Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 259624 keer)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #320 Gepost op: 2-04-2006, 14:34:10 »
Milouska is echt niet de Mol, KOMOP HÉ!

4 reden waarom Milouska de Mol niet is:
Een Mol:

-Geeft geen Jokers weg voor informatie die ze waarschijnlijk toch niet krijgt.
-Weet dat iemand uit de groep Jokers van je probeert te stelen(camerabeelden enz.).
-Weet dat als: "'Milouska moet naar buiten'' op de muur staat, dat vooral niet moet doen maar dat iemand een Giga-Grap met je uithaalt.
-Mengt zich niet in te grote discussies(dat valt op!)!!!
  8)
- Dit kan de mol makkelijk doen om zich niet verdacht te maken en ze de jokers toch niet nodig heeft
- Hiermee zou meteen verradden worden dat zij de mol zou zijn, als ze via deze weg (informatie via de productie) erachter zou komen wie het heeft gedaan en peggy hiermee zou confonteren
- Als ze dit niet zou doen zou het juist opvallen, omdat ze dan al zou hebben geweten dat het een grap was. Door te gehoorzamen maakte ze zich niet verdacht
- Als ze dat wel doet wordt ze toch alleen maar afgesnauwd

kortom, betere argumenten aub  ;D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #321 Gepost op: 2-04-2006, 14:39:31 »
Milouska is echt niet de Mol, KOMOP HÉ!

4 reden waarom Milouska de Mol niet is:
Een Mol:

-Geeft geen Jokers weg voor informatie die ze waarschijnlijk toch niet krijgt.
Misschien probeert ze door informatie te kopen, Roderick en Liz te laten denken dat ze kandidaat is? Een beetje het tegenovergestelde van Yvon's actie bij Sander vorig jaar.

Citaat
-Weet dat iemand uit de groep Jokers van je probeert te stelen(camerabeelden enz.).
Ze weet toch ook zeker dat Peggy het heeft gedaan. En dat fred het heeft geprobeerd.  ::trots::

Citaat
-Weet dat als: "'Milouska moet naar buiten'' op de muur staat, dat vooral niet moet doen maar dat iemand een Giga-Grap met je uithaalt.
Wat moet ze dan, zeggen: "Ik ben de mol, hoor! Ik heb dat niet opgeschreven. Jullie zitten mij te pesten. Ik ga niet, ik ben de MOL. DE MOL. DE MOL...AAAARGH!"

Citaat
-Mengt zich niet in te grote discussies(dat valt op!)!!!
  8)
Ik vindt heel eerlijk gezegt dat ze zich aardig in de discussies mengt... het middelpunt is van veel discussies zelfs.

Ik hoop eigenlijk dat ik perongelijk over jou ironie heb heen gelezen, want ik ben het niet met je eens.  ;)

Offline Molicious

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #322 Gepost op: 2-04-2006, 14:49:21 »
jaa, jullie hebben gelijk! :-[

Ik zeg ook maar wat..

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #323 Gepost op: 2-04-2006, 15:03:49 »
nah, ze ontkrachten enkel je argumenten.

mollenvangers moeten elkaar wel een beetje down to earth houden he, het is niet handig om een mol te kiezen en daar acties bij te verzinnen [hm, ze was niet jouw mol, maar toch]

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #324 Gepost op: 2-04-2006, 17:21:04 »
ik keek net nog eens afl. 1 terug...
Mary-Lou zegt daarbij: "Ik stem op Geert. Ik heb Milouska ook even verdacht, en ook Toine"

In het dagboek van Mary-Lou staat deze week dat ze de mol zich had horen verspreken op het vliegveld in afl. 1....ik denk echt dat het weer op Milouska wijst.

Milouska doet heel erg vreemd bij de brugopdracht. Ze pusht Mary-Lou samen met Fré om nog voor Richard te gaan en anders toch lekker snel. Uiteindelijk zegt Milouska dat zij ook niet meer gaat en dat ze kotsmisselijk is. Mary-Lou gaat dan nog voor haar.

