Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 260552 keer)

Offline pitta

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #480 Gepost op: 21-04-2006, 22:50:15 »
Bedankt voor je uitleg!

Maar stel dat ze bewust op een plaats is gaan staan (mijn mol is Roderick, dus ik geloof het sowieso niet ;)) was het dan niet meer tactisch geweest om rechts naast Roderick te gaan staan? Milouska is een heel wat moeilijker naam om te onthouden dan Peggy.

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #481 Gepost op: 21-04-2006, 22:52:13 »
Bedankt voor je uitleg!

Maar stel dat ze bewust op een plaats is gaan staan (mijn mol is Roderick, dus ik geloof het sowieso niet ;)) was het dan niet meer tactisch geweest om rechts naast Roderick te gaan staan? Milouska is een heel wat moeilijker naam om te onthouden dan Peggy.

Ze weet niet hoe Karel de groep verdeelt dus is het handig om in het midden te staan.
WIDM addicted....

Offline pitta

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #482 Gepost op: 21-04-2006, 22:55:08 »
Dan had het dus niets uitgemaakt waar ze ging staan, want als ze het niet wist, kon ze nergens tactisch gaan staan toch?

(en...de mol weet ALLES! ;D)

Offline xerxes

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #483 Gepost op: 21-04-2006, 23:02:39 »
Ik denk dat Milouska weleens het spel kan winnen: ze wordt al wekenlang als zeer naïef voorgesteld, maar nu verdenkt ook zij Roderick (de :))

het zou dan een 'mollenstreek' van de programmamakers kunnen zijn: Milouska als winnares zou toch onverwacht zijn. Nog enkele weken geduld. ik vermoed dat of Fréderique of Milouska wint.

Offline abc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #484 Gepost op: 22-04-2006, 00:50:16 »
Milouska heeft al veel gemold en begint zich koester te houden nu de groep kleiner wordt.
Het valt me op dat zij niet zo gespitst is op het gedrag van de anderen.  Ook is ze minder zenuwachtig dan de rest.
Bij de opdracht met de vragen aan de mol, deed ze overdreven verbaasd toen ze de stem met de vragen hoorde.
En als het werkelijk zo is dat ze in de volgende aflevering Madonna mag interviewen, dan is die eer heus wel aan De Mol.

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #485 Gepost op: 22-04-2006, 00:56:17 »
Milouska heeft al veel gemold en begint zich koester te houden nu de groep kleiner wordt.
Het valt me op dat zij niet zo gespitst is op het gedrag van de anderen.  Ook is ze minder zenuwachtig dan de rest.
Bij de opdracht met de vragen aan de mol, deed ze overdreven verbaasd toen ze de stem met de vragen hoorde.
En als het werkelijk zo is dat ze in de volgende aflevering Madonna mag interviewen, dan is die eer heus wel aan De Mol.
dat zal wel niet de echte madonna zijn hoor ;)

en ik vrees er ook sterk voor dat milouska wel eens als winnares uit de bus zou komen!
het domme eendje spelen (net als marc-marie, maar van hem was het vrij duidelijk dat het gespeeld was, van milouska niet...) en met de buit gaan lopen.

Offline susan36

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #486 Gepost op: 22-04-2006, 01:45:10 »


Wie is ... Milouska?

In dit topic kan jij als molspeurder eens ff vertellen waarom Milouska wél of net níet de MOL is. ;D
IK zag de foto van de hele groep op onze tv-gids staan en toen zei ik al dat Milouska de mol is omdat ze anders uit haar ogen kijkt als gewoonlijk. ze kijkt en ook in de afleveringen als of ze het weet, de anderen kijken verontwaardigder. Ik ben ook niet meer van mening veranderd geweest. Susan

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #487 Gepost op: 22-04-2006, 10:40:17 »
Groepsvolgorde eerste opdracht: Frederique Toine Milouska Peggy Roderick, ideale positie milouska, roderick en peggy zijn moeilijke namen, zo kon ze pcies uitzoeken wie er die opdracht moesten gaan uitvoeren
Ik denk ook Milouska als Mol hoor, maar Milouska stond duidelijk aan de buitenkant  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #488 Gepost op: 22-04-2006, 14:08:25 »
Is Milouska zo zeker van haar zaak dat zij haar resterende jokers niet nodig heeft? Ik ben van Milouska als mol overgestapt op Roderick  ::dom::......... Hoop dat ik niet bedrogen uit kom. Want wat heeft haar actie in de fabriek voor zin (2 jokers stelen) als je ze niet inzet. Ze heeft (volgens de biechts van Toine en Roderick) geprobeert de jokers te ruilen voor informatie.... Je hoort in de uitzending niet de verbazing dat Milouska nog jokers heeft (zij ontkent dat zelfs als er rechtstreeks naar gevraagd wordt).
Vaag allemaal, heel vaag....
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #489 Gepost op: 22-04-2006, 15:55:17 »
Ik had het idee dat het andersom was. Ze wilde jokers hebben in ruil voor informatie.
The British are not impressed.

