Ik dacht gezien te hebben dat Milouska zowat als enige een joker heeft ingezet. Ik moet nog eens terugkijken denk ik.
Roderick zette als enige 1 joker in.
En tja, Milouska... zoals anderen voor mij hier al vertelden gebeurde weer in het begin van deze aflevering:
Frederique: "Als Milouska de mol is, krijgt ze een Gouden Kalf"
Peggy: "...een staande ovatie..."
Roderick: "en een optocht..."
Richard: "...met een stad naar keuze!"
Milouska werd wederom in de hoek gezet onder het mom van: "Die kan de mol niet zijn, ik bedoel, hoe kan je nu zo naief zijn?" [/Frederique quote]Maar het begin van deze aflevering sloeg alle opmerkingen naar Milouska toe.
Maar deze aflevering bevatte enkele fragmenten waarbij ik gewoon me echt niet meer kon inhouden. Ten eerste al een badkamerwinkel binnen sjokken en je vraagt om een boekenkast. Sorry hoor, maar dan ben je wel zo eigenwijs, tegen de stroom in, hypocriet als geen ander. En daarbij ook nog eens die mop van haar tijdens het dineren met die belangrijke Argentijnse persoon. Je kan alle moppen erbij halen maar laat deze mop thuis!
Ik vind het echt not done
om eventueel straks te horen: "Milouska is de mol" In mijn mening is er nog nooit een slechtere mol geweest dan Milouska die daar een serieuze gooi naar doet. Maarja, ondertussen heeft nog geen enkele kandidaat ooit op haar gestemd, dus in dat geval zou je haar moeten complimenteren mocht ze de mol zijn wat betreft in de groepmassa opgaan en er niet overduidelijk uitgekozen te worden.