Auteur Topic: Mol in 2004!  (gelezen 85145 keer)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #100 Gepost op: 11-05-2003, 17:51:37 »
Wat is er in hemelsnaam mis met de kandidaten?  ???
helemaal niks! Ik ben eigenlijk wel blij dat het niet allemaal fanatieke speurders zijn zoals wij. Je krijgt anders van de Big Brother effecten (na de eerste wist iedere bewoner het effect), dat ze in elkaars oren gaan gluren omdat er wellicht een oortje kan zitten.
Als ze ware speurders als kandies nemen is het snel afgelopen met de mol, want dan wordt het alleen maar moeilijker om goede opdrachten te verzinnen en om de mol te briefen.

Nu is het lekker normaal! En zo wil ik het houden.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline 12345

  • Forumlid
Re:Mol in 2004!
« Reactie #101 Gepost op: 11-05-2003, 20:20:16 »
Elke week kijk ik uit naar de zaterdagavond, want dan is er weer WIDM. Dit programma is te goed om te stoppen! Doorgaan, vooral doorgaan!!!








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mol in 2004!
« Reactie #102 Gepost op: 11-05-2003, 20:28:23 »
kunnen we de avro niet platbombarderen met emails met z'n allen??








Offline Mark_van_Rooijen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #103 Gepost op: 11-05-2003, 21:56:20 »
Natuurlijk moet het blijven
Welk ander programma wordt in zoveel landen overgenomen ??
Welk programma is al meerdere keren gegaan voor de Gouden Televisierring ??
En welk programma is elke keer weer anders ??
En er zijn nog steeds kandidaten te vinden (waar en wanneer kan ik me opgeven)
 ;D :D ;)










Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #104 Gepost op: 11-05-2003, 22:03:12 »
 

Het is een topprogramma.
Please????????

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #105 Gepost op: 12-05-2003, 13:28:19 »
Wij willen de mol!








“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Mol in 2004!
« Reactie #106 Gepost op: 12-05-2003, 13:41:17 »
mol=lol

mol moet blijven!







always look on the bright side of life

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #107 Gepost op: 12-05-2003, 13:57:05 »
Ik sluit me aan bij alle vorige schrijvers!!!

 ;)







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #108 Gepost op: 13-05-2003, 00:52:20 »
Mocht de AVRO alsnog besluiten te stoppen met de serie, dan rest mij niets dan een uitdraai van deze topic op de MolFanDag als petitie aan te bieden aan de AVRO...

Ik wist wel dat die 'print'-optie handig was! ;)

Maar tuurlijk, WIDM moet blijven, van mij hoeft het niet persé alweer volgend jaar.
Al was het maar pas over 5 jaar, dan hebben we al die jaren ertussen iets om naar uit te kijken... :)








Offline Glow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #109 Gepost op: 13-05-2003, 00:59:32 »
Het leuke aan de mol, is dat het telkens weer spannend is en dat het spel telkens weer nieuwe grenzen verlegt waardoor het interessant blijft. En ik geloof dat het spel nog steeds mogelijkheden heeft om te groeien zonder zijn kwaliteit te verliezen.

Wanneer horen we eigenlijk of de Avro wel of niet doorgaat met de mol?







So you can make me come, that doesn't make you J.E.S.U.S

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mol in 2004!
« Reactie #110 Gepost op: 13-05-2003, 09:01:02 »
Ik wist wel dat die 'print'-optie handig was! ;)

Maar tuurlijk, WIDM moet blijven, van mij hoeft het niet persé alweer volgend jaar.
Al was het maar pas over 5 jaar, dan hebben we al die jaren ertussen iets om naar uit te kijken... :)

 :o :o :o doe jij ff normaal, dan is mijn oudste al aan het puberen.... ;D








Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #111 Gepost op: 13-05-2003, 14:33:22 »
WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven, WIDM moet blijven!!

Is het al duidelijk dat ik het een leuk programma vind??? :) ;)







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline JohnBe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -=:: JohnBe ::=-
Re:Mol in 2004!
« Reactie #112 Gepost op: 14-05-2003, 07:50:15 »
 :o WIDM is mijn leven op zaterdag avond (en in de replay op mijn video, ook op maandag avond)

Wij willen WIDM 2004  ;)







Geert gaat winnen

Offline molleke

  • Forumlid
Re:Mol in 2004!
« Reactie #113 Gepost op: 14-05-2003, 14:41:44 »
ik moet zeggen dat deze siri wel minder was als de vorige keer maar ik blijf wie is de mol een top programa vinden. dus ik ben echt een supper fan.

ik denk dat het komt omdat het op een omgelukkige tijd is. want de voroge keer was het beter en nu met idols ook en zo  ;) ;) ;) ;) ;) ;)








Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #114 Gepost op: 14-05-2003, 20:13:00 »
WIE IS DE MOL BLIJFT!!!!!!!!!

toch?







Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mol in 2004!
« Reactie #115 Gepost op: 14-05-2003, 20:15:52 »
Ik las dit in 'Het Persoverzicht', met dank aan Ville!


Vanochtend in het Algemeen Dagblad deze vraag aan Angela:

Vaders of Wie is….. de mol?“Wat Vaders betreft wil ik mijn oordeel nog even opschorten. Ik hoop uiteraard dat het een hoog amusementsgehalte heeft, maar we hebben pas twee afleveringen opgenomen en zijn nog op zoek naar de vorm. Dus kies ik op dit moment voor Wie is…. de mol? Dat programma is helemaal top. Nee, dat is niet onbescheiden, want ik ben slechts een van de vele medewerkers. We werken met een grote ploeg mensen een jaar aan dat programma. Het is belachelijk hoeveel tijd en geld het kost, maar de kwaliteit is er dan ook naar. En vergis je niet: het programma heeft een grote schare fanatieke fans. Die kijkers worden al niet zo verwend op televisie, dus vind ik het belangrijk om het bestaan van deze serie zo lang mogelijk te rekken.”









Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Mol in 2004!
« Reactie #116 Gepost op: 14-05-2003, 20:21:32 »
Vanochtend in het Algemeen Dagblad deze vraag aan Angela:
...Die kijkers worden al niet zo verwend op televisie, dus vind ik het belangrijk om het bestaan van deze serie zo lang mogelijk te rekken.”


Angela, rekken wordt hier te onpas gebruikt.
KWALITEIT kan je niet rekken.
KWALITEIT is een geschenk uit de hemel.
Jij bent kwaliteit, de Mol is kwaliteit.









Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline rutje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #117 Gepost op: 14-05-2003, 20:52:00 »
De Mol moet nog jaren blijven, omdat het gewoon het beste is, wat de TV te bieden heeft: Spannend, boeiend, ontroerend en nog meer.

Je kijkt er de hele week naar uit en je kan kijken of je zelf zo'n speurneus bent.








Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #118 Gepost op: 15-05-2003, 02:18:23 »
Angela, rekken wordt hier te onpas gebruikt.
KWALITEIT kan je niet rekken.

Helemaal mee eens!
Kwaliteit moet je behouden.
Dus ook een mol in 2004!







Goede jacht!

Offline Glow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #119 Gepost op: 15-05-2003, 02:45:46 »
maar is dat een "ja we gaan door"?







So you can make me come, that doesn't make you J.E.S.U.S