Offline valentino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #325 Gepost op: 2-04-2006, 22:09:36 »
veel mensen/kijkers vinden het erg dat Milouska zo behandeld wordt
en ook over peggy zo doet, het staat zelfs op teletekstpagina 316 van Publieke omroep
maar misschien doet Milouska dit wel, omdat ze de MOL is
wat ik niet verwacht, want als ze wel de MOL is
dan valt ze wel erg op

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #326 Gepost op: 2-04-2006, 22:11:31 »
 ::ohno:: Waarom zit Milouska er nog in?
Ze heeft de spelregels gebroken door meer jokers te pakken dan was toegestaan.
Of ze is een hele duidelijke mol, of ze had er uit moeten vliegen voor het breken van de regels. >:( Ik ben errug boos en niet alleen omdat "mijn mol" eruit is...

Zo duidelijk is een mol toch niet? Ze is al de hele tijd verdacht bezig.


Offline Molicious

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #327 Gepost op: 2-04-2006, 22:16:43 »
nah, ze ontkrachten enkel je argumenten.

mollenvangers moeten elkaar wel een beetje down to earth houden he, het is niet handig om een mol te kiezen en daar acties bij te verzinnen [hm, ze was niet jouw mol, maar toch]

wat bedoel je precies?
Ik zeg ook maar wat..

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #328 Gepost op: 2-04-2006, 22:47:39 »
wat bedoel je precies?

jij reageerde gefrustreerd oid omdat iemand jouw argumenten ontkrachtte, en daar bij zei ik dat we elkaar wel een beetje down to earth moeten houden als het gaat om mollen mania, en dan vooral argumenten  verzinnen bij een kandidaat.
oftewel; als iemand jouw argumenten wil ontkrachten is dat zijn/haar goed recht imho.  :)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #329 Gepost op: 3-04-2006, 09:22:11 »
ze draagt een hoofddoek op haar hoofd met de tekst 'pirata'
Dat viel mij ook op ja.  ::jaja:: "Pirata" en daaronder "brazil". Toevallig dat Milouska uitgerekend tijdens een "Aardrijkskundekennis-proef" een hoofddoek met "Brazil" er op draagt. Plus nog het woord "Pirata"...  ::rofl::    ::bravo::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #330 Gepost op: 3-04-2006, 09:25:14 »
Hm, ik lees dit topic zo en indd... Milouska doet echt hele rare dingen. Heel verdacht! En dat ze haar jokers niet inzette in eerdere afl. is mss gewoon een teken dat zij ze niet nodig heeft... Ook de treinopdracht... met kaart/bol... En dan haar gedrag, ik vind het zo onwaarschijnlijk dat zij de mol is. Dat het vast zo is... Hebben we eerder een irritante mol gehad? ;)

Anyway, ik hoop dat al mijn/jullie argumenten dat ze de mol is gewoonweg crap zijn ::tandpastasmiley:: en dat ze er de volgende ronde uitvliegt! ::zwaai::

Niet aardig mss, maar dat hoop ik echt!
Laten we jabberen.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #331 Gepost op: 3-04-2006, 09:29:00 »
Niet aardig mss, maar dat hoop ik echt!
Niet aardig inderdaad, maar ik heb precies hetzelfde gevoel bij Peggy, dus ik heb geen recht van spreken  :-X   ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #332 Gepost op: 3-04-2006, 09:59:05 »
dat ze haar jokers niet inzette in eerdere afl. is mss gewoon een teken dat zij ze niet nodig heeft...

Dat is al eens eerder uitgelegd: hoe meer jokers in het spel zijn hoe meer mist rond de mol wordt opgetrokken. Immers zit je op Toine maar zet je 3 jokers in dan weet je niet dat je daardoor door bent. Omgekeerd verdenk je Milouska toch maar zet je je jokers in dan blijft de twijfel of je goed zit of dat het door je jokers komt. Ze is er dus bij gebaat de waardeloze jokers die ze als mol zelf heeft terug in het spel te brengen. En hoe kan dat dan onopvallend beter dan door vrienden te maken in een groep die tegen haar is en al eerder hetzelfde heeft gedaan (bij Fred)? De irritatiegrens verder verhogen maakt hij alleen maar minder verdacht, wat zo is de mol toch niet? Mooi wel  ::rofl::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #333 Gepost op: 3-04-2006, 10:04:59 »
Wat Joff gevonden heeft (geplaatst in topic afl. 4 is echt prachtig:



Zei ik toch eergisteren hierboven ook al  ::jaja:: . Mooi plaatje erbij idd!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #334 Gepost op: 3-04-2006, 13:57:27 »
Het gekke vind ik dat iedereen Milouska heel raar en niet populair vindt terwijl niemand haar verdenkt....

