Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 260737 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #520 Gepost op: 25-04-2006, 16:28:59 »
 ::zwaai:: Ron!

Ze kan dus heel goed spelen of is gewoon de mol. Ik denk al een flinke tijd het tweede (maar kan er natuurlijk ook naast zitten:-)
Ik denk allebei  ;D

Hoewel het ook zou kunnen dat ze inmiddels van Toine afgestapt was (haar toelichting bij de test was niet heel erg duidelijk....).

Vorige reeksen gaf het aantal pagina's op dit forum per kandi "... is de Mol" vrij goed weer of de kandi al dan niet de Mol was.
Kandi's met heel veel pagina's op dit forum zijn quasi zeker niet de Mol (omdat de forummers te hard hun best doen om allerlei zaken te bewijzen en te ontkennen). Schrijf Milouska dus maar af.
Dit lijkt me net zo'n betrouwbare theorie als de gelijke-kansen-theorie, Gotcha!  ::ohno::  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #521 Gepost op: 25-04-2006, 16:33:28 »
::zwaai:: Ron!
Ik denk allebei  ;D

Hoewel het ook zou kunnen dat ze inmiddels van Toine afgestapt was (haar toelichting bij de test was niet heel erg duidelijk....).
Dit lijkt me net zo'n betrouwbare theorie als de gelijke-kansen-theorie, Gotcha!  ::ohno::  ;)
w8 and c
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #522 Gepost op: 25-04-2006, 16:35:30 »
Wat ik persoonlijk uit ervaring ook nogal opvallend vond was iets anders. Wanneer haar mol Toine, die ze al afleveringen lang verdenkt, 1 aflevering voor de finale uit het spel moet en dus niet de mol is reageert ze daar totaal niet op. Of heb ik iets gemist? Terwijl je als kandidaat toch wel aardig in paniek zou moeten zijn dat je totaal verkeerd zit. Of in ieder geval verbaasd.

Inderdaad! Ze reageert uitermate kalm! Goed opgemerkt zeg. Al in aflevering 5 zegt ze zelfs zeker te weten dat Toine de Mol is, in aflevering 6 horen we haar over de mogelijke molacties van Toine praten en in aflevering 7 zegt ze dat haar molverdenking niet veranderd is.

Citaat
Ze kan dus heel goed spelen of is gewoon de mol. Ik denk al een flinke tijd het tweede

Geweldig! Nu ben ik helemaal overtuigd. ::jaja:: ;D

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #523 Gepost op: 25-04-2006, 16:55:39 »
Wat ik persoonlijk uit ervaring ook nogal opvallend vond was iets anders. Wanneer haar mol Toine, die ze al afleveringen lang verdenkt, 1 aflevering voor de finale uit het spel moet en dus niet de mol is reageert ze daar totaal niet op. Of heb ik iets gemist? Terwijl je als kandidaat toch wel aardig in paniek zou moeten zijn dat je totaal verkeerd zit. Of in ieder geval verbaasd.
Ze kan dus heel goed spelen of is gewoon de mol. Ik denk al een flinke tijd het tweede (maar kan er natuurlijk ook naast zitten:-)
::joehoe:: heeey Ron!! Wat ontzettend leuk dat je hier ook je zegje komt doen  ::bravo::
Ik vind ook dat Milouska zo lauw reageerde op het vertrek van Toine; totaal niet verbaasd idd ::)
Hoewel ik Milous niet als mol verdenk is dit toch wel een beetje eng  :-X stel voor dat ze het wel is  :o :o :o ::oink:: ::rofl:: >:D ;D
Mol moet, mol doet je goed!

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #524 Gepost op: 25-04-2006, 17:34:30 »
Zei Milouska niet van Toine: "Ik zou zijn boekje wel eens willen lezen!" Nadat Toine af was gevallen?
En is de volgende opdracht niet molboekjes lezen (al weet ik niet of dat ook van de afgevallen mensen zal zijn)? Dat is dan wel grappig. Niet dat ze de mol is hoor  ::ohno:: ::zwaai::
Laten we jabberen.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #525 Gepost op: 25-04-2006, 22:41:03 »
Milouska zegt in een biecht tijdens de gaucho-opdracht dat ze het een mollenstreek vindt als iemand geen moeite doet om met geld over de finish te komen. Vervolgens zien we hoe Fré en Mil proberen geld over de finish te krijgen. Mil heeft het geld. Ze rent even weg, maar rent snel weer terug en doet verder geen moeite om alsnog geld over de finish te brengen. Als zij het niet durft, had ze het geld aan Fré kunnen geven, bijv. Uiteindelijk wordt Fré min of meer over de finish 'gejaagd' door de gaucho's, maar dit is een gevolg van de actie van Milouska, zij durfde niet door te rennen, waardoor Fré in een moeilijke positie kwam.
The British are not impressed.

