Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 260710 keer)

Offline Lucci

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #400 Gepost op: 10-04-2006, 18:45:30 »
Ik begrijp niet dat mensen het zo vervelend vinden als Milouska de  :) blijkt te zijn. Ik vond het juist bij eerdere mollen vervelend dat je het eigenlijk niet had kunnen weten omdat veel acties niet in de uitzendingen werden vertoond. Niemand uit de groep verdenkt Milouska, en ook van de kijkers kunnen en willen velen niet geloven dat een  :) zoveel overduidelijk fout doet.

Mocht ze de mol zijn (en dat is ze!) dan is ze helemaal top en een superrrrrrrrrrrmol.

Atjoow

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #401 Gepost op: 10-04-2006, 22:33:28 »
Dat de anderen zo negatief over haar doen is nog tot daar aan toe.
Dat de AVRO met het editen het allemaal er nog dikker oplegt vind ik raar.
Ze zou best de mol wel eens kunnen zijn, want als ze maar een gewone kandidaat is, vind ik dat ze wel erg negatief over haar uitzenden. (Of de eindredacteur mag haar niet, maar dat zou erg onprofessioneel zijn)

Tot nu toe verdenk ik Roderick, maar Milouska is een goede tweede.


Ik vind het ook raar dat in iedere uitzending in een biecht door iemand van de groep wel een keer wordt gezegd dat milouska, irritant, naief of kinderachtig is. Het begint er een beetje dik op te liggen. Of ze heeft zich echt in een korte tijd heel inpopulair gemaakt of de editors doen het erom. Als je de eerste aflevering terug kijkt heeft nog niemand een 'hekel' aan haar. Zeker Richard niet en ook frederique denk goed met haar op te kunnen schieten, iets wat snel verdwijnt, want ze irriteren zich allemaal dood aan haar. In het houten huisje in aflevering 2 voelde ze zich al alleen en dat vind ik wel raar voor een mol, want die zou toch beter in de groep moeten passen.

Het is net alsof het productie-team iedere kandidaat een stempel op heeft geplakt met een karaktereigenschap die wordt uitvergroot.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 22:39:10 door Lola-aap »

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #402 Gepost op: 11-04-2006, 12:19:13 »
Ik begrijp niet dat mensen het zo vervelend vinden als Milouska de  :) blijkt te zijn. Ik vond het juist bij eerdere mollen vervelend dat je het eigenlijk niet had kunnen weten omdat veel acties niet in de uitzendingen werden vertoond. Niemand uit de groep verdenkt Milouska, en ook van de kijkers kunnen en willen velen niet geloven dat een  :) zoveel overduidelijk fout doet.

Mocht ze de mol zijn (en dat is ze!) dan is ze helemaal top en een superrrrrrrrrrrmol.

Atjoow

ik ben het eigenlijk wel met je eens
ik was eerst wat teleurgesteld, zeker toen mary-lou eruitging, dat er voor mij toen nog maar één potentiele mol over was
maar nu ik er zo over nadenk, ze doet het wel verdomde goed, ze heeft bij elke opdracht nog geld erdoorheen gejaagd (of geprobeerd), en niemand heeft haar door

Offline revelation

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #403 Gepost op: 12-04-2006, 14:42:08 »
Aflevering 4, de metro opdracht:

Als Milouska in de metro op weg is, kun je 3 letters op een van de ruiten aflezen. De 'M', de 'O' en de 'L'.

interessant! maar waar precies? kun je de minuten aangeven?

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #404 Gepost op: 12-04-2006, 17:21:16 »
dat was bij peggy ook, ik geloof dat er mo te zien was,
volgens mij is dit gewoon een ander woord in de raam gekrast
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #405 Gepost op: 12-04-2006, 20:21:23 »
Ik begrijp niet dat mensen het zo vervelend vinden als Milouska de  :) blijkt te zijn. Ik vond het juist bij eerdere mollen vervelend dat je het eigenlijk niet had kunnen weten omdat veel acties niet in de uitzendingen werden vertoond. Niemand uit de groep verdenkt Milouska, en ook van de kijkers kunnen en willen velen niet geloven dat een  :) zoveel overduidelijk fout doet.

Mocht ze de mol zijn (en dat is ze!) dan is ze helemaal top en een superrrrrrrrrrrmol.

