Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 257850 keer)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #720 Gepost op: 11-05-2006, 01:06:57 »
We zullen het allemaal merken aanstaande vrijdag.
De fotoos door anderen geplaatst n.a.v mjin opmerking, dank daarvoor. Mijn beeld en het mollogo duidelijk zichtbaar had ik stilgezet bij 9.50
Maar ach ik snap de opmerkingen wel, duidelijke hints willen niet aangenomen worden.
Bedenk dat net als vorig jaar in de laatste aflevering veel hints zaten, net als deze aflevering. Lees mijn andere opmerkingen, want er waren er veel meer die wijzen naar Milouska. Laat ik eens een gooi doen en samenvatten:
Milouska weet al bij voorbaat dat er bij het 1e honk 100 inzit, de envelop is niet eens opengemaakt !!!!
Bij het 2e honk wil Milouska perse het blok pakken, ja waarom, (bij alle andere blokken doet ze totaal geen moeite). Ze grist deze bij wijze van spreken uit de handen van Roderick. Maar wat blijkt: op de onderkant staat het mollogo en hierop zoomt de camera zeer lang in. Toch niet interesting een onderkant als er niks aan de hand is ? Voor mijn gevoel dus ook de hint upside down.
Na honk 4 zegt Milouska: we gaan nu naar honk 6. Klopt totaal niet, reken ook maar uit qua bedragen. 1350 verdient en er was 4000 te verdienen. Tel ik start honk nog niet eens mee. In de intro is ook duidelijk een honk te zien met 2 rode blokken erop, zijn ze niet eens geweest. 2 blokken erop zegt voor mijn gevoel, dit is het super honk. Voor de kandidaten leek het alsof ze de molaanwijzing te pakken hadden maar dat was niet zo. Roderick had stomweg een aanwijzing als zoiets van, de Mol heb je te grazen genomen of dacht je dat hier de aanwijzing zou liggen.
Als de storm opsteekt ligt Milouska op een groene tent, de rest op andere kleuren ( kan toeval zijn ).

Jij en ik houden van puzzelen maar soms heb je ineens het bewijs ( denk ik ) cq oplossing. Waarom moet dat ontkrachtigd worden.
Zit ik er naast, ach tja kan, maar als Milouska de Mol is denk dan aan mijn observaties.

Milouska is vanaf aflevering 1 al de Mol. Ze heeft zich een rol aangemeten als dom zijnde, maar als je dom bent kom je toch niet ver ???? Als ze de Mol is had ze het wel anders kunnen gaan spelen, ze was to obvious, maar tja het gaat om de kandidaten en Fré kan weleens een hele goede switch hebben gemaakt.

 
 
« Laatst bewerkt op: 11-05-2006, 03:54:50 door yessie »

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #721 Gepost op: 11-05-2006, 09:04:47 »
even over de muzikale hint

*zie schaduw*
you really see me upside down ::jaja::

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #722 Gepost op: 11-05-2006, 10:28:10 »
Dit vind ik wel de beste van de muzikale hint 9 . Gewoon simpel en duidelijk.  ::jaja::

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #723 Gepost op: 11-05-2006, 15:27:55 »
 ::trots::
THNX

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #724 Gepost op: 11-05-2006, 17:57:26 »
Na honk 4 zegt Milouska: we gaan nu naar honk 6. Klopt totaal niet, reken ook maar uit qua bedragen. 1350 verdient en er was 4000 te verdienen. Tel ik start honk nog niet eens mee.

Klopt wel. Kijk het nog maar eens na, of anders op de .nl-site bij de uitleg van de opdracht. Het startpunt wordt geteld als honk 1, het eerste honk waar ze aankomen is honk 2. Zo wordt dus het vijfde honk waar ze aankomen honk 6. Milous en Roderick hebben hier onderweg ook een kleine discussie over. Milous zegt 'we gaan nu naar 6'. Roderick zegt 'nee,naar 5'. Milous 'waarom staat en dan 5 op die envelop??'. Roderick 'oh ja'. (Beetje vrije interpretatie van het gesprek, maar zo ongeveer  :P ).

En daarom denk ik óók dat er bij honk 1 (het startpunt), ook een envelop lag, genummerd 1. En daarin zou dan gestaan hebben dat er bij honk 2 €100,- ligt. Dit weet ik natuurlijk niet zeker, maar ik denk dat Roderick of Fré anders ook wel had gevraagd hoe Milous kon weten hoeveel er in de envelop zat.

