Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 260613 keer)

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #580 Gepost op: 30-04-2006, 11:19:48 »
Je hebt helemaal gelijk Daisy, dit was een aflevering waarin ze enorm molde, vandaar ook mijn angst dat iedereen dat nu wel ziet (wat ik een beetje jammer vind voor Milous). Zelfs de houtje touwtje, zij was 1 van de 2 die de -1000 pakten, en dat was NA dat Toine Fre ervan weerhield dit te doen. Dan nog liever de bom! Vervolgens laat die arme Fre het liggen maar later doet Milous het wel. Anders was er toch geld verdiend voor de pot.


Toine is eruit ;), het was Roderick die Fre daar op wees :P
« Laatst bewerkt op: 30-04-2006, 18:25:05 door Stephan1989 »
WIDM addicted....

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #581 Gepost op: 30-04-2006, 18:25:17 »
Ging voor de verandering ff naar het forum van widm.nl [a].. en daar was zo'n klein topic over dit:



= een plaatje van de widm site.. Op die plaats lag Milouska's molboekje, hint?

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #582 Gepost op: 30-04-2006, 18:29:18 »
Ging voor de verandering ff naar het forum van widm.nl [a].. en daar was zo'n klein topic over dit:



= een plaatje van de widm site.. Op die plaats lag Milouska's molboekje, hint?

En wat zou de hint dan zijn? Alle boekjes worden toch gebruikt in dit spel?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #583 Gepost op: 30-04-2006, 18:29:37 »
Vind ik best sterk gevonden, maar goed, ik vind alles wat naar Milouska wijst prima. ;)

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #584 Gepost op: 30-04-2006, 18:31:05 »
En wat zou de hint dan zijn? Alle boekjes worden toch gebruikt in dit spel?
Je ziet dat het plaatje gryzer is gemaakt, alleen de stokjes om Milouskas pot zyn rood.. écht rood, zegmaar ::tandpastasmiley::

Vind ik best sterk gevonden, maar goed, ik vind alles wat naar Milouska wijst prima. ;)
Dat bedoel ik.. ::trots::

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #585 Gepost op: 30-04-2006, 18:47:20 »
Dit zag je indd als een soort flash forward toen Karel (voice-over) de opdrachten uitlegde.
Laten we jabberen.

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #586 Gepost op: 30-04-2006, 18:48:13 »
Zag jj die rode stokjes toen ook al roder..? (geen zin om terug te kyken)

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #587 Gepost op: 30-04-2006, 18:51:11 »
Ja dat werd gehighlight, zeg maar.
Een beetje vergelijkbaar met die lichte omranding die je in de filmpjes van de kandidaten ziet, als ze dus groen of rood worden.
Laten we jabberen.

Offline MrPi

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #588 Gepost op: 30-04-2006, 18:54:08 »
onthoud wat cryptus U vermeldde
zo komen er zes rozen op uw pad
en een zevende, de echte schat
de clou waar u het hardst om bad

oh, ja, wat is ook alweer de clou van "wie is de mol"?
en die zevende roos, die was anders van kleur toch?

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #589 Gepost op: 30-04-2006, 23:10:22 »
Wat ik raar vind is dat er op dit forum mensen zijn die vinden dat het jammer zou zijn als milous de mol zou zijn omdat het er dan zo duimendik bovenop ligt. Ik zou wel 's willen weten waarom geen van de kandidaten milous als mol noemt als het er dan zoooo dik bovenop ligt ::ohno:: ::dom::snap ik het nou niet of.......
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #590 Gepost op: 30-04-2006, 23:32:47 »
Ging voor de verandering ff naar het forum van widm.nl [a].. en daar was zo'n klein topic over dit:



= een plaatje van de widm site.. Op die plaats lag Milouska's molboekje, hint?
Dit valt idd wel héél erg op. De overige ronde balkjes worden heel duidelijk grijs. (en het is de plek waar Milouska haar boekje neer legt.) Ik ga er van uit dat dit een hint is.

Ik ben nu ook 99% zeker dat Milouska daadwerkelijk de mol is.  ::vergroot::

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #591 Gepost op: 30-04-2006, 23:35:36 »
Wat ik raar vind is dat er op dit forum mensen zijn die vinden dat het jammer zou zijn als milous de mol zou zijn omdat het er dan zo duimendik bovenop ligt. Ik zou wel 's willen weten waarom geen van de kandidaten milous als mol noemt als het er dan zoooo dik bovenop ligt ::ohno:: ::dom::snap ik het nou niet of.......

