Auteur Topic: Mol in 2004!  (gelezen 85095 keer)

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Mol in 2004!
« Reactie #20 Gepost op: 5-05-2003, 15:07:05 »
Er moet absoluut een 5e reeks komen! Ik ben vanaf het allerbegin verslaafd aan de Mol en kan echt niet meer zonder!! Als de mol niet op tv is, voel ik me net een junk die zijn shot niet mag nemen!  :-[

Dus: volgend jaar MOET er een nieuwe mol komen hoor!!!
Wat dacht je van het Vlaamse begin af?? :D







Thank U

Re:Mol in 2004!
« Reactie #21 Gepost op: 5-05-2003, 15:36:52 »
Je kunt toch niet een programma stoppen wat al 2x genomineerd is voor de televizier ring? Ik vind het een verslavend programma waarin ik als een Hercule Poirot mijn speurderstalenten kwijt kan. Oke, deze groep is minder sympathiek, de opdrachten zijn minder spectaculair, en je merkte vooral in het begin dat de kou de sfeer niet ten goede kwam. Toch ben ik verslaafd en dat wil ik de komende jaren zo houden!








Anonymol2

  • Gast
Re:Mol in 2004!
« Reactie #22 Gepost op: 5-05-2003, 15:47:47 »
WIDM mag natuurlijk niet stoppen! De AVRO moet gewoon doorgaan met WIDM totdat ze die verdiende Televisierring gewonnen hebben, en wat mij betreft tot ver er na.

Het is het enige programma dat verschillende elementen van tv combineert:
-'Real life' maar dan een stuk minder saai dan Big Brother
-Grappige spelelementen zoals linedancing  :P
-Speurwerk maar dan lastiger dan Baantjer

Kortom hét programma dat de meeste andere programma's overbodig maakt.








Offline WendyV

  • Forumlid
Re:Mol in 2004!
« Reactie #23 Gepost op: 5-05-2003, 16:57:12 »
Speciaal hiervoor heb ik me geregistreerd, ik las al een tijdje mee, maar hier MOET ik op reageren!!!

Wie is de Mol moet terugkomen! Het is het enige programma dat je weken blijft bezighouden, zowel op tv als op de pc.
En het is ook het enige programma dat maakt dat ik overal hints in ga zien, zelfs hier thuis :D

Wendy








Re:Mol in 2004!
« Reactie #24 Gepost op: 5-05-2003, 17:39:59 »
Wie is...de Mol? moet gewoon terugkomen volgend jaar, want het is zo'n spannend en sensationerend programma, dat wanneer je een aflevering hebt gezien, je heel de week scherp en alert blijft zoeken en nadenken over de Mol.

Is dit 1 zin??   ;D  :-*










Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Mol in 2004!
« Reactie #25 Gepost op: 5-05-2003, 17:55:37 »
Natuurlijk is wie is de mol een hartstikke leuk en boeiend programma en zal ik nooit een aflevering willen missen, ik denk echter dat de programma makers dit jaar iets te ver zijn gegaan met het plaatsen van valse hints. Het moet voor '' de speurder '' namelijk wel boeiend blijven om te zoeken naar de ultieme hint. Nogmaals dwaalsporen mag maar moeten op een of andere manier wel verklaard kunnen worden. Ja , en dat de kandidaten evalueren in dit spel en zich als mol gedragen is natuurlijk logisch en dat maakt het vanzelf al onoverzichtelijk genoeg. De grote vraag is echter of de mol over de top is en of je niet op het hoogtepunt moet stoppen? Eerlijk gezegd denk ik van wel. Maar ik zal het missen , dat is zeker.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #26 Gepost op: 5-05-2003, 18:24:01 »
Natuurlijk moet er een vijfde serie komen!! Ongeveer het enige programma waar ik naar kijk, nog even en m'n papegaai kan de beginmelodie meefluiten...zou het bijna dierenmishandeling noemen als er dan geen vijfde serie komt  ;)

En iedereen die de 4e serie niet goed vindt zou toch eigenlijk ook moeten vinden dat er nog een 5e serie komt, alleen al om de Avro nog een kans te geven (zelf vind ik die 4e serie overigens best okay).
 








Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Mol in 2004!
« Reactie #27 Gepost op: 5-05-2003, 19:27:40 »
Dringende oproep aan de makers van het televisieprogramma 'Wie is... de mol': Er moet gewoon volgend jaar wéér een WIDM komen zodat ik me ook als kandidaat kan opgeven






Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline paashaas

  • Forumlid
Re:Mol in 2004!
« Reactie #28 Gepost op: 5-05-2003, 19:42:37 »
Mol moet, Mol doet goed.







« Laatst bewerkt op: 5-05-2003, 19:43:41 door paashaas »
zondag 8 juni 2008: Amnesty Sponsorloop in Utrecht

maapie

  • Gast
Re:Mol in 2004!
« Reactie #29 Gepost op: 5-05-2003, 19:52:38 »
Citaat
het plaatsen van valse hints.


Wie zegt dat die er in zitten? Soms zien we met z'n allen dingen die er gewoon niet zijn!  ;D








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Mol in 2004!
« Reactie #30 Gepost op: 5-05-2003, 20:21:29 »
Tuurlijk moet er un WIDM 5 komen!
Omdat het gewoon het enige programma is wat ik zo intensief volg, en tis gewoon heel orgineel en koel en... ze moeten gewoon met un spetterende serie afsluiten, en ik kan dit nou niet de spetterendste serie ooit noemen ::) Wel un leuke met un heel eigen karakter, maar geen serie om mij af te sluiten...







