overigens wil ik melden dat ze het niet zo slecht doet
of ze is een verdomde goede kandidaat of een goede mol
als kandidaat zou ze het spel geweldig spelen zichzelf verdacht maken en lekker de tesat goed maken als mol doet ze het ook goed.
Het probleem is dat we in deze serie de lotie helling man en marc marie missen . Normaal maken mol kandidaten zich altijd verdacht hoort ook bij dit spel vind ik. Nu doet geen van allen dat waardoor milouska zoveel opvalt erg jammer.
de andere kandidaten moeten meer de mol uithangen (verdacht doen ) maar niet hulp mollen hoor daar houd ik niet van
Dat ze het goed doet ben ik met je eens, al richt ze zich wel meer op de kandidaten dan de kijkers..
Ik vond het vorig jaar leuker met het geneuzel van Lottie en MM. Ze maakten zich verdacht, al zat ik wel op Yvon. Toch denk ik dat Lottie heel lastig te vergelijken is met een andere kandidaat, of liever gezegd dat Lotties situatie niet te vergelijken was. Lottie was niet de enige die zich verdacht probeerde te maken, maar Yvon en MM deden dat ook. Op een gegeven moment hadden ze zelfs een pact, waarbij ze deden alsof Lottie de mol was. Doordat er drie mensen dezelfde leugen verkondigen, lijkt de leugen voor de medekandidaten geloofwaardiger.
Hoe Lottie in het spel zat zie ik geen tweede keer gebeuren, en een tweede MM zie ik ook niet snel (maar dat heeft een heel andere reden
)
Ik zie dus ook niet in de theorie, die sommigen aanhangen, dat Milouska een soort Lottie is. Milouska staat in tegenstelling tot Lottie juist buiten de groep. Haar relatie met de groep is anders en ik denk dat het in je eentje veel laster is om voor elkaar te krijgen wat Lottie deed: Bijna alle overige kandidaten wegspelen.
Daarnaast verdachten de kandidaten (op Yvon en MM na) Lottie en verdenk niemand Milouska.