supermegaleuk!! ::jaja:: ::ok::

Ik snapte achteraf en tijdens de Fandag eindelijk een beetje Annemieke's gespring voorafgaand aan de Fandag... wordt ze een half uur voor de wekker al wakker. ::) Ff kort verslagje dan van mij en dan moet ik ook zo naar bed.

Ik was gister al naar Annemieke toegegaan in Gouda dus omdat zij vooraf al was ingedeeld om te helpen klaar te zetten etc ben ik ook maar gewoon eerder gekomen, ondanks dat ik daar niet voor ingeschreven stond zegmaar. Dus zoals Daisy al zei, eerst Daisy tegengekomen in de trein, toen Han op Utrecht Centraal en later in Amersfoort Mapel, Jeroen en Comp/Hendrik-Jan en met hen naar de Observant gelopen. Daar waren Firefoot, Guikie, en nog wat mensen al.. eerst ff niks gedaan en later de posters in de (hoe heten die dingen nou.. ohwjah kokers!) kokers gedaan. Hierna met Grace en Eirc de naambadges tot in de precisie goedgelegd. ;) Toen dit gedaan was heb ik samen met Han de badges uitgedeeld wat best nog al een gedoe was.. al die namen afvinken terwijl er zoveel mensen tegelijkertijd hun badge willen ophalen maar het ging wel goed. En zo ken ik heel veel namen van die ik hier weer tegenkom.. leuk! ;) Na driekwartier ofzo werden we gelukkig afgelost (nog bedankt) en konden we op kandi's jacht of gezellig met andere forummers gaan praten. :) Eerst had ik Daan, Elmar en Ivo ff verwelkomd (of zij mij) en toen met een vriend van Annemieke gepraat.. Ik durfde in 't begin nog niet aan de kandi's te vragen voor een foto dus deed die vriend dat voor me. (wat ik eik weer niet wou maar ook weer wel) Dus ik op de foto met Harry, John en Prince.. die waren echt heel aardig! ;D Later nog met John en Prince alleen op de foto en met Jantien en Aafke en Renee.. was echt heel gaaf allemaal. De veiling was ook erg leuk, veel gelachen met Marc-Marie enzo. En verder.. tsja, kben van de BN-ers op de foto geweest met Sander en Lottie en dat was ook gaaf. Kzal ff kijken hoe groot de foto's zijn... ofk ze kan toevoegen.

Iig, het was echt een superleuke dag! Ik kon me er eerst niet zo'n voorstelling van maken maar 't was heel leuk.. al die kandi's, forummers. Dus bij deze: de organisatie superbedankt!! En alle mensen natuurlijk ook voor de gezelligheid. :)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline AapjeWendy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #84 Gepost op: 4-04-2005, 00:03:24 »
ik heb niet zo veel foto's ik heb 111 foto's gemaakt vandaag en 3 kwartier gefilmt *oeps* hihihi nou hier een stel foto's hopen dat het lukt



jammer is een beetje bewogen lottie  ::tandpastasmiley::

juultjuh en marc marie

ik en marc marie




juultjuh en lottie

ik en lottie

even een rondje over het plein




BOE!

Offline AapjeWendy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #85 Gepost op: 4-04-2005, 00:09:01 »
en nu de rest




sander en ????

sander en ????

juultjuh met john en prince

ik met john en prince

juultjuh met sander

ik met sander

juultjuh met prince

ik en prince

en tot slot de laatste
BOE!

Offline DaBOON

  • Forumlid
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #86 Gepost op: 4-04-2005, 00:12:21 »
Halleee,

Ik ben ook weer thuis :P EINDELIJK! Ik reed naar huis in mijn kinky roze lanciaatje.. stop ik voor het stoplicht. Slaat de motor af! En 100x keer erger nog, ik kreeg hem niet eens meer gestart! Sta ik daar midden op een kruispunt in het centrum van Amersfoort te bellen met de ANW en de andere bestuurders te gebaren dat ze vooral niet mijn kant op moeten rijden. Jeez. En jaa hoor, wat vertelde de wegenwacht me, die overigens een uur na mijn belletje een keer aan kwam kakken, "je sleutel contact is naar z'n grootje". Dus mijn wagen staat dus nu ergens daar bij een garage en kom net aan met de trein! wooeiii

Anyway, de Fandag was wel lachen. Ik kwam dus in mijn eentje kwam en kende echt niemand.. dat komt omdat ik ook echt NOOIT post op het forum en mijn maatjes het programma nou niet zo leuk vinden dat ze naar een FANDAG willen komen. Ik was een weekendje bij mijn zus in Soest dus ik dacht, laat ik es gaan kijken :)

Ik vind Lottie, MM en Yvon erg leuke mensen en daar wilde ik wel eens mee praten!
Dat heb ik dan ook gedaan! :D Heb echt iets van 10 minuten met Lottie staan praten over haar toneelcarière en hoe ze dat zoal voor elkaar gekregen had. Echt een leuke meid! Omdat ze ook wel dingen aan mij vroeg (ik doe ook aan acteren) was het echt hét hoogtepunt van de dag. Ze zei dat als ze me verder nog dingen wilde vragen ik maar contact met haar op moest nemen.. maja, weet je, ik heb dan zo'n toch ietwat "nerderig" molfandag kaartje op mijn trui gespeld en vind het dan nét ff ongepast haar tel. nummer te vragen ;) dus heb ik nu een mailadres.

En NEE, die krijgen jullie NIET! :P

Yvon was ook erg aardig, en had een aanspraak punt omdat ik ook op haar school heb gezeten en ik dezelfde leraren ken enzo... wel cool! :)

MM zie ik hier vaak in Den Bosch lopen en zit vaak in hetzelfde restaurant te eten als hem. Die vond da dus ook wel lúúk :)

Trouwens errug prettig weer. T zou toch heel anders zijn als het met bakken uit de lucht zou komen. Veiling was wel aardig, maar ohohoh wat werd er een hoop geld uitgegeven  :-X Dat meisje dat later in de finale stond had een FOCKING 115 EURO voor dat hoedje neergelegd, OMG!!!

verder vond ik de crew van een afstandje wat zenuwachtig overkomen. Maar wel goed gedaan hoor jongens en meisjes ;)  ::zwaai::

Ik vond mezelf nog terug in het wit bij het filmpje van Lottie!

Eey, ik ga lekker slapen.. ik vond het gezellig, en tot volgend jaar wellicht! :D

ps. oh ja, ik viel daar echt op!! volgens mij was ik de enige die GEEN camera bij me had of een mobieltje in het gezicht van Yvon duwde, da was af en toe gewoon genant hoor...  :-X
« Laatst bewerkt op: 4-04-2005, 00:14:11 door DaBOON »

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #87 Gepost op: 4-04-2005, 00:22:48 »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #88 Gepost op: 4-04-2005, 00:46:06 »
Pff, pas rond half twaalf thuis... Maar de fandag was de moeite waard ::ok:: Hoogtepunt voor mij was de veiling van Waltzing Mathilda gezongen door Lottie en geveild door Marc-Marie en Yvon, die iedereen euros op het podium lieten gooien. Ik heb er nog 1 op mijn hoofd gegooid gekregen maar gelukkig heb ik een hard hoofd :-\\ Lottie kan overigens echt heel mooi zingen.

ik ben uiteindelijk heel erg benieuwd naar de opbrengst van de veiling want men wist de portemonnee wel te vinden vanmiddag!

Ik dacht meer dan 1500 euro!  ::oink:: Topstukken waren het hoedje van Marc-Marie (ongeveer 120), de videos van de eerste serie (105), Waltzing Mathilda (ongeveer 100) en het paspoortbord van Lottie (90).  De veiling duurde door het fanatieke bieden wel erg lang. Tip voor de volgende keer: maximaal tien verschillende stukken per opbod veilen en de rest per intekening zoals de paspoortborden. Dan hebben de mensjes met iets minder geld een grotere kans om nog iets mee te krijgen.

