Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 259617 keer)

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #540 Gepost op: 27-04-2006, 20:37:26 »
in aflevering 4 in de fabriek zie je op een gegeven moment de camera inzoomen op zon zwaailicht. en dan zie je een duidelijk M . Het was terwijl toine zijn rondje deed maar die is er nu uit dus slaat het op milouska? ::hypocriet::

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #541 Gepost op: 27-04-2006, 23:52:14 »
wat me wel opviel, is dat milouska volgens mij in haar tentje in haar molboekje aan het schrijven is, als ik een kandidaat zou zijn, dan zou ik zeker eventjes teruglezen wat mijn verdachte de vorige keren nog uit heeft gespookt..... wel vaag dus dat ze haar vraag ook niet goed heeft
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #542 Gepost op: 28-04-2006, 08:04:34 »
niets is wat het lijkt  ::joehoe::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #543 Gepost op: 28-04-2006, 08:08:31 »
wat me wel opviel, is dat milouska volgens mij in haar tentje in haar molboekje aan het schrijven is, als ik een kandidaat zou zijn, dan zou ik zeker eventjes teruglezen wat mijn verdachte de vorige keren nog uit heeft gespookt..... wel vaag dus dat ze haar vraag ook niet goed heeft

Misschien wisten ze niet wat de opdracht zou gaan zijn  :)
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #544 Gepost op: 28-04-2006, 12:28:53 »
klopt, behalve de mol natuurlijk :)

Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Jalos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #545 Gepost op: 28-04-2006, 12:58:04 »
Is het wel eens voorgekomen dat niemand op de goede mol zat? Tot nu toe verdenkt niemand Milouska voor de volle 100%...

Er zat toch niemand op Deborah? ???
De allereerste mol?
Sa is't en net oars!

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #546 Gepost op: 28-04-2006, 13:32:58 »
Niemand zat op george alleen in finale, dacht ik, en ook bijna niemand zat op Elise.

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #547 Gepost op: 28-04-2006, 13:48:32 »
Niemand zat op george alleen in finale, dacht ik, en ook bijna niemand zat op Elise.
Dacht je.
Herlees het topic "Geroge is (niet) de Mol dan even.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #548 Gepost op: 28-04-2006, 14:36:05 »
Sorry, ik dacht dat je de kandidaten in de serie bedoelde, maar je bedoelt dus de mensen op het forum. Had het maar even vluttig doorgelezen. Er zitten op het forum toch genoeg mensen op Milouska vergeleken met Peggy.

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #549 Gepost op: 28-04-2006, 18:40:14 »
het geeft aan hoe zeer ik mezelf vertrouw, maar als Milouska er vanavond niet uitgaat, dan wil ik wel geloven dat ze de mol is.

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #550 Gepost op: 28-04-2006, 21:36:26 »
Milouska is de mol  ::jaja:: ::jaja::.
(denk ik)






Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #551 Gepost op: 28-04-2006, 21:39:03 »
Ik verdenk haar nu ook weer meer. Vooral de manier waarop het bij de dilemma's die zij voorgeschoteld kreeg fout ging, zette mij aan het denken. Maar Roderick zou het even goed ook nog kunnen zijn. 

Offline Yellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #552 Gepost op: 28-04-2006, 21:55:52 »
Elimination, my dear Watson :)

Toine zat op Fré... Toine is eruit
Peggy zat op Fré... Peggy eruit
Fré zelf had een vrijstelling, maar Fré is het sowieso niet (zie boven)
Roderick zat op Peggy... Roderick is gespaard omdat hij (waarschijnlijk) wat meer heeft gespreid. Maar zijn gezicht sprak boekdelen: alsof de grond zich onder zijn voeten opende. Waarom zou hij dat spelen en zo uiten dat hij Peggy verdacht?

Blijft over: Milouska. En zagen jullie hoe ze keek in de laatste shots, toen Roderick zei "één van ons is de mol!". Milouska is de mol! En Roderick weet het :)
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!

Offline susan36

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #553 Gepost op: 28-04-2006, 22:04:14 »
 ::oink:: Tuurlijk is Milouska de mol, het kan niet anders ::vergroot::alles wijst erop.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #554 Gepost op: 28-04-2006, 22:21:36 »
Milouska is de mol! En Roderick weet het :)

aha, vandaar dat ie op Peggy stemt  :-\\
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Yellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #555 Gepost op: 28-04-2006, 22:24:34 »
Neehee... hij weet het nú (na de eliminatie van Peggy). Zijn gezicht helemaal aan het einde sprak boekdelen, en het gezicht van Milouska (al starende naar de grond) ook. :)
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #556 Gepost op: 28-04-2006, 22:29:57 »
Neehee... hij weet het nú (na de eliminatie van Peggy). Zijn gezicht helemaal aan het einde sprak boekdelen, en het gezicht van Milouska (al starende naar de grond) ook. :)

o pardon  :-[
Ik heb het eidn helaas gemist. WIlde de executie niet zien want had de 1e opdracht ook al gemist. Ik dacht, kijk ik eerst ff online en dan het forum op. maar ja, de oude aflevering staat er nog steeds op grrrrrr.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #557 Gepost op: 28-04-2006, 22:36:00 »
Als het nu nog niet duidelijk is dat Milouska de mol is.

Ze stopt niet voor niks als eerste met de fietsopdracht, dat vermoeid de rest van de groep zodat de kans dan klein is de eindstreep te gaan halen.

Toppie Fredje dat je zo'n sterke wilskracht had dat jij alleen de top haalde. Daar had die mol zeker niet op gerekend.

Daarnaast is het ook frappant dat de overige kandidaten haar antwoorden niet juist hebben.

Met het dagboekenspel zal ook wel iets aan de hand zijn, maar dat moet ik eerst weer goed gaan bekijken.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #558 Gepost op: 28-04-2006, 22:55:50 »
Kom op zeg, als je het nu nog niet door hebt  :-\\ Het ligt er zo dik bovenop en nog willen sommigen het niet zien  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #559 Gepost op: 28-04-2006, 23:14:40 »
Ja, de missie van Milous mislukt toch nog op het einde. Bijna had ze tot het slot ervoor gezorgd dat niemand op haar zat. Ik denk dat ze overmoedig werd. Maar in alle opdrachten vanavond heeft ze zo ontzettend geprobeerd geld te stelen, en de andere 3 probeerden juist zo hard geld te winnen, dat de laatste 2 kandi's nu wel op haar gaan zitten. Ze had beter wat rustiger aan kunnen doen maar ze hoorde natuurlijk dat niemand haar verdacht en is ze te ver gegaan - in ALLE opdrachten.

Maar ook daarbuiten werkt de naieve meisjes act niet meer. Zo duidelijk wacht ze eerst de anderen met commentaar om vervolgens mee te gaan in een mening, nooit neemt ze eens het voortouw. Die strategie werkt alleen als je met vele mensen zit, nu met de laatste twee is het een foute tactiek, inderdaad plukte Roderick haar er meteen na executie uit met zijn little mindgame.

Ik hoop dat Fré wint!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)