Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 260574 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #260 Gepost op: 31-03-2006, 22:49:08 »
Ik geef toe dat de acties van Milouska bijzonder mollig zijn. Ook vanavond weer. Wat pakte ze Mary-Lou mooi in op dat station  ::). Ze strooit met jokers en zet ze zelf niet in, pakt geen geld en speelt bijzonder naief. Toch is de echte mol, ik zeg het vanaf de start, natuurlijk RICHARD!!!!  ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #261 Gepost op: 31-03-2006, 23:12:34 »
Stukje uit mary-lou's dagboek:
Nu denk ik wèl te weten wie de mol is. Die allereerste dag op het vliegveld zag ik de mol zich verspreken en ving een blik op... ik weet het zeker... ik had me niet moeten laten verleiden en bij die gedachte moeten blijven!
Dit slaat op milouska die wil zeggen nee je hebt al kat gezegt !
Maar dat was niet op het vliegveld.
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #262 Gepost op: 31-03-2006, 23:28:05 »
Ik vind Milouska zoooo'n doos.. Is ze nou zo dom of niet?
Pfff niet normaal. DE WERELD IS ROND MEID! ROND!!!

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #263 Gepost op: 31-03-2006, 23:28:44 »
Ik vind Milouska zoooo'n doos.. Is ze nou zo dom of niet?
Pfff niet normaal. DE WERELD IS ROND MEID! ROND!!!
zie daar, milouska heeft al minimaal 1 slachtoffer gemaakt ;)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #264 Gepost op: 31-03-2006, 23:30:37 »
Bij het jeugdjournaal is de wereld nog plat, voor een ronde wereld moet je promoveren naar het klokhuis (yvon)  ;D

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #265 Gepost op: 31-03-2006, 23:30:55 »
Ik vind Milouska zoooo'n doos.. Is ze nou zo dom of niet?
Pfff niet normaal. DE WERELD IS ROND MEID! ROND!!!

nou nou nou... ::ohno::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #266 Gepost op: 31-03-2006, 23:31:48 »
zie daar, milouska heeft al minimaal 1 slachtoffer gemaakt ;)
Wat wil ze dan? Dat we allemaal schuimbekkend van waanzin bij het Jeugdjournaal over de grond rollen en uitroepen "Nee!  HIJ IS ROND!"

[edit] De werled is overigens een afgeplatte bol, zeker níet rond dus. Rond is immers een 2 dimensionale vorm. [/edit]
« Laatst bewerkt op: 31-03-2006, 23:33:39 door Daedalus »
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #267 Gepost op: 31-03-2006, 23:36:16 »
Wat wil ze dan? Dat we allemaal schuimbekkend van waanzin bij het Jeugdjournaal over de grond rollen en uitroepen "Nee!  HIJ IS ROND!"

[edit] De werled is overigens een afgeplatte bol, zeker níet rond dus. Rond is immers een 2 dimensionale vorm. [/edit]
He weet best wat er word bedoelt, doe niet zo flauw  ;)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #268 Gepost op: 31-03-2006, 23:43:26 »
Best raar dat ze niet nadenkt over dat de wereld rond is. Het jeugdjournaal had toch zelf ooit een ronde wereldbol als logo? (als ik me niet vergis)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Nol

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #269 Gepost op: 1-04-2006, 00:06:34 »
Dat Milouska jokers afgeeft aan Roderick en Liz is vreemd te noemen.

A. Milouska heeft Liz en Roderick noit als eventuele verdachte genoemd.
B. Milouska verliest hierbijk "kostbare" jokers in ruil voor relatief nutteloze informatie.
C. Als Milouska de mol is doet ze dit erg slim, ze zorgt dat Roderick en Liz meer kans hebben om in het spel te hebben en aangezien zij minder kennis van de mollenstreken van Milouska hebben is het voor Milouska goed hen erin te houden en de andere kandidaten die al meer kennis hebben eruit te spelen.


D. Milouska probeert als buitenstaander toch op slinkse wijze aan heel misschien nuttige informatie te komen bij Liz en Roderick en aangezien ze toch genoeg jokers heeft wil ze wel een gokje wagen.
E. Milouska verdenkt stiekem toch Roderick en Liz en wil kijken of zij als Mol zijnde mee willen werken aan zo'n actie ja of nee.

Offline Brummie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dag lieve beeldbuiskinderen!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #270 Gepost op: 1-04-2006, 00:16:42 »
Als Milouska de volgende week niet weg is, moet
ze met al die stommiteiten  ::schaam:: de mol wel zijn,
maar dat kan niet want Leeuwenhart is de mol...  >:D
We only need to decide, what to do with the time that's given to us! :º)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #271 Gepost op: 1-04-2006, 00:36:26 »
Richard blijft m'n mol maar wat zat Milouska weer te tutten, net weer nagekeken op het perron. Fred moet haar tot de orde roepen: "Luister je wel???" :-X

Dan met Mary-Lou met het cruciale Bali-koffertje zag ze meteen dat die makkelijk te overdonderen was. Zo zegt ze het ook zelf in de biecht ;) >:D.

Na deze (mol?)actie maakte niks meer uit en maar goed ook want de nieuwslezer Roderick daarna had zeker geweten waar Bali lag. Trouwens slonsde Milouska ook hier weer aan door de opdracht niet helemaal goed uit te leggen: Roderick was de enige die de sticker niet plakte op de koffer omdat ze dat niet vertelde. Dat laatste kan weer een teken zijn van haar chaotische gedrag en een teken zijn dat ze gewoon echt zo is en het geen mollenstreken zijn. Want een mollenstreek kon dit niet zijn omdat de actie al lang en breed geslaagd was en het kon alleen maar meer verdenking op haar laden doordat men kan zien dat ze ook de (simpele!) opdracht verkeerd uitlegde ::joehoe::.



De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #272 Gepost op: 1-04-2006, 08:54:29 »
zagen jullie ook dat Milouska nerveus was bij haar uitleg aan....ik denk Mary-Lou? ze was helemaal aan het trillen

voor mij is milouska nu toch wel echt de mol
ik heb het in het topic van aflevering 4 al gezegd

ze pakt de koffer die het verst staat, en daarin zit de plaats die het op één na verst is
daarmee komt ze dus altijd Kuta tegen en dan was het nog een kwestie van overtuigen
blijkbaar heeft ze wereldreizen gemaakt en wist ze waar Darwin en Bali lagen, en daar geloof ik dus niets van, als je nog wel denkt dat de wereld plat is

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #273 Gepost op: 1-04-2006, 09:30:04 »
Ik vind Milouska heel raar en heel erg verdacht (en had ik al gezegd: irritant? ::tandpastasmiley::)! Ze gedraagt zich heel erg raar, maar op de een of andere manier begint men volgens mij te denken: "Oh, das Milouska, die is onhandig, die is raar, die is blablabla!" Die fout ik wil ik niet maken, maar wat bij mij gewoon elke keer opkomt is: "Nee, zíj kan toch gewoon niet de MOL zijn?" Als ze het wel is hoop ik dat ze heel erg acteert en dat ze IRL gewoon helemaal leuk is, hahaha. Vooralsnog blijft zij niet mijn hoofdverdachte.
Laten we jabberen.

Offline mollemania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #274 Gepost op: 1-04-2006, 10:13:07 »
Ja je kunt duidelijk zien dat Milouska gespannen is als ze op het perron Mary Lou tegenkomt. Wat wil je dit is voor de Mol een belangrijke opdracht om te kunnen mollen. De opdracht gaat tenslotte om -5000 of + 5000. Dus eigenlijk om een verschil van 10000
Daar moet je anders heel wat molacties voor doen. Ze weet wie de cruciale koffer heeft en heeft er voor gezorgd dat ze daarna komt. Anders heeft ze geen invloed meer op het verdere verloop. Natuurlijk de kans is groot dat het toch wel mis gaat. Maar dan noch. Als mol MOET je hier alles doen om het te laten mislukken.
En nu heeft ze de kans : Ze hoeft alleen Mary-Lou maar te overtuigen en de buit is binnen. Alle andere deelnemers merken hier niks van. Alleen Mary-Lou moet worden ingepakt. De spanninge is te snijden. Gaat het haar lukken. Je kunt dat gedrag aan haar zien. En Mary-Lou is te pakken. Die laat zich gemakkelijk overrulen. Niemand heeft het in de gaten. Jippie gelukt. Nou niet overmoedig worden.
Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Offline Rormo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #275 Gepost op: 1-04-2006, 10:27:20 »
Ik geef toe dat de acties van Milouska bijzonder mollig zijn. Ook vanavond weer. Wat pakte ze Mary-Lou mooi in op dat station  ::). Ze strooit met jokers en zet ze zelf niet in, pakt geen geld en speelt bijzonder naief. Toch is de echte mol, ik zeg het vanaf de start, natuurlijk RICHARD!!!!  ::regenboog::

Kan er bij mij toch niet in dat Richard de mol is. Wat nu als niemand hem uit die kooi bevrijd had? Zo'n risico kan men toch niet nemen? Dan was de mol uit het spel verdwenen. Nee, Richard is het niet.
Miloushka doet wel heel erg dom. Ik irriteer me gek aan dat kind.

Offline mollemania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #276 Gepost op: 1-04-2006, 10:46:45 »
Kan er bij mij toch niet in dat Richard de mol is. Wat nu als niemand hem uit die kooi bevrijd had? Zo'n risico kan men toch niet nemen?

Dat is een hele goeie opmerking hoort in het topic Richard is niet de Mol
Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #277 Gepost op: 1-04-2006, 11:15:15 »
Kom op jongens, wie nu nog steeds iemand anders verdenkt dan Milouska, leeft echt in ontkenning. Milouska is keer op keer hoofdelijk verantwoordelijk voor het verlies van geld.

Offline Ron Dabe

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #278 Gepost op: 1-04-2006, 11:39:01 »
Ja, maar het is zo overduidelijk  :-\\

Bovendien denk ik dat ze niet speelt, het bewijs is bij de opdrachten met vlotten, als ze weer zo'n gedachtenkronkel heeft om juist de lichtste op de weegschaal te laten staan. Hier heeft een mol niks aan, dus waarom zo op je strepen gaan staan hier?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #279 Gepost op: 1-04-2006, 11:41:34 »
Kan er bij mij toch niet in dat Richard de mol is. Wat nu als niemand hem uit die kooi bevrijd had? Zo'n risico kan men toch niet nemen?

Dat is een hele goeie opmerking hoort in het topic Richard is niet de Mol

Staat er al ;). En ook de uitleg dat er dan een truc gepleegd was voor die ene 1% kans. Ik geloof nl. Mary-Lou echt wel als ze zegt dat zij Richard zeker ook bevrijd zou hebben. Karel vond het al ongelooflijk hard dat er 2 kandi's waren die hem lieten staan. Alle kandi's hadden dat dan moeten doen, inclusief de heel sociale bewogen types als Mary en Liz. Zit er niet in, en dreigde het dan kon Richard de laatste kandi's bijv. meer beloven, namelijk direct aanbieden van een vrijstelling met het openen van de envelop.

Zo'n risico wilde de redactie dus nu eens WEL nemen, leuk toch dat de mol echt even OUT was, eens wat anders dan bij de 'Dan truc' eerder.

PS
Toegegeven doet Milouska giga-vreemd.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)