Auteur Topic: Fandag - hoe was het?  (gelezen 153866 keer)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #100 Gepost op: 4-04-2005, 09:50:12 »
Wat een onwijs leuke foto's allemaal  ::ok:: Super!!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #101 Gepost op: 4-04-2005, 10:02:11 »
Wauw...leuke fotos allemaal en vooral zo divers...dozen,badges enz.... ::rofl::.
En zowaar een foto van mezelf ontdekt!Das altijd leuk natuurlijk!
back again..

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #102 Gepost op: 4-04-2005, 10:12:22 »
Wauw...leuke fotos allemaal en vooral zo divers...dozen

dus je herkent me nu wel ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #103 Gepost op: 4-04-2005, 10:22:56 »
 ::rofl:: ::rofl::...

Een doos met een etiket herken ik altijd!!!!!!!
back again..

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #104 Gepost op: 4-04-2005, 10:26:18 »
Dopey vond het ook gezellig
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #105 Gepost op: 4-04-2005, 10:26:39 »
Geweldige dag gehad in Amersfoort,

Ik was er al op tijd want had me aangemeld als helper en dat was heel plezierig, een beetje in een wat rustiger atmosfeer beginnen en niet gelijk in de drukste drukte.
Echt heel erg leuk om de echte gezichten achter al die nicknamen te zien en echt kennis te kunnen maken met de  crewleden. Van een aantal heb je wel een idee wat voor mensen het zijn maar bij de meesten heb je toch een heel andere voorstelling. Wie had gedacht dat Opa helemaal geen oud klein mannetje was?

In het begin meegeholpen met tafels in elkaar zetten, badges op alfabet sorteren en aanwijsborjes ophangen (constant vechten om 1 rolletje plakband tot ik op het lumineuze idee kwam om plakband aan een barmedewerker te vragen).

Na aanvang gelijk de kwis ingevuld en ik dacht toch een hoop te weten (hoewel wel een hoop twijfels ook) ben wel benieuwd naar de antwoorden en de uitslag.
Verder nog veel gepraat met forummers en oud kandi's Rene en Aafke. Grappig dat Aafke m'n nick gelijk herkende en het erg leuk vond om mij een keer te ontmoeten!!  ::trots::
Dit kwam voornamelijk door mijn laatste reactie op Julien's verhaal waarin ik me wat kritisch had opgesteld tegen een zekere bitterheid die uiteindelijk over het verhaal kwam te liggen. Aafke ging hierin helemaal met me mee en we hebben er met Rene nog een tijd over doorgepraat (Julien zelf niet gesproken helaas).

Ook nog een half uurtje als kassamedewerker bij de deur een soort portiertje gespeeld maar op een moment dat er eigenlijk niemand meer binnenkwam (behalve dan de familie van Sander en,....... Angela die ik als eerste op de dag een hand heb mogen geven).

De foto's van de Canadaserie waar ik min of meer m'n zinnen op had gezet heb ik wel op meegeboden maar gingen uiteindelijk snel mijn budget te boven helaas maar des te beter voor het WWF, die mensen hadden het idee dat ze er voor spek en bonen bijzaten want bijna niemand kwam langs hun standje. Ik heb nog een tijd staan praten met die 2 en ze uitgelegd wat WIDM was en dat ze hoogstwaarschijnlijk toch met een gevulde spaarpot naar huis konden na afloop van de veiling en daar hoopten ze dan maar op.

Iedereen, crew, forummers, kandi's en Observanters, heel erg bedankt voor een geweldige middag en hopelijk tot de volgende keer.

 ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

« Laatst bewerkt op: 4-04-2005, 10:28:15 door Lodewijk14e »
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #106 Gepost op: 4-04-2005, 10:30:00 »
::rofl:: ::rofl::...

Een doos met een etiket herken ik altijd!!!!!!!

en dat met jouw niveau ::rofl::

@ Lodewijk14e....je was een geweldige portier, leuk om ook eens jou in het echie te ontmoeten :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #107 Gepost op: 4-04-2005, 10:51:53 »
Was leuk inderdaad!  ::ok::

Zal zo mijn foto's eens uploaden.
Wat is er trouwens met m'n celebrity Mole tape gebeurd? Die werd niet meer geveild?

Offline Legolas18

  • Forumlid
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #108 Gepost op: 4-04-2005, 11:32:18 »
Wat kan Lottie goed zingen!!! leuk die filmpjes van haar! ::tandpastasmiley::
...stiekem een beetje verliefd geworden..... ::love::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #109 Gepost op: 4-04-2005, 12:25:16 »
Was leuk inderdaad!  ::ok::

Zal zo mijn foto's eens uploaden.

 ::ok::
ik wacht met smart! ;)

(robbie, kom es mee, ik moet ff met sander op de foto)
(robbie, hier jij, john en prince..)
(rohobbie..)

:P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #110 Gepost op: 4-04-2005, 12:41:30 »
Ik ben ook weer thuis :P EINDELIJK! Ik reed naar huis in mijn kinky roze lanciaatje..

is dat net zo hip als onze gele cabrio??  ;D



Citaat
Anyway, de Fandag was wel lachen. Ik kwam dus in mijn eentje kwam en kende echt niemand.. dat komt omdat ik ook echt NOOIT post op het forum en mijn maatjes het programma nou niet zo leuk vinden dat ze naar een FANDAG willen komen.