Atjoow

 ::jaja::  Dat vind ik nou ook!  ::ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #406 Gepost op: 12-04-2006, 21:52:22 »
interessant! maar waar precies? kun je de minuten aangeven?
Het gekras is volgens mij al uitgebreid besproken... en al hoewel de letters M, O en L te zien zijn, staat er absoluut geen MOL.
Op sommige momenten zijn meer letters te zien, het ziet er ongeveer zo uit:

MI
lok

of

MI
lol

Op sommige momenten is dus alleen de M, L en O te zien.

Ik zal toch ook nog even een tijd opzoeken, want daar vroeg jij om: 12:05 tot 12:10.

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #407 Gepost op: 13-04-2006, 15:07:23 »
overigens wil ik melden dat ze het niet zo slecht doet
of ze is een verdomde goede kandidaat of een goede mol
als kandidaat zou ze het spel geweldig spelen zichzelf verdacht maken en lekker de tesat goed maken als mol doet ze het ook goed.
Het probleem is dat we in deze serie de lotie helling man en marc marie missen . Normaal maken mol kandidaten zich altijd verdacht hoort ook bij dit spel vind ik. Nu doet geen van allen dat waardoor milouska zoveel opvalt erg jammer.
de andere kandidaten moeten meer de mol uithangen (verdacht doen ) maar niet hulp mollen hoor daar houd ik niet van ::trots::

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #408 Gepost op: 13-04-2006, 15:16:57 »
overigens wil ik melden dat ze het niet zo slecht doet
of ze is een verdomde goede kandidaat of een goede mol
als kandidaat zou ze het spel geweldig spelen zichzelf verdacht maken en lekker de tesat goed maken als mol doet ze het ook goed.
Het probleem is dat we in deze serie de lotie helling man en marc marie missen . Normaal maken mol kandidaten zich altijd verdacht hoort ook bij dit spel vind ik. Nu doet geen van allen dat waardoor milouska zoveel opvalt erg jammer.
de andere kandidaten moeten meer de mol uithangen (verdacht doen ) maar niet hulp mollen hoor daar houd ik niet van ::trots::
absoluut niet! ik ergerde me daar vorig jaar kapot aan dat zowat iedereen mol aan het spelen was, want dan is het wel heel erg moeilijk om door de bomen het bos te zien.
deze serie is het in ieder geval minder zo, en gelukkig maar!
milouska doet het wel heel opvallend. we zouden gewoon moeten weten of ze in het dagelijkse leven ook zo'n stommiteiten uithaalt, want dan is ze wellicht de mol niet (ik verdenk haar ook niet. je hebt 'naief' spelen zoals george deed, maar milouska doet gewoon idioot!)

Offline always mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ... This is the moment....
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #409 Gepost op: 13-04-2006, 16:23:43 »
absoluut niet! ik ergerde me daar vorig jaar kapot aan dat zowat iedereen mol aan het spelen was, want dan is het wel heel erg moeilijk om door de bomen het bos te zien.
deze serie is het in ieder geval minder zo, en gelukkig maar!
milouska doet het wel heel opvallend. we zouden gewoon moeten weten of ze in het dagelijkse leven ook zo'n stommiteiten uithaalt, want dan is ze wellicht de mol niet (ik verdenk haar ook niet. je hebt 'naief' spelen zoals george deed, maar milouska doet gewoon idioot!)

de perfecte tactiek lijkt het nu te zijn, want er is ook echt niemand die je iets over haar hoort zeggen, van dat zou wel eens een molactie kunnen zijn, iedereen denkt gewoon dat ze zo dom is...

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #410 Gepost op: 13-04-2006, 17:01:30 »
de perfecte tactiek lijkt het nu te zijn, want er is ook echt niemand die je iets over haar hoort zeggen, van dat zou wel eens een molactie kunnen zijn, iedereen denkt gewoon dat ze zo dom is...

