Poll

van wie denken jullie dat dit gezicht is?

toine
7 (29.2%)
roderick
11 (45.8%)
peggy
6 (25%)

Totaal aantal stemmen: 24

Auteur Topic: Aanwijzingen op wieisdemol.nl  (gelezen 145432 keer)

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #440 Gepost op: 3-04-2006, 15:03:12 »
Een goede vriendin van mij zat vannacht na een feestje op de WIDM site zo rond een uur of vijf en volgens haar stond er een hint op de voorpagina...later was die hint blijkbaar weer weg maar ze had em al opgeschreven en ik heb em in paint nagemaakt...volgens haar stond het er precies zo:



Ik weet niet zo goed wat het betekent maar het lijkt me een leuk letterpuzzeltje

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #441 Gepost op: 3-04-2006, 15:06:01 »
Hints die verschijnen en ineens weer foetsie blijken, daar heb ik vrij weinig mee. Als ze een hint geven, moeten ze ook een hint geven. Je kan niet verwahten dat iedereen (of überhaupt iemand) om 5 uur 's nachts toevallig naar hints gaat zoeken.
Indien waar: stoute AVRO! Ga je mond spoelen!
The British are not impressed.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #442 Gepost op: 3-04-2006, 15:07:26 »
Iemand heeft de tijd waarop Sydney verscheen opgeteld met 1.30. Dus 20.41+1.30=22.11. Ik denk zelf niet dat er wat inzit.
Had dat nog een reden ? ik snap niet waar de Sydney en 1.30 vandaag komen .
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #443 Gepost op: 3-04-2006, 15:08:33 »
Hints die verschijnen en ineens weer foetsie blijken, daar heb ik vrij weinig mee. Als ze een hint geven, moeten ze ook een hint geven. Je kan niet verwahten dat iedereen (of überhaupt iemand) om 5 uur 's nachts toevallig naar hints gaat zoeken.
Indien waar: stoute AVRO! Ga je mond spoelen!

ik kan ook niet veel met deze hint
met andere woorden; ik begrijp em niet ;)
maar ik vind het er wel itneressant uitzien
lijkt me leuk als iemand samen met mij aan het puzzelen slaat

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #444 Gepost op: 3-04-2006, 15:27:07 »
Had dat nog een reden ? ik snap niet waar de Sydney en 1.30 vandaag komen .

op de avro site stond dat je als 'sydney' in beeld kwam je klok anderhalf uur moest verzetten. of was je al zover?  ???

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #445 Gepost op: 3-04-2006, 15:39:37 »
Ahum, Lautjuh , nee - ik negeer de AVRO site tot nu toe ( met het idee : te ver gezocht en te veel geklets..).Misschien toch maar eens gaan kijken .... dankje ! ( zie, ik dacht al dat ik wat gemist had !).
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #446 Gepost op: 3-04-2006, 16:05:24 »
Een goede vriendin van mij zat vannacht na een feestje op de WIDM site zo rond een uur of vijf en volgens haar stond er een hint op de voorpagina...later was die hint blijkbaar weer weg maar ze had em al opgeschreven en ik heb em in paint nagemaakt...volgens haar stond het er precies zo:



Ik weet niet zo goed wat het betekent maar het lijkt me een leuk letterpuzzeltje

ik vind het heel leuk hoor     maar ik wantrouw de aanwijzing een beetje :s   ik bedoel     ze was op een feestje geweest   weet jij veel of ze niet te veel had gedronken of wat   enzo


maar stel dut is een serieuse aanwijzing...

nozw =waarschijnlijk noord oost zuidw west    en     + en - zullen we met  elektriciteit te maken hebben
bij oc kan ik me maar 1 ding bedenken en dat is the oc   of het oosterlicht college --zit ik op--  o dat zijn 2 dingen :P

enne bij ue   = eu??  europese unie     aa?=  drankje aa?      id= id kaart?
« Laatst bewerkt op: 3-04-2006, 16:09:09 door vieffan »

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #447 Gepost op: 3-04-2006, 16:08:03 »
ik vind het heel leuk hoor     maar ik wantrouw de aanwijzing een beetje :s   ik bedoel     ze was op een feestje geweest   weet jij veel of ze niet te veel had gedronken of wat   enzo

haha wel ze is niet het dronken type en van drank ga je ook geen dingen zien die er niet zijn