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #526 Gepost op: 25-04-2006, 22:52:46 »
Klopt niet helemaal wat je zegt, Daedalus. De 1e keer als Fre de boel afleidt, loopt zowel Milouska als Fre terug maar de "safe area". Bij de 2e keer lopen ze allebei wel door, maar wordt Milouska gevangen genomen. Wat me wel opvalt is dat Milouska dan helemaal geen zadeltas heeft ??? Wrm neemt ze die niet mee?
WIDM addicted....

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #527 Gepost op: 25-04-2006, 23:23:26 »
Ok. In elk geval lijkt het me dat Mil niet echt moeite doet.

Als ze gevangen wordt, nemen de gaucho's volgens mij de tas af. Maar ik weet niet of ze hem daarvoor nog had.
The British are not impressed.

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #528 Gepost op: 26-04-2006, 13:21:26 »
Ik heb het teruggekeken en bij de 2e keer begint ze te rennen zonder tas, terwijl ze vlak daarvoor nog wel een zadeltas heeft.
WIDM addicted....

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #529 Gepost op: 26-04-2006, 14:05:23 »
wat mij opvalt:

lijkt wel schoudervulling is de mol een vrouw die probeert een man te lijken?


wrm zit milouska hier eigenlijk niet bij ::oink:: 8)

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #530 Gepost op: 26-04-2006, 14:10:50 »
Dat eerste plaatje :-X ::rofl::
Laten we jabberen.

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #531 Gepost op: 26-04-2006, 22:01:09 »
En dan weer even helemaal terug naar aflevering 1... Ik las namelijk op ************ een web-log, dat Milouska als enige een DeMol-muismat heeft. Ik controleren en jah hoor: het klopt. Ik heb er een screenshot van gemaakt, want ik vind dit wel opvallend.



link verwijderd
« Laatst bewerkt op: 27-04-2006, 06:26:25 door Bakkertje »
WIDM addicted....

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #532 Gepost op: 26-04-2006, 22:20:21 »
En dan weer even helemaal terug naar aflevering 1... Ik las namelijk op www.wiedemol.web-log.nl dat Milouska als enige een DeMol-muismat heeft. Ik controleren en jah hoor: het klopt. Ik heb er een screenshot van gemaakt, want ik vind dit wel opvallend.
Dat is haar mollenboekje. Een muismat zou toch onder de muis moeten liggen lijkt mij.

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #533 Gepost op: 26-04-2006, 22:23:37 »
Dat is haar mollenboekje. Een muismat zou toch onder de muis moeten liggen lijkt mij.

Ik vind het niet echt op een mollenboekje lijken...
WIDM addicted....

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #534 Gepost op: 26-04-2006, 23:18:07 »
Is wel haar mollenboekje. Had trouwens Nursy al opgemerkt direct na afl 1.
The British are not impressed.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #535 Gepost op: 27-04-2006, 14:55:03 »
Dat is haar mollenboekje. Een muismat zou toch onder de muis moeten liggen lijkt mij.

lijkt me wel handig ja  ;D
Triomf!

Offline dushi

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #536 Gepost op: 27-04-2006, 16:16:34 »
Is inderdaad wel haar mollenboekje. Maar volgens mij mogen ze die eigenlijk helemaal niet meenemen naar de test. Dit is dus daadwerkelijk al een aanijzing, maar dat was al direct na aflevering 1 gezien

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #537 Gepost op: 27-04-2006, 16:41:51 »
Is inderdaad wel haar mollenboekje. Maar volgens mij mogen ze die eigenlijk helemaal niet meenemen naar de test. Dit is dus daadwerkelijk al een aanijzing, maar dat was al direct na aflevering 1 gezien

Dat mag inderdaad niet. Maar ik meen me te herinneren dat ik Roderick ook eens met zijn mollenboekje in zijn hand de test heb zien verlaten. Ik weet alleen niet meer welke aflevering dat was.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #538 Gepost op: 27-04-2006, 20:19:43 »
Toine heeft ook zijn mollenboekje bij zich, als ie de test maakt in aflevering 2. Dit is dus geen hint.

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #539 Gepost op: 27-04-2006, 20:34:11 »
het mag volgends mij gewoon maar wat heb je eraan meestal weet je wel wat je hebt opgeschreven.
ik vond het heel raar dat ze die vragen niet wisten veel niet teminste beetje vreemd