Het was hartstikke leuk. Iedereen die heeft meegeholpen daaraan bedankt!  ::bravo::  ::bravo::

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #89 Gepost op: 4-04-2005, 01:15:48 »
Ik kan niet meer lopen! Maar wat een onzettend leuk dag zeg!!! Petje af voor de organisatie die zoveel moeite en tijd in alles heeft gestopt... Volgens mij zijn er nog best veel mensen niet op komen dagen aangezien er nog veeeel badges lagen... Erg jammer want het was echt de moeite waard geweest al was het alleen al vanwege de inzet van WIDM.com team.

Ben heeeeel blij met mijn poster van Friendlief en met de handtekening van Marc Marie erop!!! Ik kijk al uit naar de DVD...

Onzettend bedankt voor deze leuke dag en ik kijk al uit naar de volgende... En Angela, je hoort erbij hoor!!!

Greetz BBG
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #90 Gepost op: 4-04-2005, 01:16:03 »
Paar fototjes van mij:










« Laatst bewerkt op: 5-04-2005, 13:14:33 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #91 Gepost op: 4-04-2005, 01:21:30 »
Oh ja, heeft iemand nog een leuke foto van Marc Marie in goed/groot formaat, dat ik die kan laten afdrukken en in mijn (foto)WC ophangen...
Kan je sturen naar bodybaggirl@chillburn.com
Zou super zijn :D

Ik zit nog steeds na te genieten hoor, kan er gewoon niet van slapen  ::joehoe::

Thanks,
BBG
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #92 Gepost op: 4-04-2005, 01:48:48 »
Bedankt allemaal, ik heb het heel erg naar mijn zin gehad, en ik was duidelijk niet de enige. En ik heb 100 euro ingezameld zonder het zelf te betalen! ("Weet je wat ik zou moeten doen!?"). M'n goeie daad van vandaag.
Hier is een link naar een stapeltje fotos... http://community.webshots.com/album/313405019KApQOj
Hier is het filmpje van Lottie nog een keer (maar nu vanaf het midden van de binnenplaats)... http://www.freewebs.com/lutek/MOV04365.MPG
Die is wel een beetje groot (33MB), hier is een kleinere versie (van nog mindere kwaliteit, 4MB)... http://pry.com/~lutek/MOV04365.WMV
Anton, als je dit leest, je zei dat er geen kans meer is op een serie zonder bekende Nederlanders... wellicht een idee om 5 onbekenden met 5 bekenden samen te laten mollen?
Dan geef ik me bij deze direkt op.
Groeten
Lutek
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #93 Gepost op: 4-04-2005, 02:00:20 »
Hier is het filmpje van Lottie nog een keer (maar nu vanaf het midden van de binnenplaats)... http://www.freewebs.com/lutek/MOV04365.MPG
Die dacht ik wel even binnen te hengelen, maar 33 MB met 1.1 KB per seconde gaat me echt te langzaam. ;D
Achteloos...

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #94 Gepost op: 4-04-2005, 02:00:57 »
Leuke verslagen om te lezen en foto's om te zien, overigens. :)
Achteloos...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #95 Gepost op: 4-04-2005, 02:22:15 »
Die van 4MB (prima kwaliteit) is aan te raden,30MB downloaden met 1 kb/s is traaaaag!! ::)

Lottie kan echt prachtig zingen, en dat zomaar even spontaan voor 250 mensen, ik vond het echt stoer van Lottie!! ::oink:: ::bravo:: ::ok:: Ben ik toch maar even fan geworden van een stoer iemand!! ;D
« Laatst bewerkt op: 4-04-2005, 02:24:31 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #96 Gepost op: 4-04-2005, 07:01:06 »
Wat geweldig om al die foto's te zien zeg ::ok::..helemaal top en tot nu toe sta ik er maar een keer op...wat een geluk zeg

"s Ochtends vroeg was ik dodelijk nerveus voor de molfandag, het was dan ook mijn eerste keer en ik voelde me erg opgelaten.
Gelukkig kwam Limone al gauw én bleek het best te klikken tussen ons...dat is toch ook wel erg fijn als je met elkaar reist.
Eenmaal in de Observant aangekomen werd er meteen wat geknuffeld en afgezoend want daar waren de eerste bekende forummers al..Guikie, MC, Compuart en wie allemaal nog wel meer....Daarna samen met Limone me gestort op het insteken van de diverse badges, wat een karwei zeg en wat leuk om allerlei bekende namen te zien en je dan af te vragen welke gezichten er bij horen! (helaas heb ik nog maar weinig mensen echt gesproken)