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #448 Gepost op: 3-04-2006, 16:08:57 »
Lautjuh - waar op de AVRO site staat het ergens.... ( ik begin wat molneigingen te vertonen geloof ik)
En, welke AVRO site ? Want die van de avro bode heb ik ook net gelezen/ingevuld/ ingehaald.. ik loop bijna weer bij nu :)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #449 Gepost op: 3-04-2006, 16:19:57 »
Ben dan wel geen Lautjuh, maar dat van die klok stond op de .nl site gewoon op de voorpagina. Als het goed is staat daar nu ook nog steeds iets over het SMS-gebeuren.
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #450 Gepost op: 3-04-2006, 16:35:36 »
gevonden ! Ik zocht naar iets GROOTS ;)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #451 Gepost op: 3-04-2006, 16:51:09 »
Er stond dat als je Sydney zag, je je klok naar 1:30 moest verplaatsen. Sydney verscheen om 20:41 'echte' tijd. Dus 20:41 = 1:30. Toen bedacht iemand dus om die twee bij elkaar te voegen en daar kwam dus 22:11 uit. Maar dat lijkt me dus niks.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #452 Gepost op: 3-04-2006, 23:56:00 »
Er stond dat als je Sydney zag, je je klok naar 1:30 moest verplaatsen. Sydney verscheen om 20:41 'echte' tijd. Dus 20:41 = 1:30. Toen bedacht iemand dus om die twee bij elkaar te voegen en daar kwam dus 22:11 uit. Maar dat lijkt me dus niks.

oh pardon.
maar dat heb ik niet gedaan dus, dat blijkt wel weer.  :-[

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #453 Gepost op: 4-04-2006, 00:07:21 »
Geeft niks hoor Lau.
Volgens mij gaat het dus gewoon om een speciale tijd aan een molhunt op 9 april.
The British are not impressed.

Offline micha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geniet van elke dag
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #454 Gepost op: 4-04-2006, 07:39:31 »
20.41.05 dacht ik om precies te zijn..
who's digging there.....it's the mole.......

Offline BAL

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #455 Gepost op: 4-04-2006, 10:22:53 »
Ik heb dit bericht ook al op een andere plaats neergezet (waarschijnlijk de verkeerde) maar daar werd verder niet op gereageerd. Ik heb de volgende theorie over de tijdshint:

Hint: Verzet je horloge naar 01.30 uur op het moment dat je vrijdag in aflevering 4 voor het eerst ‘Sydney’ ziet. Houd die tijd aan.

Zoals al gemeld hier konden we om 20.41 "Sidney" zien. Op dat moment verzet je je horloge naar 1.30 (verschil in tijd 4:49 vooruit). Als je die tijd aanhoud en de week erna naar WIDM wil kijken zal dit horloge 4:49 te vroeg 20:35 aangeven. In de echte tijd is het dan pas 15:46.

Zou het kunnen zijn dat er volgende week om 15:46 op Nederland 2 een hint voorbij komt omtrent de Mol?
 ???

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #456 Gepost op: 4-04-2006, 11:55:46 »
hm, even 9 april afwachten? even in aanmerking genomen dat het daarom gaat.

Offline mimisho

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #457 Gepost op: 4-04-2006, 15:57:39 »
goed bedacht BAL! ik weet niet of het klopt, ik denk dat het te ver gezocht is, maar ik heb de "moltijd" nu wel ingesteld om m'n telefoon, zodat ik t in de gaten kan houden. ik denk eerder dat het inderdaad voor 9 april bedoeld is. 

ik ben helaas ook niet in de gelegenheid om vrijdag 15.46 naar Ned 2 te kijken, anders had ik het wel gedaan.
Alles kan toeval zijn en alles kan....De Mol zijn.

Offline mimisho

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #458 Gepost op: 4-04-2006, 16:04:32 »
Oh, ik lees net dat het evenement op 9 april niet doorgaat in verband met het overlijden van Frédérique...

Wel logisch.

T blijft onwerkelijk.  :\'(
Alles kan toeval zijn en alles kan....De Mol zijn.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #459 Gepost op: 4-04-2006, 16:10:59 »
officieel niet???
Tell me what your telescope says