We zullen het allemaal merken aanstaande vrijdag.
De fotoos door anderen geplaatst n.a.v mjin opmerking, dank daarvoor. Mijn beeld en het mollogo duidelijk zichtbaar had ik stilgezet bij 9.50
Maar ach ik snap de opmerkingen wel, duidelijke hints willen niet aangenomen worden.
Bedenk dat net als vorig jaar in de laatste aflevering veel hints zaten, net als deze aflevering. Lees mijn andere opmerkingen, want er waren er veel meer die wijzen naar Milouska. Laat ik eens een gooi doen en samenvatten:
Milouska weet al bij voorbaat dat er bij het 1e honk 100 inzit, de envelop is niet eens opengemaakt !!!!
Bij het 2e honk wil Milouska perse het blok pakken, ja waarom, (bij alle andere blokken doet ze totaal geen moeite). Ze grist deze bij wijze van spreken uit de handen van Roderick. Maar wat blijkt: op de onderkant staat het mollogo en hierop zoomt de camera zeer lang in. Toch niet interesting een onderkant als er niks aan de hand is ? Voor mijn gevoel dus ook de hint upside down.
Na honk 4 zegt Milouska: we gaan nu naar honk 6. Klopt totaal niet, reken ook maar uit qua bedragen. 1350 verdient en er was 4000 te verdienen. Tel ik start honk nog niet eens mee. In de intro is ook duidelijk een honk te zien met 2 rode blokken erop, zijn ze niet eens geweest. 2 blokken erop zegt voor mijn gevoel, dit is het super honk. Voor de kandidaten leek het alsof ze de molaanwijzing te pakken hadden maar dat was niet zo. Roderick had stomweg een aanwijzing als zoiets van, de Mol heb je te grazen genomen of dacht je dat hier de aanwijzing zou liggen.
Als de storm opsteekt ligt Milouska op een groene tent, de rest op andere kleuren ( kan toeval zijn ).
Jij en ik houden van puzzelen maar soms heb je ineens het bewijs ( denk ik ) cq oplossing. Waarom moet dat ontkrachtigd worden.
Zit ik er naast, ach tja kan, maar als Milouska de Mol is denk dan aan mijn observaties.
Milouska is vanaf aflevering 1 al de Mol. Ze heeft zich een rol aangemeten als dom zijnde, maar als je dom bent kom je toch niet ver
? Als ze de Mol is had ze het wel anders kunnen gaan spelen, ze was to obvious, maar tja het gaat om de kandidaten en Fré kan weleens een hele goede switch hebben gemaakt.