Auteur Topic: Mol in 2004!  (gelezen 85639 keer)

Offline michel1984

  • Forumlid
Re:Mol in 2004!
« Reactie #140 Gepost op: 20-05-2003, 19:08:40 »
Wie is de Mol, moet ik het nog aanprijzen? Het is echt een grandioos programma, en eigenlijk het enige waar ik naar kijk in de week. Lekker voor het stappen gaan effe discussieren en genieten. De spanning is zeker niet onbelangrijk, want het geeft een mega kick iedere keer ( vooral als Elise er telkens doorheen komt! )

Michel. ;D ;D 8) 8)

Offline bambini

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • waar je mee omgaat, word je mee besmet........
Re:Mol in 2004!
« Reactie #141 Gepost op: 20-05-2003, 19:15:18 »
Wat moeten we in vredesnaam doen volgend jaar tussen maart en mei als de mol niet meer komt? :'(
weet je wat?
als het echt gebeurt (wat ik mij bijna niet kan voorstellen) maken we gewoon onze eigen widm.
Ik geef me alvast op als kandidaat. En als het te duur wordt, doen we het toch gewoon ergens in Nederland?
DE MOL MUST GO ON!!

greetz bambini







zoals de mol is, vertrouwt hij zijn gasten....

Offline Bloem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit was Bloem
Re:Mol in 2004!
« Reactie #142 Gepost op: 20-05-2003, 19:50:33 »
"Wie is de Mol?"  moet blijven, want het is een prachtig programma dat mij tot de laatste minuut aan buis doet kluisteren. Het heeft me zo in zijn ban dat ik besloten heb om me kandidaat te stellen voor het volgende seizoen. Het zou fantatstisch zijn als dat zou lukken, want ik wil me graag gaan beraden op een paar flinke mollenstreken.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mol in 2004!
« Reactie #143 Gepost op: 20-05-2003, 19:53:56 »
Ik ook, als er nog een seizoen komt stel ik me kandidaat en dat zou ik ook voor een andere tv-show echt nooooooooit doen.








Offline Mark_van_Rooijen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #144 Gepost op: 20-05-2003, 21:56:02 »
Er zijn genoeg kandidaten voor de komende jaren
DUS AVRO ????????????????

De Mol Gaat Dus Gewoon Door
 :) ;) :D ;D 8)








Han_Nuss

  • Gast
Re:Mol in 2004!
« Reactie #145 Gepost op: 21-05-2003, 20:24:52 »
als de avro nu stopt weet ik meteen wie de echte mol was de afgelopen 4 jaar!!

de avro zelf!!

alleen de opdrachten kunnen inderdaad wel wat spannender (op vliegtuigen of abseilen kost zeker teveel tegenwoordig..)

Greetz
Han_Nuss

p.s. en ik zou zelf ook zeker mee willen doen (als ik tijd zou hebben :)) maargoed.. ik zou het er zeker voor proberen te maken!!







« Laatst bewerkt op: 21-05-2003, 20:26:57 door Han_Nuss »

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #146 Gepost op: 21-05-2003, 20:46:55 »
Ja hè hè, gaan ze ook nog een topic volschrijven met "de mol moet blijven".
NATUURLIJK MOET DE MOL DOORGAAN!!!!! DE MOL IS VAN ONS ALLEMAAL! WIJ KUNNEN NIET ZONDER!!!!
Goed neem maar een jaar sabbatical, maar het jaar daarop doe ik mee!
MEER MOL!!! OOK IN 2004!







Tell me what your telescope says

Offline Miekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You can win if you want !
Re:Mol in 2004!
« Reactie #147 Gepost op: 22-05-2003, 10:55:38 »
Ook ik wil hier even de Avro toespreken. Ik volg al 4 seizoenen WIDM en ik ben net als de rest hier verslaafd. Ik blijf er voor thuis en iedereen moet zijn mond houden als het op tv is. Heb me ook opgegeven voor afgelopen seizoen, ben helaas niet uitgekozen maar ik denk dat jullie (vd Avro) wel gezien hebben hoeveel animo er voor dit programma is. Kan nu alleen maar hopen dat jullie inzien dat er gewoon een vijfde widm MOET komen. Groetjes Miek








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #148 Gepost op: 22-05-2003, 11:31:47 »
In the next episode of Animal manners:

The Return of The Mol
With all the setback,live the Moll the Die Another Day.

War,soccer and let they lef.

The end of The moll 2003
But the Moll returns in 2004.
« Laatst bewerkt op: 22-05-2003, 11:38:13 door Pierce Brosnan »

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #149 Gepost op: 22-05-2003, 12:06:09 »
Beste lieve AVRO-mensen,

jullie kunnen het toch net zo duur en moeilijk voor jezelf maken als jullie zelf willen? Het hoeft volgend jaar echt niet weer zo koud te zijn, in een warm land is het veel gezelliger en dan krijgen jullie er vast wel weer zin in!
Veel succes!








'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #150 Gepost op: 22-05-2003, 12:19:54 »
De mol mag niet stoppen. Desnoods even een jaartje pauze, maar zo'n geweldig programma kun je toch niet stoppen.

Dit jaar was het weer geweldig. Ik vond Australie zo leuk omdat het mooie weer daar voor een prachtige sfeer zorgde. Maar Canada was ook geweldig, omdat hier juist de kilte en het slechte weer voor een meer bekoelde sfeer zorgden die ook echt bij de mol past.










Offline liz

  • Forumlid
Re:Mol in 2004!
« Reactie #151 Gepost op: 22-05-2003, 20:49:03 »
De mol is de enige echte!