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline MoleHunter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wij willen Mol 5 in 2004!!
Re:Mol in 2004!
« Reactie #31 Gepost op: 5-05-2003, 21:14:13 »
Tuurlijk moet er een vervolg komen. Elk even jaar een Vlaamse en elk oneven jaar een Nederlandse. Anders heb je nooit meer
-met collega's pooltjes maken
-verhitte discussies bij het koffieapparaat
-collega's bijpraten die er niks van snappen
-ex-collega's bijpraten die in het buitenland zitten en ook ineens door het mol-virus worden gegrepen
-een goed excuus om achter de tv te zitten en de video te bekijken om wat er nu echt in de koker zat
-bij het sporten in teamverband meer iets om ruzie over te maken
-nachtmerries over WIDM
-etc

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat mij betreft moet er een vervolg komen. Is het nu niet, dan wel in het hiernamaals.

Groetjes en tot sinas :D









Offline twente

  • Forumlid
  • Leef!! Morgen is geen belofte.....
Re:Mol in 2004!
« Reactie #32 Gepost op: 5-05-2003, 22:49:28 »
Ik heb nog nooit gemerkt dat er zoveel mensen besig waren met een programma, de Avro kan hier gewoon niet meer omheen. :o








Offline Enigma

  • Forumlid
Re:Mol in 2004!
« Reactie #33 Gepost op: 5-05-2003, 23:13:54 »
Natuurlijk moet er volgend jaar gewoon weer een nieuwe Mol komen. Het is zo'n beetje het enige televiesieprogramma waar ik naar kijk (en ook nog echt volg)!
Ik blijf er nog net niet voor thuis, maar het scheelt niet veel. Als er geen videorecorders bestaan zou ik ervoor thuisblijven.  :P

 ;) :D

Het zou jammer zijn als het programma volgend jaar niet meer terug komt... :'(







Everything you know is wrong!

Offline Phoxx

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #34 Gepost op: 5-05-2003, 23:16:27 »
Dit is de eerste serie van Wie is....de Mol die ik trouw volg en ik kom tot de volgende conclusie: ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik nog nooit eerder heb gekeken!!!

Het is echt het beste programma op de Nederlandse televisie dat ik ooit heb gezien. Het heeft je in zijn greep, fascineert je, maakt je soms helemaal gek en paranoïa, en het laat je bovenal nooit meer los! Ik ben helemaal verslaafd, maar gelukkig is dit een gezonde en leerzame verslaving!

Het zou dood en doodzonde zijn als er geen 5e serie zou komen......Pleazzzzzzz(smeek, smeek) :P







Gotta catch 'm all!!!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #35 Gepost op: 6-05-2003, 00:05:46 »
IK VIND DAT WIDM TERUG MOET KOMEN EN DAAR MEE UIT!

EDIT: kleurtje was niet zo mooi en dat was heeeel belangrijk!!!







« Laatst bewerkt op: 6-05-2003, 00:06:46 door Annuh »

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #36 Gepost op: 6-05-2003, 11:04:59 »
Het is al meer dan eens gezegd in de posts hiervoor maar wie is de mol mag gewoon niet van de tv verdwijnen. Ik vind het absoluut begrijpelijk als er een behoorlijke pauze ingelast wordt, maar om er helemaal mee te stoppen... Ik kan bijna niet geloven dat zo'n fantastisch programma niet meer wordt gemaakt. Daarnaast begrijp ik niet waarom er geen serie's uit andere landen herhaald kunnen worden. Wie is de mol is in zoveel landen gemaakt, daar kan je volgens mij nog jaren mee vooruit. Lijkt me een leuk alternatief voor de tussenliggende tijd. En ook als er inderdaad besloten wordt om het programma niet meer te maken zou ik graag zien dat andere serie's worden uitgezonden!!!







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Everwood

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #37 Gepost op: 6-05-2003, 12:03:19 »
Wie is de mol moet absoluut blijven. Fantastisch programma om aktief mee te doen.








Offline marpost

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #38 Gepost op: 6-05-2003, 13:24:41 »
BLIJVEN NATUURLIJK, veruit het beste programma op de Nederlandse televisie! Geen nep, spannend en interactief! Volgend jaar weer een warm land met meer cultuur in de opdrachten en het loopt ook volgend jaar weer als een trein!

WIDM5 MOET KOMEN!

Groet, Marianne








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #39 Gepost op: 6-05-2003, 13:29:30 »
Meschien een leuk idee om het met Bekende Belgen te doen voor de Nederlandse versie en met bekende Nederlanders voor de Belgiese versie.

Een paar sugestie's,de rest moeten ze zelf maar zoeken.

Voor Nederland uit Belgie:

Koen Wouters
Jambers
Urbanes
Die vrouw die eerst net zo dik was als Terpstra.
Marlene De Wouters

Voor Belgie uit Nederland

Rolf Wauters
Irene Moors
Jamai
Rob verlinden
Chazia Mourali
Max Westerman (heeft het meschien te druk en leeft in America en werkt voor het Rtl Nieuws)
Ron Brandsteder en Frans Bauer (zijn we die ook meteen kwijt)