Even later kregen we een instructie van hoe het bij de kassa er aan toe zou (moeten) gaan...en toen kwam eindelijk het grote moment voor de vele fans dat de voordeur openging en de mensenmassa naar binnen kon gaan...netjes iedereen een pennetje en een quizformulier gegeven en dan hoor je mensen al zeggen hé ben jij Bakkertje....ja dat was ik idd en je kon niet om me heen...letterlijk en figuurlijk het enige hinderlijke was die grote camera die steeds op me gericht was, zelfs een dreigement dat elke filmopname 5 euro zou kosten hielp niet ::) ;)

Daarna werd het even tijd om wat rond te neuzen en een kletspraatje te maken met sommige forummers, maar toch viel het me op dat je daar bijna geen tijd voor hebt op de één of andere manier.
Wederom me verdienstelijk gemaakt bij de kassa en lekker gezellig met Feeks zitten kletsen...Er waren al wat oud kandidaten aangekomen maar toch bleef men nerveus te zijn omdat de BN-ers er nog niet waren...en toen gingen er ineens geruchten op dat MM in aantocht was...de wat jongere fans onder ons haasten zich al een beetje naar de ingang toe gewapend met camera's en telefoons en de blosjes van opwinding kwamen te voorschijn...maar wat liet Marc-Marie nog lang op zich wachten hé...maar eindelijk was hij daar toch, met in zijn kielzoog Yvon...jaja en Lottie!!!!
Geweldig nu kwam de moldag pas echt tot zijn recht volgens velen...
De veiling heb ik vol vebazing zitten bekijken, wat een enorme bedragen werden er geboden zeg en toen ik van een insider hoorde dat dat vrij nromaal was voelde ik mij nog echt een beginnelingetje...maar ja men leert snel bij.

Samen met Firefoot de vragen voor het vragenuur uitgezocht en dat was best moeilijk want er werden leuke vragen gesteld maar ja we konden gezien de tijd neit alle vragen beantwoord krijgen...helaas hoorden we pas na het uitzoeken dat MM, Yvon en Lottie al verdwenen waren dus die vragen konden er weer van af gehaald worden.
Helaas was het toen voor mij tijd om nar huis te gaan...maar ik heb zeer zeker genoten van deze molfandag...wat een geweldig leuke molkandidaten heb ik ontmoet en wat een leuke fans lopen er rond zeg...en wat waren sommige BN-ers klein

Dames en heren van de crew én van de actieve leden...jullie hebben een ongelooflijke leuke dag neergezet en ik denk niet dat er gister een aanwezige is geweest die het niet naar zijn zin heeft gehad, ik heb tenminste geen enkele opmerking in die richting gehoord. Helaas heb ik niet van iedereen afscheid kunnen nemen met wie ik die dag heb samengewerkt en heb staan kletsen maar bij deze krijgen jullie allemaal nog een dikke zoen van me :-*

Bedankt voor een geweldige leuke dag en ik heb echt waar genoten ::bravo:: ::zwaai:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #97 Gepost op: 4-04-2005, 08:47:08 »
Bedankt voor weer een zeer gelaagde fandag!!
Klik hier voor Pien's plaatjes.
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Lindekh

  • Forumlid
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #98 Gepost op: 4-04-2005, 09:14:28 »
Jullie maken me zooo jaloers....ik baal echt dat ik niet kon...maar ik kon ook echt niet!

Volgend jaar hopelijk beter! Wel mooi dat het zo leuk was, lekker weer, etc.

Offline Snowhite

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #99 Gepost op: 4-04-2005, 09:31:32 »
Jeeeee t was echt heel erg leuk!!! Alleen de camera van de vriend die mee was deed t niet dat was wel een beetje jammer maar ja dan had ik er zelf maar 1 mee moeten nemen...Ik heb echt gelachen weer om Marc Marie :) Een handtekening op mn Marc-Marie dvd gekregen :D

Tnanx voor de leuke dag...echt n goed id.

bye!