Voor de kijkers maakt Milouska hele duidelijke fouten. Als ze dan de mol blijkt te zijn, heeft ze dus nie echt subtiel gemold en het is juist leuk als een mol saboteert zonder dat iemand het door heeft. Verder hebben de kandidaten hebben ook zoiets van: een mol saboteert veel subtieler dus Milouska kan nooit de mol zijn. Dit kan echter een tactiek zijn van Milouska (als zij de mol is). Sommige vinden dit geen leuke tactiek, maar het punt blijft dat Milouska daardoor niet verdacht wordt door de kandidaten.

Dit valt idd wel héél erg op. De overige ronde balkjes worden heel duidelijk grijs. (en het is de plek waar Milouska haar boekje neer legt.) Ik ga er van uit dat dit een hint is.

Ik ben nu ook 99% zeker dat Milouska daadwerkelijk de mol is.  ::vergroot::

En voordat iemand gaat zeggen "Maar wat als een andere kandidaat daar zijn boekje had gelegd: Milouska ging tenslotte als 3e.". De makers zouden dan het potje dat wel bij Milouska hoort rood maken (als dit tenminste een hint is).
« Laatst bewerkt op: 30-04-2006, 23:38:49 door Stephan1989 »
WIDM addicted....

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #592 Gepost op: 1-05-2006, 09:17:49 »
ik stem al vanaf aflevering 1 op roderick, maar milouska is voor mij op dit moment veel verdachter, het zou me dus ook niets verbazen als de mol openlijk heeft kunnen mollen zonder verdacht te worden.
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #593 Gepost op: 1-05-2006, 10:02:32 »
Ik moet heel eerlijk bekennen dat Roderick op mijn molpositie enigszins wankelt.
En dan eigenlijk steeds meer door Milouska. Ze heeft zo open en bloot dom gedaan, is zo mollerig geweest en heeft dat ze gebracht als 'ik ben nou eenmaal zo en ik heb dat zelf niet door' dat de anderen daar echt in geloven. Zoals ze zeiden... een gouden kalf als dit gespeeld is! Ik wil er gewoon niet aan, maar begin het langzaam te accepteren dat het wel degelijk tot de mogelijkheden behoort. Ik ben een beetje Milouskablind, omdat ik haar gewoon echt de minst leuke kandidaat vind en ik het gewoon het minst leuk zou vinden als zij de mol is. Maar we shall see...
Oops, dit is eigenlijk meer iets voor het Milouskatopic geworden ;)
Laten we jabberen.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #594 Gepost op: 1-05-2006, 10:04:46 »
Daar ben je toch ook?  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #595 Gepost op: 1-05-2006, 10:14:31 »
Ja ik was zo slim om deze tekst uit het Roderick-topic exact over te nemen ::) ;D
Laten we jabberen.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #596 Gepost op: 1-05-2006, 12:01:22 »
Ow dat had ik nog niet gelezen  :P
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #597 Gepost op: 1-05-2006, 12:03:31 »
Ja ik was zo slim om deze tekst uit het Roderick-topic exact over te nemen ::) ;D

vandaar dat ik hem uit het roderick topic heb verwijderd, omdat dit een typisch geval van crossposten is en dat mag niet volgens de gedragsregels ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #598 Gepost op: 1-05-2006, 12:33:40 »
Ik heb gemengde gevoelens over Milouska als mol. Aan de ene kant vind ik het erg knap dat ze haar andere kandidaten voor de gek heeft gehouden en vind ik het leuk dat ik het zelf wel snel door had, aan de andere kant had ik liever een iets subtielere mol gehad (zoiets als George) en ook een die leuker in de groep stond.
WIDM addicted....

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #599 Gepost op: 1-05-2006, 12:41:34 »
En voordat iemand gaat zeggen "Maar wat als een andere kandidaat daar zijn boekje had gelegd: Milouska ging tenslotte als 3e.". De makers zouden dan het potje dat wel bij Milouska hoort rood maken.
Idd. Er is geen twijfel over mogelijk dat het hier om montage gaat (of in elk geval bewerking nederhand), het maakt dus echt niet uit waar Molouska haar boekje had, ze hadden achteraf die stokjes rood gemaakt in het 'instructie filmpje'.
Het is natuurlijk wel mooi dat Milouska's boekje zo mooi in het midden ligt, anders ziet dat 'instructie filmpje' er waarschijnlijk minder mooi uit. Maar goed het is ook meteen de slechtste positie (randen en hoeken zijn gunstiger), dus de kans dat de andere kandidaten dat plekje voor haar over hielden wat vrij groot. Maar goed het maakt niet uit welk plekje ze gehad zou hebben.

(als dit tenminste een hint is)
Ja, zeker weten. Dit voldoet aan alle eigenschappen van een hint.

Dan nog even dit: Ik zou het geweldig vinden als Milouska de mol is, vooral als, zoals lijkt in de uitzendingen, de kandidaten haar pas echt vanaf aflevering 8 een beetje verdenken. Ik vind haar een leuke mol.