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #490 Gepost op: 22-04-2006, 16:21:16 »
Volgens mij ook, maar wrm zou ze dat doen? Volgens het jokeroverzicht zou Milouska nog 2 jokers moeten hebben! En wrm laat ze toch zo duidelijk merken dat ze niet op bepaalde mensen zit. Op een gegeven moment zegt ze tegen Roderick: 'Ik had verwacht dat jij eruit zou gaan.' Dan verdenk je Roderick dus niet. Lijkt me niet handig, tenzij je natuurlijk de mol bent... ;)
« Laatst bewerkt op: 22-04-2006, 16:25:07 door Stephan1989 »
WIDM addicted....

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #491 Gepost op: 22-04-2006, 16:28:28 »
Volgens mij ook, maar wrm zou ze dat doen? Volgens het jokeroverzicht zou Milouska nog 2 jokers moeten hebben!

Dat overzicht klopt niet, ze heeft in afl. 5 haar 2 jokers ingezet..

Offline abc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #492 Gepost op: 22-04-2006, 16:41:57 »
Op een gegeven moment zegt ze tegen Roderick: 'Ik had verwacht dat jij eruit zou gaan.' Dan verdenk je Roderick dus niet. Lijkt me niet handig, tenzij je natuurlijk de mol bent... ;)

Dat viel me ook op. Zij weet als mol dat Roderick 100% op Peggy zit, en dat is fout. Maar Toine zat zeker nog meer fout, of had in het totaal een slechter puntenaantal, want ze rekenen terug.
Als Roderick tweede slechtst is, en hij volgende keer weer 100% op Peggy zit, zal hij eruit gaan. Als dat volgende week gebeurt, is het vrijwel zeker dat Milouska de mol is.
« Laatst bewerkt op: 22-04-2006, 16:45:10 door abc »

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #493 Gepost op: 22-04-2006, 16:49:15 »
Dat overzicht klopt niet, ze heeft in afl. 5 haar 2 jokers ingezet..

Ik keek net terug naar af. 5 en ze neemt idd 2 jokers mee. Tis echter onduidelijk of ze die ook heeft ingezet. Daar moeten we dan maar van uitgaan als ze nu geen jokers meer heeft, maar ik blijf het apart vinden...
WIDM addicted....

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #494 Gepost op: 22-04-2006, 17:14:25 »
Quote van Milouska:

"Als je 2 sec iemand ziet, iemands gezicht ziet, dan ben je toch klaar?"

De mol ziet vanuit de kapel het gezicht van de kandidaat wel dus die heeft idd maar 2 sec nodig om te weten wie het is. Kortom, Milouska is de mol! :P
WIDM addicted....

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #495 Gepost op: 22-04-2006, 17:21:16 »
Ik vond MOLouska zo ontspannen toen ze de test ging maken. In spanning geloof ik niet, dat kunnen ze allemaal acteren, maar zo'n ontspannen gezicht voor een test vond ik toch wel opvallend.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #496 Gepost op: 23-04-2006, 09:36:43 »
Quote van Milouska:

"Als je 2 sec iemand ziet, iemands gezicht ziet, dan ben je toch klaar?"

De mol ziet vanuit de kapel het gezicht van de kandidaat wel dus die heeft idd maar 2 sec nodig om te weten wie het is. Kortom, Milouska is de mol! :P

Gisteravond op Ned 3 was er een test, je kreeg een halve tel iemand onbekend te zien en moest die er daarna uit 10 kandidaten halen. Alle tests slaagde ik. Als je dan ook nog weken op iemands lip zit is eentiende seconde al wel genoeg denk ik.

Ik vond er trouwens deze aflevering weinig te mollen voor haar. Ze gaat ervoor dat zelfs op de slotdag nog niemand haar verdenkt.

Wel jammer dat het net zoals toen met Sjors weer bij lange na niemand lukte de mol te ontmoeten. Was wel grappig geweest als iemand Milouska had gezien terwijl die haar totaal niet verdacht ;).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #497 Gepost op: 23-04-2006, 11:52:37 »
Ik ga 50% op Milouska
en 50 % op Roderick.

Ik vind et erg jammer daat Toine eruit is.... Want hem kon ik namelijk gewoon wegstrepen... Maar nu zitten er nog allemaal mensen in die de mol kunnen zijn...

Ben benieuwd naar volgende aflevering!

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #498 Gepost op: 23-04-2006, 13:03:00 »
Milouska is slim door dom te zijn. Ze heeft zich in een zodanige rol geworven dat het niet opvalt als ze geen geld verdient voor de pot, dat ligt dan volgens de kandidaten immers in haar karakter, omdat ze zo dom, naief zou zijn,waardoor ze als mol de beste positie heeft die ze maar kan hebben: ze kan bijna openlijk mollen, terwijl niemand haar toch verdenkt.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #499 Gepost op: 23-04-2006, 17:28:23 »
Is het wel eens voorgekomen dat niemand op de goede mol zat? Tot nu toe verdenkt niemand Milouska voor de volle 100%...