Offline Orientalred

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • OR is back in town...
Re:Mol in 2004!
« Reactie #152 Gepost op: 23-05-2003, 17:33:41 »
Onder het motto: baat het niet, schaadt het niet...
http://www.websitemaker.kennisnet.nl/stemvoordemol/







You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline Hickory

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #153 Gepost op: 23-05-2003, 23:20:02 »
Er is geen ander programma dat zó ongelooflijk goed in elkaar zit dan Wie is de mol. Het is interactief, iedereen denkt mee. Internet kun je uitstekend gebruiken bij het zoeken naar de mol. Je bent wekenlang bezig met de kandidaten en hun karakters. Het is spannend. Het is anoniem. Iedereen liegt maar raak, en toch moeten ze samenwerken!

Absoluut een top-programma!








Offline Vinkje

  • Forumlid
Re:Mol in 2004!
« Reactie #154 Gepost op: 24-05-2003, 14:47:25 »

Het zou zeker fijn zijn als er volgend jaar weer een Mol komt.
Ik zou zeggen laat iemand al deze reacties uitprinten, en opsturen naar de avro.
 ;D








Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Mol in 2004!
« Reactie #155 Gepost op: 24-05-2003, 18:24:17 »
als er dan echt geen WIDM5 in zit...neem dan gewoon een jaartje de tijd om een ander concept te bedenken. Maar wel iets met de combinatie groepsopdrachten, speurwerk, aanwijzingen, interactief.

De Planet Race was zo'n voorbeeld. Was erg leuk om via internet mede het programma verloop te kunnen bepalen. Alleen de tv uitzendingen daarvan waren flut. Dat kunnen jullie veel beter!!







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Mol in 2004!
« Reactie #156 Gepost op: 24-05-2003, 23:02:03 »
ik was net op de .nl chat (kon niet op deze site komen helaas, overbelast?!?) Daar was Elise in de chat die zei dat er volgend jaar geen WIDM komt maar in 2005 waarschijnlijk wel weer. Ik twijfel er zeer aan dat het de echte Elise was maar het gaf me toch een beetje hoop.







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #157 Gepost op: 24-05-2003, 23:32:41 »
Onder het motto: baat het niet, schaadt het niet...
http://www.websitemaker.kennisnet.nl/stemvoordemol/

ben er geweest, hopelijk haalt het iets uit!









Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #158 Gepost op: 25-05-2003, 01:08:49 »
Deze zin op de .nl-site geeft misschien nog een sprankje hoop:

"De redactie van het programma weet op dit moment nog niet of er volgend jaar weer een serie op de buis komt. Mocht er nieuws zijn, dan kun je dat op deze site vinden. Hopelijk tot snel."








Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re:Mol in 2004!
« Reactie #159 Gepost op: 25-05-2003, 01:22:57 »
Beste collega-mollenvangers,er moet me toch iets van het hart.
Net als jullie ben ik al jarenlang een trouwe fan van WIDM en ik zou niets liever zien dan dat er zowel in Vlaanderen als in Nederland een nieuwe,hoogstaande reeks komt en ik wil jullie plezier niet bederven,maar ik vrees een beetje dat het WIDM concept een uitgeperste citroen is. Daarmee bedoel ik dat het voor de makers na al die jaren bijna onmogelijk geworden is om nog een kwalitatief hoogstaande reeks te maken.
De kandidaten spelen het spel nu helemaal anders dan in de eerste jaargangen en doen zelf veel meer aan molactie en sabotage, wat maakt dat de echte Mol het heel moeilijk krijgt om zelf nog zijn taak naar behoren te vervullen,waardoor de echte Molacties verwateren en naar de achtergrond verdwijnen.
En dan krijg je zo'n ontgoochelend "Was het dat maar ?"-effect bij vele mensen.Met alle gevolgen van dien voor de kijkcijfers.Ook het vinden van originele én logistiek en financieel haalbare opdrachten wordt steeds moeilijker.Daarnaast heb je ( vooral voor AVRO ) het aspect van de financiële gezondheid van zo'n geldverslindende productie.
De Vlaamse Molseries kostten gemiddeld een slordige 2 à 2,5 miljoen euro,die van AVRO waarschijnlijk nog een flink stuk meer gezien de locaties en het feit dat ze het format hebben aangekocht bij Woestijnvis.Da's een bom geld die je investeert zonder te weten of er voldoende financiële return is, en dus een zeer serieus risico.
De reeks werd in Vlaanderen verkocht aan VRT met een zeer beperkte winst en balanceerde op de rand van het deficit.
Daarom denk ik dat AVRO en Woestijnvis ( en voor WV is de beslissing nog moeilijker geweest omdat ze een veel hoger kijk-en waarderingscijfer haalden dan AVRO)een wijs besluit hebben genomen door de reeks stop te zetten.
Om vervolgens hopelijk het geld en talent dat vrij komt te gebruiken om een nieuw én verrassend concept te bedenken en uit te werken.
En ook dat is een even groot titanenwerk als het WIDM concept realiseren.
Ik heb zelf een bijna volledig uitgewerkt idee voor een vergelijkbaar maar toch helemaal ander TV-programma in een lade liggen en weet perfect hoeveel tijd en energie je daar in steekt om zover te komen. Om dan tot de vaststelling te komen dat je het zonder eigen productiehuis wel kan vergeten. Maar dit terzijde.
Samengevat : WIDM eindigt op een hoogtepunt en in schoonheid.Het is mooi geweest, maar ook aan mooie liedjes komt ooit een eind.
"De Mol is verleden tijd, op naar een nieuwe blockbuster" zou ik dan ook willen besluiten.







En niets lijkt wat het is...