*hum*
ik mis toch wel een beetje onze rol in het verhaal!
wij deden toch even heel sociaal of je vrienden had!  ::ohno::


Citaat
ps. oh ja, ik viel daar echt op!! volgens mij was ik de enige die GEEN camera bij me had of een mobieltje in het gezicht van Yvon duwde, da was af en toe gewoon genant hoor...  :-X

*tweemaal hum*
ik dacht dat er meer mensen waren die dat vrij belachelijk en irritant vonden..  >:(
kst, ga je verhaal is herschrijven!  :P

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #111 Gepost op: 4-04-2005, 12:57:11 »
Hier zijn ze dan Lau (en al de rest)!

http://damon-brooks.fotopic.net/c488729.html

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #112 Gepost op: 4-04-2005, 12:58:05 »
Wat leuk om alle foto's te zien zeg (filmpjes bijna klaar met downloaden )! Ben erg  benieuwd naar de DVD ! Marc-Marie lijkt me helemaal in zijn element, en Jantien had het zo te zien ook erg naar dr zin .
Hoop dat ik er volgend jaar ook eens een keer bij kan zijn :) !
« Laatst bewerkt op: 4-04-2005, 12:59:44 door highwaykind »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #113 Gepost op: 4-04-2005, 13:15:57 »
Wat is er trouwens met m'n celebrity Mole tape gebeurd? Die werd niet meer geveild?

Die heb ik ook niet meer gehoord, heb de tapes wel zien liggen volgens mij..? ???
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #114 Gepost op: 4-04-2005, 13:25:09 »
Oh ja, ik had ook nog een paar korte, weinigzeggende filmpjes. Heb ze aaneengeschakeld in één filmpje gezet voor de handigheid:
http://users.pandora.be/august.wynen1/mol/Moldagfilm.wmv (1.5 MB)

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #115 Gepost op: 4-04-2005, 13:34:26 »
 ::tandpastasmiley::

Erg leuke dag gehad. ::ok:: Was wel een beetje huiverig want voor het eerst naar een fanclubdag en dat op mijn leeftijd.... (33). Gelukkig voor mij kwam ik niet in een schare hysterisch gillende pubermeisjes terecht. Mooi weer, mooie locatie en leuk publiek (+ aantal forumbekenden). Wel heel veel camera's  :o  Heeft wel weer als voordeel dat er al heel veel leuke foto's te zien zijn ::jaja::


Iedereen die dit heeft helpen organiseren: hartstikke bedankt! Het was een topdag. Tot volgend jaar!  ::zwaai::
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #116 Gepost op: 4-04-2005, 13:37:29 »
::tandpastasmiley::

Erg leuke dag gehad. ::ok:: Was wel een beetje huiverig want voor het eerst naar een fanclubdag en dat op mijn leeftijd.... (33). Gelukkig voor mij kwam ik niet in een schare hysterisch gillende pubermeisjes terecht. Mooi weer, mooie locatie en leuk publiek (+ aantal forumbekenden). Wel heel veel camera's  :o  Heeft wel weer als voordeel dat er al heel veel leuke foto's te zien zijn ::jaja::


Iedereen die dit heeft helpen organiseren: hartstikke bedankt! Het was een topdag. Tot volgend jaar!  ::zwaai::

Zo zie je maar weer dat boven de 30 het leven van een molfanaat ook nog geweldig kan zijn ;D

Fijn dat je genoten hebt en ik denk dat de crew erg blij is met de complimenten die je geeft ::jaja::...'t was dan ook een topdag ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #117 Gepost op: 4-04-2005, 13:42:12 »
Wil ff melden dat ook ik het super naar m'n zin heb gehad gisteren. Was al twee keer eerder geweest en vond het weer net zo leuk als de vorige keren. M'n vriendje was trouwens zo lief om één van de croc polaroids te kopen tijdens de veiling. Ik heb trouwens die waarop Sander een krokodil aan het voeren is. Omdat Sander erop staat hebben we hem de foto laten signeren. Verder heeft m'n vriendje nog wat leuke foto's gemaakt, zet ze misschien later nog wel ff op de site.
Als laatste wil ik de organisatie nog bedanken voor de geweldige dag!!  ::bravo:: ::bravo::

'k zag trouwens net dat Kerstin ook toegezegd had te komen, iemand enig idee waarom ze er niet was ???

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #118 Gepost op: 4-04-2005, 14:33:45 »
'k zag trouwens net dat Kerstin ook toegezegd had te komen, iemand enig idee waarom ze er niet was ???

Klopt hoor. Ze heeft op het laatste moment toch af moeten zeggen omdat ze het te druk had.
Geniet nooit met mate...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Fandag - hoe was het?
« Reactie #119 Gepost op: 4-04-2005, 14:40:25 »
::tandpastasmiley::

Erg leuke dag gehad. ::ok:: Was wel een beetje huiverig want voor het eerst naar een fanclubdag en dat op mijn leeftijd.... (33). Gelukkig voor mij kwam ik niet in een schare hysterisch gillende pubermeisjes terecht. Mooi weer, mooie locatie en leuk publiek (+ aantal forumbekenden). Wel heel veel camera's  :o  Heeft wel weer als voordeel dat er al heel veel leuke foto's te zien zijn ::jaja::


Iedereen die dit heeft helpen organiseren: hartstikke bedankt! Het was een topdag. Tot volgend jaar!  ::zwaai::

Gelukkig John dat je het naar je zin gehad heb!!! ::ok:: ::ok::