Dus bij deze heb ik in ieder geval 1 en zeer waarschijnlijk 2 van de 'duidelijke aanwijzingen' ontkracht.  ;D  ;)

Offline Shortie-EC

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #725 Gepost op: 11-05-2006, 23:27:06 »
van de widm.nl site bij afleveringen:
Zoutblok 1: Start
Zoutblok 2: Dit blok is goed voor 100 euro. Bij de volgende stapel is 800 euro te verdienen.
Zoutblok 3: Dit blok is goed voor 800 euro. Bij de volgende stapel is 200 euro te vinden en belangrijke informatie over de mol.
Zoutblok 4: Dit blok is goed voor 200 euro. Bij de volgende stapel is 250 euro te verdienen. Bij stapel zes ligt een onomstotelijke molaanwijzing.
Zoutblok 5: Dit blok is goed voor 250 euro.
Zoutblok 6: Hier ligt een envelop met de boodschap ‘niet openmaken’. Bij de volgende stapel is 1400 euro te verdienen.

De groep besluit niet verder te gaan. Als ze nu teruglopen, zijn ze op tijd terug. Ze beginnen de uitputtende wandeling richting startpunt. Het is een ware beproeving in een adembenemend landschap. Net binnen de tijd zijn ze terug bij Karel.

Blok 1 is dus de start, en Roderick heeft wel degelijk de aanwijzing..

edit: srry bijn etzelfde als Iris... t is al laat
qui cherce trouvera

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #726 Gepost op: 12-05-2006, 11:29:56 »
In dat filmpje van RTL boulevard (zie topic 'nieuws op de site') zien we beelden uit de aflevering van vanavond. We zien onder andere de kandidaten kijken naar het moment dat Peggy vertelt dat ze een joker gestolen heeft van Milouska. Waarom komt dit in de aflevering die volledig in het teken staat van de Mol? ::vergroot::

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #727 Gepost op: 12-05-2006, 11:34:23 »
Euhh, ik denk dat ze alle opmerkelijke/leuke/spannende dingen wel even wat tijd geven!
Laten we jabberen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #728 Gepost op: 12-05-2006, 11:36:49 »
Zou kunnen. Al was dit vorig jaar niet zo. Of wel eigenlijk, maar niet met de volledige groep die de beelden zag.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #729 Gepost op: 12-05-2006, 11:42:39 »
Ze hoeven toch ook niet elk jaar exact hetzelfde te doen?
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #730 Gepost op: 12-05-2006, 11:55:53 »
Ze hoeven toch ook niet elk jaar exact hetzelfde te doen?

Dat doen ze ook niet.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #731 Gepost op: 12-05-2006, 12:02:39 »
Daarom. Dit jaar is de terugblik dus gewoon weer anders.
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #732 Gepost op: 12-05-2006, 12:07:38 »
Ik begrijp je wel. Waarschijnlijk laten ze nu eerst aan iedereen verschillende hoogtepunten zien voordat ze finale bekijken.

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #733 Gepost op: 12-05-2006, 13:13:42 »
In dat filmpje van RTL boulevard (zie topic 'nieuws op de site') zien we beelden uit de aflevering van vanavond. We zien onder andere de kandidaten kijken naar het moment dat Peggy vertelt dat ze een joker gestolen heeft van Milouska. Waarom komt dit in de aflevering die volledig in het teken staat van de Mol? ::vergroot::

Misschien is Peggy wel de Mol...  ::schaam::   ::oink::
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #734 Gepost op: 12-05-2006, 13:33:48 »
Ja, vorig jaar hadden ze toch ook bijvoorbeeld Yvonne en Victoria in een ruimte gestopt om nog wat 'grappige' dingetjes te laten zien?

Maarr, in dat filmpje.. staat Milouska wel erg te draaien als Karel zegt naar wie die pot gaat. Ik vraag me af wat dat betekent.. dat ze zenuwachtig is omdat ze wil weten of ze gewonnen heeft, of omdat ze niet kan wachten om iedereen te vertellen dat ze de Mol is.

De twijfel slaat echt toe :P Maar ik blijf bij Roderick, ik ga sowieso niet meer switchen, en als het uiteindelijk Milouska blijkt te zijn... Het zij zo ;)
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline AnneMarieB

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #735 Gepost op: 12-05-2006, 18:48:36 »
ik ben het er mee eens dat milousk de mol is!
maar weet iemand toevallig hoe je de test kunt starten van www.wieisdemol.nl?

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #736 Gepost op: 12-05-2006, 18:54:48 »
Misschien is Peggy wel de Mol...  ::schaam::   ::oink::

Ja, "Niets is wat het lijkt, nee"  ;)
Peggy heeft gewoon volop zitten saboteren achter de schermen  ::zwaai:: ::trots:: ::rofl::
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Robbin.

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #737 Gepost op: 12-05-2006, 21:31:00 »
Petje af !!!

Wat een vreselijk goeie mol !!!!!
Laat je snor staan !!

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #738 Gepost op: 12-05-2006, 21:33:02 »
WOW! MILOUSKA-MOL 4-EVER!!!!!!!!

KHad het voor het eerst goed!!!!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #739 Gepost op: 12-05-2006, 21:35:26 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Yes, ik had  Milouska goed.

Goed gedaan Molouska : dom doen, verwarring zaaien, perfect gespeeld.