Ja dat valt me ook op ja. Volgens mij is er niemand die haar verdenkt.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #411 Gepost op: 13-04-2006, 18:15:35 »
overigens wil ik melden dat ze het niet zo slecht doet
of ze is een verdomde goede kandidaat of een goede mol
als kandidaat zou ze het spel geweldig spelen zichzelf verdacht maken en lekker de tesat goed maken als mol doet ze het ook goed.
Het probleem is dat we in deze serie de lotie helling man en marc marie missen . Normaal maken mol kandidaten zich altijd verdacht hoort ook bij dit spel vind ik. Nu doet geen van allen dat waardoor milouska zoveel opvalt erg jammer.
de andere kandidaten moeten meer de mol uithangen (verdacht doen ) maar niet hulp mollen hoor daar houd ik niet van ::trots::
Dat ze het goed doet ben ik met je eens, al richt ze zich wel meer op de kandidaten dan de kijkers..
Ik vond het vorig jaar leuker met het geneuzel van Lottie en MM. Ze maakten zich verdacht, al zat ik wel op Yvon. Toch denk ik dat Lottie heel lastig te vergelijken is met een andere kandidaat, of liever gezegd dat Lotties situatie niet te vergelijken was. Lottie was niet de enige die zich verdacht probeerde te maken, maar Yvon en MM deden dat ook. Op een gegeven moment hadden ze zelfs een pact, waarbij ze deden alsof Lottie de mol was. Doordat er drie mensen dezelfde leugen verkondigen, lijkt de leugen voor de medekandidaten geloofwaardiger.
Hoe Lottie in het spel zat zie ik geen tweede keer gebeuren, en een tweede MM zie ik ook niet snel (maar dat heeft een heel andere reden :D )

Ik zie dus ook niet in de theorie, die sommigen aanhangen, dat Milouska een soort Lottie is. Milouska staat in tegenstelling tot Lottie juist buiten de groep. Haar relatie met de groep is anders en ik denk dat het in je eentje veel laster is om voor elkaar te krijgen wat Lottie deed: Bijna alle overige kandidaten wegspelen.
Daarnaast verdachten de kandidaten (op Yvon en MM na) Lottie en verdenk niemand Milouska.

Offline revelation

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #412 Gepost op: 13-04-2006, 21:29:05 »
Het gekras is volgens mij al uitgebreid besproken... en al hoewel de letters M, O en L te zien zijn, staat er absoluut geen MOL.
Op sommige momenten zijn meer letters te zien, het ziet er ongeveer zo uit:

MI
lok

of

MI
lol

Op sommige momenten is dus alleen de M, L en O te zien.

Ik zal toch ook nog even een tijd opzoeken, want daar vroeg jij om: 12:05 tot 12:10.

bedankt! het lijkt me inderdaad niet heel belangrijk. bovendien zie ik de avro ook niet echt een aanwijzing in een ruit krassen.. hooguit met photo shop, maar ook dat lijkt hier niet het geval te zijn.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #413 Gepost op: 14-04-2006, 21:27:44 »
En wederom waren er vandaag weer dingen te vinden waardoor ze nog duidelijker de mol is
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #414 Gepost op: 14-04-2006, 21:45:18 »
ik vond milouska niet superverdacht, het enige wat ik echt verdacht vond was dat haar opdracht mislukte (misschien wist ze welke opdracht de moeilijkste was)


Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #415 Gepost op: 14-04-2006, 21:45:52 »
En wederom waren er vandaag weer dingen te vinden waardoor ze nog duidelijker de mol is

ik vind juist van niet! Misschien moeten we maar eens gaan accepteren dat Milouska misschien echt zo "naief" is!! ??? :-\\
Tell me what your telescope says

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #416 Gepost op: 14-04-2006, 21:50:11 »
ik vind juist van niet! Misschien moeten we maar eens gaan accepteren dat Milouska misschien echt zo "naief" is!! ??? :-\\
Nou ik heb er dankzij haar weer behoorlijk wat geld uit zien gaan:
- Ze nam barbie's mee wanneer ze voor een tv ging
- Haar missie mislukte
- Haar taak als teller heeft ze niet goed uitgevoerd.

Ze kan niet iedere aflevering met het woord mol op haar voorhoofd rond lopen, er zitten ook weleens kleine dingetjes tussen die toch heel sneaky zijn
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #417 Gepost op: 14-04-2006, 22:50:43 »
En wederom zet Milouska haar jokers niet in... ::vergroot::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #418 Gepost op: 14-04-2006, 23:06:14 »
Milouska is de Mol gewoon.  ::jaja::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #419 Gepost op: 15-04-2006, 08:03:05 »
En wederom zet Milouska haar jokers niet in... ::vergroot::
Ik dacht gezien te hebben dat Milouska zowat als enige een joker heeft ingezet. Ik moet nog eens terugkijken denk ik.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen