ze verneukt iig wel flink veel geld en niemand van de kandi's heeft haar door
wat dat betreft een goede mol
De enige mensen die haar verdachten waren Geert (afl. 1), Liz (afl. 4) en Mary-Lou (afl. 1 en 4)
Geert heeft waarschijnlijk op Toine gestemd, net als Mary-Lou en Liz.
Toine zelf zie ik Milouska ook nog niet snel doorhebben. Als Toine er een keertje uitgaat, zullen er velen een nieuwe tweede mol moeten kiezen maar hetzelfde geldt voor Peggy. Toine lijkt me kansloos voor de overwinning tenzij hij een change of heart krijgt, want hij zei deze week dat hij Milouska verdacht vond, maar dat hij haar geen mol-type vond.
Frédérique en Peggy lijken Milouska ook niet echt te verdenken; allebei hebben ze haar nog niet genoemd. Alleen dat ze irritant en onverstandig is, maar dat is nou juist de tactiek. Lijken me momenteel ook kansloos.
Richard en Roderick komen dan nog het meest in de buurt.
Peggy wordt verdacht door Richard, Roderick en door Frédérique.
Frédérique vooral door Peggy en nu Liz weg is waarschijnlijk ook door Toine.
Toine wordt nog verdacht door Milouska.
Omdat Milouska de mol is, en Peggy nog één joker heeft denk ik dat Toine volgende week de volgende afvaller is.
Richard en Roderick zie ik Milouska nog wel verdenken, maar Richard verdenkt ook Roderick, en Roderick vindt Richard misschien ook wel verdacht. Ik ben benieuwd wat er in de finale gaat gebeuren. Het zou het mooist zijn mochten de winnaar en de verliezer op elkaar stemmen.