Ik denk gewoon dat ze allemaal om de rumoerigheid vraagt om haar positie onschuldig te laten lijken...

Milouska is gewoon mijn mol
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #335 Gepost op: 3-04-2006, 15:29:50 »
Zei ik toch eergisteren hierboven ook al  ::jaja:: . Mooi plaatje erbij idd!

hé, hé, hé, er ontgaat mij iets?
wat moet dat plaatje te betekenen hebben? ik kan het nergens terug vinden.  :-\\

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #336 Gepost op: 4-04-2006, 03:56:22 »
hé, hé, hé, er ontgaat mij iets?
wat moet dat plaatje te betekenen hebben? ik kan het nergens terug vinden.  :-\\
Zie pagina 16

Offline anica

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #337 Gepost op: 4-04-2006, 11:23:45 »
Milouska wordt neergezet als een dom, onhandig en irritant persoon.
Bij maken van het vlotg was het gewoon slim om het verkeerd te willen doen: minder kans op succes en tijdverlies.
Bij de speurtocht op het paard zat ze als een zoutzak erop en leek alles te doen om te voorkomen dat het paard ging lopen.
Dom kan ze niet zijn: Ze werkt bij het jeugdjournaal. Daar wordt je voor gescreend: je moet toch echt wat geleerd hebben. Dat ze zich de aarde als een platte kaart had voorgesteld wekte mijn verbazing. Bij het jeugdjournaal wordt volgens mij een meedraaiende ronde aardbol gestoond als er een item is over een ander land in de wereld. Dit moet ze dus weten. Zij was degene die er voor zorgde dat Indonesie achterbleef op het metrostation en zijzelf verder ging.
Door haar dommige opmerkingen ergert iedereen zich aan haar en zijn ze minder met het spel bezig. Ze maakt de kandidaten in de war. In de discussies praat ze mee als het erop lijkt dat de beslissing nadelig voor de kandidaten uitpakt. Loopt het voor haar goed, dan houdt ze zich rustig.
Natuurlijk moet ze zich ook als een echte kandidaat gedragen, anders zou het teveel opvallen (info vragen en jokers).

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #338 Gepost op: 4-04-2006, 11:54:19 »
Zie pagina 16

je hebt gelijk, heb niet goed gekeken

Offline Maarten1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #339 Gepost op: 4-04-2006, 12:34:13 »
Ik ben nieuw hier, maar ik ga ook voor Milouska om een aantal redenen.

- Toen Mary-Lou in de eerste aflevering de brug over ging, zei ze iets negatiefs. Weet niet meer wat, maar het was iets om het haar moeilijker te maken. Vond ik niet echt netjes en waarom zou je niet willen dat een collega normaal over de brug komt. Zeker als dit een grote angst van haar.
- In de tweede aflevering was zij de enige die goed geslapen had. Terwijl de rest echt waardeloos geslapen had. Vorig jaar moesten de kandidaten in het donker enge films kijken of zoiets en alleen Yvon had toen een rustige, relaxte film. Ik denk dat de makers haar geholpen hebben met een goede nachtrust.
- Bij het tango/dansen zat ze er een beetje als een dood vogeltje bij. Maar op het moment dat Richard zei dat het te makkelijk was dat het 2e duo liz en roderick waren haakte ze daar gelijk op in. Ze vond ook dat het te overduidelijk was. Als je het eerst helemaal niet volgt en geen idee hebt, dan hou je toch je mond als anderen het beter zien.
- Dan nog het kopen van de info van de eerste dagen van Liz en Roderick voor jokers. Volgens mijn broertje staat er een dagboek van de mol op internet en die verwijst erg naar de eerste dagen over het tangodansen. Nou is mijn theorie dat Milouska de info heeft gekocht om een misleidend dagboek te schrijven.
- Telkens als ze de test maakt, heeft ze geen idee wie de mol is. Maar toch heeft ze geen jokers nodig...
- Als laatste vind ik erg vreemd dat iemand die het jeugdjournaal presenteert haar topografie niet kent. Iedereen met een beetje kennis van zaken weet dat vanuit argentinie dat indonesie en bali verder liggen dan australie.