Poll

wie is de mol in de reeks van 2006?

Frederique Huydts
9 (12.9%)
Roderick Veelo
24 (34.3%)
Milouska Meulens
37 (52.9%)

Totaal aantal stemmen: 70

Auteur Topic: Wie is de mol 2006?  (gelezen 104351 keer)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #140 Gepost op: 16-02-2006, 18:14:31 »
 ;D
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #141 Gepost op: 16-02-2006, 18:55:44 »
Ik vind die mannen nog zo stom niet eigenlijk. Ze zullen toch nooit iets winnen, dus laten ze zich maar omkopen. ::tandpastasmiley:: Er moet nu eenmaal brood op de plank komen, hé. 

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #142 Gepost op: 17-02-2006, 00:27:46 »
Veel mollen in Belgie.... de ochtendkranten zullen er bol van staan.
Nu ook bij Anderlecht en GBA...
Goede voorbereiding al dat molzoeken in Belgie, want vanaf 10 maart zoeken we de enige echte ;-)
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #143 Gepost op: 17-02-2006, 12:56:11 »
10 maart...oww...ik kan niet w8en ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #144 Gepost op: 17-02-2006, 14:29:55 »
Veel mollen in Belgie.... de ochtendkranten zullen er bol van staan.
Nu ook bij Anderlecht en GBA...
Goede voorbereiding al dat molzoeken in Belgie, want vanaf 10 maart zoeken we de enige echte ;-)

Ja, dat is een leuk idee voor een nieuw TV-programma in België:

Wie is de mol...NIET?
Voor het nieuwste reality programma op de Belgische televisie wordt het voetbalteam van Lierse SK een jaar lang gevolgd. De kijker wordt uitgedaagd de complotten te ontrafelen: Waarom laat de doelman zo'n makkelijke bal door? Waarom mist de spits voor open doel? Waarom wisselt de coach zijn beste spelers? Maar bovenal: Wat is toch de rol van die mysterieuze Chinees?
In een heftige ontknoping, waarbij televoting een belangrijke rol in zal nemen, worden de vragen beantwoord: Welke spelers zijn de mollen en welke kunnen er echt niet voetballen?
Als de kijkcijfers hoog genoeg zijn, kan er nog een seizoen aan vast geplakt worden, waarbij de club La Louvière een seizoen lang gevolgd wordt.
 ;D ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 17-02-2006, 14:31:48 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #145 Gepost op: 17-02-2006, 14:36:04 »
Ja, dat is een leuk idee voor een nieuw TV-programma in België:

Wie is de mol...NIET?
Voor het nieuwste reality programma op de Belgische televisie wordt het voetbalteam van Lierse SK een jaar lang gevolgd. De kijker wordt uitgedaagd de complotten te ontrafelen: Waarom laat de doelman zo'n makkelijke bal door? Waarom mist de spits voor open doel? Waarom wisselt de coach zijn beste spelers? Maar bovenal: Wat is toch de rol van die mysterieuze Chinees?
In een heftige ontknoping, waarbij televoting een belangrijke rol in zal nemen, worden de vragen beantwoord: Welke spelers zijn de mollen en welke kunnen er echt niet voetballen?
Als de kijkcijfers hoog genoeg zijn, kan er nog een seizoen aan vast geplakt worden, waarbij de club La Louvière een seizoen lang gevolgd wordt.
 ;D ;D ;D

;D ;D ;D;D ;D ;D;D ;D ;D;D ;D ;D;D ;D ;D

... en Anderlecht (Proto is zo corrupt als een...Chinees) en GBA (Ondermeer doelman en Cruz omgekocht) en Sint-Truiden (ondermeer Belic, nu al uit België gevlucht) en Brussels (Vermeersch, de voorzitter himzelf...)

Belgie, de bakermat "Wie is de Mol", doet zichzelf alle eer aan.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #146 Gepost op: 17-02-2006, 15:27:24 »
Kleine correctie, Gotcha. De twee Anderlechtspelers die vorig jaar bij Lierse omgekocht werden zijn reeds ontslagen. Ze hebben trouwens nauwelijks gevoetbald bij Anderlecht. De huidige keeper van Anderlecht (Proto) is wel een poulain van Pietro Allatta, een soortement maffia-baas uit een slechte B-film die wellicht een van de spilfiguren in deze affaire is. Desalniettemin keept Proto uitstekend en staat de Anderlecht-kern buiten iedere verdenking. Het zijn namelijk de kleinere ploegen bij wie de gokmaffia zich probeert in te werken, wat niet onlogisch is natuurlijk. Van een beetje objectiviteit is nog niemand gestorven, hoor Gotcha. ::ohno::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #147 Gepost op: 18-02-2006, 13:49:27 »
Het gaat hier over Wie is de Mol, niet over Anderslecht ;)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #148 Gepost op: 18-02-2006, 14:32:06 »
ja...en niet Wie is...de Mol niet :P

Ik zag vanmorgen om 12:00 aflevering 5 vaan 2005

Ik ben helemaal in de stemming :D
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #149 Gepost op: 18-02-2006, 22:13:22 »
ja...en niet Wie is...de Mol niet :P

Ik zag vanmorgen om 12:00 aflevering 5 vaan 2005

Ik ben helemaal in de stemming :D

ik zag het idd ook en ik voel me zo stom dat ik sommige hints toen niet heb gezien...en achteraf dus wel ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #150 Gepost op: 18-02-2006, 22:39:11 »
Ik heb me nog totaal niet op de kandidaten toegelegd, laat staan dat ik dus nu al een mol heb aangemerkt. Ik las vandaag pas dat gelukkig er een zesde reeks van WIDM komt evenals vrijwel zeker zevende en achtste reeks!  ::trots:: Sinds de laatste aflevering van de 5de reeks ben ik niet meer op het forum geweest maar heb ik me lekker actief op het officiele forum van Oberon me begeven.  ;D

Enfin, mijn nick doet er nu ook niet meer toe. Mijn mol voor de komende reeks? Ik denk zelf Toinne, maarja 5 keer zat ik ernaast, slechts 1 keer heb ik de Mol goed geraden.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #151 Gepost op: 18-02-2006, 22:41:18 »
Jouw nick is hetzelfde als mijn onofficiele hotmail adres  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #152 Gepost op: 19-02-2006, 18:32:58 »
haha....jouw nick is hetzelfde als mijn msn-naam...die heb ik ook al geen jaar meer veranderd :D
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #153 Gepost op: 20-02-2006, 06:45:59 »
(...) maar heb ik me lekker actief op het officiele forum van Oberon me begeven.  ;D
Maar, maar... Hier is toch ook een Oberon forum? Had je geweten als je na widm niet weg was gegaan ;)
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #154 Gepost op: 20-02-2006, 11:26:13 »
Maar, maar... Hier is toch ook een Oberon forum? Had je geweten als je na widm niet weg was gegaan ;)

Ja, daar ben ik van op de hoogte dat hier ook een Oberon forum is. Maar ik bedoel het Oberon forum op http://www.tros.nl/oberon  ;)

Dat is voor mijn gevoel het echte officiele forum, net zo goed als dat het WIDM forum op www.wieisdemol.nl voor mij het officiele forum is. Toch kies ik bij WIDM voor dit forum en wel omdat het hier er leuker aan toe gaat, meer activiteit te vinden valt, noem maar op. Zodoende.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #155 Gepost op: 20-02-2006, 11:52:27 »
Ja, daar ben ik van op de hoogte dat hier ook een Oberon forum is. Maar ik bedoel het Oberon forum op http://www.tros.nl/oberon  ;)

Dat is voor mijn gevoel het echte officiele forum, net zo goed als dat het WIDM forum op www.wieisdemol.nl voor mij het officiele forum is. Toch kies ik bij WIDM voor dit forum en wel omdat het hier er leuker aan toe gaat, meer activiteit te vinden valt, noem maar op. Zodoende.
Op het offieciele forum is het een familie...dat maakt het voor nieuwe mensen minder leuk...maar toch wordt iedereen graag ontvangen hoor...en er is behoorlijk activiteit...maar dat ziet iedereen weer anders
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #156 Gepost op: 20-02-2006, 13:09:02 »
op het officiele forum is het niet alleen een familie, maar ook gewoon een troep. Spammers all around, moderators die vaak ver te zoeken zijn, etc. etc. etc.

Tenminste, dat was zo toen ik er de laatste keer ging kijken (tijdens WIDM5). En toen wist ik opeens weer waarom ik op widm.COM actief was ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #157 Gepost op: 20-02-2006, 15:44:49 »
op het officiele forum is het niet alleen een familie, maar ook gewoon een troep. Spammers all around, moderators die vaak ver te zoeken zijn, etc. etc. etc.

Tenminste, dat was zo toen ik er de laatste keer ging kijken (tijdens WIDM5). En toen wist ik opeens weer waarom ik op widm.COM actief was ;)

 ::rofl::

::respect:: ::respect:: ::respect::
2024: wie is de Mol?

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #158 Gepost op: 20-02-2006, 17:21:49 »
Het is idd een troep op het offieciele forum...maar ja dat verdwijnt strax ook...Er komt waarschijnlijk toch een nieuw forum ;D
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline RockinInk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guinness is good for you!
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #159 Gepost op: 20-02-2006, 18:17:22 »
Het is idd een troep op het offieciele forum...maar ja dat verdwijnt strax ook...Er komt waarschijnlijk toch een nieuw forum ;D

Nou, als het daar dan maar niet weer zo'n zootje wordt als het afgelopen seizoen....want dan ga ik niet eens de moeite meer doen om me aan te melden...dan blijf ik mooi hier!  ;D
Life is what happens to you while you're busy making other plans - John Lennon